Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 177 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 169
Uživatelů: 8
Celkem: 177

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

24.06 2013 0:18


Fenix.84:
Cau, mam take problem z 1,8 t kod motoru agu. Kdyz chci pridat tak auto zacne cukat potom se chytne a nakej klak to neudela potom zase tak to chcipnu nastartuju a auto jede v pohode porad a na volnobech jako by chtelo chcipnout padne skoro dolu ale chytne se a chvylku drzi nez to tak po minute zvopakuje fakt nevim cim to muze bejt hlavne pri predjizdeni je to dost neprijemne uz medost me to mota poradte



Pokud jsi přečetl topic tak je ti jasné že žádná univerzální meducína zatím není. Stále se pokouším tu mou ,,morou svini" ukopat k poslušnosti. stále se to zlepšuje ale stále zlobí. Diagnostiku jsi zkusil? můžeš mít někde nějakou závadu. chtělo by to více info o tvém případu.
nahoru

sponzor





24.06 2013 0:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

27.06 2013 14:08


je možné že by motor propadl z výkonu díky posilovači řízení? když odbočím doprava a dám plnej plyn tak se téměř pokaždé propadne. Možná už to moc pozoruju. vag čistej.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 117 | Témat: 3

27.06 2013 15:10


tdevito: ja uz to mam ok spatna vaha vzduchu auto zase pekne lita.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

28.06 2013 22:31


Dnes ta modrá svině tostala nový svíčky od Densa, a dokonce jsem i vyčistil čidlo teploty nasávanýho vzduchu takže zase trochu profit. Váhu mám obědnanou měla by dorazit v pondělí (těším se jak babka na důchod) ale spíš mi nejde do hlavy že toho propadu dosáhnu i otočením volantu. Nemá to auto nějakej snímač rejdu nebo tak něco? vždycky na pravou stranu s podlahou propad a na levou nikdy nic už jsem z toho auta magor ale baví mě se v tom vrtat, obzvláště když se to promítá do výkonu jak dorazí váha tak dám vědět co a jak.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2008
Příspěvků: 58 | Témat: 9

30.06 2013 15:54


Nevím jak je na tom 1.8T s tím otáčením ale na 1.6 74kw myslim bylo tlakové čidlo servořízení. Dycky když si otočil volantem trochu se zvedly otáčky kvuli záběru serva. Pokud bylo čidlo v háji tak se někdy stalo že jsi otočil plný rejd a auto chcíplo nebo začlo škubat. Šel bych po tom.
Jinač klapku jsi měl prvně skusit vyčistit.
VAG???Asik nic co? Pak taky ještě dělala paseku cívka zapalování která je na filtrboxu. A taky se mnou jednou jeb.la Lambda* sonda.Naštěstí AGU pokud se nepletu má jen jednu lambdu.Prvně jsem ji odpojil na konektoru a auto jelo hned lépe bez škubání.Trochu mi to dalo impulz a pak jsem to proměřil podle VAG a dílenské příručky.Vyměnil lambádu a auto šlapalo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

30.06 2013 20:57


Stipl:
Nevím jak je na tom 1.8T s tím otáčením ale na 1.6 74kw myslim bylo tlakové čidlo servořízení. Dycky když si otočil volantem trochu se zvedly otáčky kvuli záběru serva. Pokud bylo čidlo v háji tak se někdy stalo že jsi otočil plný rejd a auto chcíplo nebo začlo škubat. Šel bych po tom.
Jinač klapku jsi měl prvně skusit vyčistit.
VAG???Asik nic co? Pak taky ještě dělala paseku cívka zapalování která je na filtrboxu. A taky se mnou jednou jeb.la Lambda* sonda.Naštěstí AGU pokud se nepletu má jen jednu lambdu.Prvně jsem ji odpojil na konektoru a auto jelo hned lépe bez škubání.Trochu mi to dalo impulz a pak jsem to proměřil podle VAG a dílenské příručky.Vyměnil lambádu a auto šlapalo.


mno jedná se o prudký propady výkonu kolem 3000ot sporadicky ale po zatočení na pravou stranu jitota že ten propad nastane, stačí pootočit doprava, nemusí to bejt plnej rejd. když stojím tak se vždycky cca o 100ot zvednou otáčky při otáčení volantem. VAGína bez chyby. V textech jsou postupy co se dělalo. celá palivová soustava vyměněná, včetně vstřiků, regulátoru, filtru, podtlaků apod., svíčky, moduly zapalování druhý ikdyž předchozí jsou taky cajk, jediný co na zapalování není měněný je zesilovač zapalování. Na vzduchu jsou new filtry novej cooler, novej BOV atd atd. Lambda* v live datech ukazuje průměrně stejný hodnoty jak u auta který tuto závadu nemá. Dneska na budíku záhadně naskočil tlak až 1,2bar což se mi nechce líbit když dosud tlačila do 0,8bar hadice cajk. podezřívám ještě N75 ale uvidíme po váze co to udělá
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

01.07 2013 19:44


Zdravim kluci. Mám skoro stejný problem jako většina z vás. Přečetl jsem si celé vlákno, ale přesně na můj specifickej problem jsem odpověd nenašel.
K věci. Při předjíždění pod plným plynem se mi občas stane, že mi vypadne výkon, tím způsobem že auto začne škubat jako kdyby přestala pálit svíčka a nebo tam nešlo palivo.Pak se po chvilce chytí a jede dál.Dělá to jen v největší zátěži a jen někdy.
jinak: diagnostika nic nepíše..váha vzduchu zkoušena nová,N75 nový,zapalovací "modul" na airboxu zkoušen nový,palivovej filtr nový,svíčky nový,podtlaky zkontrolovaný. Už mě napadá jen to, že nestíhá palivová pumpa.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2008
Příspěvků: 58 | Témat: 9

02.07 2013 1:20


martya3:
Zdravim kluci. Mám skoro stejný problem jako většina z vás. Přečetl jsem si celé vlákno, ale přesně na můj specifickej problem jsem odpověd nenašel.
K věci. Při předjíždění pod plným plynem se mi občas stane, že mi vypadne výkon, tím způsobem že auto začne škubat jako kdyby přestala pálit svíčka a nebo tam nešlo palivo.Pak se po chvilce chytí a jede dál.Dělá to jen v největší zátěži a jen někdy.
jinak: diagnostika nic nepíše..váha vzduchu zkoušena nová,N75 nový,zapalovací "modul" na airboxu zkoušen nový,palivovej filtr nový,svíčky nový,podtlaky zkontrolovaný. Už mě napadá jen to, že nestíhá palivová pumpa.


Lambda*?Pokud maž možnost tak skus vyměnit i zapalovací moduly na svíčkách. Ty AGU jsou strašne svině na to škubání.
nahoru

sponzor





02.07 2013 1:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2008
Příspěvků: 58 | Témat: 9

02.07 2013 1:24


tdevito:


mno jedná se o prudký propady výkonu kolem 3000ot sporadicky ale po zatočení na pravou stranu jitota že ten propad nastane, stačí pootočit doprava, nemusí to bejt plnej rejd. když stojím tak se vždycky cca o 100ot zvednou otáčky při otáčení volantem. VAGína bez chyby. V textech jsou postupy co se dělalo. celá palivová soustava vyměněná, včetně vstřiků, regulátoru, filtru, podtlaků apod., svíčky, moduly zapalování druhý ikdyž předchozí jsou taky cajk, jediný co na zapalování není měněný je zesilovač zapalování. Na vzduchu jsou new filtry novej cooler, novej BOV atd atd. Lambda* v live datech ukazuje průměrně stejný hodnoty jak u auta který tuto závadu nemá. Dneska na budíku záhadně naskočil tlak až 1,2bar což se mi nechce líbit když dosud tlačila do 0,8bar hadice cajk. podezřívám ještě N75 ale uvidíme po váze co to udělá


Jednou se mi taky dostalo pocty řešit podobný problém na jedné 1.8T a jak píšeš s těma Live datama, že byly ok.Tak todle jebalo taky jednou se mnou.Vag Lambda* ukazovala stejně jak na druhé 1.8T co byla OK. Měl jsem jednu lambdu v garáži.Říkám si: Z prdele ji skusim vyměnit. A vona fakt to byla Lambda*.
Jinač že by ještě někde přisávalo falešný vzduch?Skusit sprejem jestli se neprojeví nějaká netěsnost. U toho škubání musí člověk fakt jít po všem
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

02.07 2013 10:19


Tu pumpu bych taky tipoval.Kdysi jsem řešil stejný problem a pumpa dávala desetinu tlaku.Sice na jiném autě ale za prověření nic nedáš.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

02.07 2013 10:43


martya3:
Zdravim kluci. Mám skoro stejný problem jako většina z vás. Přečetl jsem si celé vlákno, ale přesně na můj specifickej problem jsem odpověd nenašel.
K věci. Při předjíždění pod plným plynem se mi občas stane, že mi vypadne výkon, tím způsobem že auto začne škubat jako kdyby přestala pálit svíčka a nebo tam nešlo palivo.Pak se po chvilce chytí a jede dál.Dělá to jen v největší zátěži a jen někdy.
jinak: diagnostika nic nepíše..váha vzduchu zkoušena nová,N75 nový,zapalovací "modul" na airboxu zkoušen nový,palivovej filtr nový,svíčky nový,podtlaky zkontrolovaný. Už mě napadá jen to, že nestíhá palivová pumpa.


Stále ten samej problém řeším taktéž ale obaluje se to i jinejma problémama, dosud jsme na to léčivo nenašli.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

02.07 2013 10:48


Stipl:


Lambda*?Pokud maž možnost tak skus vyměnit i zapalovací moduly na svíčkách. Ty AGU jsou strašne svině na to škubání.


Všechno vyměněno a stále bez řešení. řekl bych že je to zase o trochec lepší ale ten propad mě strašně leze na nervy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

02.07 2013 16:48


dneska mi praskla hadice k vypínacímu ventilu BOV takže pokud by někdo o něčem věděl tak sem s ní. A ještě stále nemůžu sehnat hadice od kliky do sání na odvětrání skříně, kdyby někdo věděl kde se to dá splašit budu vděčný.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

02.07 2013 18:59


Stipl:


Lambda*?Pokud maž možnost tak skus vyměnit i zapalovací moduly na svíčkách. Ty AGU jsou strašne svině na to škubání.


myslim si, že zapalovací moduly budou O.K. Kdyby byl nějakej špatnej tak by bud nešel vůbec a nebo by mi to zlobilo hlavně na volnoběh. Jinak při normální jízdě se nic neprojevuje. Lambdu mam možnost načíst přes diagnostiku.Za zkoušku nic nedám. Nevíte někdo hodnoty na volnoběh a při zvýšených otáčkách?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

02.07 2013 19:08


banditos:
Tu pumpu bych taky tipoval.Kdysi jsem řešil stejný problem a pumpa dávala desetinu tlaku.Sice na jiném autě ale za prověření nic nedáš.


taky si myslim, že to směřuje k pumpě, takže jí asi zkusim vyměnit za silnější.Hlavně mi to začalo dělat z ničeho nic.Pumpa už má taky něco za sebou, nehledě na to, že jsou na autě upravy .Bohužel nemam žádnej měřák na tlak paliva, tak to bude bud a nebo. :-/
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

03.07 2013 12:13


mě tlačí palivo 3 bary i v propadu.
nahoru

sponzor





03.07 2013 12:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2008
Příspěvků: 58 | Témat: 9

06.07 2013 2:49


U AGU je naprd taky i to že pamět závad většinou nic nenapoví.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.2. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 13

06.07 2013 11:00


řeším dost podobný problém na na své a4,motor AJL a v plném zatížení na 5ku do kopce škube,vyměněno už snad vše co jde,zapalovací moduly druhé-sice starší ale závada pořád přetrvává,vyměněna ta zapalovací kravina na airboxu,svíčky nové NGK,kontrola N75,podtlaku,baňka na turbu, atd atd,diagnostika samozřejmě vůbec nic i za jízdy je vše v poho-jen Lambda* ukazuje v tom cukání lehké obohacování.a tak to prostě v plném tahu škube,už od 2tis otáček nahoru jo a svíčky černé jak kominík-takže bych to tipnul nejvíc na zapalování ale tam už není co měnit-nějaká rada?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

06.07 2013 12:28


Stipl:
U AGU je naprd taky i to že pamět závad většinou nic nenapoví.


Thrue story. Pravdu ma ten chlapik.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

06.07 2013 12:32


vattanen:
řeším dost podobný problém na na své a4,motor AJL a v plném zatížení na 5ku do kopce škube,vyměněno už snad vše co jde,zapalovací moduly druhé-sice starší ale závada pořád přetrvává,vyměněna ta zapalovací kravina na airboxu,svíčky nové NGK,kontrola N75,podtlaku,baňka na turbu, atd atd,diagnostika samozřejmě vůbec nic i za jízdy je vše v poho-jen Lambda* ukazuje v tom cukání lehké obohacování.a tak to prostě v plném tahu škube,už od 2tis otáček nahoru jo a svíčky černé jak kominík-takže bych to tipnul nejvíc na zapalování ale tam už není co měnit-nějaká rada?


Zkusil jsi tu lambdu odpojit a projet se bez ni? Pokud to neprestane ani po odpojeni lambdy tak budes mit pravdepodobne stejnej problem jako my.





Jeste me napada. Neovlivnuje senzor klepani podpal smesi? Aby to nakonec nebylo to maly zasrany cidlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2008
Příspěvků: 58 | Témat: 9

06.07 2013 12:55


tdevito:


Thrue story. Pravdu ma ten chlapik.


Ještě mě napadlo nemaš tam náhodou chip? Kamarádovi taky jednou hodně přibylo dalších problémů díky chipu. Jo a ještě mě napadlo co třeba změřit tlaky ve válci? Jsou ok? A nebo rozvody taky ok?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

06.07 2013 13:14


chip tam není (přehranej soft v audi prosichr, tlaky TOP - střeva po go (kroužky, lagry, gufera, hydroštely apod ..), rozvody nový. je to sporadicky se vyskytující se krpa. Podle mě vynechá zápal směsi. Podezřívám ještě smímač klepání ale nevim jestli ovlivňuje zápal. popřípadě snímač vačky, ale určitě to bude něco se zápalem. Dále mám 100% jistotu že když pootočím volantem doprava a dám jí plyn tak se začne dávit vždycky (doleva jsem nikdy nespozoroval takovej jev). v servu je bodnutý jakýsi čidlo a ke celý zasraný od servooleje. dále podezřelá klapka ale tu už v pondělí budu mít doma druhou 100% funkční. poněvadž jsem jedou už dřív zpozoroval sporadickou na polohu klapky takže zkouším co se dá.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.2. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 13

06.07 2013 13:14


změřím ještě tlak v palivové soustavě a vyzkouším to s tou lambdou,na rozvodech najeto 6tis-100pro dobré,chip to má ale dělato s ním i bez něj-vyzkoušeno,to čidlo klepání mě taky napadlo a vyzkouším ho zaměnit za druhé
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

06.07 2013 13:17


chová se to totiž v propadu jak kdyby jsi jí vypl zapalování a pak zase jede, takovej propad to je pro představu
nahoru

sponzor





06.07 2013 13:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

06.07 2013 15:29


tdevito:
chová se to totiž v propadu jak kdyby jsi jí vypl zapalování a pak zase jede, takovej propad to je pro představu


čekam ted na to palivové čerpadlo..Zkusim ještě předtim odpojit tu lamdu, ale myslim si, že ta nebude způsobovat takovej propad ve výkonu.Jak říkáš ty, prostě jako kdyby vypadlo zapalování nebo tam nešel benzín. Prej se hodně stává, že se to čerpadlo může zasekávat a pak tam nejde dostatek benzínu při velký zátěži..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

07.07 2013 0:32


Kdyby o bylo cerpadlo tak by mi to ukazal tlakomer. Pri propadu je na liste stale 3 bary. Mereno za jizdy. Uz nevim mozna se mi to zda, ale dle toho co to dela me, to vypada na vynechani zapalovani.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

08.07 2013 23:02


Tak dnes konečně s týdením zpožděním dorazila váha vzduchu a N75. po výměně stále stejný problém. Už se mnou šily všichni čerti tak jsem to začal testovat. rozjezd rovina 20x tvrdej plyn - jeden propad na 4rychl stupeň ve 4000ot. 20x rozjezd s vytočenejma kolama o půl otáčky volantu na pravo a nalevo rozjezdy na střídačku. napravo 10x propad, nalevo 7x propad, oba dva směry od 1000ot několikrát zasebou propadly. Podle mě to musí bejt nějak spojený s řízením, nebo už fakt nevim. zítra to otestuju se zhozeným řemenem ze serva.
Mimo to, to zvýšení plnícího tlaku u mě - našli jsme příčinu - doza na turbu K.O. propouští (resp praskla v ní membrána a neotevírá obtok jak má. Zítra vyměníme za jednu z druhýho turba.
Ještě chvilu a už mě z té modré svině vážně hrábne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.2. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 13

09.07 2013 8:33


tak v autě jezdím jak pitomec s hadičkou vytáhnutou s poza kapoty,napíchnoto tlak z turba a tlak benzínu,tlak na turbu 1,2 s čipem a na benzínové liště při plném zatížení 5,5,volnoběh 3,5,klídek jízda kolem těch 4 ale odpojil jsem konektor od toho malého čidla co je za klapkou a pociťuji nějaké zlepšení-že by tam byl zakopaný pes?zkusím vyměnit za jiné a pak...?vrakáč?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

09.07 2013 9:41


Ty si naměřil na palivový liště za jízdy 5.5 Baru? Podle mě bys tam měl mít kolem 3 barů pokud nemáš jinej regulátor tlaku paliva a silnější čerpadlo..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.2. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 13

09.07 2013 10:55


má tam být 5,6-6,3 při plným zatížení,když jsem odpojil regulaci tak tam bylo asi 3,8 a auto nejelo už vůbec při plným plynu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email