Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 459 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 450
Uživatelů: 9
Celkem: 459

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2008
Příspěvků: 23 | Témat: 13

05.10 2012 15:25


Prosím, porádí mi někdo jak zapojit neoriginál rádio do Audi A4. Za 1, nejdou mi zadní repro. Za 2, když připojím anténu tak rádio chrčí a má špatný signál. Jak dám original vše je v pořádku. Dík za radu. Boris
nahoru

sponzor





05.10 2012 15:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.12. 2007
Příspěvků: 74 | Témat: 26

05.10 2012 16:39


Čus taky budu měnit rádio tak mě to zajímá taky........ dík všem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 1

24.10 2012 23:28


jde to udelat

jen mate asi poloaktivni system
zprovoznit se to necha, jsou udelat redukce tak aby to fungovalo

jinak ohledne prijmu radia neni urcite napajena antena, je potreba fantomove napajeni
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

25.10 2012 8:10


Kdyby se někdo zbavoval original rádia na cd tak bych odkoupil
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.4. 2008
Příspěvků: 7 | Témat: 0

25.10 2012 14:10


Zapojoval jsem neoriginal radio do A4 B6, ktera ma vzadu maly zesilovac pro subwoofer a pro repro v zadnich dverich. Kabely pro zadni repro od iso konektoru nemam ani natazene (jen 4 draty misto osmi), vse je original reseno po linkovych kabelech k zesilovaci a od toho pak k repro ve dverich. Pokud tedy chces zvuk v zadnich dverich je potreba pouzit linkovy vystup z noveho radia a zapojit bud primo nebo pres nejakou redukci do tretiho delsiho konektoru vedle 2 iso konektoru. Zapojeni byva popsane primo na radiu.
Co se tyce anteny v A4, pokud mas tu, ktera je integrovana v zadnim okne, tak ta je aktivni a je napajena z orignal radia. Nekdy byvaji i dve, jako u me. Pokud tedy DAS* nove radio, tak nektere maji moznost zapnout napajeni anteny v menu, ale k vetsine je treba prikoupit jeste antenni napajec, aby zesilovac fungoval.
Pokud mas multifunkcni volat a chtel by jsi radio ovladat z nej, da se resit i to, ale je na to potreba pomerne drahy modul, nicmene funuguje dobre.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

26.10 2012 22:02


Mám neorigo rádio Alpine v A4 b5.
Všechny repro hrajou i anténa funguje a tak jsem se chytil subwooferu. Natáhnul jsem si od rádia kabely přímo určené pro subwoofer (2x cinch,napájení,spínací drát) měl jsem na tom napojené tuby a hrály. Teď tam chci mít origo sub z A6 B5 a nedaří se mi ho rozjet. Hraje strašně potichu. A měl jsem na tom i sub z A4 B5 avant a totéž. Věděl by někdo co je špatně, jak na to? Do subu vede konektor s deseti piny.

4 piny - výstup pro zadní repro (tohle neřeším, prozatím )

6 pinů:

1. plus na baterku pře pojistku
2. mínus na karoserii
3. spínací drát od rádia
4. levý cinch plus
5. pravý cinch plus
6. mínus pro oba cinche
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.4. 2008
Příspěvků: 7 | Témat: 0

28.10 2012 7:46


Tak tohle je bohužel zřejmě normální i u B6 je zesilovač s neorigo rádiem "strašně potichu". Dle mě je to dané tím, že bude mít vstupy na velmi silnou úroveň signálu (4V, víc ?) možná i proto, že na linkové vstupy používá jen zakroucený kabel místo stíněného. Každopádně s neorigo rádiem jsem musel posunout FADER hodně dozadu, aby se to srovnalo, ale jsem spokojen. Pokud používáš subwoofer výstup. Tak by se měla dát nastavit i jeho úroveň někde v menu na vyšší. Pokud by to nestačilo, tak potom bych doporučoval zapojit i ty 4 zadní repro do zesilovače, použít standard zadní linkový výstup a pak se vše naladí klasicky pomocí faderu. Je možné, že i to bude málo, pak už je jen jediná pomoc, použít nějaký předzesilovač a nebo jiný zesák.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

28.10 2012 8:54


mirekjel:
Tak tohle je bohužel zřejmě normální i u B6 je zesilovač s neorigo rádiem "strašně potichu". Dle mě je to dané tím, že bude mít vstupy na velmi silnou úroveň signálu (4V, víc ?) možná i proto, že na linkové vstupy používá jen zakroucený kabel místo stíněného. Každopádně s neorigo rádiem jsem musel posunout FADER hodně dozadu, aby se to srovnalo, ale jsem spokojen. Pokud používáš subwoofer výstup. Tak by se měla dát nastavit i jeho úroveň někde v menu na vyšší. Pokud by to nestačilo, tak potom bych doporučoval zapojit i ty 4 zadní repro do zesilovače, použít standard zadní linkový výstup a pak se vše naladí klasicky pomocí faderu. Je možné, že i to bude málo, pak už je jen jediná pomoc, použít nějaký předzesilovač a nebo jiný zesák.


Je to přesně jak píšeš! Já se s tím seru od pátku i s jedním elektrikářem, hledám tady na klubu, píšu.... překládám v googlu zahraniční stránky kde se v tom stejně nešlo vyznat kvůli špatnému překladu. A nakonec jsme na to včera přišli Zkoušeli jsme sub z A4 avant, potichu. Přeměřili reprák a nějak se nám to nezdálo, asi jedna cívka vypálená..... tak jsem vzal z A6 a zas to bylo potichu. Tušil jsem, že signál z neorigo rádia co jde přes cinche je slabý. Mám na rádiu ovládaní hlasitosti subwooferu, to jsem měl na max. a stejně potichu. A pak mi to došlo podle obrázků origo rádia zezadu kde bylo vyobrazeno zapojení a všechny konektory. Při originál rádiu jde už zesílený signál dozadu k subu.
(6 drátů - plus pravý, plus levý, mínus pravý, mínus levý, napájení plus, spínané plus)
Tímto se pohání subwoofer a z něho pak jdou 4 dráty na zadní repro. Takže u B6 bych na neorigo rádiu na výstupech pro subwoofer (2x cinch) musel použít předzesilovač jak píšeš. Já mám tu výhodu u A4 B5, že už mám přivedený silnější signál dozadu na zadní repro v platu, takže jsem z nich stáhnul signál do subu a hraje to pekelně dobře !
Ovládám to jen faderem na rádiu, samozřejmě, že ovládání na sub mi je k ničemu, když mám cinche teď volné. Ale jde to krásně vyladit!
Takže pro Ty co to řeší jako já:

U neorigo rádia je výstup pro subwoofer ve formě 2x cinch,spínací drát,napájení. To Vám stačí na zapojení každé tuby a subu co se dá koupit.
Ale při zapojení origo subu z Audi A6 (A4, A3, to bude nejspíš totéž) do Audi A4 B5 na toto neorigo rádio je Vám to k ničemu. Použijete jen napájení a spínací drát,cinche jsou naprd (jen mi pořád moc nejde do hlavy proč to nejde napojit na ně, nejspíš je signál vážně moc slabý pro buzení zesáku v subu)

Signál z rádia do origo subu z Audi se musí stáhnout přes zadní reproduktory. Tak jsem učinil a basuje jak má! Parádní sound! Jenže mám rádio 4x50w což je asi dobrý zápřah pro zesák co je v subu, když origo rádio v Audi má asi míň.... Tak mám strach abych ho neodpálil. Ví kdo z vás jakou watáž má origo rádio v Audi A4 B5 1,9Tdi. 55Kw, rok 2000, facelift? Koupil jsem auto už bez origo rádia, měl jsem tam sony a to vyměnil za Alpine. Tady jsem se nedočetl a podle kódů mi to píše příprava na neoriginální rádio, tak je docela možné, že tam ani nebylo. Jinak by podle všeho tam mělo být symphony.
Jinak zapojení na konektoru u subwooferu:

1.trvalých 12V - PLUS OD BATERKY (přes pojistku)
2.LZ repro
3.LZ repro
4.zem - MÍNUS NA KOSTRU AUTA
5.spínaných 12V - NAPOJENÉ NA AUTORÁDIO (při zapnutí rádia se sepne zesilovač v subu)
6.line out LZ - SIGNÁL OD ZADNÍHO LEVÉHO REPRODUKTORU, PLUS
7.line out PZ - SIGNÁL OD ZADNÍHO PRAVÉHO REPRODUKTORU, PLUS
8.line out zem - SIGNÁL OD ZADNÍCH REPRODUKTORŮ, MÍNUS
9.PZ repro
10.PZ repro

Signál jsem stáhnul od zadních repro při stálém napojení těchto repráků. Takhle mi to hraje zvukově nejlíp. O origo repro jsem přišel, když jsem spáli zadní. Hned jsem vyměnil všechny, a mám deXon. Teď už se nevyrábí.

Když jsem stáhnul signál ze zadních repro do subu a ze subu zadní repráky napojil na výstupy: 2.,3.,9.,10. tak mi to přišlo zvláštní, nepěkný zvuk....
nahoru

sponzor





28.10 2012 8:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email