Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 19 března 2024
Celkem je zde 103 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janolle5462
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 370
Online návštěvníků
Návštěvníků: 99
Uživatelů: 4
Celkem: 103

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.3. 2012
Příspěvků: 8 | Témat: 1

13.09 2012 0:21


Mám A6 Avant 4f 3.0 TDI* quattro* a musím koupit zimní pneu.
Mohl by mi prosím někdo poradit jaký rozměr disku a pneu by byl nejvhodnější na zimu? Bydlím na Šumavě, tak bych chtěl být "ready to go".

Koukal jsem do techničáku, díval se po inzerátech, e-shopech a mám v tom docela guláš.
Teď mám letní 245/40 R18 97Y na ráfcích 8Jx18 ET48 a v techičáku mám :
7,5Jx17 ET45; 225/50 R17 98Y
7Jx17 ET42; 225/50 R17 98H M+S
7,5Jx17 ET43; 225/50 R17 98Y
225x460A ET46; 225/650 R460A 99H M+S
225x460A ET46; 235/660 R460A 99Y
8Jx18 ET43; 245/40 R18 97Y
Použití níže uvedených je konstrukčně omezeno dle verze vozidla:
8Jx17 ET48; 245/45 R17 97Y
7Jx16 ET42; 225/55 R16 99H M+S
7,5Jx16 ET45; 225/55 R16 99Y
8Jx18 ET48; 245/40 R18 97Y
8.5Jx19 ET48; 255/35 R19 96Y

Přemýšlím o nějakých 17' ale nevím, jak moc se jednotlivé rozměry liší a co to v praxi udělá s autem.
Nebo doporučujete úplně jiné rozměry které na A6 sedí, ale musel by jsem je dopsat do techničáku?

Znamená např. když vyměním ráfek 8Jx18ET48 za ten 8Jx18ET43 tak se disk vysune o 5mm ven z Karoserie*? A Opravdu se pneumatika vejde do karosérie bez jakýchkoli úprav?

Předem díky za rady.
nahoru

sponzor





13.09 2012 0:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

13.09 2012 1:50


Hmm, bol som v tom, ze sa tam standardne davali 205/55/R16, najblizsie ma v tvojom pripade toto "7,5Jx16 ET45; 225/55 R16 99Y", len nechapem, ze preco je tam pisana az 225 a preco je tam pneu 99Y, ved index 99 je 775kg na koleso, tj. 3100kg na cele auto, Y znamena pneu do rychlosti 300km/h. Trochu divne a nerealne cisla.

Tu sa docitas o indexoch pneu: http://www.pneumatiky.sk/odborna-pomoc/

Normalne sa na to auto pouzivaju pneu 91T/H/V/W/Y/Z, takze tak. Disky normalne 5x112 a je po probleme. Ak chces trochu vyssi index, tak 94

Disk: http://www.az-pneu.sk/kfz-stahlrad-audi-kod-9707-7-50jx16-id32766
Elektron: http://www.az-pneu.sk/enzo-b-audi-stribrny-lak-id51629/1
Pneu tam mozes dat kludne Matador, Barum, nie je s nimi ziadny problem, sam som na tom par rokov jazdil v zime (205/55/R16). Alebo tam kup nieco lepsie, tu mas ADAC testy: http://www.az-pneu.sk/testy-pneu/zimne/ams-de-2011-205-55-16-112
Pneu:
http://www.az-pneu.sk/barum-polaris-3-205-55-r16-xl-id50655
http://www.az-pneu.sk/matador-mp59-nordicca-205-55-r16-xl-id39339
http://www.az-pneu.sk/nokian-w-205-55-r16-id39703
http://www.az-pneu.sk/vredestein-snowtrac-3-205-55-r16-id51701
http://www.az-pneu.sk/continental-contiwintercontact-ts830-205-55-r16-id30947

Podla mna sa nad tym zbytocne vzrusujes, aj tak neverim tomu, ze ti bude niekto pozerat, ci v Cesku, na Slovensku, v Nemecku alebo v Rakusku, ci mas zimne pneu v rozmere R16 ci R17 zapisane v technicaku. Jazdim 4 roky na R19, ktore nie su zapisane v technicaku a nebol s tym este nikdy problem, to som autom pobehal: Slovensko, Cesko, Nemecko, Rakusko, Taliansko, Francuzsko, Svajciarsko, Lichtenstajnsko, Madarsko a Polsko.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 9

13.09 2012 10:13


Máš to tam jasně značené co je M+S je doporučení na zimu dal bych 16"nebo 17" do vědších kol na zimu nechoď dražší pneu a stejně je to napytel.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

13.09 2012 10:16


Nerd: 7,5Jx17 ET43; 225/50 R17 98Y som mal na aute a bez problemov takze mozem doporucit, inak uz tu mame nato vlakna, nieje potreba zakladat nove

hojko: zatazovy index je napocitany s rezervou kedze musis pocitat ze v zatackach sa ti vaha celeho auta presuva zo strany na stranu a pri brzdeni zozadu dopredu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.2. 2012
Příspěvků: 155 | Témat: 13

13.09 2012 10:23


Ahoj, pokud jsi na užitek - jdi do 225 / 55 / 16 .
Sám jsem si řekl, že i v zimě chci , aby auto vypadalo trochu lépe tak budu měnit na 17".
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

13.09 2012 10:41


Podle mě je na zimu cokoliv s profilem pod 55 jen vyhazování peněz. Za mě disk 7J×16 a gumy 225/55 R16. Pokud to chceš do horských oblastí, určitě bych se díval po lepších pneu - pozor, offroad to nikdy nebude.

ad zápis disků do TP: normálně na to nikdo nekouká. Na technický by tě správně měli vyhodit, ale všichni víme, jak to chodí. Nicméně vím o pár případech, kdy došlo k větší bouračce (s velkým pojistným plněním) a pojišťovna odmítla plnit z důvodu namontovaných neschválených dílů (kol). V případě, že dojde ke zranění, je to ještě větší pakárna. I když se "normálně" na vaše auto nějaký kola dávaj, dokud je nemáte zapsaný v TP, jedná se fakticky o neschválený díl na autě a auto tudíž nesplňuje předpis o technické způsobilosti pro provoz na pozemních komunikacích. Ve většině případů to lze vyřešit dodatečně (se spoustou papírování), ale některý kola prostě na konkrétní auto nikdo neschválil (byť se tam vejdou) a pak smolík.
Nevidim důvod proč kvůli tomu zbytečně riskovat problémy, obvzlášť v případě, kdy už TP je zapsáno rozměrů dost...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.5. 2010
Příspěvků: 17 | Témat: 1

13.09 2012 19:58


Jestli mas S-line brzdy, tak na predek 16" nedostanes i kdyz jsou napsane v technicaku. 17" tam dostanes, ale pokud to budou elektrony, tak zavazi budes muset lepit na paprsky, ne do zlabku za nimi, kde maji byt.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.3. 2012
Příspěvků: 8 | Témat: 1

13.09 2012 22:46


Zajímaly mě hlavně praktické zkušenosti, protože u nás musím na zimních pneu jezdit víc jak půl roku. Kdyby to bylo jen na tři měsíce, kdy je na silnicích jen sníh a LED*, bylo by to jednodušší.
Jde o to, že u nás napadne sníh, týden je tu sibiř, ale po týdnu to roztaje a pak je třeba měsíc sucho, teplo, slunečno.

To auto váží přECI* jen dvě tuny. Když je sucho a teplo, nebude na 16' moc "plavat" v zatáčkách?
Jak moc je v praxi poznat rozdíl mezi 16' a 17'?
...nebo je to jen o vzhledu a penězích?
nahoru

sponzor





13.09 2012 22:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10981 | Témat: 89

13.09 2012 22:58


Ja na a6 4f jezdil zimu na 245/40/18 a nemel jsem problem..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

13.09 2012 23:03


Ja rovnez jak tomko a nemuzu si vychvalit zimni Pirelky, jeste nikdy sem neslysel zimaky takhle nehucet.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

14.09 2012 9:21


Nerd: Já osobně rozdíl mezi 16" a 17" cítím v tom, že na 16" nemám na rozbitý silnici pocit, že jedu v žebřiňáku, ostatní jízdní vlastnosti jsou dle mě beze změny. Ale je fakt, že už si dávno na silnici nemusím nic dokazovat a jezdím tak nějak normálně. Na zimu dávám 16" i na A8 (225/60/16) a proti 17" (225/55/17) je jízda znatelně pohodlnější a po projetí díry nemám pocit, že sem ulomil kolo. Sice to nevypadá tak cool, ale stojí to polovinu...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

14.09 2012 9:30


hoši můžete mi říci o jakých to Pirelkách mluvíte.. čekám mě koupě zimních a letních 16" že bych je prubnul.. díky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

14.09 2012 9:38


Ricome to sou osmnactky, s tim by se ti folcik ani nerozjel:)

odpo ti to zjistim v praci, lepsi gumy sem za celej zivot nemel.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.2. 2012
Příspěvků: 155 | Témat: 13

14.09 2012 9:52


Je pravda, že profil 45/40 oproti 55 bude už cítit(U A6 4F 100%).
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.3. 2012
Příspěvků: 8 | Témat: 1

14.09 2012 21:16


Díky všem, za rady, zkušenosti a názory.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2010
Příspěvků: 230 | Témat: 6

08.09 2013 17:41


Chalani, mozem dat na disk 8Jx18 ET 43 kde som mal predtym 245/40/18, 225/40/18 ?? Len si chcem byt isty...myslim,ze by s tym nemal byt problem...
nahoru

sponzor





08.09 2013 17:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

19.10 2013 3:09


barkley1: budeš mít bočnici více dovnitř.
Jednoduchý počty:

Profil je v procentech ku šířce, tak si to dokážeš spočítat, o kolik ti to uhne
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

21.10 2013 16:27


xkodi:
Jestli mas S-line brzdy, tak na predek 16" nedostanes i kdyz jsou napsane v technicaku. 17" tam dostanes, ale pokud to budou elektrony, tak zavazi budes muset lepit na paprsky, ne do zlabku za nimi, kde maji byt.


To ani plechace ?
Kua uz som kupil r16 za 460€ ,a mam sline.
nazad mi uz pneu nechcu zobrat ani z tym,ze od nich vezmem 17tky.
Mna asi slahne
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6654 | Témat: 72

21.10 2013 17:40


Na A6 3,0tdi od r.2005 sa davali standardne tieto 17", ak by niekto chcel, komplet skoro s novymi gumami su odo mne za 450e
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

21.10 2013 18:38


Skoda ze pneu neni 225/50/17....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

21.10 2013 18:40


Akurat som skusal nahodit r16 od kolegu a samozrejme ze ich nedam
jj skoda,aj mne treba 225 50 17,,teda dufam,ze 17 mi tam uz vojdu sakra.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6654 | Témat: 72

21.10 2013 18:58


Ja som mal na svojej r.2009 tieto 235...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2012
Příspěvků: 155 | Témat: 3

21.10 2013 20:43


Souhlasim s Rhinem. 16 jsou znatelně pohodlnější, než 17. Na Šumavu jezdím hodně často a neměl jsem snima žádný problém. Vim je to boj, nevypadá to moc dobře, ale jsou praktičtější.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

21.10 2013 21:10


o to mi prave slo.Chcel som 225 55 16 ale musim dat 225 50 17
Pneu ma stali 460 a dal som ich prec za 400,,no co uz
nahoru

sponzor





21.10 2013 21:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2012
Příspěvků: 214 | Témat: 21

22.10 2013 8:15


Ty mas facelift? Že máš iné brzdy? Lebo na pred face sa dajú dať v pohode 16-ky. Tam je kotúč len 320mm nie?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

22.10 2013 9:31


Atrix24: predface,ale ja mam s-line podvozok,cize 347 a su väčšie aj strmene
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

23.10 2013 0:39


Hele, nechceš si koupit tu moji zimní sadu 225/50/17?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

24.10 2013 20:16


freddy:
Dik za ponuku,ale tie disky mi nejak nevonaju a pneu chcem vylucne nove
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

07.08 2020 13:52


Prosim Vas, co su to za rozmery

225x460 ET46; 225/650 R460
225x460 ET46; 235/660 R460

to je v nejakych inych jednotkach ?

Lebo mam to tiez v TP a dokonca take pneu aj existuju, ale vyzeraju normalne.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10981 | Témat: 89

08.08 2020 12:00


denial: to su podla mna tie runflaty, taky ten prvy typ. Vacsinou to mali auta z USA na Audi A8.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email