Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 353 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 348
Uživatelů: 5
Celkem: 353

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 11

12.10 2012 0:24


Zdravim,

jdu do audiny, chci A6 3,0Tdi r. 04 az 08, chtel jsem se zeptat nejakeho znalce na rozdil 3,0TDI z 165kw a 171KW, jestli mam nejakej uprednostnovat nebo to je uplne to samy jen lehce poladeny vykon. Jde mi o spolehlivost motoru, ne o to ze ta s 6kw je silnejsi Díky
nahoru

sponzor





12.10 2012 0:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

12.10 2012 2:59


San:
Tady je seznam členů, co mají motor BMK (165kw).
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Kdyby se někdo neozval s vysvětlením (jakože se ozvou), tak jim napiš SZ.
Motor BUG (171kw) tu zaregistrovaný nemá nikdo.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

12.10 2012 7:15


BUG jsem zatím viděl jen v Q7,v A6 byl mylsím jen 171kw ASB
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

12.10 2012 9:19


BUG nezni moc spolehlive
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 88 | Témat: 25

12.10 2012 11:15


Je řešeno v předchozích tématech. Je třeba si to pročíst!!!
Jedině 171 Kw, o 165 ani neuvažuj, je to . . .
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

12.10 2012 11:49


165kW nebrat, probíralo se to tu nepočetněkrát
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.10 2012 18:08


171kW s málo km ale zatím nej je asi 176kW.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

12.10 2012 21:35


Hmmm,rádci mají koukám jasno.Tak to by nám mohli osvětlit technické rozdíly.
nahoru

sponzor





12.10 2012 21:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

12.10 2012 21:37


Michallll:
Hmmm,rádci mají koukám jasno.Tak to by nám mohli osvětlit technické rozdíly.

Tak 171kw mají lepší vstřiky který neodchází tak jako na běžícím páse u 165kw.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

12.10 2012 21:42


To je čím podložená informace?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

12.10 2012 21:48


Michallll:
To je čím podložená informace?
Zdejším fórem a uživtatelema těchto motorů.Ten kdo má 165kw má problémy právě s velkou kouřivostí a odcházejícíma vstřikama.Mám 171kw ASB a nekouří vůbec čím to asi bude?Vstřiky jsou OK.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.10 2012 21:51


Michallll:
To je čím podložená informace?

Když nevěříš, zajeď do audi a vyslov tam před nimi písmena BMK a uvidíš co ti řeknou...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

12.10 2012 21:55


Myslím že místní machři v oboru jako satas nebo vlasta by mohli o tom psát romány
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

12.10 2012 21:56


Hmmmm,ale ja jsem se ptal v Audi u Klokocky a nic ....Audi v Plzni a take nic....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

12.10 2012 21:57


Mám BMK 220000km a nekouří,čím to bude?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

12.10 2012 21:58


patper:
Hmmmm,ale ja jsem se ptal v Audi u Klokocky a nic ....Audi v Plzni a take nic....

No hold nejsou všude vstřícný a sdílný
nahoru

sponzor





12.10 2012 21:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

12.10 2012 21:59


Michallll:
Mám BMK 220000km a nekouří,čím to bude?

Však ono to jednou přijde
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.10 2012 22:00


Michallll:
Mám BMK 220000km a nekouří,čím to bude?

Buď máš vstřiky jiné série neý ty problémové co měly 165 nebo už je někdo měnili v audi před tebou.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

12.10 2012 22:04


Mám ji od 160000 tak nevím.Kolik máš Ačku najeto?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

12.10 2012 22:08


Michallll:
Mám ji od 160000 tak nevím.Kolik máš Ačku najeto?

Na tacháči je 151501km ale vzhledem ke stavu přední nápravy a to že jsem pátej majitel tak počítám že to je dost slušně stočený min o 100tis.né-li víc.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

12.10 2012 22:12


Tak to máš na trysky ještě čas co? No co tam je dál za rozdíl?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

12.10 2012 22:15


jizan.com: chlapi, nežerte to tak. Mám doma 2 A6 a ta, co má poctivých 220, ještě nepotřebovala žádný větší servis, vstřiky původní a překvapivě....nekouří a krásně jede. Tím nechci vyvracet, že by 171kW nebyl lepší motor. Nejspíš bude, když je novější. Ještě aby ne. Ale rozhodně není 165kW zas taková pokladnička, oproti 171kW, jak tady tvrdíte....

Někdy by to tady chtělo trošku soudnosti. Už jen tím, jak tady někteří ještě půl roku zpátky vychvalovali V8 + LPG* a dneska na to sypou popel a vychvalují 171kW 3.0TDi....co to bude za 2 roky?

Neberte to jako útok, ale už se to vážně nedá číst někdy
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.10 2012 22:17


Michallll:
Tak to máš na trysky ještě čas co? No co tam je dál za rozdíl?

Nevím jestli od toho roku nebo od kterého dávali silnější napínáky ale v této době už máš většina rozvod udělanej, ale každopádně 165kW se prodávaj do 300t a 171 jdou ve výbavě i na 400t tak to je ten zásadní rozdíl, prodat 165 to už musíš mít hodně nadupanej stav a km aby to od tebe někdo koupil.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

12.10 2012 22:22


sTeblo:
jizan.com: chlapi, nežerte to tak. Mám doma 2 A6 a ta, co má poctivých 220, ještě nepotřebovala žádný větší servis, vstřiky původní a překvapivě....nekouří a krásně jede. Tím nechci vyvracet, že by 171kW nebyl lepší motor. Nejspíš bude, když je novější. Ještě aby ne. Ale rozhodně není 165kW zas taková pokladnička, oproti 171kW, jak tady tvrdíte....

Někdy by to tady chtělo trošku soudnosti. Už jen tím, jak tady někteří ještě půl roku zpátky vychvalovali V8 + LPG* a dneska na to sypou popel a vychvalují 171kW 3.0TDi....co to bude za 2 roky?

Neberte to jako útok, ale už se to vážně nedá číst někdy

Kámo nikdo tady nic nevychvaluje ani nehanbí-bud si natrefil na dobrou bezproblémovou sérii vstřiků s jiným písmenem na konci nebo máš štěstí což pochybuju. Na těch BMK odcházeli opravdu často, co přijelo na servis tak to hulilo, ovšem paradox byl že v audi se smáli a jen jsem slyšel nojo bmk...Je to každého věc co si koupí, on se ptal a my mu odpověděli to je celé.
nahoru

sponzor





12.10 2012 22:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

12.10 2012 22:23


jizan.com: vstřiky odchází na všech, třeba s tím počítat. Ale není až takový rozdíl mezi 171 a 165....max ve stáří. Až bude 171 starší, začne to všechno na novo...thats all
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

12.10 2012 22:25


sTeblo:
jizan.com: vstřiky odchází na všech, třeba s tím počítat. Ale není až takový rozdíl mezi 171 a 165....max ve stáří. Až bude 171 starší, začne to všechno na novo...thats all


Tak pochopitelně všechno má svůj čas
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

12.10 2012 22:26


Mě ale zajímají ty rozdíly!Né za kolik se to dá koupit(Napínáky jsou stejný!)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

12.10 2012 22:38


jizan.com:
ale každopádně 165kW se prodávaj do 300t a 171 jdou ve výbavě i na 400t tak to je ten zásadní rozdíl

Btw. tvoje odůvodnění cenou.... ehm, mícháš jabka a hrušky. Rok výroby BMK od 2004, rok výroby 171kW od 2007....3 roky rozdíl, ještě aby pak nestála o 100k víc

Jizane, máš někdy fajn názory, umíš poradit, jsem za to rád. A opravdu nevyvracím, že by 171kW nebyla vychytanější, jak říkám, ještě aby nebyla, když je o 3 roky novější. Ale tady celkem plácáš do větru
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

12.10 2012 23:04


sTeblo:


Jizane, máš někdy fajn názory, umíš poradit, jsem za to rád. A opravdu nevyvracím, že by 171kW nebyla vychytanější, jak říkám, ještě aby nebyla, když je o 3 roky novější. Ale tady celkem plácáš do větru


kde to mam podepsat

P.S. panove ,kolegove,nic ve zlem,ale takhle to vidim i ja
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 11

13.10 2012 15:16


Koukám, že jsem rozpoutal vášnivou debatu
no díky za tip, já koukal, že 165kw jsou vlastně ty první modely 04- a pak ta 171kw je v novějších cca 07-, já mam vybraný novější model s těma 171kw jen jsem si toho všiml, tak jsem se na to chtěl zeptat. Vím, že brácha má 171kw v A4 a má najeto přes 300tis km a ten motor je naprosto neuvěřitelnej... to šlape jak nový a ani nevypadá, že se s tím něco stane

jinak moje volby se zatím pohybují u aut r. 06, 07, 08 najeto cca těch 130-180tis km z D z komplet serviskou, tak věřím, že mě to auto hned neopustí

no díky za tipy.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email