Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 327 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 321
Uživatelů: 6
Celkem: 327

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2010
Příspěvků: 137 | Témat: 15

01.11 2012 12:56


knedlifek:
nebylo by lepsi auto odstavit, nasetrit koruny a dat to nekomu, kdo tomu rozumi at to da do kupy cely?
nahoru

sponzor





01.11 2012 12:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

02.11 2012 9:05


tommik: Bohužel o to se snažím od začátku října, ale satas ani Vlasta nemají čas do prosince. A co mám svůj servis, tak tam tak dobře nerozumí tomuto motoru.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

05.11 2012 14:27


Tak na radu SATASE jsem přestal jezdit na rezervu a minimálně do 10 litru tam je jistě. Přidávám zimní VIF a poslední dobou se již zvuk přestal úplně vytrácet, až již kolikrát se ani za cca. 20km neobjevil. Auto zatím ani neškublo, vše se chová jak má.

Může mi někdo říct, jak se opravdu správně šteluje toto čerpadlo (já to dělat nebudu)? Poprvé mi to štelovali ručně a dle poslechu, to bylo opravdu špatné, podruhé mi to vyštelovali pomocí grafu ve VAGu, startuje pěkně i za tepla, ale Jen bych chtěl vědět, kdyby mi to v servisu dělali špatně, ať je mohu chytnout a plesknout přes prsty. Když použiju hledat, tak nic.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

06.11 2012 7:49


knedlifek:
Zjistil jsem, že mi blbne ukazatel vody a spojuji si to i s tím zvukem, ale olej je o.k. Tím pádem čidlo nebo budík (když budík funguje vždy v testu o.k.) jedno čidlo jsem pro klid vyměnil, ale nepomohlo a ve vagu nemůžu najít čidla které mají na starosti teplotu vody.

Jakmile mi ukazatel na vodu spadne, tak auto často začne vydávat chraplavý zvuk. Tak bych se možná přikláněl, čidlo teploty vody bude K.O. Je možný, že by to změnilo zvuk. Změna vstřikování jakoby do studeného motoru?

Zdá se mi taky, že když jedu delší dobu z kopce bez plynu (kdy se vypíná palivo) tak potom to vrčí. Ale je to jistě spalovaním, není to mechanický zvuk. Ve vyšších otáčkách O.k.


Akideš s kopca bez plynu a amotor je hlučný tak sú to hydroštely pozri čím skor,lebo si odrovnáš vačky...ja to robím tak že vypnem klúč dole kopcom, bacha na zamknutie volantu,kontrolky musia svietiť, motor musí ísť ticho bez klepotu ....
....toto sa podla manuálu ale nesmie robiť !!!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

06.11 2012 10:02


Ako sa vypne motor tak, aby sa vypol a zostali svietiť kontrolky? To musí ísť do vypnutia zapaľovania a vrátenie kľúča.

Ja len aby Ti nevyliezli diody z altíka vypičovať!

-ka-

PS: existuje nějaká metoda jak skontrolovat vyndaný hydroštel z motoru?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

06.11 2012 12:36


MUFTY: Ne ne, špatně jsi to pochopil. Nic od vaček to není. Bez plynu má motor krásný zvuk, žádné klepání atd. v rámci možností.

myslel jsem to, že když jsem jel delší dobu z kopce bez plynu, tak poté se začal objevovat zvuk.

Na 95% to byl přidřený předsuvník, vše tomu odpovídá. Jen jsem měl štěstí, že to snad odeznělo.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

06.11 2012 12:40


Karlito3: preco by mali tie diody p...t ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

06.11 2012 12:45


Altík je ošetřenej, dinamo mělo problém, třeba na Aviich, že jsi musel chcípnout auto chcípákem a nikoliv klíčem.

Co se týče toho hydroštelu, tak se nesmí propadat, neboli musí držet v sobě olej. někde to tu někdo psal. Myslím si, že když použiješ hledej, tak toho vyběhne miliony.
nahoru

sponzor





06.11 2012 12:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

06.11 2012 14:12


Aha, tak to jó.

-k-
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

06.11 2012 19:23


Karlito3:
Ako sa vypne motor tak, aby sa vypol a zostali svietiť kontrolky? To musí ísť do vypnutia zapaľovania a vrátenie kľúča.

Ja len aby Ti nevyliezli diody z altíka vypičovať!

-ka-

PS: existuje nějaká metoda jak skontrolovat vyndaný hydroštel z motoru?



--- ano vypnúť a zapnúť zapalovanie- preto to upozornenie na zámok volantu

--- jasne som upozornil, že je to podla manualu zakázané , mimochodom nikdy mi nevyliezli...

--- hydroštely sa dajú kontrolovať priamo na aute
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

06.11 2012 19:26


knedlifek:
MUFTY: Ne ne, špatně jsi to pochopil. Nic od vaček to není. Bez plynu má motor krásný zvuk, žádné klepání atd. v rámci možností.

myslel jsem to, že když jsem jel delší dobu z kopce bez plynu, tak poté se začal objevovat zvuk.

Na 95% to byl přidřený předsuvník, vše tomu odpovídá. Jen jsem měl štěstí, že to snad odeznělo.



videl si pridretý presuvník , tam nemá čo vydávať zvuk ,klepot a pod..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

07.11 2012 7:48


MUFTY: Jistě že ne, ale lítá ti to palivo špatně do tech válečků s pístama. Jelikož přesuvník vstřiku slouží hlavně ke změnám předvstřiku v závislosti na otáčkách motoru. Protože ve velkých otáčkách by nafta při základním předvstřiku nestihla ... Proto mě to šlo cca do 1500-2000otáček
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

07.11 2012 8:17


knedlifek:
MUFTY: Jistě že ne, ale lítá ti to palivo špatně do tech válečků s pístama. Jelikož přesuvník vstřiku slouží hlavně ke změnám předvstřiku v závislosti na otáčkách motoru. Protože ve velkých otáčkách by nafta při základním předvstřiku nestihla ...


Dík za trocha teorie, no ja na rozdiel od teba som mal pár tých čerpadiel rozobratých v rukách...

.... nechápem ako sa to može prejaviť dole kopcom bez plynu, ešte počas jezdy by som si to možno vedel predstaviť,že sa pridre a potom skočí teda náhla zmena čohosi a to vyvolá čosi teda zmenu zvuku motora ...

.... okrem toho ako som bol poučený , slúži na zmenu predvstreku v závislosti na otáčkach, myslím si že pri zohriatom motore a tej malej zmene predvstreku by si aasi zmenu zvuku nepostrehol.... netvrdím že je to takto, možno sa mýlim, ale aj mne klaklo čerpadlo pred cca 7 mimi rokmi a nijako sa to pred tým neprejavilo len sem tam blikla kontrolka žhavenia. A toto isté som videl aj na kamarádovej A4.

...ešte niečo popis že zmena zvuku je dosť chabý, chcelo by to trocha rozviesť
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

07.11 2012 8:33


MUFTY: Přičítal jsem kopci, že dobře neprodilo palivo a tím pádem se ideálně nemazal již přidřený přesuvník. Právě naopak, náhlá změna zvuku nebyla (skokově), byla rychle plynulá.

jistě můžeš mít pravdu, ale na 100% to bylo v palivovém systému a né vačky, atd, tedy osobně si myslím čerpadlo, případně trysky, ale jízda co se týče výkonu v nižších otáček dle mého názoru byla nezměněna.

jo a na přudsuvník jsem přišel díky Vlastovi, jelikož to dělalo stejný zvuk jako když máš graf polohy čerpadla ve VAGu a tam právě odjíždí přesuvník do dále.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

07.11 2012 9:21


knedlifek:
MUFTY: Přičítal jsem kopci, že dobře neprodilo palivo a tím pádem se ideálně nemazal již přidřený přesuvník. Právě naopak, náhlá změna zvuku nebyla (skokově), byla rychle plynulá.

jistě můžeš mít pravdu, ale na 100% to bylo v palivovém systému a né vačky, atd, tedy osobně si myslím čerpadlo, případně trysky, ale jízda co se týče výkonu v nižších otáček dle mého názoru byla nezměněna.

jo a na přudsuvník jsem přišel díky Vlastovi, jelikož to dělalo stejný zvuk jako když máš graf polohy čerpadla ve VAGu a tam právě odjíždí přesuvník do dále.


....Presuvník je v spodnej časti čerpadla a je vždy zaliaty naftou, leda ak by si čerpadlo rozobral a otočil hore nohami...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

07.11 2012 10:00


Něco muselo být špatně, jelikož jsem se nebál jezdit až na dojezd 0km. Zkrátka zvuk byl úplně sejný jak jsem psal. A asi spojení ježdění na nulu + nekvalitní nafta asi udělá své. Pro mě je důležité, že normální nafta + VIF (trojnásobná dávka) cca po 2500km odstranil ten zvuk, nyní již dávám standartní dávky.

Samo osobě dieslům nerozumím, je to můj první diesl a proto se stebou nehádám. Jen si myslím, že to opravdu byl ten přesuvník, to by nedělalo stejný zvuk. Ale je to jedno, jelikož by se měnilo celé čerpadlo.
nahoru

sponzor





07.11 2012 10:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

07.11 2012 21:48


knedlifek:
Něco muselo být špatně, jelikož jsem se nebál jezdit až na dojezd 0km. Zkrátka zvuk byl úplně sejný jak jsem psal. A asi spojení ježdění na nulu + nekvalitní nafta asi udělá své. Pro mě je důležité, že normální nafta + VIF (trojnásobná dávka) cca po 2500km odstranil ten zvuk, nyní již dávám standartní dávky.

Samo osobě dieslům nerozumím, je to můj první diesl a proto se stebou nehádám. Jen si myslím, že to opravdu byl ten přesuvník, to by nedělalo stejný zvuk. Ale je to jedno, jelikož by se měnilo celé čerpadlo.



Súhlasím s dvomi vecami čo to píšeš

Prvá kvalitný aditiv do nafty v zime v lete trojnasobná dávka je neopodstatnená, ale nepoškodí takže budiž...

Druhá ,že dízlom fakt nerozumieš ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

08.11 2012 8:28


Se mě taky změnil zvuk - včra jsem vyndal 6 rozstřelenejch hydroštelů a vahadel... (4 podle vaček nejezdili hoooooodně dlouho)- vačky jsou paradoxně bez opetřebení. Stavím motor od nova.

-ka-
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

08.11 2012 8:44


Karlito3:
Se mě taky změnil zvuk - včra jsem vyndal 6 rozstřelenejch hydroštelů a vahadel... (4 podle vaček nejezdili hoooooodně dlouho)- vačky jsou paradoxně bez opetřebení. Stavím motor od nova.

-ka-


Č o je podla teba ...rozstřelenejch...chcelo by to trošičku podrobnejší popis, prípadne foto, aby sa takáto info dala použiť aj ďalej...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

08.11 2012 9:03


MUFTY: Jsem tím pádem slyšel, že se mi na to podíváš?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

08.11 2012 9:06


knedlifek:
MUFTY: Jsem tím pádem slyšel, že se mi na to podíváš?


Podivať sa Ti na to samozrejme možem, za to nič nedám,len či sa tebe oplatí za mnou ísť,len tak aby som Ti na motor čumel...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

08.11 2012 9:12


Nedával jsem aditiv aby se zvětšil výkon, ale aby se zvětšila mazivost tedy: množství kapaliny, která mazivostí oplívá zvětšuje mazivost s množstvím, jelikož si myslím, že to je přidřené.

knedlifek:
MUFTY: Jsem tím pádem slyšel, že se mi na to podíváš?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

08.11 2012 9:28


knedlifek:
Nedával jsem aditiv aby se zvětšil výkon, ale aby se zvětšila mazivost tedy: množství kapaliny, která mazivostí oplívá zvětšuje mazivost s množstvím, jelikož si myslím, že to je přidřené.



Som už trochu z teba vyčerpaný, ale ešte ti odpoviem aditív do nafty sa pridáva hlavne proti vode, usadeninám , mazivosti a okrem tohoto zvyšuje cetanove číslo nafty a teda zvyšuje výkon no a v zime zlepšuje štart to som zabudol...

na VP čerpadlo je zabiják, usadenina /biozložka nafty/ nečistoty, voda to je smrtelné nebez.pre presuvník !! jenevyhnutné kontrolovať filter a odkalovať ho, pravidelne meniť!!

pokial by si niekedy videl zadretý,pridretý presuvník by si hneď pochopil že mu už ani pán boh nepomože, nafta je dostatočne mazivá, aditív zvyšuje mezivosť iným sposobom, zanecháva ochranný povlak ale toto pomáha len na nepoškodených polochách !!

a na konec ,záleží aký aditív používame !!!! sú aj lacnejšie šmejdy pekne zabalené a pekne popísané ale je to len hydrogénovaný benzín a petrolej teda trocha eteru a petrolu !!!! táto zmes síce trocha zlepší štart/ Teoreticky/

lebo sa pridáva len cca poldeci na 50 lit.nafty ale nechráni pred opotrebením a vodou...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

08.11 2012 9:40


MUFTY:


Č o je podla teba ...rozstřelenejch...chcelo by to trošičku podrobnejší popis, prípadne foto, aby sa takáto info dala použiť aj ďalej...


Rozstrelený hydroštel v podaním môjho V6 znamená, že guľové konce hydroštelov sú otvorené, roztrhnuté, zničené či poškodené. Poladím aj nejakú fotku. Ten paradox sú tie vačky - skoro žiadne opotrebenie, prechody klzných dráh bez hmatateľného osadenia

-ka-
nahoru

sponzor





08.11 2012 9:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

08.11 2012 9:47


Karlito3:


Rozstrelený hydroštel v podaním môjho V6 znamená, že guľové konce hydroštelov sú otvorené, roztrhnuté, zničené či poškodené. Poladím aj nejakú fotku. Ten paradox sú tie vačky - skoro žiadne opotrebenie, prechody klzných dráh bez hmatateľného osadenia

-ka-


Tak toto ma zaujíma čim ďalej tým viac a vahadla plochy, boli vypadnuté teda ležali dole alebo boli na miesta ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

08.11 2012 10:12


Vahadlá - teda šrot čo ostal ležal všade možne v dutinách hlavy. Zatiaľ je to tak ako bolo, energiu venujem inému V6, ktorý má polovičnú dávku KM ako môj a staviam ho odnova s novými komponentmi.

-ka-
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

08.11 2012 11:50


MUFTY: Dávám samo VIF. Co tý myslíš, že to mohlo být? Už tě nebu trápit. Ale i tak bti děkuji za diskuzi, dal bych ti karmu, ale už jsem jí všechnu rozdal a nemůžu át další.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.4. 2011
Příspěvků: 179 | Témat: 35

08.11 2012 20:25


knedlifek:
MUFTY: Dávám samo VIF. Co tý myslíš, že to mohlo být? Už tě nebu trápit. Ale i tak bti děkuji za diskuzi, dal bych ti karmu, ale už jsem jí všechnu rozdal a nemůžu át další.

VIF je přesně název toho Aditiva*? Nebo jak se prosím to aditivum jmenuje, které používáš? Díky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

08.11 2012 20:38


Karlito3:
Vahadlá - teda šrot čo ostal ležal všade možne v dutinách hlavy. Zatiaľ je to tak ako bolo, energiu venujem inému V6, ktorý má polovičnú dávku KM ako môj a staviam ho odnova s novými komponentmi.

-ka-


Tak to bolo ale narazené nie zodraté, ano ??
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

08.11 2012 20:42


astragsicko:

VIF je přesně název toho Aditiva*? Nebo jak se prosím to aditivum jmenuje, které používáš? Díky


ano VIF
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email