Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 179 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 174
Uživatelů: 5
Celkem: 179

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

31.01 2016 23:49


Na S nikdy nebude lepsia spotrebu uz len z dovodu vyssich otacok, v ktorych motor bezí. Cím vyssie otacky, tym vyssia spotreba, fyzika nepustí. Takisto nizkootackove motory vydrzia vzdy viac ako vysokootackove, a to je jedno ake. Samozrejme, kazdy motor ma nejaku unosnu mieru najnizsich otacok. S otackami rastie opotrebenie, teplota, spotreba atď. To je vzdy. Ja nevravím, ze netreba obcas "prefúknut motor na vyssich otackach, ale zase stale, to je somarina. K cipom - mozno upravy ciptuningom od velkych upravcov niekedy dosahuju slabsie vysledky, aj tam robia len ludia, ktori to mozu skur...t, ale predsa len skusenosti nepustia, uz toho urobili ovela viac.
K cipovanym autam a teda prevodovkam v nich priklad: A6 3,0tdi r.2004 6.st Tiptronic* , zakaznik chodi dlhe trasy Košice-Bratislava, cip ma od zaciatku na odbrzdenych 295k. Jazdil len na S, teda Sport. Seriovka vydrzala 195.000km. My sme mu prevodovku renovovali a po 3r dosiel, ze je velmi spokojny, vydrzala mu uz s novsim typom menica a vnutra prevodovky 295.000km. Keby mal seriovy vykon cca 230k stale, tieto prevodovky najazdia bezne 300-500.000km. Asi tolko. Aj na zavodnych autach seriovu prevodovku rozoberaju a renovuju po kazdom 2 zavode. V kratkosti tolko.
sponzor





31.01 2016 23:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

01.02 2016 0:14


A jsme tu zas u toho, vykon nic neurcuje, rozhodujici je jaky mel povoleny kroutak, jestli tech 600nm uz treba v 1750 nebo az v 2500, pokud niz, tak i na to Sko auto radi ve meste uz brzo. Jako priklad staci treba kouknout na graf sager gt v8 TDI*, kde maj spicku kroutaku, tento vystupek je i v seriovejch mapach, ale je omezen Lambda* sondou, tak v serii neni videt.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

01.02 2016 1:26


Vies co, kaslem na to. Skoda reci.
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

02.02 2016 10:47


Tak jsem se dneska soustredil na ten muj vysokootackovej diesel, pri Decku to radi nekdy kolem 1600-1800, na Sko 2400-2600, zkouseno pri klidne jizde po meste.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2015
Příspěvků: 7 | Témat: 1

24.02 2016 12:40


Ahoj, dočetl jsem se na fŕu o upgrade software prevodovky že s tím máš nějaké zkušenosti? Ptal jsem se na to v porsche na Smíchově ale kdybych se zeptal v zelenině bylo by to stejné! Mám A6 3.0 TDI* 2009, dokázal bys to a co to stojí? Díky J.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2015
Příspěvků: 7 | Témat: 1

24.02 2016 12:50


parik:
Ahoj, dočetl jsem se na fóru o upgrade software prevodovky že s tím máš nějaké zkušenosti? Ptal jsem se na to v porsche na Smíchově ale kdybych se zeptal v zelenině bylo by to stejné! Mám A6 3.0 TDI** 2009, dokázal bys to a co to stojí? Díky J.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.9. 2012
Příspěvků: 25 | Témat: 6

18.08 2016 22:03


Tak už jsem taky flashnu Tiptronic* a mohu jen doporučit a potvrdit že změnit jsou o poznání lepší.Auto přestalo pocukávat při sundání nohy s plynu a taky při řazení je to o poznání klidnějsí.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.6. 2011
Příspěvků: 656 | Témat: 26

27.09 2016 14:08


Taky jsem se zrovna vrátil z Audi, Porsche Plzeň, dělali mi update převodovky na 0050 a rozdíl je fakt znát, má to jemnější řazení, není tolik cítit a zdá se to i živější jak to řadí v jiným okamžiku než dřív a cena za flash u nich naprosto luxusní, až mě to překvapilo
sponzor





27.09 2016 14:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

27.09 2016 14:21


nevim jak moc se liší převodovky mezi 165kw a 171kw ale já mám verzi 0110
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.6. 2011
Příspěvků: 656 | Témat: 26

27.09 2016 14:35


Roubic: liší se to, bylo z 0030 na 0050 a tady ty 110 jsou jiná řADA*, podívej podle kodu tvy prevodovky tady na druhy strace parik dával tabulku s posledníma verzema, sice je to uz z roku 2012 ale uz se to nemenilo, mne tam jako nejnovejsi dali to co tam psal on
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

27.09 2016 14:39


máš už asi novejší a lepší převodovku ne tu kravinu co mám já
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.6. 2011
Příspěvků: 656 | Témat: 26

27.09 2016 14:42


Roubic: to nevim jak velky rozdil tam bude ale myslim ze jsem nekde tam cetl ze by to s 0050 mela byt novejsi prevodovka, nicmene me strasne vytacelo pri razeni, nez to zaradilo tak jsem mel takovy pocit jako kdyz u manualu podrazis o stupen a pustis plyn, takovy to divny brzdeni motorem pri kazdym prerazeni.. a obcas to pocuklo, ted se 90% toho vyresilo tim updatem
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.1. 2016
Příspěvků: 6 | Témat: 0

14.10 2016 22:31


Ahoj, na základě těchto ohlasů jsem taky nechal udělat update na verzi 0050. V Ostravě Audi servis Auto Heller, předem ověřeno dle VIN*, že by to mělo jít, cena včetně adaptace 1494 Kč.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

17.11 2016 22:10


Dělá updaty někdo v Brně ?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.12. 2015
Příspěvků: 25 | Témat: 1

21.11 2016 7:34


Dělají ROS i Porsche Brno, ceny cca 1600 kč/HOD* vč. DPH
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2015
Příspěvků: 3 | Témat: 0

21.11 2016 21:54


A kdo to umí teda v Praze ? Mám 3.0tdi 2008 avant Převodovka* KGX akorát po výměně oleje a filtru v TT
sponzor





21.11 2016 21:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

21.11 2016 23:16


dvorato8 (21.11 2016 21:54) orig :
A kdo to umí teda v Praze ? Mám 3.0tdi 2008 avant Převodovka* KGX akorát po výměně oleje a filtru v TT


Uživatel parik
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 0

22.11 2016 20:36


ahoj hoši jen jak pročítám zde ten flash ř.j. převodovky tak budu ho dělat také ale konkrétně v mém případe je to dle výrobce tak že musim vyměnit olej za nový typ (žlutý) nyní je tam dle VIN* modry plus výrobce píše že je nutné nalýt olej zvednout vozidlo do vzduchu prořadit dát pak D a pomalu akcelerovat do cca50km/h pokud si dobre pamatuji chvíly udrzovat nasledne dát R zrychlit na 20km/h nasledně dát P vypnout a opet vypustit olej toto opakovat 2x cca a nasledně udělat flash s adaptaci.... možná první byl flash a pak tento postup to si již nepamatuji... každopadně vyrobce píše že pokud se vymění olej a neudělá se flash dojde k poškození převodovky samozrejmě tyka se to prvních typu a ne všech ja mam rok 2005 prevodovka GZW tiptronik to jen aby si někdo nezadelal na nějaky problém.....
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2015
Příspěvků: 3 | Témat: 0

22.11 2016 22:03


Kluci tak sem byl dneska u Parika a udělal mi ten update. Jelikož sem ještě dva dny z5 měnil olej filtr v TT (nebyl měněn za celou dobu tj 228tis.).
POZNATKY od výměny oleje a pak updatu:
1) už to tolik necuká při klidné jízdě
2) řažení je rychlejší aspoň pocitově
3) chlapcům z DOFI-MK Rokycany za výměnu oleje v TT.(trvá cca 3hod, materiál sem měl vlastní)
3) Parikovi chci poděkovat za jeho služby, ochotu a vstřícnost
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

22.11 2016 23:06


Nitro-xxx. - moc čítaš sci-fi a šíriš totálne kraviny. Vymažto prosím Ťa, lebo zblbneš poniektorých ľudí. Kedysi dávnejšie sa dával žltý, modrý a zelený olej. Keďže sa začali dosť rýchlo kaziť prvé roky prevodoviek 6HP19, audi prešlo už iba na najdrahší zelený olej a v tichosti urobili pár zmien na prevodovke. Pri výmene oleja nie je žiadny update rj prevodovky povinný
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 0

22.11 2016 23:13


nešiřim kraviny.... nepsal jsem že všechny typy to tak maji ale u meho typu to tak je a jak pises u prvních verzi 6hp19 kterou mam ja a u kterych ten olej s aktualizaci r.j. resi i jine problemy.... a zatim si stojim....pokud maš přistup k informacim od výrobce tzn AUDI AG tak v takzvane TPI technicke produktove informaci to tam najdeš.... a ano spletl jsem se posledni verze oleje je zeleny a ne zluty jak jsem psal dle orig. cisla ale každej at děla dle sveho uvažení
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

22.11 2016 23:39


Pri vymene oleje v nejstarsich prevodovach 6hp19 nebo 6hp26 a pouziti oleje lifeguard8 je nutny upgrade software prevodovky!
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 0

22.11 2016 23:52


parik: stim souhlasim opravdu to byli jen jedny z prvních typu jak mam třeba já... ale taky jich jezdi dost a chtěl jsem jen upozornit aby si někdo zbytečně nenaběhl.... dokonce vyrobce popisoval ze to řeši nějaky problemy z hluky atd... ale přesně si to nepamatuji jak to tam bylo definovano musel bych si zas tu informaci dohledat
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

22.11 2016 23:55


Ale nooo... nie je nutny, ale sa odporúča a to je dosť iné slovo. Prevodovku neznicis vymenou oleja, ked nedas novy software. Sa opravte chlapci, bez urážky
Nutný a odporúčaný je veľký rozdiel. Takže podľa Vás oboch sa nesmie meniť olej u starsich typov bez zmeny SW a tobôž nie pri zmene na Lifeguard 8, hm? Tie oleje su navzajom miešateľné, akurát 8-ka má vylepšené vlastnosti. Do 6-ky sa davalo od ZF specialne aditivum aby dosiahlo vlastnosti 8-ky...
sponzor





22.11 2016 23:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 0

23.11 2016 0:15


neni se vcem opravovat vyrobce udava ze je nutny upgrade software a ne že doporucuje... a stěmi oleji si nejsem jist jelikož vte stejne infomraci od vyrobce se udava že pokud je olej modry tak je nunto udelat ten postup jak jsem popisoval vyše tudiž něco jako proplach.... podle me duvod je že asi každy ten olej bude mit jinou viskozitu ale to bych si musel přečist včem se lisili jednotlive oleje.... ale neverim vto že kdyby se to dalo jen tak michat tak že by vte informaci vyrobce řešil proplach napsal by to ve smyslu vylijte nalijte novy olej
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

23.11 2016 0:31


Nemas pravdu - preco sa stala zmena oleja som popisoval uz vyssie. Takisto modry olej uz daaaaaaaavno nekupis. Nemam sa tu preco s Tebou hadat. Nema to vyznam. Inak proti new softu nemám nič, ten odporučam. Veľakrát sa zlepší radenie.
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

23.11 2016 1:01


tady to je, nechci se hadat jeslti povinny nebo doporuceny, ale uz jsem aktualizoval par prevodovek po vymene oleje na LG8, protoze se s tim nedelo jezdit, jak to kopalo.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

23.11 2016 1:50


lubomt (22.11 2016 23:55) <a href="/forum/prispevek/1334639-update-software-v-ridici-jednotce-Tiptronic*#1334639">orig</a> :
Ale nooo... nie je nutny, ale sa odporúča a to je dosť iné slovo. Prevodovku neznicis vymenou oleja, ked nedas novy software. Sa opravte chlapci, bez urážky
Nutný a odporúčaný je veľký rozdiel. Takže podľa Vás oboch sa nesmie meniť olej u starsich typov bez zmeny SW a tobôž nie pri zmene na Lifeguard 8, hm? Tie oleje su navzajom miešateľné, akurát 8-ka má vylepšené vlastnosti. Do 6-ky sa davalo od ZF specialne aditivum aby dosiahlo vlastnosti 8-ky...

Ten internet ale snese smrdutejch hoven že vraj....
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

23.11 2016 8:47


Parik - mal by si vediet, ze prehratim softu vynulujes / resetuješ adaptačné hodnoty nastavenia prítlakov spojok. Keďže starý soft sa vymaže novým, zapamätané hodnoty sa vymažú. Preto zrazu nekope. Mne nikdy nekopalo.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 0

23.11 2016 9:47


parik verim tomu že to tak určitě mohlo být proto si myslim že ma třeba každy olej jinou viskozitu a musi se přehravat ten SW

lubomt ano modry olej se neprodava to je pravda a proto se pri prechodu na ten novy musi udělat ta aktualizace ale upozornuji ze se stale bavime že to neni u všech prevodovek jen u jednich z prvnich typu.... nic mene vidim že se tady budeš dohadovat do krve a informaci od audi si nevyhledaš nejspis nemaš asi ani možnost ci se ti nechce ale ja si tu praci DAM* a behem pristiho tydne pokud to nestihnu driv ti tu informaci najdu a napišu ti přesně jak to ma byt... a jen dodavam že to nebude info někde z internetu ale přIMO* od Audi
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email