Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 343 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tynes
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 390
Online návštěvníků
Návštěvníků: 341
Uživatelů: 2
Celkem: 343

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 64 | Témat: 16

09.10 2012 14:18


Dobrý den,
začíná se mi pohupovat auto a v režimu comfort nebo automatic je to jak kolíbka, navíc se mi zdá, že začíná odskakovat v zatáčkách, nemáte někdo představu, jestli má smysl to měnit, na kolik vyjde výměna tlumičů, jestli existuje druhovýroba a jestli se dají vyměnit bez měchů a kdo to umí kvalitně a za seriózní cenu vyměnit? Trochu moc otázek ale v zásadě budu vděčen za každou radu nebo zkušenost či postřeh. Děkuju.
nahoru

sponzor





09.10 2012 14:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 2723 | Témat: 54

09.10 2012 14:59


Danstan:
Nemá to místo tlumičů měchy?

Danstan:
ockat, tak mě je třeba brát jako laika, ale přece to nepruží jenom na vzduchu, nějaké tlumiče to mít musí, ne?


Máš recht, jsem blbej sory

tecka:
soustava musi mit vzdy Pruzici clen a Tlumici clen - jinak to nemuze fungovat

Klasicky PERO+TLUMIC
MECH+TLUMIC

a pak leda nejake elektomagneticke hybridy


jj, nechci mu zasírat topic, když jsem takhle blbě OT.
Naposledy upravil chest dne 09.10 2012 15:27, celkově upraveno 3 krát. (122% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 64 | Témat: 16

09.10 2012 15:07


Pockat, tak mě je třeba brát jako laika, ale přece to nepruží jenom na vzduchu, nějaké tlumiče to mít musí, ne?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

09.10 2012 15:14


soustava musi mit vzdy Pruzici clen a Tlumici clen - jinak to nemuze fungovat

Klasicky PERO+TLUMIC
MECH+TLUMIC

a pak leda nejake elektomagneticke hybridy
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

09.10 2012 15:55


Danstan:
Dobrý den,
začíná se mi pohupovat auto a v režimu comfort nebo automatic je to jak kolíbka, navíc se mi zdá, že začíná odskakovat v zatáčkách, nemáte někdo představu, jestli má smysl to měnit, na kolik vyjde výměna tlumičů, jestli existuje druhovýroba a jestli se dají vyměnit bez měchů a kdo to umí kvalitně a za seriózní cenu vyměnit? Trochu moc otázek ale v zásadě budu vděčen za každou radu nebo zkušenost či postřeh. Děkuju.

U vzduchového pérování jde sehnat zvlášť tlumič pouze na A6 C5 a A8 D3. Na A6 4F tlumič zvlásť sehnat nejde a komplet s měchy vyjde jen přední náprava na 50tis.
Jak ti to odskakuje v zatáčkách, jako na normální cestě nebo přes nerovnosti?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 372 | Témat: 19

09.10 2012 16:19


zrovna jsem to chtěl napsat, připrav šrajtofly, pojedem z kopceeeee
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

09.10 2012 16:31


Chce to čas, na D3 taky kdysi nešlo sehnat nic než originál a začlo to kompresorem a pokračuje to dál přes měchy a tlumiče které jdou sehnat zvlášť. Chce to zajet na test v jakém jsou stavu, ono někdy zdání klame.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 64 | Témat: 16

09.10 2012 17:32


cippis:
připrav

jizan.com:
sehnat

jizan.com:
na

jizan.com:
na

Děkuji za účAST*:-(
nahoru

sponzor





09.10 2012 17:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 64 | Témat: 16

09.10 2012 17:34


Když jedu do zatáčky na jiný než dynamic režim, tak to na nerovnostech balónově odskakuje.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 64 | Témat: 16

09.10 2012 17:44


jizan.com:
existuje

Takze je to výměna tlumičů za 100 000 s prací, to je částka, kterou je třeba si připravit? No, tak popravdě řečeno, nebudu skrývat překvapení, protože jsem se ptal na výměnu rozvodů (což mi přijde náročnější a dražší) a to bylo levnější, což mne překvapilo naopak příjemně. Takže za mě pánové, to co vzduch přináší jízdně, rozhodně nestojí za to, co odnáší finančně. To kdyby se snad někdo taky rozhodoval.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

09.10 2012 17:51


Přední náprava má vždy komplet tlumící jednotku, měch nasazený na tlumiči. Určitě to jde rozdělat a zvlásť sehnat tlumiče ale nikde jsem zatím nenerazil na nový výrobek. Vzadu je výhoda měchy a tlumiče jsou zvlášť čili koupíš pouze tlumiče originál pár stojí 27tis.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

09.10 2012 18:56


jizan.com:

radost mít měchy koukám.. ne nadarmo pár lidí už předělalo na obyč. tlumiče.. a má klid..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

09.10 2012 19:18


Vážně? Já zas znám pár lidí co předělalo na vzduch. Navíc nejde to srovnávat, je to prostě jiná třída ty výhody jsou velké to pružina těžko dožene, a pokud se někdo bojí toho že bude muset koupit nové tak bohužel. Otázka času a půjde repas. Repas měchu už funguje dlouho a myslím že bez problémů. U 4F problém s měchy zatím není.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.10 2012 19:10


Něco jsem našel na pro ty kteří nechtějí dávat do podvozku 100t tak je tady možnost tahle, samozřejmě že zatím nemám zkušenost:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil jizan.com dne 10.10 2012 20:54, celkově upraveno 1 krát. (4% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

10.10 2012 19:20


jizan.com: jo, jen to by nejdriv musel prodat auto a koupit si nejake do roku 2005
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.10 2012 19:27


tomko222:
jizan.com: jo, jen to by nejdriv musel prodat auto a koupit si nejake do roku 2005

Myslím že jednodušší bude mu napsat jestli dělá i po roce 2005
nahoru

sponzor





10.10 2012 19:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

10.10 2012 19:30


jizan.com: kdyby to polak delal, uz se pochlubi.. Polska mentalita, neboli marketing.

Resilo se, zemna 4f je tlumic soucasti mechu. Asi proto to nejde.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.10 2012 19:35


Třeba si to přečíst pořádně než něco kritizovat...

Przedmiotem aukcji jest regeneracja amortyzatora do AUDI A6 4F0 przód. Regenerowana jest część hydrauliczna odpowiadająca za tłumienie drgań (samochód buja, podskakuje, dochodzą stuki z amortyzatora). Nie regenerujemy poduszki pneumatycznej.

I na fotce je tlumič z 4F. Ano tlumič nejde sehnat zvlášt, ovšem nesmysl je aby to nešlo rozdělat, vždy musí být zvlášt tlumič a zvlášt měch.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

10.10 2012 19:48


Rozdelat to jde, menil jsem je na zadku, ale za nove. Je to trosku oser, ale jde to. nevim kde si je pani sehnala, ale dovezla nove tlumice. Oficialne koupit nejdou..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.10 2012 20:03


Zadek je zvlášť měch a tlumič tam je to v klidu. Jinak stránky mají zde:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

10.10 2012 20:12


Jsem to napsal blbe, jinak nez oficialne koupit nejdou.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

10.10 2012 20:17


jizan.com:
je to prostě jiná třída ty výhody jsou velké to pružina těžko dožene

Já jsem asi lojzek, ale v komfortu to nepoznám. Jen v nastavení výšky a režimů sport, comfort. Jestli toto je ta velká výhoda
Sorry za OT
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.10 2012 20:18


vlasta:
Jsem to napsal blbe, jinak nez oficialne koupit nejdou.

Přesně tak, takže je třeba si spočítat nájezd v km/cena auta a jestli se mi více vyplatí nový předek za 50tis nebo repas ovšem pouze tlumičů za cca 10tis.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.10 2012 20:20


MarkA6:

Já jsem asi lojzek, ale v komfortu to nepoznám. Jen v nastavení výšky a režimů sport, comfort. Jestli toto je ta velká výhoda
Sorry za OT

Máš vzduch podvozek? Co nemůžeš poznat za rozdíl?
nahoru

sponzor





10.10 2012 20:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

10.10 2012 20:57


Jo.. v Touaregu. Když ale sednu z A6, nebo SuperBuII, tak rozdíl nepociťuji. Jestli je to nízkoprofilama nevím.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.10 2012 21:17


Určitě dělají hodně pneu, ovšem u mě je to tak že lift je na vysoké přejezdy nějakého drobného terénu nerovností apod na comfort je to měkké řek bych jak starší audi prostě comfort, automat je normál podvozek při zachování stability a dynamic ten nemá chybu když spěcháš.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

10.10 2012 22:22


Na ty naše cesty to mám pořád na komfort.. Je to měkké. Jinak s Turkem se ani moc spěchat nedá.. 2,5TDi A když to dám jednou za rok na sport, tak to nehoním. Sedí se tam vysoko jak v dodávce a nejsem si tak jistý jak v šestce..
sorry za OT.. končím
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

28.11 2016 22:47


Oživím téma, má někdo aktuální zkušenost se zadníma tlumičema? Aftermarket jsem nenašel, a jako repas jsem našel třeba http://www.aircarsystem.cz/cs/audi-allroad-c6-4f-t [zkrácená url]
Má s tím někdo zkušenost případně radu na další řešení?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

29.11 2016 7:22


Na teste vysli zle alebo vytečené?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

29.11 2016 21:36


lubomt (29.11 2016 7:22) orig :
Na teste vysli zle alebo vytečené?


Jsou na autě ale jeden regulérně teče a druhý rosí, teď při přehazování kol jsem na to koukal a i když to při jízdě moc poznat není (ale ten vyteklej při jízdě vzadu trochu znát je) tak bych nerad odkrágloval měchy a rád to nějak rozumně pořešil.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email