Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 378 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 373
Uživatelů: 5
Celkem: 378

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.09 2012 16:22


Xoník:


Budeš se divit, ale já dost často, resp. né úplně maximálku, ale těch 230-240 jo... Protože osmu nemám na ježdění okolo komína, ale právě na rychlý, pohodlný a bezpečný dálniční přesuny po evropě. Ale to jsme uskočili, šlo o to zrychlení, 220 jsem kdysi dávno jezdil i s jedničkovou octávkou 1.6( což bych třeba dneska už nedal...).

Tak tohle osmiválu vyhovuje nejvíc ideál je ta rychlost nad 200km to si osmivál jen přede o tom žádná.
nahoru

sponzor





23.09 2012 16:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 7

03.10 2012 22:10


takze vozy byly dnes porovnany:) Nicmene porovnani nebylo optumalni, ale do 200km/h je diesel v A4 rychlejsi, ze zerglingu?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.10 2012 23:09


Xoník:

Budeš se divit, ale já dost často, resp. né úplně maximálku, ale těch 230-240 jo... Protože osmu nemám na ježdění okolo komína, ale právě na rychlý, pohodlný a bezpečný dálniční přesuny po evropě


Sím, dotaz. A kde se jako přesouváš těch 240km/h ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

03.10 2012 23:54


root:


Sím, dotaz. A kde se jako přesouváš těch 240km/h ?


Samozřejmě že smíš, na dálnicích
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

04.10 2012 0:00


Xoník:
Na ja, ale na jakejch
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

04.10 2012 0:08


root:
Xoník:
Na ja, ale na jakejch


Tak evropu nemusím asi rozebírat - říše je bez komentáře, nový chorvatský dálnice se taky dají zvládnout rychle. A v ČR se dá D5 místama, a pak třeba takový krásný úseky jako D1 u Kroměříže, nebo R55 do Otrokovice... A asi i další, ale těd mě napadly hlavně tyhle.

Samořejmě vše je to o provozu, počasí atd...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

04.10 2012 0:11


Xoník:
No já jezdím docela často Mnichov, Stuttdgart, Neckarsulm, Norimberk ... Že by to bylo teda bez komentáře se říct nedá, buď 120tka, nebo štrůdl. Stabilně držet 200kila víc než pár minut prakticky nejde.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

04.10 2012 0:19


root:
Xoník:
No já jezdím docela často Mnichov, Stuttdgart, Neckarsulm, Norimberk ... Že by to bylo teda bez komentáře se říct nedá, buď 120tka, nebo štrůdl. Stabilně držet 200kila víc než pár minut prakticky nejde.


Hele víš jak... Stau jsou hlavně na okruzích, stejně jako 120... Na samotných dálnicích to je jiný. A především jde o čas kdy jedeš, jasně že když chytneš např. víkendový stěhování národů typu polsko-itálie, tak je cesta přes ring u Mnichova na 2 hodiny, na druhou stranu já se snažím jezdit v jiných dobách, a třeba Mnichov - Norimberk jsem pod 200 nemusel jít snad ani jednou...
nahoru

sponzor





04.10 2012 0:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

04.10 2012 0:25


Xoník:
OK. Sorry, jsem OT. Tak hlavně vopatrně, letče
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

04.10 2012 0:29


root:
Xoník:
OK. Sorry, jsem OT. Tak hlavně vopatrně, letče


Tady to je celý OT

A díky
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

04.10 2012 10:20


RE5PEKT:
takze vozy byly dnes porovnany:) Nicmene porovnani nebylo optumalni, ale do 200km/h je diesel v A4 rychlejsi, ze zerglingu?

A o kolik jsi mu ujel, to máš sérii nebo chip?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

04.10 2012 10:39


RE5PEKT:
takze vozy byly dnes porovnany:) Nicmene porovnani nebylo optumalni, ale do 200km/h je diesel v A4 rychlejsi, ze zerglingu?


Moc se nevytahuj, nebo dám na Youtube to video

Já bych řekl, že auta jsou rychlostně naprosto stejná. Ano maximálku mám o malilinkato vyšší a ty když jedeš v závětří za mým vozem, tak ti zase neujedu

Rozhodně, když jsem sednul do nafty, tak pocitově jede daleko líp, než benál. Benál má zase hezčí zvuk. A4 je daleko lehčí, než A6, ale zase ta A4 je více pro komfort, bo je daleko měkčí. v zatáčkách se lépe cítí v 4,2 na D1 bych asi raději jel v té A4.

Podle mne nelze říci které auto je lepší.... Ale na to, že závod byl LPG* vs nafta a nafta byl úplně nový a nejsilnější motor r.v. 2009 vs dědeček z r. 2004, tak i remíza je pro mne vítězství
AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 7

04.10 2012 10:46


Pekne napsane:)
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

04.10 2012 11:25


Zerling:

Někdy se staví za tebou taky dědeček abychom tě ujistili že to není jen o věku a váze.
Jinak bych k tomu dodal jediné: diesel není motor na předvádění ani zrychlení naopak je to pracant motor který za málo umí hodně. Benzín je spíše na parádu, zrychlení pěkný zvuk, sílu má až v otáčkách.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

04.10 2012 12:53


jizan.com:

Někdy se staví za tebou taky dědeček abychom tě ujistili že to není jen o věku a váze.
Jinak bych k tomu dodal jediné: diesel není motor na předvádění ani zrychlení naopak je to pracant motor který za málo umí hodně. Benzín je spíše na parádu, zrychlení pěkný zvuk, sílu má až v otáčkách.



Já s tebou souhlasím, že nafta patří do traktoru a kombajnu
Benzín do formulí, závodních aut, luxusních aut.......

Jsem rád, že jsme se konečně shodli
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

04.10 2012 13:18


To jsi zaspal teda hodně dobu když nevíš co jezdí po cestách ale traktory to rozhodně nejsou. S tebou se nemá cenu hádat, hlavně že jsi byl podle sebe první a že jsi jel na LPG*.
sponzor





04.10 2012 13:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

04.10 2012 14:24


jizan.com:
To jsi zaspal teda hodně dobu když nevíš co jezdí po cestách ale traktory to rozhodně nejsou. S tebou se nemá cenu hádat, hlavně že jsi byl podle sebe první a že jsi jel na LPG*.


Já se s tebou nehádám, já si z tebe dělám legraci )

Ještě před dvěma lety jsi tu psal jak je nafta úplně na houby a jak lituješ lidi, kteří si naftu koupí....

Já netvrdím že benzín je lepší nebo horší. Ale líbí se mi jak se rozčiluješ. Nicméně i tak si myslím, že autům hodně rozumíš a vážím si tě. Jenže přes mrtvoly prosazuješ své názory, které se každou chvíli mění (dva roky není dlouhá doba).

Celkem jsi napsal asi 1000podobných výroků. Vzpomínáš si alepsoň na několik z nich jako například
jizan napsal:
Radši 16 plynu než 12 nafty asi tak...)) Kdo zpravuje tyhle auta tak ví která bije a jaké to jsou cifry. Ostatně nafta zase živí nás mechaniky-děkujeme automobilce a lidské blbosti!

Pánové co pořád máte všichni s tím krouťákem? Víte co vydrží takovej dnešní automat s krouťákem 750Nm? V práci máme teď rozebranou A6 jen s blbým 3,0TDi a stačí co udělá i tenhle slaboučký motůrek s k ...

TDI** je fajn na prvních 100tiskm, potom je to žrout peněženky. Těch 8-12l je sice faj spotřeba, ale oproti benzínové 4,2 to není až tak velká úspora. Navíc nafta bude vždycky nafta a benzín bude benzín...

.................................atd.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

04.10 2012 14:56


Nafta je na nic pokud má nalítané svoje to určo, a 3.0tdi je na pikaču pokud na něm děláš rozvody i vstřiky zároveň. A u toho zůstanu a hádat se s nikým nemusím prostě to tak je. Nikdy jsem nevěřil že bude 3.0tdi v normálním provozu jezdit za 7-8l vždy jsem měl za to že 12 proto jsem tvrdil to co jsem tvrdil.
To víš člověk se učí celý život, učený z nebe nespad nebo jo?
AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

04.10 2012 15:37


No konečně se to někomu chtělo dohledat
Psal jsem to samé x příspěvků před tímto.
jizan si chválí zrovna to v čem sedí a ostatní je na kulový

Urcitě autům rozumí, o to se nneí třeba přít, jen by to chtělo nechat ostatním udělat si svůj náhled na věc

Jinak hoši... závodit s váma nebudu ..
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

04.10 2012 19:03


XXXGeorge:
Jinak hoši... závodit s váma nebudu ..

pcheee další co nemá na benzín...
AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

05.10 2012 11:54


jizan.com:

pcheee další co nemá na benzín...


Jo jo, jsem socka, ale zvyklá

To víš my socky si děláme z prdele rozvody za 50.000,- protože nemáme na to si koupit 3.0 TDI*, protože 3.0 TDI* je nejlepší motor na světě, a kdo to neví je socka, pako, debil a jinak ho nazvat nelze, když nemá základní znalosti.

Ty taky nemáš na benzín, proto máš naftu
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

05.10 2012 12:05


AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

05.10 2012 19:13


koukam audi naskok diky technice menit retezove rozvody po 250 tis )))

jeste ze existuji BMW

fak sem si musel rejpnout nedalo mi to.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

05.10 2012 19:33


Řadovka vždy snesla víc jak motor do V, je konstrukčně jednodušší a navíc oni ten 6vál s mercedesem už dělaj snad od 90let, začali benzínama a postupně přešli na naftu takže ty zkušenosti nasbírali víc jak audi která má řetěz tepve nástupem 3.0 a 4.0tdi, v tom je audi pozadu ale jinak bmw5 combi je děs-běs.
sponzor





05.10 2012 19:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.3. 2009
Příspěvků: 843 | Témat: 14

05.10 2012 21:54


jizan.com:
Řadovka vždy snesla víc jak motor do V, je konstrukčně jednodušší a navíc oni ten 6vál s mercedesem už dělaj snad od 90let, začali benzínama a postupně přešli na naftu takže ty zkušenosti nasbírali víc jak audi která má řetěz tepve nástupem 3.0 a 4.0tdi, v tom je audi pozadu ale jinak bmw5 combi je děs-běs.


no BMW 528 E39 kvalitni poctivi auto nemuzu ric jedine slovo . Ty nove jsou uz o nicem.

u audi ty retezy jsou fakt tragedie oni proste to jeste 20 let umet nebudou. Ono mozna spise nechcou (( neni nad dojizdeni do servisu a vyplaznuti 100 tis za opravu ))
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.10. 2012
Příspěvků: 4 | Témat: 0

20.10 2012 12:25


Zdarec. Jakou to máš Audi že má řetěz ?? Hlava mi to nebere ..mám 4.2 V8,2000. A rozvody maj řemen, kladky s tlumičema vybrací,když je děláš tak musíš automaticky udělat i termostat je ve vodním kanále pod rozvodama a vodní pumpu ..
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

20.10 2012 12:35


autosklo-ac:
Zdarec. Jakou to máš Audi že má řetěz ?? Hlava mi to nebere ..mám 4.2 V8,2000. A rozvody maj řemen, kladky s tlumičema vybrací,když je děláš tak musíš automaticky udělat i termostat je ve vodním kanále pod rozvodama a vodní pumpu ..


Ahoj. Když si projdeš tohle vlákno diskuze, tak narazíš na fotku motoru, kterou jsem fotil a uvidíš v něm řetěz. A né jediný...
Mám 4,2i z r.v. 2004
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.10. 2012
Příspěvků: 4 | Témat: 0

21.10 2012 9:42


Ahoj. Tak to jo. Takže otočenej motor rozvodama k palubovce .. pěknej nářez.. dělal jsem je na ní jen jednou ..(motor ven) Ale komplet material se dá v Intercarsu pořídit cca 21 000,- aby to nebyly klumpy co prd vydrží...
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

21.10 2012 9:48


tak ty se ptas co je to za Audi , ze ti to hlava nebere a potom napises,ze uz jsi to delal Tak to zase nebere hlava me
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 217 | Témat: 13

21.10 2012 10:07


Xoník:


Ta logika je přece přesně obrácená, ale to ty asi po přechodu na druhou stranu nepochopíš. Kdo by chtěl závodit, nekoupí si ani jeden motor, protože ani jeden se na to nehodí.
Problém je v tom, že někdo si kupuje rodinnýho kombíka v naftě, a pak se ukájí na tom jak se statečně držel za limuzínou s osmiválcovým benzínem... To je tisickrát probranej syndrom TDI*, kdysi započatý u 1.9TDI.
Rozdíl je v tom, že 4.2 může být první kdy bude chtít, kdežto 3.0TDI jenom když ho ta 4.2 pustí, a tento fakt samozřejmě uklidňuje některé řidiče prvních vozů, stejně jako naopak dráždí ty druhé. Což se samozřejmě promíta i na silnicích, kde největší závodníci jsou ty v těch menších a slabších vozech, protože to přece musí ukázat těm větším a výkonějším.


Ty jo to jsi napsal moc pěkně. Stalo se mi tuhlevá, že se za mě v krásné venkovské krajině Severní Moravy zavěsila za kufr jakási A4. Jel jsem po okresce 100, víc tam objektivně nešlo, klikatice, nebylo nikam vidět, atd. Pak obec, takže noha z plynu a nechal jsem to doklouzat na 55, on 5cm za kufrem. Pak konec obce, já Kickdown* a borec zmizel ve zpětným zrcátku. Za chvíli byla dlouhá rovinka, pěkná krajina, jedu si na pohodu 100, kochám se, a za chvíli se zezadu přihnala A4 a konečně mě předjela, sto metrů před další obcí, do které vletěla stovkou. Na zádi se jí skvěl nápis 1.9TDI, kolečka měla tak divně hubený...

Respektuju že někdo může spěchat, taky někdy spěchám, ale nemám rád když u toho ohrožuje ostatní.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email