Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 437 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 435
Uživatelů: 2
Celkem: 437

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2010
Příspěvků: 5 | Témat: 4

08.10 2012 16:31


Zdravím vás,

mám otázku - blíží se mi na tachometru 240.000 km a bude nutné nejspíše "udělat rozvody". Mám AUDI A4 B6 3.0 quattro* (motor ASN) a zajímá mne, za jakou cenu je možné sehnat rozvodovou sadu a na kolik vyjde cca práce. Dále by mne zajímalo, zda má někdo zkušenost s přechodem u tohoto auta z NAT98 na LPG*.

Díky za odpovědi, Honza
nahoru

sponzor





08.10 2012 16:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

08.10 2012 16:46


dexter_washington:
ad rozvody)
Kolem 22ti i s prací

ad LPG*)
Slayer
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

08.10 2012 18:31


pošli mě VIN*, nacením ti díly

za 22 to bude bez rozvodových kol, které se podle Porche mají také měnit, ale jakou variantu zvolíš je na tobě
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

08.10 2012 18:39


Meggy:
Jakých rozvodových kol? Kladek? Jaký to má čislo prosím?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

08.10 2012 18:49


sorry, sem si nevšiml že to je ještě na řemenu

tam stojí origo sada 5000,- / výrobce je INA
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

08.10 2012 18:52


Hlavně ASN v žadném případě nedávej tam kde neví co jsou to přípravky na vačky a hlavice na zakl nastavení nastavovače časování vyfuk vaček!!
Tohle totiž na čarky z fixek netrefí aní 5 kouzelníků.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

08.10 2012 21:07


Satas:
Hlavně ASN v žadném případě nedávej tam kde neví co jsou to přípravky na vačky a hlavice na zakl nastavení nastavovače časování vyfuk vaček!!
Tohle totiž na čarky z fixek netrefí aní 5 kouzelníků.

Čo sa stane keď sa nepoužijú prípravky? Auto bude vyhlasovať nejakú chybu, alebo?
Je mi jasne ze to nebude OK, ale ako zistim ako bezny uzivatel ze je zo spravene zle?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

08.10 2012 21:33


Nevim jak u 3.0, ale u 2.8 motor nejde do vykonu a nekdy i skube pri plnem loadu, casto ma pak problemy s regulaci volnobehu a jeho nestabilitou, delsimi starty, spotrebou atd...

U 2.8, kde se to stava casto, kdyz se trozvody nedelaji na pripravky,

Jde to zpetne prekontrolovat bez rozebirani pomoci osciloskopu a napichnutim se na snimac kliky a obou vacek..

hur uz se pak na motorech lovi treba vytahanej retez, pac to se neprojevuje vzdy, musi se udelat delsi zaznam a ten potom frame po framu kontrolovat, zda sedi syn. znacky...

Tady jsem treba kontroloval na 4.2 rozvody...ale pac jsem zabordelil treti merici kabel, tak jsem to musel vacku po vacce merit:))
nahoru

sponzor





08.10 2012 21:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

08.10 2012 21:49


Dokonce u motoru, kde je variabilni casovani (vyse zminovane motory) se da pri acceleraci/zatizeni sledovat chovani obou vacek, jak se vuci sobe + vuci klice meni posuv, chovani..

mozna nekde najdu video...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

08.10 2012 22:42


Ked to ma ale variabilne casovanie, resp. si to vie kazdu vacku merať zvlášť tak je shopná vlastná diagnostika niečo také odhaliť alebo nie?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2011
Příspěvků: 99 | Témat: 2

08.10 2012 22:56


Mám stejný motor v A6.
Rozvody jsem měnil s jizan.com . Přípravky pro výměnu mám doma.
Rozvodová sada + vodní pumpa 8000kč. Mutlitřemen + napínák 1200kč. Doporučuji vyměnit taky gufera, netekly ale za tu dobu už si výměnu zasloužily . Po výměně rozvodu mi tekl olej z vanosu, oprava mě stála málem nervy, ale stačilo nakonec Vanos* rozebrat a přetěsnit (nové vanosy stojí balík).
LPG*: přestavba mě vyšla na 30t kč. Problémy s plynem žádné nejsou a výkonově osobně rozdíl nepoznám. Mám systém STAG se 70l nádrží místo rezervy. Instalaci dělal Knopp z Ostravy.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

09.10 2012 0:25


flashmajster:
Ked to ma ale variabilne casovanie, resp. si to vie kazdu vacku merať zvlášť tak je shopná vlastná diagnostika niečo také odhaliť alebo nie?


Moje zkušenost (třeba má někdo jinou) je taková, že u takto starých motoru (2.8 motronic) ŘJ neřve, když je to hozené. Toleranční pásmo je příliš široké, tolerantní. Možná tam ani není tato kontrolní procedura implementovaná.

U novějších motoru už to ale hlídá (zkušenost např. z 3.2 , 2.4 FSI*) , např u vytahaného řetězu sem to mám pocit viděl řvát.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2011
Příspěvků: 99 | Témat: 2

09.10 2012 9:52


Před výměnou rozvodů mi během půl roku dvakrát skočila chyba: regulace vackovych hridelu - Chybna funkce; P1519 - 008 nesmyslny signal .
Check engine se nerozsvítil, auto jelo normálně. Je fakt, že po výměně rozvodů se mi chyba už ani jednou nevyskytla, takže to s nastavením asi mělo něco společného.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

09.10 2012 15:47


dzavel: spoko u knoppa? taky jsem tam byl-bohuzel
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2011
Příspěvků: 99 | Témat: 2

09.10 2012 17:58


bubin: jo naprostá spokojenost. Vše udělal inteligentně a dle mého přání. Jediný problém byl, že tekla nemrzka, ale stačilo dotáhnout hadici .
Tobě něco zmršil? V Ostravě je ještě známý HLpropan, ale ten jsem zavrh po tom co jsem viděl Mitsu.colta po jejich přestavbě.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

09.10 2012 18:37


dzavel: jo tekla nemrzka 2x trvalo misto 4 dnu asi 3 tydny padalo to pri plnem plynu(dalsi tyden oprava) a celkove nez meli cas na opravu tak jsem musel cekat dlouho.Mel jsem jet do horni suche kde to mam blize a delaji to tam 300 let
nahoru

sponzor





09.10 2012 18:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2011
Příspěvků: 99 | Témat: 2

09.10 2012 18:59


bubin: Tak taky mu to trvalo o 3-4dny déle, ale domluva díky mým šichtám nebyla snadná , auto jsem mu dovezl z odpolední po 22.00hodině a makal na něm přes noc. Navrhnul větší nádrž ikdyž už měl 60l připravenou na montáž. Kostku mi dal až k fofrklacku, mapu mi upravil dle přání. Prostě spokojenost.

Vlastně jsem měl jeden problém. Napájení LPG* se při sešlápnutí brzdy vypínalo. Oprava do hodiny.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.9. 2011
Příspěvků: 46 | Témat: 7

09.10 2012 20:35


lumpiqu bylo by možný se u tebe někdy stavit na to změření osciloskopem?mam totiž 2.8 V6 AMX sice v passatu ale to je snad jedno.Jde o to že rozvody jsou právě dělaný na fixy a já bych to chtěl pro sichr překontrolovat a komplet to zdiagnostikovat,protože auto občas hlásí chybu nízký učinek katíku a systém sekundárního vzduchu učinek přílíš malý.Jsem sice z Hradce,to mě ale nevadí,rád se projedu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

09.10 2012 22:02


A neni jednodušší toho passata postavit na značky a vačky na lejru?Co myslíte....U benalu je třeba naprosté přesnosti a ne fix systemu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

09.10 2012 22:29


pokud motor jede jak ma, nema vedlejsi projevy, tak to neres...napichnout to muzu, ale jsou to podle me vyhozene penize, ktere se ti budou hodit jinde..

ad druhy problem, muze to byt hodne veci, pocinaje netesnosti sekundarniho okruhu vzduchu (napr. netesna hadice, osobne jsem u 4.2 V8 zazil), jeho ovladaci ventil (privodni a ovladaci podtlaky netesne, proporcionalni ovladaci ventil, regulacni ventil jako takovej), cerpadlo sekundarniho vzduchu, anebo snimac teploty vyf. spalin, taky netesny vyfuk, nepruchodny kat ci pomalejsi ci uplne ko Lambda* sonda..

nevim presne co tam je za ECU* (bude nejaka verze 7.1 motroniku), ale mozna bude podporovat akcni testy v zakladnim nastaveni, pomoci kterych lze postupne vyloucit jednotlive akcni cleny, snimace atd...taky by to chtelo za studena sledovat blok merenych hodnot ECU*, hodit si tam vahu vzduchu do prvni lajny (pres kterou si ECU* podle me vyhodnocuje saci podtlak cerpadla sekundarniho vzduchu na VO), do druhe lajny info o duty cycle ovladaciho ventilu, plus teploty katy, motoru a hodit si to do live grafu/logu...

kat se da analyzovat pomoci emisniho mereni (spec pristroj), Lambda* pomoci osciloskopu, testu regulacni smycky, casu odezvy atd..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

10.10 2012 11:54


LPG* řešíme tady:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Jinak za mě - přestavba stála 25k. Spotřeba na 17" 235/45 kolech cca 14l LPG*, na 16" o litr méně. Benzínu si to vezme normálně 12l, takže je potřeba počítat s cca 15% navýšením spotřeby LPG* proti benzínu, ale vzhledem k ceně LPG* kolem 17 kč za litr není co řešit Takže náklady při provozu na LPG* i s trochou toho benzínu na starty vychází na 3 Kč/km. U benzínu pak na 5 Kč/km (N98=40Kč/l). Rozdíl 2 Kč/km. Sám si spočti podle tvého nájezdu, jestli se ti to vyplatí a za jak dlouho. U mě byl systém zaplacený za pár měsíců. Na začátku byly problémy s padáním do nouzáku při vytáčení do omezovače, ale už mi to poladili, takže to jede stejně jak na benzín a bez problémů.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

10.10 2012 14:28


k cene LPG* si připočti ještě repas hlav po cca. 150 tisicich, problemy s automatem atd..aby ta matematika byla ferova:)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.10 2012 15:08


Lumpiq:
k cene LPG* si připočti ještě repas hlav po cca. 150 tisicich, problemy s automatem atd..aby ta matematika byla ferova:)

Nejvíc se mi líbí ta věta jede to stejně na LPG* jak na benzín
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2011
Příspěvků: 99 | Témat: 2

10.10 2012 16:14


Lumpiq: Nevím odkud máš tuhle informaci, ale samozřejmě záleží do jakého auta se LPG* montuje. Co vidám v servisu ameriky i staré vrány, tak nikdo nic takového neřešil.

jizan.com: Napsal jsem "výkonově osobně rozdíl nepoznám". To je jak placebo efekt, když tam naliju vervu nebo shell racing "jede to fest líp" ? Tyhle teorie nikdo nezměřil a výrobci LPG* se chvástají, že výkonový rozdíl oproti plynu je neznatelný (do 5%). Kdyby byla v okolí brzda na 4x4 za přijatelný peníz, tak bych to prubnul .
nahoru

sponzor





10.10 2012 16:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

10.10 2012 16:51


nejsou to informace z druhé ruky, nýbrž a pouze vlastní zkušenosti. Konkrétně několik diagnostikovaných nepojízdných či problematických V8 motorů s LPG* z poslední doby, žádné z nich nevydržely hlavy vice jak 150 tisíc...dokonce majitel jedné z nich má autodopravu pro VIP (limuzíny typu A8, 7 bmw, superb atd..) a říkal mi, že u každého z vozidel ho to neminulo a bylo jedno, zda to je audi, bmw nebo jiná limuzína.

zrovna jedna nepojízdná mi tam teď trůní několik dní a ta je opravdu parádní, sem se u toho 2x málem poblil, jak je to LPG* nekvalitně udělané...

jinak nejede to stejné jako na benzín, to fakt ne...stačí si dát plný load do kopce při 2 a více lidech a rozdíl citelně poznáš (ve čtvrtek testováno na A8 D3 V8 4.2 v nejsilnější verzi nepřímého vstřiku a to ten benál byl rozladěný, multiplikativní adaptační hodnoty měl +14,7%, což je vysoko za pásmem tolerance, svítila milka )...Aspoň že to bylo značkové LPG* a nepadalo to při plné zátěži zpátky na benzín, jak se u levných soustav děje díky slabému regulátoru.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

10.10 2012 17:21


Lumpiq:
k cene LPG* si připočti ještě repas hlav po cca. 150 tisicich, problemy s automatem atd..aby ta matematika byla ferova:)


Automat nemám a co bude po 150tis km neřeším, jelikož tak dlouho to auto mít nebudu. Nehledě na to, že do servisu dieselu dáš během 150.000 km mnohem víc, zvlášt u té povedené 2.5 TDI*

Co se týče toho výkonu, tak já už to pocitově nepoznám. Je teda fakt, že 80% jezdím sám, 20% ve 2. Dřív se mi zdálo, že na benzín to jde o něco málo líp do otáček, ale po seřízení už to nepocituju. Na brzdě jsem s tím ale nebyl, takže nevím. Už to vůbec někdy někdo pořádně odměřil, nebo jsou to vše jen dojmy??
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

10.10 2012 17:46


Rozdíl výkonu je až 10% rozdíl prakticky nejde poznat to je fakt, ovšem LPG* má taky svoji údržbu a investice s najetými km. Ale máte pravdu v jednom asi než v C5 naftu tak raději asi to LPG*.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

10.10 2012 19:35


Slayer:
co bude po 150tis km neřeším, jelikož tak dlouho to auto mít nebudu.


Výmluvné, není třeba nic dodávat.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

10.10 2012 21:36


Satas:
Hlavně ASN v žadném případě nedávej tam kde neví co jsou to přípravky na vačky a hlavice na zakl nastavení nastavovače časování vyfuk vaček!!
Tohle totiž na čarky z fixek netrefí aní 5 kouzelníků.


Vole a já proč na to v Krupce v traktorce tak civěli, prej V6 to je něco jako V3S?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

11.10 2012 9:10


root:


Výmluvné, není třeba nic dodávat.


Nebo ještě jinak - až s LPG* najedu 150tis km, tak jsem uspořil nějakých +-300 tisíc Kč. Takže když na to přijde, tak můžu klidně auto odvézt do šrotu a za ušetřený peníze si jít koupit o 2 generace novější A4

Zatím jsem na LPG* v tomhle autě najel 40tis km, takže do ,,smrti" ještě 110tis km zbývá
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email