Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 226 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 225
Uživatelů: 1
Celkem: 226

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

18.01 2016 11:11


tezky si je to precist cely vlaknou az ze Slovesnka ))))

paja666 (13.12 2012 8:02) orig :
Pro informaci:

Včera jsem byl u parik: (mimochodem ještě jednou dík za ochotu) a nahrál mi nový firmware do TipTronicu. Když jsem jel domů, tak jsem různě zkoušel chování převodovky a nepřišlo mi, že by se vůbec něco změnilo. Ovšem velký rozdíl to byl ráno, když jsem jel do práce. Teplota u nás -7°C a když dojíždím z jednoho kopečka na volnoběh ke kruháči, vždy je Převodovka* ještě studená a houpaly mi otáčky (jako přibrzdí motorem a pustí a takto dokola). A tento efekt dnes nebyl (a že se ta Převodovka* chová už 3 zimy stejně). A druhá věc, která se změnila byla, že když vyjedu od domu na hlavní, je tam táhlý mírný stoupák. Dříve to zhruba do půli stoupáku nechala Převodovka* mírně v prokluzu (kvalt 5 i 6) zhruba do půli rovinky, teď celou. Tento efekt byl také při této teplotě 3 roky konstantní.
sponzor





18.01 2016 11:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 774 | Témat: 94

18.01 2016 16:09


aha porad vsetkemu rozumiem.

Ibaze som si toho precital prave az moc. A to ze dalsi uzivatelia tu pisali ze to maju chiple co ja nemam, dalej Lubo pisal o vydratych lamelach comu tiez rozumiem a rozumiem aj tomu co si mi okopiroval. Preto som pridal dalsie priznaky ktore kombinuju aj hore spomenuty studeny olej ale preco ked mam studeny olej ale radim manualne tak otacky nekolisu (to tam borec nespomenul) ? to tu uz vysvetlene neni vies ? takze je to kombinacia oboch veci - teda uz opotrebene lamely a aj stary soft ?

A číst umím jak česky tak slovensky. mier
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

18.01 2016 16:23


Provedl bych upgrade a adaptaci, uvidis ze to zmizi.

PS: ja treba radim lidem po chipu, at radsi jezdej na S mod, aby prevodovka netrpela v malejch otackach, dale aby se motor driv zahral kvuli DPF*, pri vetsich otackach je lepsi AFR.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 774 | Témat: 94

18.01 2016 16:57


dakujem takuto odpoved som chcel ... super pojdem na to a DAM* vedet. Inak neviem teda ci to tak ma byt ale pride mi ze to D ozaj jazdi na nizkych tockach ako pises.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

18.01 2016 17:30


Parik - ale jazdenim v S mode skorej znicis prevodovku, motor, je vyssia spotreba atd.
K predoslemu - pri manualnom radeni +- rj prevodovky ide v inom rezime ako v D. Teda nesleduje si krutiaci moment, otacky atd aby zaradilo v co najnizsich otackach prevodovy stupen ale ide skoro do maximalnych otacok atd atd
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

18.01 2016 19:34


toto neni pravda, likvidujici je povoleny kroutici moment v nizkejch otackach, pri rezimu S se to do tech otacek nedostane. To je stejny kdyz nekdo pise, kolik vydrzi prevodovka v konich, ale to nic nerika, dulezity je kroutici moment v nizkech otackach, proto delam chipy, aby spicku kroutaku mely az kolem 2500rpm, kdybych dal nejakych 600nm pro 1500rpm, tak to zdechne hned. tak to treba dela autochip.

ps: todle je mapa lambdy, tady krasne videt jak DPF* v nizkejch otackach trpi. Seriovy AFR byva kolem 19-20, pro chipu se nechava kolem 17, kdy spaliny nejsou videt jeste okem.


Náhled, klikni pro zvětšení.


AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

19.01 2016 12:47


proces adaptace, mela by se delat i po upgrade firmware.


Adaption drive sequence for 6-speed automatic gearbox 09E/09L/0AT/0B6
An adaption makes sense under the following circumstances:
I Customer complains of harsh gear-shifting.
I ATF* change.
I Repairs to clutches.
I Replacement of mechatronics unit or gearbox.
I After a software update.

YZNote:
- Resetting of the adaption values for the clutches was phased-in to the software in model year 2006. Perform a software update as necessary.
- The number of adaptions carried out is an indicator of whether the gearbox has adapted sufficiently. If the driver's driving style is highly performance-oriented, adaption rarely takes place, as the adaption conditions are not met. An adaption helps to take account of the wear within the gear-shifting phase. For more instructions and information refer to SSP 385.

The adaption drive is carried out in four segments, on a flat stretch of road with a good surface:

In segment 1 the so-called quick adaption takes place. This adaption is possible above gear oil temperatures of 40°C, and adapts the fill pressure for the clutch B, C and E.
Sequence:
Accelerate the vehicle from a standstill at very low torque (around 100Nm) up to 4th gear in D. Then allow the vehicle to free-wheel down to 40km/h without braking, then brake slowly down to a standstill. Wait 5 seconds at standstill. The action is a maximum of repeated 3 times.

From segment 2 of the adaption drive onwards, a pulse adaption is carried out on an unused clutch. A gear oil temperature of at least 55°C is required. The following procedure adapts clutches B and C:
Drive a 3-4km stretch at a torque of around 100Nm in Tiptronic* 5th gear (manual) in the engine speed range 1600-2800 rpm. Then accelerate the vehicle and continue driving in Tiptronic* 6th gear (manual) at 1600-2800 rpm for a further 3-4km.

In segment 3 clutches A and C are adapted according to the following procedure:
Drive the vehicle in Tiptronic* 5th gear (manual) between 1400 and 2100 rpm for one minute (pulling) and then allow the engine speed to fall to 1400 rpm (overrun). Run the entire procedure until clutches A and C have been adapted once, though no more than three times in total.

In segment 4 clutches D and E are adapted (if they have not already been adapted in the course of the other segments) as follows:
Keep the vehicle in Tiptronic* 3rd gear (manual) at 60Nm torque in an engine speed range between 1400 and 2100 rpm for one minute, then slowly brake down to a standstill and remain stopped for 5 seconds. Run the entire procedure until clutches D and E have been adapted once, though no more than three times in total.

End of adaption drive:
- Run a test drive through all gears, assessing the gear-shift jerk at standstill and during driving. If no improvement has occurred, adapt specific individual clutches.

http://forum.a8parts.co.uk/attachment.php?attachmentid=7441&d=1393453980
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

19.01 2016 17:56


Co myslis, vydrzi Ti viac motor v seriovom aute s nadsazkou alebo v F1? Preco da olej meni castejsie vo vysokootackovych motoroch?
sponzor





19.01 2016 17:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

19.01 2016 18:03


tvoje slova, ze na S se znici prevodovka, preci si poradne co pises! driv ti samozrejme odejde na D, to jsem tu uz psal. Zjisti si jak se pocita vykon z kroutaku a otacek, pak to pochopis.
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

29.01 2016 15:53


presne co jsem rikal, zmeneny co se nemeni, nezmeneny co se meni:) zadnej hydromenic


Náhled, klikni pro zvětšení.



parik (17.01 2016 17:46) orig :
ale nene, dela to toto kdyz nekdo meni to co nema, zmeneny hodnoty ty 3000 na max povolenej kroutak a ne jen ty vyznaceny.


Náhled, klikni pro zvětšení.
Naposledy upravil parik dne 29.01 2016 19:20, celkově upraveno 2 krát. (19% původního příspěvku)
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.10. 2015
Příspěvků: 30 | Témat: 1

29.01 2016 16:25


Tak jsem se právě vrátil od parika a musím říct,že má fakt ve všem pravdu. Otáčky mi přestaly houpat, výkon je úplně někde jinde, auto se chová, jak má. Žádný hydroměnič měnit nemusím, vše ok.Průběh výkonu to má v celém rozsahu otáček. prostě to je paráda. Fakt všem doporučuji, David ví, co dělá.Můj starý chip je uplně k ničemu. Když k tomu připočtu ještě cenu..prostě ještě jednou velké DÍKY Davide!!!! Můžu všem jen doporučit.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2014
Příspěvků: 195 | Témat: 10

31.01 2016 5:21


Už mám s ním také domluvený termín. Jsem na tu převodovku pak hodně zvědavej.
Dělali jste i budíky? Co to zobrazení podvozku na maxidotu, půjde to?
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

31.01 2016 9:13


Upgrade budiku je na 40minut, podvozek ma jen allroad a q7.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2014
Příspěvků: 195 | Témat: 10

31.01 2016 9:20


Aha,škoda. No co,snad bez toho budu moct žít
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.9. 2015
Příspěvků: 170 | Témat: 15

31.01 2016 10:14


co vse se da tech budiku dohrat??
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

31.01 2016 10:38


jen digitalni tacho, u faceliftu toto


Náhled, klikni pro zvětšení.
sponzor





31.01 2016 10:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

31.01 2016 10:39


ukazatel rychlosti u neface, nic moc jineho myslim nepribude krom odladeni drobnych chyb, sviznosti...ale treba sem neco prehledl..

ad mapa, spousty chiptuneru, kteri se uz odvazi otevrit mapu, pak naslepo meni limitery, aniz by znali jejich vyznam, meli cit pro novou hodnotu...na spousty jich zapomene a jak pise parik, naopak hrabe kam neni potreba..

proto, kdyz uz bych musel si nechat osobne do sveho auta delat chip, tak u reeshy, bo putnera..
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

31.01 2016 10:41


Nahratim noveho software do prevodovky sa odstrani hupanie otacok zvacsa iba docasne. Samozrejme, ak tam niekto narval do rj motora zlu upravu motora, tak moze to robit aj ta. Na tom, ze ked sa jazdi na prevodovke stale v rezime S a teda tym padom vo vyssich otackach, skor sa prevodovka opotrebuje, na tom TRVÁM. Preco asi pri aute od vyroby upravenom napr. MTM je priamo v serviske od Audi skrateny interval vymeny oleja motora, takisto oleja prevodovky dokonca až na 30.000km. Preco asi? Oej sa skor degraduje, znecisti.
Samozrejme tymto neznevazujem parikovu pracu pri uprave softov, asi vie, co robi a ludia to potvrdzuju. Len tak dalej, drzim palce.
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

31.01 2016 11:51


stejne, kdyz sem napisu ze tydle dve osoby zadna slava, kdyz jsem videl jejich praci, tak mi nikdo neuveri, hlavne ze dostanes graf:)

Lumpiq (31.01 2016 10:39) orig :
ukazatel rychlosti u neface, nic moc jineho myslim nepribude krom odladeni drobnych chyb, sviznosti...ale treba sem neco prehledl..

ad mapa, spousty chiptuneru, kteri se uz odvazi otevrit mapu, pak naslepo meni limitery, aniz by znali jejich vyznam, meli cit pro novou hodnotu...na spousty jich zapomene a jak pise parik, naopak hrabe kam neni potreba..

proto, kdyz uz bych musel si nechat osobne do sveho auta delat chip, tak u reeshy, bo putnera..
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.7. 2011
Příspěvků: 246 | Témat: 12

31.01 2016 12:03


Nevadí motoru vysoký otáčky za studena?Na S.
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

31.01 2016 12:05


od kdy ma diesel vysoke otacky
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.7. 2011
Příspěvků: 246 | Témat: 12

31.01 2016 12:20


Tak 3tisíce ráno v 0 stupnu mu nevadí? hned po startu.
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

31.01 2016 15:41


Na 3000rpm se dostanes i na Dcko nebo nedostanes na Sko(jinak asi problem mezi pedalem a volantem), ale narozdil od Decka ti Sko nedovoli tak nizky otacky, ktere jsou pro prevodovku likvidujici.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

31.01 2016 16:08


Zamysli sa. Rozmyslas vobec niekedy? Ked ides hned po starte stale S, tak motor sam toci do vyssich otacok a nepreradi, pokial tie vyssie otacky nedosiahne. Je mu jedno ci teply alebo studeny. Ci mu to už nerobi dobre alebo nie, tažko posudiť, kedže to nie su maximalne otačky. Na D sa motor snazi ist sporovlivo, v co najnizsich otackach, takze ked tomu "nešliapeš", tak sa v D rezime na tie otacky nedostane...
sponzor





31.01 2016 16:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

31.01 2016 16:17


Az si to zkusis, tak pak pis, proste, pokud nekdo pise, co vydrzi prevodovka v konich a ne v nm na otackach, tak o fyzice vi uplny prd. Vsehcno je jen fyzika! dvojka a trojka bez problemu na Sko padne pred 3000rpm.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

31.01 2016 22:40


parik (31.01 2016 11:51) orig :
stejne, kdyz sem napisu ze tydle dve osoby zadna slava, kdyz jsem videl jejich praci, tak mi nikdo neuveri, hlavne ze dostanes graf:)



psat muzes, ale tam, kde se mohou branit, proti argumentovat (na forech k tomu urcenych, kde se tito lide potkavaji, vymenuji zkusenosti)...takto se v podstate dopoustis pomluvy a je jedno, jestli se chces podelit o zkusenosti, nebo zaujmout zajemnce.to jde i bez jmen, negativni pachuti...

Oba jsem je videl osobne pri praci (od obou mel chip), znam jen pokojene zakazniky napric vsema znackama aut (osobni zkusenosti, ne jedna baba povidala), nedela jim problem udelat benzinovy motor, naladit zavodni auto...

At chces, nebo ne, jejich jmeno ma preci jenom v CR uz nejaky zvuk, zatim parika nikdo krom AK nezna...ze delas chipy jsem se nedozvedel tady z fora, ale od lidi osobne, co se na tebe ptali stylem co rikas parikovi, vypada ze je dobry, ale pusobi trochu arogantne, kope do vsech kolem, tak nevim co si o tom myslet..

trocha respektu k profesne starsim a zkusenejsim chiptunerum by neuskodila..uz ti to psal lubos, naslapnuto mas dobre (je videt, ze vis o cem mluvis), tak ti to nepokaz aroganci, konfliktama...
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

31.01 2016 22:43


me osobne to co pises docela zajima, rad se neco naucim..ikdyz me zajimaji spise benziny a pokud nekdy budu sahat do map, tak tam a nejpise jen pro svoje auta..
Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

31.01 2016 22:52


tvl jako nic proti, ale co to je za stupidni chip kdyz pak mas misto Dcka jezdit na Sko? to je kazdej tady Nikki Lauda nebo co?

fyzika nefyzika, pokud tovarna dokaze udelat auto ktery na Dcko nekurvi prevodovku a nekdo dela chip co na Dcko kurvi prevodovku je asi neco spatne ... hadam.

Puvodne jsem si rikal ze to neni az tak blbej napad to nechat udelat, spotreba lehce dolu, vykon vyssi... nicmene kdyz si tak nezavisle ctu, rikam si vic a vic proc bych to vlastne mel delat, kdyz to prinasi jen mozne problemy a omezeni na me strane jako uzivatele.

Nevim zdali nekdy ctete co pisete, ale to co pisete vlastne znamena, ze to co delate stoji zahovno
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

31.01 2016 23:25


Samozrejme jde udelat v chipu serie nekde do 2000rpm, aby spodek (ne)trpel stejne jak v serii, ale to zas lidi budou remcat, ze to je liny a spotreba neklesne. Kdyby bylo vse idealni, tak by lubomt nemel praci, spis by me zajimala jeho statistika, jestli ma vic opravenejch prevodovek ze serie nebo chipu. Pro me idealni chip je, ze pri prudsi akceleraci se automat zamkne az nekdy po 2500rpm a dotahne to az skoro k omezovaci a ne aby se loknul nekde pod 1800rpm, cely auto zadunelo, vibrovalo a po 3000rpm uz zdechlo, hlavne ze to ma super spotrebu.

PS: ted jsem si precetl co jsem psal, zapomel jsem tam pripsat, ze jsem to myslel u tech brutalnejsich chipu(nad 600nm) a kdy je AFR uz kolem 16.5. Pro nakech 560nm pri iq 72mg je AFR 17.2, ten kour ani okem nezpozorujes. treba moje zena ma ve zvyku hned z garaze zaradit Sko a dat plnej, v jednotce mas ruzny teploti limitery a mapy pro odlisne teploty motoru, je to tam uz v jednotce osetrene, tak proto mam v autech jeste vsechno puvodni, az na jeden vstrik co ukapaval uz z vyroby.
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

31.01 2016 23:49


Lumpiq (31.01 2016 22:43) orig :
me osobne to co pises docela zajima, rad se neco naucim..ikdyz me zajimaji spise benziny a pokud nekdy budu sahat do map, tak tam a nejpise jen pro svoje auta..


no, prave, ze jsem se ucil na svejch autech, obe mam uz tak 60-70x flashovany. Do Turbo* benzinu se zatim moc nehrnu, pochopit to poradne, je tak na 5let prace, ted v lednu co jsem si koupil prvni flashovaci kabel, je to presne 3 roky a inzerat do sekce prodej, jsem dal az v listopadu, protoze ze uz vim ze to umim a nic neznicim
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email