Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 345 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 338
Uživatelů: 7
Celkem: 345

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 2

02.10 2012 20:45


Zdravím,koupil jsem A4 r.v.2004 1.8T quattro* 120kw. Zdá se mě,že Turbo* netahá jak by mělo. Chci se zeptat jestli tady není někdo s okoli Uh.Hradiště že by jsme to porovnali.... Auto když se rozjede,tak letí 240km/HOD*,ale chybí mě tam ten zátah turba. Na první stupeň.kdy byl měl jít hodně znát,tam není.. Nevím jestli to všechno bere 4x4. Nicméně asi Turbo* něco tlačí,slyším u ubrání plynu malé odfouknutí,ale ten výkon,hmm.... Měl jsem BMW 530d 135kw a to byla oproti tomuhle obrovská raketa při akceleraci... BMW váha skoro 2 tuny,A4 cca 1,5 tuny,tím by se měl výkon dorovnat,ne? Díky za postřehy... (filtry,svíčky new)
nahoru

sponzor





02.10 2012 20:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

02.10 2012 21:02


tohle nejde srovnávat s naftou, tam máš ten pocit tahu obrovský, u benzinu ne. Tady u toho motoru co máš je krouťák myslim 225 NM, třeba u Passata 1.9TDi 96 kw máš přes 300 NM. Jinak to chce napojit na diagnostiku a koukout na chyby
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 2

02.10 2012 21:32


chyba žádná..... na diag..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

02.10 2012 21:53


tak potom neřeš a jezdi, motor musíš vytáčet, ve vysokých otáčkách přece táhne dobře.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

02.10 2012 22:37


KALDA_A4: Jo jestli to dělá co popisuješ tak to tipuju na vychozené Turbo*. Mám defakto stejný problém, ale já aspon vím že ta moje turbína je v důchodovém věku
Žere olej, po delším stání na volnobeh bílý kouř z vyfuku, pozdější nastup turba, delší turbodíra,ruzné prskání syčení z vyfuku. To jsou nejčastější projevy špatného turbodmychadla.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

03.10 2012 4:02


KALDA_A4: zkus se obrátit na Snipera, je z Polešovic a "trochu se v motorech šťourá"
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

03.10 2012 19:13


mel jsem z nafty ten samej pocit a to jsem mel silnejsi verzi 1.8cky nez ty. po chipu uz je to dobry quattro* si veme hodne dvoukola jezdi lip. dej od dvou tisic 4ku a vytoc ji az k cervenymu. naloguj kanal 3 a 115 a dej mi log
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 2

03.10 2012 19:38


Díky za rady... Superman: jak naloguj kanál 3 a 115 a dát log? Co to je?
nahoru

sponzor





03.10 2012 19:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

03.10 2012 19:48


a sakra sezen nekoho s vagem kro vi co je nalogovat. to ze tam neni zapsana chyba neznamena ze to jede spravne.... ale podotykam ze ten motor je na to auto slabej.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 2

03.10 2012 20:02


tak to čipnu,nebo 3.0i
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

03.10 2012 20:07


SupermanXXX:
ale podotykam ze ten motor je na to auto slabej.

Ale tak jako, nedělej z toho takovou sračku. Je sice slabší, ale rozhodně dostačující pro normální jízdu. Jen je to proste potřeba někdy rozhulákat do otáček a nebát se toho.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 2

03.10 2012 21:48


ještě se zeptám,jaký motor. olej do něj nalít? Čtu samá recenze že je hodně náchylný na olej...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

03.10 2012 22:04


Mobil 1 ESP* Formula 5W-30

cca 3.5l
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

03.10 2012 22:09


vejdou se tam 4 litry a pak jsem tu nekde zakladal tema ze ten motor mi na mobil nekdy zachrastil na helix mi to nedela. doporucuju helix 5w40 na mdily.cz jsem ho koupil za par kacek
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 2

03.10 2012 22:31


jj,díky,borec co mě ho prodával tak tam dal elf 5w-40,prej je pro tenhle motor dobrý... Když čtu všude recenze,mám chuť ji prodat
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

04.10 2012 7:18


hele spatny auto to neni. qattro je super vec pockej az napadne snih v testech treba na auto.cz dopadla dobre jakej test mas na mysli ty? kdybys jel kolem me tak to to naloguju a muzu te svest moji ta 1.8 cka snese brutalni upravy a pritom jezdi za rozumnou spotrebu. jinak ka ji mam taky chvili a premejslel jsem i o bmw 330i kterou jsem nesehnal v peknym stavu. pak jsem chtel a6 3.0 TDI* a ty jsem se na posledni chvili zalekl tak jsem skoncil u 1.8 myslim ze A4 3.0 nepejede lip jak ta moje
nahoru

sponzor





04.10 2012 7:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 2

04.10 2012 19:13


test,ne,jen co čtu nějaké příspěvky,že je motor náchylný na zadření apod. Ty ji máš nějak poladěnou?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

04.10 2012 20:58


blbost ten motor je nachylnej na long life a takovejch motoru je vic.. jj ja mam poladenou ale uz od serie mam oproti tobe větší Turbo*, tvoje jde chipnout na 190 - 195 koní ale kroutak by se ti zvedl tak o tom popřemýšlej
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 2

04.10 2012 21:18


jako že long life tam nedávat?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

04.10 2012 21:34


KALDA_A4:
jako že long life tam nedávat?



Klidně tam long life olej dávej, ale měň ho max po 15 000 km
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

05.10 2012 7:53


tak tak. ja tam leju normalni a menim to po deseti. v rodine mame tri oktavky 1.8 a nikdy nebyl problem s mazanim... to jen u te moji ktera byla na long life a to mam najeto polovicni porci km
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 2

10.10 2012 22:38


tak jsem navštívil VAG a ...
P0118 cidlo chladici kapaliny-signal prilis velky (dal jsem nove a porad stejne...)
P0507 otačky nad zadanou hodnotu-sporadická
P1602 napájení svorky 30 napětí příliš malé-sporadická
P0130 řADA* válcú 1 sonda 1 chyba v el.obvodu-sporadická (sonda new,pořád stejné)
a teď babo raď
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

11.10 2012 7:25


stahni si vis a koukni se na doporuceny postup odstraneni zavady. kazdopadne vetsina z nich je sporadicka tak tam adi problem nebude..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

11.10 2012 7:43


KALDA_A4: Zkoušel jsi vymazat závady z registru a udělat základní nastavení? Sporadické závady se jinak špatně hledají, ale klidně může být nějaké čidlo "načaté".
nahoru

sponzor





11.10 2012 7:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 2

17.10 2012 19:48


tak jsem měřil spotřebu a město s klidnou jízdou dlouhodobě 14l/100km :O Závady P0507 otačky nad zadanou hodnotu-sporadická,nic víc... Při studeném startu to jakoby malinko pocukává a jakoby nechtělo za plynem,otáčky v normě. Když se to zahřeje na 90 tak mám cca 1100-1200 otáček. Lambda* v pořádku a čidla teploty nové,vše se tváří normálně (
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

17.10 2012 21:43


spotreba odpovida pc? udelej zakladni nastaveni (reset) motorovy jednotky. zaklafni nastaveni skrtici klapky a nech v zatezi nalogovat kanaly 3, 32, 115. dej sem vysledek
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 2

18.10 2012 20:14


tak dnes jsem udělal zakladní nastavení,ale bohužel,auto se chová úplně stejně. Jestli dokážu nalogovat,dám to sem. VCDS (VAG) mám 3 dny... :)Podle chyby jsem vyčetl ve VIS že by to mohl být vstřikovací ventil,nebo regulátor tlaku paliva,do škrtící klapky jde falešný vzduch. Kde se ten ventil nachází? Je to ta ptákovina pod sáním? Jsou tam dva vedle sebe...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

18.10 2012 20:30


jakej ventil myslis? vstriky jsou 4. pro kazdy valec jeden nachazi se u svicky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 2

21.10 2012 20:00


to je mi jasné,ale mám teď na mysli ty elektromagnetické ventily co jsou namontované zespodu sání,jsou 2 vedle sebe.vedou k nim podtlakové hadičky. Když je auto vyplé,sundal jsem hadičku tuším od AGR* a foukl do ní a z jednoho ventilu to foukalo ven,na jednom je jakoby uzpávka na hadičku a tam to foukalo ven. Má to být průchozí nebo je ten ventil KO? Stále měřím spotřebu a už jsem áááá na 18l/100km.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 2

26.10 2012 22:15


Tak jsem změřil tlak paliva a mám tam 6,kolik je předepsané? Někde jsem viděl 3.8. Vyměnil jsem paliv. filtr ve kterém má být regulátor tlaku paliva,ale bohužel,pořád 6. Nenapadá někoho kde by mohl být ještě problém?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email