Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 244 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 244
Uživatelů: 0
Celkem: 244

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6663 | Témat: 72

11.11 2019 18:43


Je to normalne. Adapt sa da robit u tohoto auta od cca 6/2005 (musi byt modelovy rok 2006)
sponzor





11.11 2019 18:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.7. 2019
Příspěvků: 3 | Témat: 0

12.11 2019 9:31


Super díky, takže když se otáčky ustálí tak je to normální? Ještě jsem začal pozorovat, že za studena pri brzdění motorem otáčky trochu kolísají. Jakmile se motor ohřeje tak je to v pořádku. Někde jsem to tady četl, že to je taky normální. Pokud jsem to tedy správně pochopil.
Omlouvám se za hloupé otázky, je to můj první automat a nechci nie posrat.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6663 | Témat: 72

12.11 2019 10:13


Kolisanie otacok pri brzdeni nie je normalne, ale pokial je to malicko, tak to zatial iba pozoruj, ked to bude viac, potom to rieš
AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.7. 2019
Příspěvků: 3 | Témat: 0

12.11 2019 14:05


Zatím to dělá pouze cca prvních 15 km. Pak je klid. Rozhodně budu sledovat jestli se to nezhorsuje. Po čem pak jít? Hydromenic nebo něco jiného?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 37 | Témat: 4

01.12 2019 4:34


wentylos (26.08 2012 8:53) orig :
Nechaval jsem menit olej v TT (Audi A6, 3.0 TDI* (171 kw), 2007 - garaz vyplnim casem) primo u prodejce audi. Vse ok. Pri odjezdu mi prodejce vykladal ze umi nahrat novy software do ridic jednotky TT a tim ziskat lepsi odezvu na plyn pri podrazovani a lepsi podrazovani pri dobrzdovani. Chteji za to cca 2500.

Mate s tim nekdo zkusenosti? Zajima me predevsim jak se to projevi a jestli to ma vyznam, nebo je to jen zpusob jak ze me vytahnout dalsi prachy a efekt zadny.

Na foru jsem o tom nic nenasel.

Diky



Byla to mnou dlouho plánovaná a očekávaná událost, a to tak, že v den realizace jsem nemohl pořádně dospat. Ve věhlasném Motorpoweru u pana Šímy jsem si celý "natěšený" objednal úpravu SW (software) ŘJ motoru za 8000,- a pomohlo to - dle brzdy byl vylepšen jak průběh krouťáku tak i výkonu a řekl bych, že tahle SW úprava už nemohla u atmosféry dopadnout lépe, tady nemohu říct křivého slova. Ale i tak mě čekalo navzdory mému nadšení zklamání a noční můra. I přes dotaz pana Šímy, jestli budu závodit sprinty, a chci tedy upravit i SW převodovky S tronic* a moji následnou jasnou odpověď "NE", doteď nerozumím následujícím pohnutkám pana Šímy z Motorpoweru. A prý jsem navíc první, u koho takto několikanásobně pochybil. Ale zvýšená ostražitost je zde na místě nejen kvůli zřejmě neúmyslným lidským chybám, ale zejména kvůli těm úmyslným. Jako třeba u argumentu pana Šímy, že "když chce v kombinaci s atmosférou S tronic* upravit každý, měl byste si to VY nechat upravit také!" (Na to bych teď řekl asi jen to, že nejsem osel jako ostatní a nebudu platit za nic... kéž bych to věděl už tehdy, v den úpravy)

Bohužel, až na místě, mě pan Šíma přemluvil i k úpravě SW S tronicu za 5000,- a to bylo osudovou chybou... a pan Šíma si tím akorát udělal "medvědí službu". Sečteno podtrženo, příNOS* nulový - auto mělo dle slov pana Šímy díky úpravě S tronicu "ožít", ale byla to ve finále samozřejmě jen laciná fráze jak utáhnout na vařené nudli technicky neznalého uživatele auta s S tronicem. Kdyby alespoň byla úprava S tronicu provedena celá, jak bylo řečeno - pan Šíma totiž ve spěchu zapomněl nahrát proklamovaný upravený SW režimu D jak vyšlo po měsíci telefonických dohadů konečně najevo! Pan Šíma měl ten den totiž, jak na potvoru zrovna dost fofr (musel ve 12h k lékaři), ale i přes to všechno náš časový blán naboural snahou vytáhnout ze mě co možná nejvíce peněz za nesmyslnou, nebezpečnou a velmi neefektivní SW úpravu S tronicu a také samozřejmě v tom spěchu pár věcí opomněl (navíc, lékaře jakoby odložil na druhou kolej, jel k němu až půl hodiny po objednaném čase - ve 12:30, což už samo o sobě vzbuzuje kontroverze).
Posléze jsem byl také pár servisy vyrozuměn, že jsem převodovku manipulací s originálním SW vystavil riziku poškození / urychlení jejího odejití do věčných lovišť (tj. vrakáče).
Nicméně po úpravách (ŘJ motoru a převodovky S tronic*) jsem byl ve spěchu panem Šímou obeznámen, že byl upraven režim D a launch control, tzn. u režimu D měly být navýšeny otáčky podřazování o 300 ot./min. a u launch controlu zvýšené otáčky řazení a startovní otáčky. Ale, upravený SW režimu D nebyl vůbec nahrán, což pan Šíma neochotně a notně podrážděn přiznal až po měsíci telefonických dohadů a launch control byl zase zcela kontraproduktivní a nevyužitelnou úpravou.
Při placení si pro mě pan Šíma ještě připravil překvapení ve formě snahy přesvědčit mě, že jsme se domluvili na vyšší ceně (o několik tisíc), než jsme se skutečně předtím telefonicky dohodli. Já si ale vše pamatoval a nepřemluvil mě. Nepamatoval si, na čem jsme se dohodli nebo ze mě chtěl vytáhnout něco navíc? Nevím. Ale i touto demonstrací jeho "serióznosti" u mě jeho údajná proklamovaná profesionalita končí. Pan Šíma, po uznání všech svých chyb a vrácení S tronicu do sériového stavu u svého bližšího kontaktu, mi vrátil 4000,-. Co k tomu ještě říct, než bohužel, kéž byste se držel naší domluvy a zůstal jen u úpravy SW motoru pane Šímo. Bezmála měsíc bychom se nedohadovali o tom, že jste ve spěchu nenahrál upravený SW a jak dát převodovku do sériového stavu!

Teď ještě trochu podrobněji k oné úpravě S tronicu (launch controlu + měl být upraven i režim D, ale ten zapomněl pan Šíma nahrát). Zmíněná SW úprava launch controlu a režimu D totiž nepomůže vůbec ničemu, asi jen vyjma kombinace i s dodatečnými závodními HW úpravami na sprinty nebo zvýšení otáček podřazení u režimu D u "vybrujících nízkootáčkových" dieselů.

Takže k SW launch controlu:
auto sice mělo startovní otáčky posunuty na 4100 místo sériových 3100 a dělalo tedy víc "vrrrrr" (jak se asi zákazníkům těchto úprav líbí), ale výsledný efekt byl takový, že mělo při startu větší krouťák a tedy nižší adhezi a kvůli posunutému limiteru otáček řadilo až na 7400 a tak nemělo pár desetin sekundy žádný tah a to dost i kvůli tomu, že výkon po SW úpravě ŘJ motoru vrcholil už na 6100 ot./min. (místo sériových 6400). Takže po navrácení SW launch controlu do sériového stavu má auto krásně plynulý, nepřerušovaný zátah s maximem adheze a v konečném důsledku je samozřejmě lepší i čas z 0 - 100 km/h (zpravidla pod 6s).
Nutno dodat, že nezávodíte-li sprinty a nemáte kromě upraveného SW launch controlu i další nutné HW úpravy, launch control jiného nastavení SW než sériového je jednoduše kontraproduktivní a co do životnosti převodovky i nebezpečnou úpravou - výrobce totiž poměrně přesně nastavil ideální poměr adheze a optimálních startovních otáček - potažmo otáček, ve kterých auto nejefektivněji řadí. Takže se mi zpětně jen potvrdilo, že do již dokonale odladěného systému nemá smysl hrabat. Alespoň u Audi TT 8J 3.2 VR6.

Více viz videa:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


K SW úpravě režimu D:
I když si pan Šíma vzal peníze za SW úpravu režimu D, kterou neprovedl (ale měsíc se dušoval, že ano) a tedy prakticky jsem ji otestovat nemohl, i po delší době a díky okolnostem, které mě donutily se o danou problematiku SW úprav S tronicu zajímat (díky Vám pane Šímo) mi ale smysl úpravy SW režimu D u S tronicu stále uniká a stojím si stále za tím, že D je na ekonomiku, S na sportovní jízdu, na co dva sportovní režimy - proto to tak výrobce udělal, navíc když dáte u D pedál do Kickdown* polohy, máte z D hned režim S... takže, na co nějaká úprava režimu D na sportovnější? Je to kontraproduktivní... a zbytečné, doslova vyhazujete peníze. Jediná užitečná věc, která mě v souvislosti se zvýšením otáček podřazení napadá, je zvýšení otáček u režimu D u "vybrujících nízkootáčkových" dieselů. Nakonec jsem byl ale paradoxně ještě rád, že v mé převodovce režim D upraven nebyl - když jsem totiž později zjistil, v čem ve skutečnosti spočívá "sportovní SW úprava" režimu D, tuto úpravu bych nechtěl ani zadarmo, natož za 5000,-... stejně tak zmíněnou SW úpravu launch controlu.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6663 | Témat: 72

01.12 2019 6:22


Len by ma zaujimalo, o kolko sa podarilo zvysit vykon motora, kedze je to motor bez turba? Tu upravu softu DSG* prevodovky by som nerobil, ale aktualizaciu ano.
Naposledy upravil lubomt dne 02.12 2019 5:41, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

01.12 2019 22:38


Nikdo neni neomylnej, ja taky uz neco taky posral Nejcasteji upravuju DSG* u MQB platformy, protoze tam je z vyroby 400Nm limiter. Jde tam upravit reakcni doba pro pro D/S, pak to radi rychleji, ale zas to zacina kopat. Dobry je taky vypnout na manualni rezim automatickeho prerazeni na vyssi stupen. Posunuti maximalnich otacek ma jen smysl u aut bez katalizatoru, ktery neztraceji vykon do 7000otacek. Kdyz se uprauje ten LC, tak se musi upravit i ty otacky pro prerazeni, at to netoci az k 7500.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.12. 2019
Příspěvků: 3 | Témat: 0

12.12 2019 10:14


Ahojte,

presiel som si vymenou hydromenica + oleju v tiptronicu a momentalna mam problem s tym ze ked je auto studene tak ma velke casove okno napr pri radeni medzi 1 a 2 a pokial sa nezohreje tak do 3 radi ako keby na 2 krat. Prvy krat akoby drzal iba preklz a potom to natvrdo zopne a trhne prevodovkou. Myslite ze by to mohol vyriesit SW update a nova adaptacia ?
Po vymene oleja som robil adaptaciu a podla VCDS by mali byt vsetky spojky spravne adaptovane aspon 1 krat. Podla vsetkeho tam ma ale verziu softu 0040 ma to teda zmysel updatovat ? co som dogooglil tak by mala byt najnovsia verzia 0070.

Pouzity olej je 39096 febi https://www.autodielyonline24.sk/febi-bilstein-7107700.html
co je alternativa ku AUDI OE-G055162A2
podla typu prevodovky by tam uz mal byt tento olej.

Prevodovka HKG

Address 02: Auto Trans Labels: 09L-927-760.lbl
Part No SW: 4F1 910 156 B HW: 09L 927 156 A
Component: AG6 09L 3.0lTDI RdW 0040
Revision: --H01--- Serial number: 4089979
Coding: 0000001
Shop #: WSC 02325 785 00200
VCID: 23450907E2202306A91-8076


Je tu niekto v okoli Bratislavy kto by mi s tym vedel pomoct a spravit update ?

Dakujem
sponzor





12.12 2019 10:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6663 | Témat: 72

12.12 2019 10:34


Ozaj si to dobre urobil. Ten Febi - to si dal jeden z najlacnejsich olejov. Tak sa nediv. Za dalsie na dialku nik nevie, ako si si to menil, ci si dal správne mnozstvo
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2670 | Témat: 171

12.12 2019 10:59


maho92 (12.12 2019 9:14) orig :
..Podla vsetkeho tam ma ale verziu softu 0040 ma to teda zmysel updatovat ? co som dogooglil tak by mala byt najnovsia verzia 0070.


tak si zle googlil - najnovsia je 0050

Audi
Part Version
4F1910156B_
0040(Size: 665,78k)
0050(Size: 705,26k)
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

12.12 2019 12:33


vymaz adaptacni hodnoty, verzi 0050 pro tento kod prevodovky nedoporucuji!
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

12.12 2019 13:00


Mel jsem to same na sve a6 jednoho dne se vevnitr roztrhne a nezaradis
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

13.12 2019 7:04


parik (12.12 2019 12:33) orig :
vymaz adaptacni hodnoty, verzi 0050 pro tento kod prevodovky nedoporucuji!

preco???
inak febi je hnoj olej, neviem preco tam lejete hocico do tych prevodoviek, ale ved predajca mi doporucil, on pi.u o tom vie, nikdy tie prevodovky nerobil, predaju ti dnes hocico
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

13.12 2019 8:14


ono je to laciný,
přece tam nedá olej kterej tam patří. ZF liefguard xxx za 300-. a víc.
http://eshop.zp-automatic.cz/katalog/prevodove-ole [zkrácená url]
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.12. 2019
Příspěvků: 3 | Témat: 0

13.12 2019 9:47


Na moju obranu nie uplne presne som to napisal, nemenil som si to sam samozrejme daval som to robit v servise ale to aky olej tam chcem som im nepovedal takze vyberali oni...
k tomu updatu 0050 preco by si mi ho neodporucal ??
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

13.12 2019 10:08


to nebylo nic proti tobě.
ale není servis jako servis
olej v automatu měnit jen tam kde se zabývají automat. převodovkama.
sponzor





13.12 2019 10:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.12. 2019
Příspěvků: 3 | Témat: 0

13.12 2019 10:18


Ok takze odporucate mi dat si to vymenit za poriadny olej. Viete mi aj odporucit niekoho na zapadnom slovensku ?
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2670 | Témat: 171

13.12 2019 10:35


Je to severne slovensko Martin
Mas to tam za 2 hodky pokochas sa prirodou jeden den a mas to od pana majstra...

odpoved Lubo-MT
Naposledy upravil urgi dne 13.12 2019 11:38, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

13.12 2019 10:55


to jistě, ale je to z bratislavy přece jen víc jak 200km
já jsem měnil olej na odkazu co sem tady dával.
a spokojenost už 4 roky, ale najeto natom jen 23k km.
je to jen 117km daleko
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 37 | Témat: 4

05.01 2020 15:38


lubomt (01.12 2019 6:22) orig :
Len by ma zaujimalo, o kolko sa podarilo zvysit vykon motora, kedze je to motor bez turba? Tu upravu softu DSG* prevodovky by som nerobil, ale aktualizaciu ano.


CHIP motoru +10PS () - chtěl jsem to zároveň i s měřením výkonu a prostě mě zajímalo na kolik se tam dalo dostat i když i to byly v podstatě vyhozený prachy a každej se tomu směje. Někomu může přijít směšný dát za to 8 tis., ale na tyhle dvě věci jsem byl prostě zvědavej a nelituju toho. Jet přes půl republiky mi za to stálo. Ale už jsem nepočítal s tím, že někdo, na jehož hlavu se pějí jen pochvalné ódy, se mnou takhle vyběhne. No jo, jen slepě důvěřovat dobré reputaci se nevyplácí a ještě navíc když dané problematice nerozumíte, takže bacha na to.
Viděl jsi video? Jen ten zvuk při řazení z 1. na 2st. vypovídá o kontraproduktivitě úpravy SW DSG* launch controlu myslím dostatečně. Jak jsem psal, já tu úpravu SW DSG* původně nechtěl, ale když ti někdo, komu zprvu na základě dobrých referencí fakt důvěřuješ, nakecá, jak to ožije, že je to k CHIPU tohoto motoru vlastně standardní postup a chce to tak dělat každej a ty jsi bohužel tak blbej a odkýveš to, protože tomu dost nerozumíš a přitom věříš "expertovi", tak je, jak jsem se sám přesvědčil fakt vymalováno a řešíš pak měsíc už jen samý "příjemný sr.čky" s chlapem, co se chová s prominutím, jako totální vůl. Jsem fakt rád že jsem po měsíci nakonec vyhádal prachy zpět a původní SW DSG* zálohu, jinak bych defakto vyhodil do kanálu 5 tis.
Aktualizace SW DSG* už tam dávno byla, poslední verze myslím vyšla v roce 2012.




parik (01.12 2019 22:38) orig :
Nikdo neni neomylnej, ja taky uz neco taky posral. Kdyz se uprauje ten LC, tak se musi upravit i ty otacky pro prerazeni, at to netoci az k 7500.


Jako beru, že jsme jen lidé a chyby děláme, ale Šíma chybu odmítal uznat celej měsíc, má se asi za pana dokonalého, takovýho blbce a tak dlouho ze mě ještě snad nikdo nedělal. Měsíc jsem ho naháněl na emailu a telefonu, zavěšoval telefony, neodepisoval na emaily a do toho ještě remcal jak ho hrozně otravuju se svými problémy, a později, jak to natahoval, začal i s tím, že když on chce relaxovat v lázních, co si to dovoluju, ho otravovat. Vyčetl mi v podstatě vše, od zdvořilé konverzace s ním když dělal na autě až po to, co si dovoluju si stěžovat na jeho bezchybnou práci? Jsem prý jen jeden ze sta a prý ho velmi citově poškozuje, když vyjadřuji nespokojenost s jeho prací! No co máš potom dělat, když ani video jako důkaz nestačí? Mohl bys Šímovi poreferovat jak se to má dělat čéče, očividně v tom trochu lítá ... a pak nevím proč nabízí úpravy DSG* když to neumí, asi za tím fakt budou jen ty prachy. Podle mě SW úprava launch controlu nemá bez souběžných HW úprav na sériovce žádný smysl, navíc když to současně s tím člověk neplánuje na sprinty - teď v sérii to jede krásně hladce.
Když jen pomyslím, kolik trápení mě i sobě mohl ušetřit, tak si říkám, jestli mu to za těch 5 tis. fakt stálo. A ještě se týden před tím ptal: "Budete závodit sprinty?" A já: "Nebudu". A on: "Tak to je potom zbytečný". No a stejně mi to tam ten den nakonec musel mermomocí a za každou cenu dát. Je to taktik, používá jen léty osvědčené otřepané fráze, které na "tupé ovce" zdá se platí - jako běž to projet a uvidíš, chce to tak každý, jste jen jeden ze sta kdo to tak nechce, budete určitě spokojen atd.
A nejde zas tak moc o těch 5 tis. ale o princip, jak se to všechno seběhlo, jak bylo všechno domluveno a pak už jen jedno překvápko za druhým, až si skoro říkáš, že si tě snad vybral jako nějakýho obětního beránka svých mindráků nebo co a absolutně nechápeš do čeho jsi to spadl (do pěkných sra..k, kde nemáš právo vyjádřit ani nespokojenost)... já prostě jen nejsem jeden z těch, co mlčí a tím ignorují podvodnický a neseriózní intriky rádoby "seriózních vyhlášených odborníků".

Já právě dal na rady tady na vláknech, i jinde na fórech, ale bohužel i přes všechnu snahu, optimismus a dobrou víru spadám do té sorty lidí, kteří mají s panem Šímou negativní zkušenost a rozhodně si myslím, že by to mělo být všeobecně známo, protože na jeho adresu jsem se s negativními ohlasy na internetu téměř nesetkal, všude ho jen opěvují... a že jsem o něm hledal na netu reference dobrých pár hodin. Takže mě moje zkušenost s ním mírně šokovala. Výsledné pocity mám z pana Šímy, i přes povedený chip motoru, spíše smíšené a rozhodně se s vašimi obdivnými reakcemi bohužel nemohu ztotožňovat. Mám takový dojem, že Petr je potud fajn, dokud s ním sjednáváte kšeft a neřešíte komplikace - a hlavně, spokojenost zákazníka je druhořadá a je ve stínu touhy vydělat. V konečném důsledku mi vyčetl všechno - od chipu až po konverzaci s ním, což o to víc zamrzí. Navíc vůbec neuznává, že by mohl udělat nějakou chybu a to řešení problému dost komplikuje (příliš si věří). Ve finále si Vám stěžuje, že si stěžujete na jeho práci a chcete vrátit původní zálohu SW... že jste pouze jeden ze sta kdo není spokojen, že jste první u koho se mu něco takového stalo a samé takové kecy. Měsíc jsem ho překecával, že žádnou SW úpravu v ŘJ nemám, video jsem mu poslal... než se pán uráčil tím konečně zabývat a uznal, že mám pravdu a to byl ještě k tomu celkem dost arogantní v telefonu. Dost divně vyznělo i to, když se mi nakonec snažil vštípit, že vlastně úprava launch controlu + režimu D stojí stejně jako jen samotná úprava launch controlu (5000,-), takže se vlastně vůbec nic nestalo, když mi neupravil S tronic*, který upravit měl! Zkrátka mám pocit, že to není jen tím, že měl den blbec, ale spatřuji v tom dost neseriózní jednání. Tolik chyb by profesionál, jakým se on nechá nazývat, rozhodně udělat neměl... prostě to dost smrdí. Celou dobu věděl, že nestíhá (musel k doktorovi), ale přesto mi vnutil zbytečnou úpravu S tronicu, nekompletní a na můj úkor. Zajímalo by mě, jestli je víc lidí, kteří u něj dopadli podobně jako já.

A tohle není plivání, to nemám za potřebí, CHIP motoru byl v pohodě a jezdím na něj, poukazuju jen na to co podělal... a ne, nebaví mě to řešit, dělám to jen pro dobro jeho potenciálních zákazníků. Už jen ten promrhaný čas kvůli téhle pitomosti a zmařený čas na psaní toho textu mě mrzí... mě zkrátka jen takový jednání pořád dost sere i 2 měsíce po tom a ještě asi dlouho srát bude... je to všechno pravda a přesně tak, jak se to stalo, názor ať si udělá každý sám. Chtěl jsem to původně napsat v kostce, ale to se prostě nedá když se toho za ten měsíc tolik stalo a to tam ještě není ani všechno, na to by nestačila ani kapacita tohohle formuláře. A ty největší "perly" jeho "vybraných způsobů jednání" radši ani nebudu zveřejňovat, to už je vyloženě ostuda pana Šímy. Myslím, že jsem to napsal srozumitelně a to bylo taky cílem když je to tak dlouhý, ale chápu, že pro někoho to může být složitý na pochopení. V 90% řeším jen ojeb..ý a zbytečný chip S tronicu a z toho plynoucí další neseriózní jednání, ale jak říkám, není tam zdaleka všechno vypsáno. A stoupenců má pan Šíma zřejmě dost o tom nepochybuji, pro ty je on svatý, protože ho zažili jen v tom dobrém světle, proto už se nebudu dál vyjadřovat a dohadovat s obdivovateli toho jedince. Přitom, vtipný na tom je to, že kdybych měl 6 st. manuál, tak jsem jeho stoupencem taky - protože CHIP SW ŘJ motoru byl v pohodě a tím pádem by "mým prozřením" očividně rozmrzelý a vzteklý pan Šíma, nedělal následné vlny a všichni jsme mohli být šťastní.

Chápu, že si myslel, že se v tom nebudu tak šťárat (asi mu to u 99% klientů prochází) ...chápu, že nebýt mě, měl by o 5 tis. víc na účtě za prakticky nulovou práci a to se přece neodpouští
a s tím co vím, ani nechci domýšlet, s kolika lidmi k tomuto dni vyje.al (to, že CHIP S tronicu + launch controlu bude mít nulový a kontraproduktivní vliv na výkon věděl, ale já tehdy bohužel ne)... ale kdyby pak aspoň nespěchal kvůli doktorovi a nezfušoval i blbý namontování stěrače a nezapomněl vrátit šroub z motoru... časově to bylo totiž domluvený jen na CHIP motoru.

Pointou je upozornit těch pár "šťastlivců", kteří náhodou zavadí o můj příspěvek a dočtou se toho podstatnýho, aby taky nekoukali jak vyoraná myš, když s nima podobně vyběhne - jinak řečeno jde pouze o upozornění a varování, protože my poškození jsme ve výrazné menšině a transparentnost jakékoliv firmy je potřeba - nikdy nevíš jestli tě nebude obsluhovat podobný poctivec. Jeho zákazníci by měli vědět do čeho jdou a s jakým zacházením můžou počítat. Finální úsudek je už každého boj. Proč myslíš, že jsem k němu jel přes půl republiky i já? Protože jsem na něj všude četl jen obdivné ódy. A myslíš, že by mě napadlo jakou to bude mít dohru? Ani ve snu. A kolik je asi lidí, kteří dopadli podobně jako já a přitom o tom ani neví? Jedinej asi nebudu.

Nyní cítím na poli úpravců SW ŘJ beznaděj, protože firma Motorpower byla v tomto směru mým velkým favoritem a teď je jen mým velkým zklamáním. Osobně mě momentálně nenapadá ověřený opravdu SERIÓZNÍ úpravce, protože jsem zjistil, že slepě důvěřovat dobrým referencím, se vážně nevyplácí. A doufám, že je snad každému jasné, že bych se s tak dlouhým příběhem nepachtil jen za účelem někoho pošpinit na základě nepravdy, ale především chci varovat před naprosto kontraproduktivními úpravami SW DSG*/S tronic* převodovek. O dost důležitější než cena za úpravu SW S tronicu je totiž fakt, že tato úprava nevedla vůbec k ničemu přínosnému – jen vyhozených 5000,- Kč, rozmr..ný SW launch controlu a dlouhá, komplikovaná náprava. Toť vše. A obrázek na jednání pana Šímy díky mé zkušenosti nechť si každý udělá sám. A ano, můžete být mezi oněmi 99% spokojenými zákazníky, a můžete pak na hlavu pana Šímy pět samou chválu, ale můžete být i v tom 1%... jako já.

Samozřejmě, nečekal jsem to, nemám z toho radost a chápu důvody, proč 99.9% lidí nikdy nic takovýho nenapíše - nemaj zkrátka čas ani chuť řešit sra..y. Ale dal jsem si s tím tu práci, abych tu teď mohl podat pravdivé svědectví nekalých praktik pana Šímy (no je to moje první a poslední zkušenost s ním a doufám, že v budoucnu už na mě podobnej takovej vejlupek nečeká). Ono totiž s mizivými odbornými zkušenostmi v automobilismu (a nulovými co se týče úprav SW ŘJ) dokazovat zkušenému dlouholetému "expertovi" co udělal špatně a co nefunguje jak by mělo nebo případně nefunguje vůbec, když vám přitom pořád tvrdí opak, je až neuvěřitelně těžké. Musel jsem do této problematiky trochu proniknout, což mě stálo dost času. Kdybych věděl předem, co to je za "odborníka", radši bych za ty prachy jel na dovolenou, nebo ty prachy utratil 1000x jinak. No snad moje zkušenost někomu pomůže v rozhodování, jak moc moudře naloží s vydělanými penězi, postoval jsem to i na pár jiných fór. Číst já něco podobnýho před chipem, asi takovou investici přehodnotím. Ale i tak musím za sebe říct, že jsem velmi rád, že jsem tomu všemu přišel na kloub. Těšil jsem se na tu akci, ale celkově z té úpravy už stejně nemám ani radost, protože jsem netušil, jak velkej s tím může být opruz, když jde někomu jen o prachy.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

05.01 2020 17:27


Zajímavé počtení....
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6663 | Témat: 72

05.01 2020 19:53


Ja uz nie som na taketo dlhe citanie. Sa divim autorovi, ze sa mu to chcela tak rozsiahlo písat a stracat s tym minimalne hodinu zivota. Mohol to napisat aj strucnejsie. Zacal som citat a po minute som to vypol
PS. Tak som nakoniec docital do konca, ok
Naposledy upravil lubomt dne 05.01 2020 20:35, celkově upraveno 1 krát. (9% původního příspěvku)
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

05.01 2020 20:22


Asi nejsem jedinej, koho Sima nasral, ja na nej rval 20minut do telefonu
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.12. 2018
Příspěvků: 36 | Témat: 0

05.01 2020 21:04


Liliku: díval jsem se na to video a po úpravě sw, jde auto víc do otáček cca 7300 ot./min. a vteřinku ho podrží v omezovači.
sponzor





05.01 2020 21:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.1. 2020
Příspěvků: 2 | Témat: 0

10.01 2020 10:16


Cau umí tu někdo sw prevodovky 6hp19 HKG
Okolí brna Dík
AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

07.12 2020 19:40


Zdar, tak jsem si chtel nechat prehrat soft r.j prevodovky mam prevodovku GZW audi a6 4f 3.0tdi a je tam 080 a nabizi tusim 0110, mechanik to zacal prehravat a zhruba v polovine se to seklo a napsalo chybu. Jednotka ztratila kodovani, a nejde radit, teda pokud nezatlacim pojistku pod popelnikem. Auto zustalo u mechanika, jen me zajima jestli je mozne prehrat tu jednotku mimo auto, tak jako kdyz vemu a vytahnu jednotku motoru a necham si ji napr. chipnout. Diky
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

07.12 2020 20:24


Nic novyho staci mit vaspc.
AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

07.12 2020 20:30


Jo tak, se ho na to zitra zeptam, jinak jsem to daval do Ostravy, daval si mi na neho kontakt, delal to prvni online a pak to zkousel jeste nejakou jinou diagnostikou.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

07.12 2020 20:36


Asi vam padlo napeti na baterce ne ?
AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

07.12 2020 20:51


Tak to nevim, ale za takovou chvilku, on tam mel 30% a vyplo to. Pak to dal na nabijecku ale stejne to psalo chybu. By me zajimalo jestli by to slo nahrat zpet kdyz se vytahne mechatronika s r. jednotkou, jestli je mozne se na to napojit.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email