Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 334 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 327
Uživatelů: 7
Celkem: 334

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2009
Příspěvků: 5 | Témat: 1

26.08 2012 8:53


Nechaval jsem menit olej v TT (Audi A6, 3.0 TDI* (171 kw), 2007 - garaz vyplnim casem) primo u prodejce audi. Vse ok. Pri odjezdu mi prodejce vykladal ze umi nahrat novy software do ridic jednotky TT a tim ziskat lepsi odezvu na plyn pri podrazovani a lepsi podrazovani pri dobrzdovani. Chteji za to cca 2500.

Mate s tim nekdo zkusenosti? Zajima me predevsim jak se to projevi a jestli to ma vyznam, nebo je to jen zpusob jak ze me vytahnout dalsi prachy a efekt zadny.

Na foru jsem o tom nic nenasel.

Diky
nahoru

sponzor





26.08 2012 8:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

26.08 2012 11:34


wentylos:
Nechaval jsem menit olej v TT (Audi A6, 3.0 TDI* (171 kw), 2007 - garaz vyplnim casem) primo u prodejce audi. Vse ok. Pri odjezdu mi prodejce vykladal ze umi nahrat novy software do ridic jednotky TT a tim ziskat lepsi odezvu na plyn pri podrazovani a lepsi podrazovani pri dobrzdovani. Chteji za to cca 2500.

Mate s tim nekdo zkusenosti? Zajima me predevsim jak se to projevi a jestli to ma vyznam, nebo je to jen zpusob jak ze me vytahnout dalsi prachy a efekt zadny.

Na foru jsem o tom nic nenasel.

Diky


Maji od koncernu k diagnostice VAS placky Audi Flash, ktere jim koncern dodava a pomoci ktereho se dnes upgraduje firmware jednotek stejne jako bios v pc.

Jestli je 2500 moc nebo malo u vynikajici audi pijavice, ktera ma zajem o spokojenost zakazniku a funkcnost sveho kramu si musi kazdy rict sam.

Kdyby jsem pozadal 2500 za upgrade biosu coz na pc je daleko vic prace (v audi 3x klikne), asi bych mel byvaleho zakaznika...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2009
Příspěvků: 5 | Témat: 1

27.08 2012 18:39


Mi spis slo o to, jak se to projevi pri jizde, jestli to za to stoji nebo ne.

Princip je ale i tak zajimavy. Pokud maji podobnou uspesnost jako ja s flashovanim biosu, taky se jim muze stat ze budou muset kupovat novou desku
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

28.08 2012 18:13


tecka: Ako mozes porovnavat update sw Tiptronicu a biosu na pocitaci? Vacsina dnesnych dosiek ma uz live flash cez Windows s tym, ze ma dual bios a ak sa nieco pokazi, tak obnovis stary bios. Navyse ten bios si stiahnes na oficialnych strankach vyrobcov dosiek, ale kde si stiahnes update pre Tiptronic* a ako ho vlastne nahodis? Ak ten update mas, tak v pohode, ale myslim, ze pytaju tie peniaze hlavne za to, ze to ma malokto a malokto sa do toho odvazi pustit.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

28.08 2012 19:26


Muzu

update biosu znamena vedet jakou mas desku, kde a jaky bios, troufam si tvrdit ze je to vic prace a nutnych znalosti...

V audi auto pripoji na VAS, nactou Flash CD, kliknou na jednotku a pockaji... Riziko omylu nulove.

The Procedure about those:
1. Put the DVD Disc in your Drive (or mount the .iso image file IF you are sure for
the LETTER Drive...) and this you need to check it in EDIABAS Folder and
in Ediabas.ini file!
2. Start "Self Diag"
3. Go 01 Engine
4. If the DVD have newer S/W than ECU*, function 19 will BE APPEAR!
5. 19 Control Unit S/W Update

So, Good Luck & Good Flashes to anyone!!!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

29.08 2012 12:58


Rovnako tak nulove je aj riziko biosu pri doske, pretoze ti to nedovoli nahrat zly bios. Aj u auta potrebujes zrejme vediet, ze ake mas auto, ze je to napr. A6 3.0 TDI* quattro* s prevodovkou s oznacenim GZW..., rovnako tak potrebujes u pocitaca vediet, ze mas dosku napr. Gigabyte EP45-DS3, to hodis do Googlu, kliknes na prvy odkaz, download, bios a stiahnes..., nic zlozite. Ak nevies aku mas dosku, staci dat dole plech bedne a na vacsie je to napisane, v horsom pripade pouzijes CPU-Z, Everest, SiSoft Sandra... Takze nerob prosim ta z niecoho vedu, co nie je!
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

29.08 2012 13:11


Nebude tam spíš firmware než bios? A přehrát fm je jednodušsí s větším rizikem nefunkčnosti
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 214 | Témat: 3

29.08 2012 13:21


fichtl500: nechci ti nijak kazit iluze, ale bios neni nic jinyho nez firmware
nahoru

sponzor





29.08 2012 13:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

29.08 2012 13:27


sealhunter: Nejsem si jistej jestli to píšu dobře ale firmware je balík instrukcí s daty které ovládají hw. A bios je jen zavádeci program který se stará o funci hw. Rozohdně se nejedna o identické programy.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 214 | Témat: 3

29.08 2012 13:50


fichtl500: bios je jen podmnozinou firmware. nenech se zmast tim, ze nedela to samy, co firmware od vypalovacky nebo ze ma graficky rozhrani nebo ze obsahuje set instrukci pro zavedeni operacniho systemu. bios je proste jen firmware. nehlede na to, ze to mas v prvni vete clanku o biosu, ktery jsi postoval
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 214 | Témat: 3

29.08 2012 13:54


fichtl500: ale mozna jsi jen pochopil spatne, co jsem napsal - kdyz reknu, ze kazdy bios je firmware, tak to neznamena, ze kazdy firmware je bios. to te nauci v prvni hodine logiky na vysoke (mozna i na stredni) skole.

(=tedy nikdo netvrdi, ze se jedna o identicke pojmy)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

29.08 2012 14:02


Ano to máš pravdu, ale sám uvádíš že je podmnožinou firmware. Stále jsou to odlišné programy a dost pochybuji že v tak programově jednoduchém zařízení bude BIOS. Třeba jen plácám, jen říkám co si myslím.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

29.08 2012 15:02


hojko:
Rovnako tak nulove je aj riziko biosu pri doske, pretoze ti to nedovoli nahrat zly bios. Aj u auta potrebujes zrejme vediet, ze ake mas auto, ze je to napr. A6 3.0 TDI* quattro* s prevodovkou s oznacenim GZW..., rovnako tak potrebujes u pocitaca vediet, ze mas dosku napr. Gigabyte EP45-DS3, to hodis do Googlu, kliknes na prvy odkaz, download, bios a stiahnes..., nic zlozite. Ak nevies aku mas dosku, staci dat dole plech bedne a na vacsie je to napisane, v horsom pripade pouzijes CPU-Z, Everest, SiSoft Sandra... Takze nerob prosim ta z niecoho vedu, co nie je!


Aha, to jsem nevedel ze to nejde...

Nikdy nerikej ze neco nejde, vzdycky se najde nejaky blbec co to nevi a dokaze to...
Osobne se mi to parkrat stalo, ale uz jsem asi moc starej, ja blbec musel resit cim hlasovat, ami, phoenix, award, dell, dokonce obcas prepinat jumper nebo setup, proste jsem mel vedet ze to jde vzdy tak lehce jak pises

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 217 | Témat: 13

30.08 2012 21:00


tecka:


Aha, to jsem nevedel ze to nejde...

Nikdy nerikej ze neco nejde, vzdycky se najde nejaky blbec co to nevi a dokaze to...
Osobne se mi to parkrat stalo, ale uz jsem asi moc starej, ja blbec musel resit cim hlasovat, ami, phoenix, award, dell, dokonce obcas prepinat jumper nebo setup, proste jsem mel vedet ze to jde vzdy tak lehce jak pises



nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

04.09 2012 22:42


Na kolik te vysla vymena vcetne filtru? A kde ti to delali? Me to na Jarove neudelali, prej ze je dozivotni, i kdyz sem chtel.

wentylos:
Nechaval jsem menit olej v TT (Audi A6, 3.0 TDI* (171 kw), 2007 - garaz vyplnim casem) primo u prodejce audi. Vse ok. Pri odjezdu mi prodejce vykladal ze umi nahrat novy software do ridic jednotky TT a tim ziskat lepsi odezvu na plyn pri podrazovani a lepsi podrazovani pri dobrzdovani. Chteji za to cca 2500.

Mate s tim nekdo zkusenosti? Zajima me predevsim jak se to projevi a jestli to ma vyznam, nebo je to jen zpusob jak ze me vytahnout dalsi prachy a efekt zadny.

Na foru jsem o tom nic nenasel.

Diky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

05.09 2012 8:51


ste mu trocha zasrali vlakno a nikto mu neodpovedal na otazku
nahoru

sponzor





05.09 2012 8:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

05.09 2012 10:52


Vy si děláte prdel, ale mě by to zajímalo na Allroad v automatu 2002 rok + motor, zda se to vyplatí, pokud to je.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2009
Příspěvků: 5 | Témat: 1

05.09 2012 20:59


parik:
Na kolik te vysla vymena vcetne filtru? A kde ti to delali? Me to na Jarove neudelali, prej ze je dozivotni, i kdyz sem chtel.



Vcetne filtru 12000, po 20% sleve. U Hellera v Opave. A je to po vymene fakt poznat. Radi to upnle jinak.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2009
Příspěvků: 5 | Témat: 1

05.09 2012 20:59


OJE:
ste mu trocha zasrali vlakno a nikto mu neodpovedal na otazku


Ano rad bych znal odpoved, ma to smysl nebo ne?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 217 | Témat: 13

06.09 2012 19:47


wentylos:


Ano rad bych znal odpoved, ma to smysl nebo ne?


Tak asi s tím nikdo zkušenost nemá. Já bych do toho zřejmě šel. Četl jsem podobné téma u Superbu II s motorem 3.6 FSI*. Základní software převodovky byl zjevně špatnej, Převodovka* řadila v nevhodných okamžicích, jízdní projev veskrze vlažný. Po update převodovky se to podle více lidí dramaticky zlepšilo. Na druhou stranu to je atmosférickej benzíňák, takže má dole relativně malej krouťák. U turbodieselu to nemusí hrát takovou roli. Třeba moje 2.8 FSI* by podle mě sneslo konzervativnější podřazování. Stačí mírně šlápnout na plyn a hned podřazuje. Přitom pokud tam dám manuál a šlápnu na plyn, tak to akceleruje taky, představoval bych si že bude podřazovat až při větším sešlápnutí.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

06.09 2012 20:54


Ako je to s prevodovkou u A6 3.0 TDI* quattro*, rok 2005, 165kW, prevodovka ma tusim oznacenie GWZ ci GZW. Aj tam je update na prevodovku a ak ano, daval si to niekto robit?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.09 2012 21:17


tecka:

Jestli je 2500 moc nebo malo u vynikajici audi pijavice, ktera ma zajem o spokojenost zakazniku a funkcnost sveho kramu si musi kazdy rict sam.


Upgrade nejnovějšího firmware se provádí zcela zdarma a automaticky (je to servisní postup požadovaný automobilkou) při každé výměně oleje a filtru. Netoliko ovšem v Praze, tam mají problém už u té výměny samotné.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

07.09 2012 8:44


root:


Upgrade nejnovějšího firmware se provádí zcela zdarma a automaticky (je to servisní postup požadovaný automobilkou) při každé výměně oleje a filtru. Netoliko ovšem v Praze, tam mají problém už u té výměny samotné.


Pěkně jsi to napsal, ale už jsem se u jiných aut taky všiml, že chtěj masakr za aktualizaci v autorizáku? A řekne mi někdo, jestli to má cenu na automatu a 2,5tdi?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

07.09 2012 9:50


wentylos:
Nechaval jsem menit olej v TT (Audi A6, 3.0 TDI* (171 kw), 2007 - garaz vyplnim casem) primo u prodejce audi. Vse ok. Pri odjezdu mi prodejce vykladal ze umi nahrat novy software do ridic jednotky TT a tim ziskat lepsi odezvu na plyn pri podrazovani a lepsi podrazovani pri dobrzdovani. Chteji za to cca 2500.

Mate s tim nekdo zkusenosti? Zajima me predevsim jak se to projevi a jestli to ma vyznam, nebo je to jen zpusob jak ze me vytahnout dalsi prachy a efekt zadny.

Na foru jsem o tom nic nenasel.

Diky


Urcite si to daj urobit. Ak nemas cip, tak aj motorovej jednotky. Budes mat aj mensiu spotrebu,prevodovka bude lepsie radit a viac vydrzí.
nahoru

sponzor





07.09 2012 9:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

07.09 2012 9:56


Novy soft do RJ prevodovky davame v urcitych pripadoch bezne robit v audi aj bmw, mercedes, volvo atd... Potom adaptácia prevodovky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

28.11 2012 18:05


da se nekde stahnout verze 0100 nebo 0110? vas mam a v praze v autorizaku mi to asi nikdo neudela
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

28.11 2012 18:39


tak uz taham flash dvd, zjistim si posledni verzi sw podle cisla tiptroniku a pak DAM* vedet jak jsem dopadnul.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

29.11 2012 12:18


tak mam verzi 4f2 910 156 f sw 0030 a nevim jeslti to muzu flesnout na 4f0 910 156 h sw 0110 bez vymeny za jinou barvu oleje. Mate s tim nekdo zkusenost? a jak zjistim jakej typ mam prevodovky jeslti GZW nebo jinou.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.10. 2010
Příspěvků: 205 | Témat: 12

29.11 2012 12:42


typ prevodovky mas napsanej na stitku vybavy v kufru u rezervy je to v radce vedle kodu motoru
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

29.11 2012 12:49


parik:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email