Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 261 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 261
Uživatelů: 0
Celkem: 261

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

26.08 2012 20:48


Dobrý den.
jedná se o závadu u motoru 1.8T, AGU v A3.
V poslední době se mi stává situace kdy sešlápnu plyn s tím že chci třeba předjíždět a v průběhu manévru mi auto přestane táhnout až spíš brzdit. Jedná se tedy o to že v zátěži občas vynechá tah. Když však v tomto propadu výkonu pustím plyn tak Blow-off ventil odfoukne tlak z turba a po opětovném sešlápnutí plynu už je vše normální a motor táhne dál, pokud nepovolím plynu a nechám ho sešlápnutej tak po cca 1-2vteřinách se zase probere a jede, stává se to co tak pozoruju okolo 3 - 3,5 tis.ot. Diagnostika nic neukazuje. Tušíte někdo nějakou závadu?
nahoru

sponzor





26.08 2012 20:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2012
Příspěvků: 7 | Témat: 2

27.08 2012 11:15


mne robi to iste ale ukazuje mi senzor MAP ktory v aute nieje a hodnoty su pocitan pomocou MAF* tak som objednal na ebay senzor a budem cakat kym pride potom uvidim ci sa to konecne spamatalo lebo takto ziadna sranda uz 2x som obiehal tak ze som skoro polepil trenky ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

27.08 2012 13:47


A jakej senzor si objednal?

Vsecny podtlaky mate ok? Co N75? Palivovej filtr?
Jinak jak uz sem psal v jinym vlakne, me tohle delala vaha.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

27.08 2012 17:07


koukni na sekci A4,tam se toto téma řeší.
Už jsme s tímto problémem čtyři.
Že by skvrny na slunci....?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

28.08 2012 0:08


Tak dnes filtr oleje a olej, vzduchovej a kabinovej filtr, projitý hadice, žádnej problém jsem doteď nenašel a diag. stále bez závad, zítra svíčky a pal.filtr, pak už jedině audi autorizovanej servis. Jsem v pasti
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

28.08 2012 6:45


Treba ta spatna vaha co sem mel, ta taky zadnou chybu neukazovala.
A spis nez do autorizaku bych to dal nekomu, kde vsechno poradne promeri i za jizdy a tak. Jinak odkud si?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

28.08 2012 19:30


pooggoo:
Treba ta spatna vaha co sem mel, ta taky zadnou chybu neukazovala.
A spis nez do autorizaku bych to dal nekomu, kde vsechno poradne promeri i za jizdy a tak. Jinak odkud si?


Naprostej souhlas. V Audine te vojebou a zpravi leda hovno. Omlouvám se za hrubou mluvu. Ty potřebuješ nějakého fachmajstra klidne z garáže, ale s citem a trpělivosti.
Naposledy upravil mikejn dne 29.08 2012 13:29, celkově upraveno 1 krát. (4% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

28.08 2012 21:58


jsem z brna, dneska jsem oběvil puklou hadici k bov, netvářila se sice že by foukala ale v záběru se může projevit, zítra jdu vyzvednout novou, tak uvidíme.
S tím autorizákem,oni nespravují oni vyměňují.
nahoru

sponzor





28.08 2012 21:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

29.08 2012 21:16


tak olejovej filtr a olej vyměněno, palivovej filtr vzduchovej filtr vyměněno, vyměněná tlaková hadice k blow off ventilu, zapůjčená váha vzduchu. a stále nic. stále se projevuje to samé. zítra svíčky a pokud nic tak pak už asi budeme muset jedině měřit tlak turba, paliva a všech měřitelnejch hodnot a hledat chybu tam. je mi strašně divný že ani diagnostika nic neukazuje.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

30.08 2012 6:24


Pak me napadaj civky nebo modul zapalovani co je na airboxu. Pak ta N75. Pak na tom vagu tkouknete i teplotu nasavanyho vzduchu. To cidlo je hned za klapkou.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

30.08 2012 16:50


pooggoo:
Pak me napadaj civky nebo modul zapalovani co je na airboxu. Pak ta N75. Pak na tom vagu tkouknete i teplotu nasavanyho vzduchu. To cidlo je hned za klapkou.


A to N75 je co? dosud jsem brázdil silnice ibizama až teď jsem se dostal ke kroužkům a mám z toho záhadu až hamba, je to uplně něco jinýho. mám to teprva 14dní takže na mě musíš trochu srozumitelně. chvilku potrvá než se v tom zorientuju tak jak v seatech.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

30.08 2012 22:57


takže dneska jsem vymotal svíčky, pominu-li to že plavaly v oleji kvuli prosakujícímu těsnění krytu ventilů tak byly cajk a pálí jak o život. Tak jsem se sebral a zajel za kamarádem mého známého co dělá do VW, samozřejmě jsem ho chytl doma ale ukázal na jakejsi ventil co jsou do něj zapojený podtlaky teď tuším že tři a nějakej konektor a je umístěn poblíž filtrboxu že má něco společnýho s řízením turba a pravděpodobně bude špatnej že je to častý ,,kurvítko" který se neukáže v diagnostice tak budu muset zkusit s někým prohodit a dám vědět jak jsem dopadl.
Popřípadě se hodí jakékoli nápady.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

30.08 2012 23:14


tdevito: Presne to je N75
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 89 | Témat: 6

31.08 2012 9:22


tdevito:
Dobrý den.
jedná se o závadu u motoru 1.8T, AGU v A3.
V poslední době se mi stává situace kdy sešlápnu plyn s tím že chci třeba předjíždět a v průběhu manévru mi auto přestane táhnout až spíš brzdit. Jedná se tedy o to že v zátěži občas vynechá tah. Když však v tomto propadu výkonu pustím plyn tak Blow-off ventil odfoukne tlak z turba a po opětovném sešlápnutí plynu už je vše normální a motor táhne dál, pokud nepovolím plynu a nechám ho sešlápnutej tak po cca 1-2vteřinách se zase probere a jede, stává se to co tak pozoruju okolo 3 - 3,5 tis.ot. Diagnostika nic neukazuje. Tušíte někdo nějakou závadu?


Tohle mi dělala načatá váha vzduchu. Kluci ji sjeli na diagnostice a prej neměla charakteristiku co mít měla. Koupil sem novou váhu, s ní tedy vyměnil i 1 KO Lambda* sondu a auto letí jak z praku A navíc mu přibylo pocitově tak 50 koní..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

31.08 2012 11:25


Vahu zkousel, tou to neni. Podle me to dela ta N75.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

31.08 2012 16:42


tak ten n75 jsem dneska zdemontoval a nějak mě napadlo ho profoukat a foukal všema směry což mi přišlo divný když je to ventil tak jsem ho naložil do jakýhosi strašnýho mixu co rozpouští carbon a oleje a za chvilku se v něm ozvalo cvaknutí tak jsem naznal že funguje jako elektromagnetickej ventil. a byl nějakej přidřenej tak jsem v něm ten sajrajt nechal a zacpal vývody a procvakal jsem ho přes baterku a postupně chodil čím dál líp, tak jsem ho vypustil, párkrát ještě propláchl a už jbyl profouknutelnej jen dvěma vývody, tak předpokládám že bude běhat jak má. zatím nasazenej a uvidíme co to udělá. Předpokládám že když byl přidřenej a propouštěl i když neměl tak už by to mohlo bejt OK. Dám vědět jestli se to srovnalo.
nahoru

sponzor





31.08 2012 16:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

31.08 2012 21:54


tdevito: Tak dej pak vedet
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

02.09 2012 0:11


Zatím najeto 150km a zatím je to dobrý. I se zlepšil tah motoru ale budu si na to muset zvykat, takhle ještě neletěla jak jezdí teď. Je to teď strašná raketa. Doufám že už to bude OK. Zatím spokojenej.
Děkuji všem za rady a technickou podporu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

02.09 2012 18:51


Tak dneska jsem jí skusil trochu šlápnout za krček, je pravda že z výkonu nespadla do uplnýho mrtva ale letmo jí kolísá výkon pod plynem, je cítit že v tom zápřahu trochu kolísá tah ale tu už vidím na chycený Turbo**, auto má 260tis.km a Turbo** ještě nebylo na opravě tak předpokládám že to bude tím, i mechanik tvrdí že to je už vychozený Turbo**. jinak jede jak šlak. jinak to padání výkonu do mrtva mi dělal zaseklej ventil N75. děkuji za radu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.7. 2011
Příspěvků: 5 | Témat: 2

04.09 2012 19:18


Mám obdobný problém,takže se jen chci zeptat co věe se měnilo taky mám a3 1.8T 110WK.

Díky Michal
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

04.09 2012 19:45


Majkl A3: Vitej,
Hele neni jednoduchy mit nejakej universalni recept. Ale jsou veci, ktery bys stejme mel vymenit casem jako palivovej filtr.
Dal zkontroluj vsechny podtlaky a odvetravani co na motoru jsou. Zvlast pod sacima svodama je to ojeb ale zkontroluj to. Dal jsou potreba prekontrolovat ventily co jsou na saci hadici do turba. Je tam ventil regulatoru tlaku (bov) a ventil na odvetravani kliky. Dal je na ty saci hadici k turbu ventil N75, ten prave zlobil uzivatelitdevito.

Je to na houby prace, ale zase budes mit klid na dusi i v motoru
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.7. 2011
Příspěvků: 5 | Témat: 2

04.09 2012 20:16


Díky moc,zitra na to mrknu
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

04.09 2012 22:32


Tady tohle by se mohlo hodit:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us

EDIT:

Popis:

1 - Odvetravani nadrze
2 - Aktivni uhli
3 - Turbo*
4 - Jednocestny ventil
5 - Aktuator (WG, obtokovy ventil)
6 - Ventil vypinaci (BOV, DV)
7 - N75
8 - Posilovac brzd
9 - Jednocestny ventil
10 - Airbox
11 - Ventil regulatoru tlaku
12 - Regulator tlaku paliva
13 - Domecek k olejovemu filtru
14 - Jednocestny ventil
15 - Intercooler
Naposledy upravil pooggoo dne 05.09 2012 19:39, celkově upraveno 1 krát. (44% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.9. 2010
Příspěvků: 172 | Témat: 9

04.09 2012 22:36


pooggoo:ještě by jsi k tomu mohl hodit popisek, co je co, pro nás méně znalé , jinak dík
nahoru

sponzor





04.09 2012 22:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

05.09 2012 18:13


to jsi vytáhl kde? to je někde ve viki? ten popis by se hodil. tý jedný větve jsem si ani nevšiml.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

05.09 2012 19:41


tdevito: AtrojkaA3: Tak sem doplnil popis.

Jinak staci pouzivat google
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.7. 2011
Příspěvků: 139 | Témat: 31

06.09 2012 17:19


dobra prace!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2008
Příspěvků: 35 | Témat: 6

02.06 2013 18:29


pooggoo:
Tady tohle by se mohlo hodit:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us

EDIT:

Popis:

1 - Odvetravani nadrze
2 - Aktivni uhli
3 - Turbo*
4 - Jednocestny ventil
5 - Aktuator (WG, obtokovy ventil)
6 - Ventil vypinaci (BOV, DV)
7 - N75
8 - Posilovac brzd
9 - Jednocestny ventil
10 - Airbox
11 - Ventil regulatoru tlaku
12 - Regulator tlaku paliva
13 - Domecek k olejovemu filtru
14 - Jednocestny ventil
15 - Intercooler



pánové,nemáte někdo takovýhle schéma ale na BAM,nebo je to cca stejný?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 117 | Témat: 3

17.06 2013 18:59


Cau, mam take problem z 1,8 t kod motoru agu. Kdyz chci pridat tak auto zacne cukat potom se chytne a nakej klak to neudela potom zase tak to chcipnu nastartuju a auto jede v pohode porad a na volnobech jako by chtelo chcipnout padne skoro dolu ale chytne se a chvylku drzi nez to tak po minute zvopakuje fakt nevim cim to muze bejt hlavne pri predjizdeni je to dost neprijemne uz medost me to mota poradte
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

24.06 2013 0:12


Tak po dlouhé době oživím trochu téma. Ač jsem si na Ventilakci vysloužil přezdívku Modrá svině od satana coupe za to že jsem na sprintech pokořil co se dalo, stále se projevují nějaké mouchy, propady výkonu přetrvávají avšak jak se s sutem sžívám dokážu tyto chvíle docela zdárně předvídat. Po pár dalších opravách jsme zjistili další příznaky které nás snad nasměrují správným směrem ke zdárnému úspěchu. zapalovací moduly vyměněny, vstřikovací lišta včetně vstřiků a regulátoru taktéž vyměněny a následně i turbína, po větším zásahu ve výfukové soustavě resp. nový vlnovec nový středový tlumič a konec byl nahrazen sportovním tlumičem, tak se projevují docela znatelné detonace ve výfuku které předtím nebyly tak slyšitelné a nepřikládal jsem jim patřičnou pozornost, projevují se po puštění plynu v rozmezí otáček 1500-3000 tudíž v nižších. což podle mě bude špatný poměr směsi. Nějaké zkušenosti tipy? mám obědnanou váhu tak uvidíme ale kdyby někoho něco napadlo neváhejte psát.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email