Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 245 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janys_9
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 412
Online návštěvníků
Návštěvníků: 240
Uživatelů: 5
Celkem: 245

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

09.07 2013 12:04


Tak to je možný..Beru to podle svýho auta kde se dával reg.tlaku na 3 bary.
nahoru

sponzor





09.07 2013 12:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

09.07 2013 13:41


za klapkou je čidlo teploty nasávanýho vzduchu to už jsem taky mněnil. bez odezvy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

09.07 2013 14:35


Z nouze jsem zapátral i do VW clubu, kde řeší ten samej problem. Jeden se tam zminoval o tom, že mu to dělalo čidlo nadmořské výšky. Nevim co přesně tohle čidlo dělá a jak by mohlo ovlivnit škubání motoru. Dále pak, se řešilo čerpadlo, tlak sice dávalo ale po výměně za nové jelo auto už bez problemů.
Upřímně, už mě to pěkne s*re a jdu po každý blbosti,protože se s tim nedá vůbec jezdit!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

09.07 2013 16:57


tak jsem se do toho pustil - a zase jsem nadával. To už snad není možný co to je za zhovadilost. komplet rozsekaný koleno od odvětrání klikovky, odhalilo se to teprve po demontáži sacích parohů tudíž jeden problém proč to tak hulí. koleno jsem obědnal, prozatím jsem to pořešil izolačkou protože potřebuju jezdit. Doza na turbu nejde vyměnit bez demontáže olejových hadic a chlazení. takže si musí holka chvilu počkat na zvedák. taktéž mi nejde do hlavy proč ta ludra má dvě čidla klepání a na vagu v live ukazuje odchylku 0% ve všech blocích to podle mě nebude správně. po opětovném složení teprva začla ta správná sranda. Sednu do auta rozjedu se cuk cuk cuk rana do vejfuku a jedém. zase rozjezd cuk cuk cuk rana a jedém. to už není normální. taky jsem pročítal VW celejch 88stránek a není snad nic co by se neměnilo nebo neprohazovalo s jiným autem snad až na ty čidla klepání.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

09.07 2013 17:10


nad těmi už jsem taky přemejšlel, ale nejsou zrovna levný a nemam možnost vyzkoušet z jinýho auta..Pokud by ses je rozhodnul měnit,tak si dávej bacha.Musí se utáhnout přesně 20Nm jinak nebude fungovat správně!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

09.07 2013 17:59


no nazdar. to by snad měvo bejt v etechu v postupech. pokud to nepřestane po výměně dozy na turbu tak jiná možnost asi nezbyde
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

10.07 2013 14:29


doza vyměněná, zatím mi příjde že se ta závada oběvuje čím dál častěji. už ztrácí na výkonu i na rovině. teď se to podobá tomu co popisuje 80% lidí s tímle problémem. Vag opět bez závad
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

10.07 2013 14:31


je teda ještě jedna věc se kterou jsem hejbal. zapalovací modul na filtrboxu není pod ním termopasta. Mohlo by to bejt tím?
nahoru

sponzor





10.07 2013 14:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

10.07 2013 14:37


uprimnu sustrast ...ja som mal tiez kedysi auto aj ked to bol hladky benzin a zacal mi trhat najprv jemne len maly ubytok vykonu pod plnym plynom a nakoniec sa s tym uz ani jazdit nedalo...vymenil som vsetko - vahu vzduchu, rozdelovac, cievky, regulator tlaku paliva, cidla ..nepomohlo..nikdy som na to neprisiel co to bolo ani dalsi traja mechanici ale ten proces zhorsovania trval asi 50 000km ...aj po internete som hladal rady a nenasiel som ziadnu temu kde by rozne trhania autom niekto vyriesil.. ja tipujem ze to bude nejaka uplna hlupost ako zaoxidovany konektor
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

10.07 2013 14:56


snuff:
uprimnu sustrast ...ja som mal tiez kedysi auto aj ked to bol hladky benzin a zacal mi trhat najprv jemne len maly ubytok vykonu pod plnym plynom a nakoniec sa s tym uz ani jazdit nedalo...vymenil som vsetko - vahu vzduchu, rozdelovac, cievky, regulator tlaku paliva, cidla ..nepomohlo..nikdy som na to neprisiel co to bolo ani dalsi traja mechanici ale ten proces zhorsovania trval asi 50 000km ...aj po internete som hladal rady a nenasiel som ziadnu temu kde by rozne trhania autom niekto vyriesil.. ja tipujem ze to bude nejaka uplna hlupost ako zaoxidovany konektor


ani bych se nedivil že to bude někde nějakej drátek
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

10.07 2013 17:05


tak jsem zajel do pc komponentů a koupil termopastu pod ten modul, po cestě tam jsem myslel že to nechám zvrakovat páč se s tím nedalo jet , po nasoplení toho sajrajtu to asi 2x škublo na prvních metrech a celou cestu dom bez známky škubnutí. jedu to ještě pořádně otestovat, mno ale jestli to je ono tak se budu smát už umřu.

Ps: nevěřím tomu že by to byla takováhle drobnůstka.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

10.07 2013 20:19


tdevito:
je teda ještě jedna věc se kterou jsem hejbal. zapalovací modul na filtrboxu není pod ním termopasta. Mohlo by to bejt tím?


já mam ten modul úplně mimo..Filtrbox už nemam asi 2 roky a jezdilo to v pohodě.Zkoušel jsem pro jistotu i nový modul a nic..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

10.07 2013 22:29


tak to nepřestalo ale vrátilo se to k normálu. opět škube. asi se tomu zrovna chtělo. zítra opět prozkoumám tlak paliva, popřípadě vykuchám čerpadlo z nádrže a uvidíme jak na tom je. už se v tom začínám ztrácet ale to už se kur.. musí najít.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

11.07 2013 17:33


Tak čerpadlo je asi kakaový (KO) takže obědnáno tlačí povětšinou dobře ale nějaký niance se oběvily a nějak divně škrčí tak pak dám zase echo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

11.07 2013 19:50


na to jsem taky zvedavej.Vsazel jsem na to cerpadlo vsechno,kdyz ne to,tak asi vrakoviste. Akorat mi jeste neprislo tak cekam. Dej hned vedet..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

12.07 2013 21:33


už je na cestě, v pondělí čekám ppl tak ho tam hned naroubuju. vyhodil jsem to moje z nádrže dali jsme ho do kyblu s vodou co ukáže za výkon. dopojili jsme hadici na tlakáč a ejhle. 3bary náklon čerpadla vše vysvětlil. pročpak to asi reaguje na zatočení a plnej brus? poněvadž jsem naklonil čerpadlo a on nám tlak popadl na 1,5bar a vibrovalo jak vibrátor. takže asi bude po problému. mno nebudu nic zakřikovat ale už je to jedna z posledních šancí tohoto vozu. navíc reakce vysvětluje přříčinu. hned jak se tam napasuje tak píšu a nato se pak pujdu
nahoru

sponzor





12.07 2013 21:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

17.07 2013 0:18


prave jsem to dodelal. A je po problemu. Dokonce jede lip jak predtim. drzim palce vsem dalsim
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

19.07 2013 20:47


350km za mnou pořád pod plným a bez jedinýho cuknutí problém zdárně vyřešen a ještě mi spadla spotřeba takže děkuji všem zůčastněným a dékuji za nápady
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

25.07 2013 21:35


Tak jsem dnes taky konečně nahodil čerpadlo..Bohužel jemné cukání stále zůstalo.. Když to zrovna jede,tak jako čert,určitě došlo ke zlepšení,ale problem to úplně nevyřešilo...Ted už mi opravdu došly nápady.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

26.07 2013 18:37


tak berme to popořadě. co jsi vyměnil krom čerpadla?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

27.07 2013 12:55


váhu vzduchu,ten zesilovac na zapalování,N75,palivovej filtr se svíčkama tam nemam ani rok..Zapalovací moduly,by měly bejt snad v pohodě..To by mi jinak zlobilo v celým spektru otáček a ne jen v max zatížení. Kdyby to dělalo aspon pořád,ale dělá to jen někdy.Ještě mě napadá regulátor tlaku na liště..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

27.07 2013 17:34


A co to je za svicky?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

27.07 2013 18:24


Denso iridium IK20. Když jsem je tam dával,tak se mi zlepšil chod motoru a auto jelo normálně bez škubání.Můžu je zkusit přehodit za původní..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

28.07 2013 12:23


zkus je prohodit. problém dy dělat neměli pokud prostě neodešli. ještě můžeš zkusit změřit tlak paliva na liště jestli nedělá bordel regulátor. jinak hadičky podtlaku máš vyměněný? já osobně u regulátoru hadičku ulomil jak byla steřelá co tlak turba nekolísá? ale stejně to vidím na svíčky.
nahoru

sponzor





28.07 2013 12:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

28.07 2013 16:51


Zejtra zkusim prohodit ty svíčky.někde jsem čet,že někomu to taky na 1.8T začalo pocukávat v tahu.Když to nebude tim,kouknu na ten regulátor.Jinak podtlaky jsem skouknul a vypadají o.k.Hadičku k regulátoru jsem dával novou.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

28.07 2013 20:39


VAG-COM* verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 018 AQ
Komponent a/nebo - verze: 1.8L R4/5VT MOTR HS D03
Kódodvání softwaru: 04000
Kód opravny: WSC 06313
2 Nalezeny chyby:
16505 - Potenciometr skrtici klapky (G69) Nesmyslny signal
P0121 - 35-10 - - - Sporadicky
00575 - Tlak v sacim potrubi
11-10 - regul.hranice podkrocena - Sporadicky


je toto možné.? už mě to auto začíná pěkně sr.t!!! co s tim zase je?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

28.07 2013 21:17


to je 1.8t zvyknes si vymaz to a az ked sa ti to tam zacne objavovat pravidelne az potom to ries... mna tiez sentam prekvapi nejaka nezmyselna chyba ktora naskoci len ked sa auto zle vyspi 1krat a potom je klud uz som tam mal vselico, secondary intake air, tlak v potrubi atd atd.. mam take pravidlo pri tom aute ze vsetky poruchy zacnem riesit az ked sa mi zacnu objavovat pravidlne 2-3 krat za sebou fakt je to zahada niekedy mi naskoci daka blbost ale inak mam pamet zavad cistu ako lalia v 98 zo 100 pripadov
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

28.07 2013 23:22


tdevito:
VAG-COM* verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 018 AQ
Komponent a/nebo - verze: 1.8L R4/5VT MOTR HS D03
Kódodvání softwaru: 04000
Kód opravny: WSC 06313
2 Nalezeny chyby:
16505 - Potenciometr skrtici klapky (G69) Nesmyslny signal
P0121 - 35-10 - - - Sporadicky
00575 - Tlak v sacim potrubi
11-10 - regul.hranice podkrocena - Sporadicky


je toto možné.? už mě to auto začíná pěkně sr.t!!! co s tim zase je?


A jak jede?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

29.07 2013 8:57


tdevito: Před A4kou jsem měl A3 s 1.8T a hodně jsem se s tím vztekal. Taky jsem byl ve stavu co jsi ty.

Zkus shrnout, co všechno jsi povyměnil či udělal.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

29.07 2013 16:19


martya3:
Zejtra zkusim prohodit ty svíčky.někde jsem čet,že někomu to taky na 1.8T začalo pocukávat v tahu.Když to nebude tim,kouknu na ten regulátor.Jinak podtlaky jsem skouknul a vypadají o.k.Hadičku k regulátoru jsem dával novou.

Takže svíčky vyměněny zpět za původní a zatim O.K. Moc jsem dneska nenajel,ale zatim to nezaškubalo ani jednou.Zkusim to ještě zejtra a uvidíme..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email