Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 26 listopadu 2020
Celkem je zde 23 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: buchtjz
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 46 493
Online návštěvníků
Návštěvníků: 14
Uživatelů: 9
Celkem: 23

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: A3 špatně brzdí.
tagy: wiki: ABS...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.11. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 2

28.09 2012 18:27


Ahoj všichni
Mám problém s brzdy u Audi A3 01 1.6 75kW
Kdysi asi před dvěma lety jsem chtěl koupit A3 tak jsem se tady vyptával.Nakonec jsem jí koupil po starém chlapovi atd.Auto super,ale byly tam brzdy nic moc.Vyměnili se zadní a na předních jsem ještě rok jezdil,nebo spíše přítelkyně a ta jezdí málo,takže jí ten rok ještě vydrželi i když brzdění nebyla žádná sláva.No a cca před dvěma měsíci jsem se rozhodl,že už jí je konečně vyměnim,protože už brzdili hůř a hůř a byly dosti sjeté.Ale k věci.
Vyměnil jsem je,a je pravda,že je to o něco lepší,ale dělá to to samé co předtím a nemůžu přijít na to čím to je.Zajeté už určitě jsou.
Tak když jedu třeba do těch 60 kmh a šlápnu na brzdu tak to brzdí hodně dobře,ABS* spíná.Ale jak jedu 100 a více a šlápnu na to tak auto pomalu dojede a zastaví.Teď to pžeženu,ale jen aby jste to pochopili,jako kdyby jste zatáhli ruční brzdu a čekali až auto pomalu dojede a zastaví,tak hrozné to samozřejmě není ale je to ten samý způsob.Kola se nezablokují aní nemají tendenci se zablokovat , ABS* nesepne,protože nemá proč.Občas sepne až když auto skoro stojí,občas vůbec.
A hrozně se hned zahřejí brzdy,jako kdyby pístek přitlačil destičky na kotouč,ale né uplně,takže auto brzdí,při malé rychlosti to stačí proto brzdí dobře,ale při větší už to nestačí proto nebrzdí a proto se tak rychle hřejí protože nejsou na kotouči přitlačené dostatečně takže se třou o kotouč více než by měli.Blbě se to takhle vysvětluje,ale nevím jak to jinak vysvětlit.
Brzdiče jsou dobré,zkoušeli jsme i vyměnit hlavní válec a posilovač,protože známý měl z Octavie,ale nic nepomáhá.Jedině mě ještě napadlo ABS* to se měnit nezkoušelo,ale blbost je ho kupovat,když vubec nevím jestli by to tím mohlo být.
Nesetkal jste se někdo s tím nebo s něčím podobným?Už nevím co dělat.
Nebo je to prostě vada auta a A3 brzdí prostě blbě?
Samozřejmě jezdit se s tím dá,ale jak třeba před auto něco nečekaně vlítne tak to prostě neubrzdí.
Brzdy nejsou prostě vubec ostré,ale spíše takové líné,tupé,nebo nevim jak to napsat.
Díky za rady
nahoru

sponzor





28.09 2012 18:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2011
Příspěvků: 480 | Témat: 22

28.09 2012 19:20


A3 brzdí dobře, předpokládám, že jste auto odvzdušnily tak jak se má. Napadá mě brzdovka jestli už není v háji a neuvaří se. Jak si přišel na to, že jsou brzdiče v pořádku ? Kdyby blblo ABS* tak se hnedka rozsvítí kontrolka. Jinak můžeš vyndat pojistku od ABS* a tím ho vyřadíš z provozu a můžeš zkusit jestli tě to nechá zabrzdit na krev. Myslím, že to je ta prostřední co je na baterce v té krabičce aspon u TDI* to tak je.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.11. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 2

28.09 2012 21:10


Brzdovka je nová a odvzdušňovalo se to už kolikrát.Když jsem měnil brzdy a i teď když jsme zkoušeli vyměnit hlavní brzdový válec.Brzdiče jsou ok.Jo tam jsou 3 pojistky.Ta první je na saharu,ta druhá asi na ABS* a ta 3 nevím.Dneska jsem na ně zrovna koukal,ale vyndat jí a zkusit to mě nenapadlo.To zítra zkusím,ale moc tomu nevěřím.No zase co jsem se takhle ptal pár známých mechaniků tak se schodly na tom,že třeba může dávat jiné tlaky než má a nerosvítí se,protože svým způsobem funguje.Už se s tím prý setkali hodněkrát,že se jednalo o ABS* a nesvítilo,ale bylo to spíše vždy obráceně.Že byly třeba zablokované kola a tak.
A ještě nějaký jiný nápad?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

28.09 2012 21:23


Posilovač brzd funguje?
Zkontroluješ jej tak, že parkrát při vypnutém motoru prošlapeš brzdový pedál, pak sešlápneš brzdový pedál, dřžíš, a nastartuješ - brzdový pedál musí klesnout níže. Jestli neklesne, tak je něco špatě s posilovačem.

Jinak brzdový pedál je tuhý - nebo spíš takový gumový???
Zabírá normálně nahoře? Nepropadává se?

Jaké kotouče a desky máš namontované???
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13938 | Témat: 48

28.09 2012 21:30


KOS:
Posilovač brzd funguje?
Zkontroluješ jej tak, že parkrát při vypnutém motoru prošlapeš brzdový pedál, pak sešlápneš brzdový pedál, dřžíš, a nastartuješ - brzdový pedál musí klesnout níže. Jestli neklesne, tak je něco špatě s posilovačem.

Jinak brzdový pedál je tuhý - nebo spíš takový gumový???
Zabírá normálně nahoře? Nepropadává se?

Jaké kotouče a desky máš namontované???

Podle toho co píše to vypadá na jednotku ABS* která pouští malý tlaky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.11. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 2

28.09 2012 22:04


Posilovač funguje.Ten jsme právě zkoušeli také měnit jak už jsem psal a bylo to to samé,tak jsme vrátili zase ten původní.A podle pedálu funguje.Brzdový pedál je také dobrý.Zabírá docela nahoře tak jak má.Ale čeho jsem si všiml,když na to dupnu v té vyšší rychlosti a auto jako brzdí,ale jen jako spomaluje tak jak jsem psal tak slyším pravidelné jako takové cvakání v tom pedálu.Nevím jestli to může mít souvislost s tím ABS*.Nemyslím kopání do pedálu od ABS*,to právě nemá tendenci sepnout při vyšší rychlosti,ale jen takové cvakání nebo praskání nebo tak něco.
Ještě se zeptám,protože až tak do toho ABS* nevidím.Když vyndám pojistku a vyřadím ho a pojedu to projet,tak stejně do té jednotky jde brzdovka,která jde stále přes jednotku ABS* i když vyřazenou,ale jde.Nebude sice ABS* fungovat,tím,že se začnou blokovat kola a nebude to kopat do pedálu.No jo,ale dejme tomu,že je špatná jednotka a dává malé tlaky a díky tomu,že vyndám pojistku vyřadím i ty malé tlaky,když brzdovka přes tu jednotku jde stejně?Nebo ty tlaky zůstanou stejné.Chápete jak to myslím?Jestli to mohu vubec díky vyndáním pojistky poznat
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.11. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 2

28.09 2012 22:07


Jo mám oboje zimmermanny,ale i kdybych měl starlainy tak by to mělo brzdit lépe než teď
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2011
Příspěvků: 480 | Témat: 22

28.09 2012 22:18


Taky dotoho ABS* nevidím nejsem natolik zběhlej, ale když mi odešlo na 1/2 čidlo kola tak mi to blblo podobně. ABS* ve vysokejch rychlostech nefungovalo skoro vůbec ani si to nekoplo spíš to bylo gumový. Ale do 80km/h to zaflekovalo. Potom odešlo nějak víc a blblo i při malé rychlosti (nemohl jsem zastavit začalo to kopat do pedalu a pořád to jelo). Pak se odporoučelo a jezdil jsem normálně akorad bez ABS* a brzdilo to perfektně. Na zimu jsem vyměnil oba přední senzory vymazal chyby a od te doby žádny problém. Zkusil bych to napíchnout na kabel jestli máš možnost třeba ti tam vylezou naky sporadicky chyby od kterejch by se dalo odrazit.
nahoru

sponzor





28.09 2012 22:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.11. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 2

29.09 2012 0:40


Napíchnul jsem to a právě že to nic neukazuje.Jj právě o něčem podobnym mluvil i ten mechanik,ale to je právě ten opak tobě to kopalo a nebrzdilo.Mě to nekope a nebrzdí.Ale když jedu rychle tak to dělá to samé co dělalo tobě.Taky nesepne,jen když jedu pomalu.Ty si to měl v senzorech.Já teda nevim po čem jít.Jestli po senzorech nebo po celé jednotce.A tobě to hlásilo chybu na palubce?Nechce se mi jen tak vyhazovat peníze a zkoušet.Zkusím zítra vyndat tu pojistku a ozvu se co to udělalo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2011
Příspěvků: 480 | Témat: 22

29.09 2012 1:11


Právě, že na palubce se to ukázalo, až když to kopalo v nizkejch rychlostech. Jednou svítila pak zase ne. Po delší době už nezhasla. S brzdama neni prdel no. Je tam dost věcí, který to můžou ovlivnit. Taky mi odešla podtlaková vývěva, která flusala olej do posilovače. Posilovač se mi rozleptal a byl sem uplně bez brzd. Hodně blbej pocit, když jsem potřeboval docela prudce přibrzdit do ulice a křupne v tom a nebrzdí (diagnostika taky nic nehlásila). Ale tobě se to nemůže stát ty nemáš vývěvu. Zkus pojistku (hlavne se ti musí rozsvítit ABS* na palubce, že nefunguje ABS*)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.11. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 2

29.09 2012 17:23


Tak jsem vyndal pojistku jel to projet a fakt to o dost lépe brzdilo,i když to nebylo uplně bych řekl ještě ono,ale o dost lepší to bylo.Akorád když jsem to zadupnul tak mě dost předjížděl zadek,že jsem málem udělal hodiny.Teď jde o to jestli je to normální,protože ty auta na to nejsou dělané jezdit bez ABS* tak to není tak vychytané a nebo mi flekuje zadek a předek né a nebo předek jo a zadek né.To jsem nějak nedokázal poznat.No pak jsem pojistku vrátil a začalo pršet a ABS* začalo spínat hned jak jsem to zadupl,jako kdyby se nějak rozchodilo,ale na druhou stranu už bylo mokro,takže to také bylo nejspíše hlavně tím,ale řekl bych že to začalo brzdit zase hůře,ale už to na tom mokru nebylo moc poznat,protože ABS* fakt spínalo díky mokru furt.Zase se mi zdálo,že až zbytečně brzo a moc,ale to spíš jak už jsem z toho zblblej.
Hlavně by mě zajímalo proč mě tak předjížděl ten zadek a jestli když vyndám tu pojistku jestli se vyřadí i ty tlaky co pouští ABS* do brzd nebo furt má i po vyndání pojistky ABS* nějaký vliv.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2011
Příspěvků: 480 | Témat: 22

29.09 2012 21:02


Tak můžou to dělat i ty čidla nemusí to být zrovna ABS* jednotkou ten zadek to je divný mně auto jde normálně na předek ještě je tam nějakej omezovač brzdného účinku zadní nápravy jestli ho nemáš třeba zarezlej. Určitě máš v pohodě brzdiče ? Nemáš to zavzdušněný ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.11. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 2

29.09 2012 21:14


No určitě.Není to zavzdušněný.To dělalo jen když jsem to odpojil.A obě strany brzd jsou dosti zahřáté.Předek samozřejmě byl o dost více než zadek.Tak já nevim co s tim.Jedině to napíchnout na PC jet s tim a brzdit jestli to něco ukáže,ale já stejně nevim ty hodnoty co to má ukazovat.Možnost napíchnout to totiž mám na notebooku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.5. 2011
Příspěvků: 18 | Témat: 6

10.10 2012 18:02


Tak na co jsi prisel.Ja mam TT a dela mi to to same.Nevim si rady.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

11.10 2012 8:30


axa: No, jestli jste odvzdušňovali a můžeš garantovat, že kapalina při odvzdušnování protékala dobře, tak můžou být "zatuhlé" brzdové pístky, Brzdová válec by to mohl dělat klidně také
A co diagnostika ABS*, dělal jsi test akčních členů
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.11. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 2

11.10 2012 23:13


Ahoj
Ještě jsem nepřišel na nic,protože jsem byl na dovolené.Příští týden to začnu řešit.
Né,né,pístky jdou tak krásně volně,že jsem to na žádném autě ještě takhle nezažil.Tím nechci říct,že je zamáčknu rukou , ale jdou dobře.
Válec se taky zkoušel měnit a nic.I posilovač jen pro klid duše a také nic,tak se tam vrátili ty původní.Na diagnostiku to chci právě napíchnout příští týden,zkusit s tím jet a brzdit co to ukáže,ale stejně nevím ty hodnoty.musím to někde zjistit.
Hlavně mi vrtá hlavou i to,když jsem vyndal tu pojistku a brzdil,že mě předjíždí ten zadek.A všechny kola brzděj.Jestli je to normální,protože to auto neni stavěné na to jezdit bez ABS* ,ale to se mi nezdá,nebo nevim.Něco tam bude špatně.
Jo a abych se přiznal tak nevím co je pojem test akčních členů.
nahoru

sponzor





11.10 2012 23:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Žena
Registrace: 10.11. 2011
Příspěvků: 504 | Témat: 7

03.05 2013 18:05


ahoj, hledam odpoved na to kde najdu "snímač tlaku brzdného účinku ABS*" jelikož mi to vyplivla diagnostika poté co se mi rozsvítila kontrolka vykřičníku v trojuhelníku poté co jsem lakovala brzdy, tak nevim jestli jsem s necim nepohla, nebo jestli neco neodeslo pri odvzdusnovani,pač odešlo i čidlo bzrd.svetel na pedale nebo jestli to nema neco spolecneho s tim?
jinak to brzdi dobre, akorat ABS* me pokopalo ve vetsi rychlosti v zatacce kdyz jsem zaslapla brzdu.
diky za rady, chtela bych to opravit, ale nevim kde hledat...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2013
Příspěvků: 219 | Témat: 23

08.03 2014 14:51


jen takový poznatek co stal mě, když jsem brzdil např. ze 100km/h tak jsem měl docela dlouho brzdnou dráhu, po výměně tlumičů se vše vrátilo k původnímu stavu, vše ok!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.7. 2012
Příspěvků: 117 | Témat: 17

30.09 2014 18:32


Ahoj, mám stejný problém prakticky jako zakladatel topicu.

Když sem auto kupoval před rokem, stačilo se skoro jen na pedál brzdy zle podívat a letěl sem na sklo.. čili hned nahoře i malé šlápnutí stačilo, abych letěl hodně rychle dopředu, až mi to kolikrát vadilo.

Teď pedál jde sešlůápnout tak cca o 1-2cm což mi je pohodlné, ale vím , že to tak být nemá a když chci zadupnout auto, zkrátka se neubráním pocitu, že jakoby dojíždí volně a ABS* těsně před zastavením kope do pedálu.

Právě jsem byl vyzkoušet vyndat pojistku ABS*, myslím, že to brzdilo výrazně líp, zadek flekoval a měl snahu předběhnout, jestli i pedál začal hned shora jsem nespozoroval.
Potřeboval bych poradit, jetli je to spíš tedy jednotkou jak jste psali výše, nebo čidly ABS* ( kde jsou ? ) a jak přesněji určit závadu, aniž bych musel furt do servisu nebo metoda pokus-omyl.. teď sem mi to totiž vůbec finančně nehodí a s autem jezdí máma, takže chápete, že brzdy jsou pro mě důležitý ještě víc)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.7. 2012
Příspěvků: 117 | Témat: 17

02.10 2014 9:45


Nikdo nic?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.9. 2014
Příspěvků: 2 | Témat: 0

17.11 2014 21:32


mám taky problém. Vykřičník (brzdy) zmizí po odpojení čidla od nádobky na brzdovku. VAG nic neukazuje, to samé to dělá když odpojim ABS**. Ovšem Pravidelně cca 1 měsíc se mi blokujou brzdy. Jediné co pomáhá tak vychladnutí nebo profouknutí nádobky od brzdovky hadičkou. Dodnes nevim čim to je a jezdim tak už dobrej půl rok.. Serviśmani netušej A4,B6 quattro** 1.8t
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.2. 2014
Příspěvků: 7 | Témat: 4

06.12 2014 11:07


Nevite kdebych na Audi A3 r.v. 2003-> nasel ten snimac tlaku posilovace brzd, diagnostika mi pise nesmyslny signal. Diky za radu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.7. 2012
Příspěvků: 117 | Témat: 17

12.12 2014 17:11


problém pořád stejnej, fakt nikdo neporadí?
dneska sem byl na diag boschem kts 520
vypsal:
ABS*/EDS* TevesMk20
0520 rozhraní CAN
komponenta vadná
Motronic M 3,8,x
0231 Lambda* adaptace aditvní adaptace příliž nízka .. ale auto jede v pohodě
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1478 | Témat: 32

12.12 2014 17:21


brunla (12.12 2014 17:11) orig :
problém pořád stejnej, fakt nikdo neporadí?
dneska sem byl na diag boschem kts 520
vypsal:
ABS*/EDS* TevesMk20
0520 rozhraní CAN
komponenta vadná
Motronic M 3,8,x
0231 Lambda* adaptace aditvní adaptace příliž nízka .. ale auto jede v pohodě


spatny material kotoucu/desek. vymenit. taktez projit ulozeni brzdicu, bude zatuhle.

z shit deskama pri dotyku na brzdu na mokru reagovalo ABS* a zadek auta se zvykal. po vymene kotoucu a desek uplne jina jizda.
nahoru

sponzor





12.12 2014 17:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.7. 2012
Příspěvků: 117 | Témat: 17

12.12 2014 17:36


tím to nebude určitě, když sem před dvěma lety auto kupoval, brzdilo to až moc, od té doby sem jinej materiál na předek nedával, protože ještě není třeba, jen zadek sem měnil kotouče ferodo, destičky zimmerman, ale už přetím to brzdilo takhle blbě, takže žádná změna..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email