Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 349 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 348
Uživatelů: 1
Celkem: 349

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

29.10 2012 22:03


pumpa ma davat 5.7 - 6.3 baru
nahoru

sponzor





29.10 2012 22:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 2

31.10 2012 7:55


díky za info,pak to bude v pořádku. Už mě to píše jen chybu P 0507 otáčky nad zadanou hodnotou
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

31.10 2012 10:45


já mám otáčky na volnoběh kolem 900. tak mě napadá kontrolovat jsi teplotní čidla? ech to stát venku nebo v garáži přes noc, připoj vag a koukni se jestli všechna čidla ukazují přibližně stejnou hodnotu. Tzn. třeba ti venkovní čidlo bude ukazovat 17stupnu tak cidlo motoru musi bejt kolem teto hodnoty. aby neukazovalo treba -10
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 2

31.10 2012 20:32


čidla jsou v pořádku,to mě napadlo jako první,navíc jsem dával nové...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

01.11 2012 13:02


co ty logy? už ses to naučil?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 2

01.11 2012 18:43


no,jelikož se ted přezouvá na zimní papuče,tak ještě nebyl čas...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

01.03 2014 17:28


prosím o radu, zdá se mě že Turbo* netahá tak jak by mělo, nebo spíš pozdě...počítám že začne tahat tak 2800 ot/min...napojil jsem na vag a jediná chyba Chybové kódy nalezeny
561($0231):0E Prizpusobení smesi Mez prizpusobení (adit.) prekrocena...mám audi a4 1.8 t 110 kw...rok vyroby 1998...nekde jsem se dočetl že Turbo* není řízeno jednotkou ale jen tlakem nebo něco takového, takže mi to ani vag vypsat nemůže je to tak? ale chtěl bych poradit čím to nejspíš může být, že by podtlakocá regulace tlaku a nebo magnetický ventil?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

01.03 2014 18:04


audiis:
prosím o radu, zdá se mě že Turbo* netahá tak jak by mělo, nebo spíš pozdě...počítám že začne tahat tak 2800 ot/min...napojil jsem na vag a jediná chyba Chybové kódy nalezeny
561($0231):0E Prizpusobení smesi Mez prizpusobení (adit.) prekrocena...mám audi a4 1.8 t 110 kw...rok vyroby 1998...nekde jsem se dočetl že Turbo* není řízeno jednotkou ale jen tlakem nebo něco takového, takže mi to ani vag vypsat nemůže je to tak? ale chtěl bych poradit čím to nejspíš může být, že by podtlakocá regulace tlaku a nebo magnetický ventil?


jiste ze Turbo* rizene jednotkou, pres N75. tvoje 1998 ovsem nema snimac plniciho tlaku. presto je schopna rozpoznat (a napsat chybu) podle hodnot z MAF* ze je prekroceny plnici tlak.

na Turbo* benzinu nikdy zadna regulace PODtlakem neni a nebyla. regulace je typu bypass tzn tlakem. ventil je vetsinou OK, spis nejake netesnosti nebo jina vada. je dobre i zmerit plnici tlak turbiny budikem.

zastav se s tim za nekym z klubu...
nahoru

sponzor





01.03 2014 18:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

01.03 2014 18:24


Dobre zkusím, jen jedna otázka vím jak vypada magneticky ventil, a pod tým je jeste tzv baňa, a to je co tedy? Ja jsem si myslel ze to je ta podtlaková regulace
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

01.03 2014 18:52


audiis:
Dobre zkusím, jen jedna otázka vím jak vypada magneticky ventil, a pod tým je jeste tzv baňa, a to je co tedy? Ja jsem si myslel ze to je ta podtlaková regulace


jestli mas aeb, tak ten zadnou banu, tzn vakuovy zasobnik nema. toto maji jen TDI*. a potom to maji novsi 1,8T ktere plni euro 4 (napr AWT),ale na na regulaci turba,ale na regulaci deceleracniho ventilu.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

01.03 2014 19:00


Tady u toho motoru nečekej žádnej turboefekt jakou TDI*.Proto máš ten pocit že ti to netahá.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

01.03 2014 19:15


ne ale jako opravdu...tahá 2800 otáček..neměřil jsem to nějak ale tzv. cítím to ...kod motoru mám aeb, nehádám se , určitě más pravdu, ale pod mag. ventilem vidím jeste jednu vecicku a ta vypadá jako bana z pohledu ze předu a na tom místě by to odpovídalo asi tomuto ale nejsem si jistý!

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

02.03 2014 1:29


audiis:
ne ale jako opravdu...tahá 2800 otáček..neměřil jsem to nějak ale tzv. cítím to ...kod motoru mám aeb, nehádám se , určitě más pravdu, ale pod mag. ventilem vidím jeste jednu vecicku a ta vypadá jako bana z pohledu ze předu a na tom místě by to odpovídalo asi tomuto ale nejsem si jistý!

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us


ano to je regulacni banka na turbu,je to jeho soucast. Do te banky vede hadicka z ventilu n75. Banka ma tahlo,ktere je spojene s bypass klapkou v turbu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

02.03 2014 1:33


áček:
Tady u toho motoru nečekej žádnej turboefekt jakou TDI*.Proto máš ten pocit že ti to netahá.


tak je. U aeb /i jinych verzi 110kw s euro 2 nebo 3/ je to naladeno tak, ze ani nevis ze mas Turbo* v aute. Seriove je ten motor naprosto bez kouli, bez zatahu. Chova se to v podstate jako atmosfericky 2litr. Plnici tlak je smesne maly cca 0,6bar. Zadny Turbo* zatah, zadna Turbo* dira. Toto je normal stav.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.9. 2013
Příspěvků: 35 | Témat: 11

04.03 2014 9:36


To Kalda:
Úplně přesně rozumím tvému "rozladění". Měl jsem vždy jen TDI* a nyní sem si pořídil to samé co máš ty. Přijde mi taky že to nejede je to líné a žere to jak neurvalý. Už bych si tento typ motoru znovu nepořídil. Auto jako takové je dobré ale požitek z jizdy naprosto nulový.Chystám auto na lazení a pokud ani po tom se to trošku nenapraví tak auto budu muset prodat. Mě vychází spotřeba okolo 10-11 a je skoro jedno jestli kolem komína nebo jedu delší trasy. Právě čekám na výsledek z brzdy kde se ukáže zda je vše jak má či je někde problém. Kdyby si přišel na nějakou zradu tak dej vědět.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

04.03 2014 11:23


Presne...cekal jsem od 1.8t víc...ale zatím nic moc...uvidim co řekne,mechanik, a s tou spotřebou souhlasím...melo by to jet tak za 8 l....cekam ze bude potřeba výměny lambdy,sondy.
nahoru

sponzor





04.03 2014 11:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.9. 2013
Příspěvků: 35 | Témat: 11

04.03 2014 11:27


Joo kdyby to jelo za 8 tak si pískám a sem vysmátej .Aůe zase ať to nehaním neprávem. Pokud se zjistí nějaká závada a posleze se to rapidně zlepší tak to beru zcela zpět a budu auto milovat . Zatim to k tomu ale nesměřuje.Tak uvidíme časem.Jinak diagnostika nic nehlásí. takže není čeho se chytit
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

04.03 2014 11:37


Po odvedené práci u mechanika napíšu výsledek, ale nebude tak brzo...stale jsem na cestách a auto potřebuji...a ta spotřeba má byt opravdu nissi někdo ivado i 7 l s klidnou nohou a navvetsi dálku...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

04.03 2014 11:40


Po odvedené práci u mechanika napíšu výsledek, ale nebude tak brzo...stale jsem na cestách a auto potřebuji...a ta spotřeba má byt opravdu nižší někdo uvádí i 7 l s klidnou nohou a na větší dálku...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

04.03 2014 11:40


Po odvedené práci u mechanika napíšu výsledek, ale nebude tak brzo...stale jsem na cestách a auto potřebuji...a ta spotřeba má byt opravdu nižší někdo uvádí i 7 l s klidnou nohou a na větší dálku...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

03.04 2014 13:46


Tak kluci, asi jsem přišel na problem proč Turbo* netahá, dnes jsem nasel prasklinu nas svodech, natřel jsem to jarem a hned po nastartování se mi tam tvořily bubliny a chci se zeptat jestli to má opravdu takoví dopad na Turbo* ze,nebude tahat tak jak by melo a druha otázka staci zavaření a nebo se mzai vyměnit cely dil?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

03.04 2014 13:48


audiis:
Tak kluci, asi jsem přišel na problem proč Turbo* netahá, dnes jsem nasel prasklinu nas svodech, natřel jsem to jarem a hned po nastartování se mi tam tvořily bubliny a chci se zeptat jestli to má opravdu takoví dopad na Turbo* ze,nebude tahat tak jak by melo a druha otázka staci zavaření a nebo se mzai vyměnit cely dil?


svareni nic neresi. v podstate neexistuje clovek ani technologie, kterou by to slo svarit tak,aby to zas hned po prvnim tepelnem cyklu neprasklo. mnohdy to praskne hned za svarem.

trhlina by extra vadit nemela, ze zkusenosti...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 274 | Témat: 29

03.04 2014 14:19


Dik za odpověď.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email