Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 186 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 182
Uživatelů: 4
Celkem: 186

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

21.09 2012 18:53


jizan.com:

Tady nejde o závidění, ale o závodění přece..ten kdo má 4.2 musí být přece vždy první, horší jak ho předjede nějaké jiné auto to řidič dostane asi infarkt.


Ta logika je přece přesně obrácená, ale to ty asi po přechodu na druhou stranu nepochopíš. Kdo by chtěl závodit, nekoupí si ani jeden motor, protože ani jeden se na to nehodí.
Problém je v tom, že někdo si kupuje rodinnýho kombíka v naftě, a pak se ukájí na tom jak se statečně držel za limuzínou s osmiválcovým benzínem... To je tisickrát probranej syndrom TDI*, kdysi započatý u 1.9TDI.
Rozdíl je v tom, že 4.2 může být první kdy bude chtít, kdežto 3.0TDI jenom když ho ta 4.2 pustí, a tento fakt samozřejmě uklidňuje některé řidiče prvních vozů, stejně jako naopak dráždí ty druhé. Což se samozřejmě promíta i na silnicích, kde největší závodníci jsou ty v těch menších a slabších vozech, protože to přece musí ukázat těm větším a výkonějším.
nahoru

sponzor





21.09 2012 18:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

21.09 2012 19:11


Vidím že jsem udělal dobře, ještě by mi to vlezlo do hlavy ten obsah
Jinak a6 jsem měl a chtěl odjakživa a kombajna kvůli prostoru toho co uveze, a8 byla náhoda fajn kára za dobrý peníz.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

21.09 2012 19:46


jizan.com:
Vidím že jsem udělal dobře, ještě by mi to vlezlo do hlavy ten obsah
Jinak a6 jsem měl a chtěl odjakživa a kombajna kvůli prostoru toho co uveze, a8 byla náhoda fajn kára za dobrý peníz.


Já jsem to s tím příkladem nemyslel konkrétně na tebe, byl to takovej ten rodinej ideál, neber to osobně... Jinak nákup chápu, jedno z kriterií výběru mých aut je samozřejmě i to ekonomické(proto teď jezdím v tom čem jezdím, to jsem vysvětloval jinde), a kdyby bylo za zajimavý peníze auto jako tvoje, tak v něm třeba taky jezdím, ale to je jiná debata.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

21.09 2012 19:51


Já když čtu ty postřehy několika majitelů třílitrů s turbem, jak jim každým chipem spotřeba pořád klesá, tak Za chvíli už to nebude 7l, ale tak 4litry na tisíc km

7 litrů jsem měl ve Fábii 1.9 TDI*. (V Audi A6 3.0Tdi to bylo 10 l a kolegové to měli cca stejné)
Pokut jezdíš hodně a držíš dlouhodobě spotřebu kolem 7litrů, tak bych se spíš zamyslel nad nějakým výrazně slabším motorem kde by ses nemusel tolik hlídat,aby jsi nedej bože, prošlápnul plyn

No a absolutně nechápu argument nad ekonomií nafty.
Ano, když v zimně nenastartujš, tak opravdu auto ekonomické je a přiznávám, že benzín, nebo LPG* se v tomto případě prodraží

Jinak cena LPG* 15,9,-Kč při spotřebě 15litrů nevychází hůř než imaginárních 7litrů nafty.

Neber to osobně, já s tebou jinak ve všem souhlasím, 3.0Tdi je super, ale na 4,2nemá a argumentovat 7litry je blbost. Já když budu jezdit jako důchodce, tak se dostanu na 9litrů a to je jako bys ty jel za 4,5. A když pominu ty předražené rozvody, tak já rodinu rozdhoně neokrádám
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

21.09 2012 19:53


Xoník:


Já jsem to s tím příkladem nemyslel konkrétně na tebe, byl to takovej ten rodinej ideál, neber to osobně... Jinak nákup chápu, jedno z kriterií výběru mých aut je samozřejmě i to ekonomické(proto teď jezdím v tom čem jezdím, to jsem vysvětloval jinde), a kdyby bylo za zajimavý peníze auto jako tvoje, tak v něm třeba taky jezdím, ale to je jiná debata.


Přesně tak, pořizovací cena nafty je úplně jinde. Ale i kdyby byla za stejné peníze, tak já bych dnes rozhodně už neměnil
Tohle je po moc dlouhé době auto, které mám rád.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

21.09 2012 19:57


Hele ono se nedá jednoznačně říct který motor je lepší(myšleno vhodnější), protože každý řidič má jiné možnosti, nároky, představy, a podle toho je to potřeba vybrat
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

21.09 2012 20:01


Zerling:


Přesně tak, pořizovací cena nafty je úplně jinde. Ale i kdyby byla za stejné peníze, tak já bych dnes rozhodně už neměnil
Tohle je po moc dlouhé době auto, které mám rád.


Pochopil jsi Můj případ je, že by se mi 3.0TDI nevyplatilo, zkrátka vyšší pořizovací cena a vyšší riziko servisních nákladů, by při mém nájezdu nikdy nevykompenzovalo nižší cenu nafty a vyšší zůstatkovou cenu(protože by model jako takový zestárl, nehledě na motorizaci...), takže tak. A to je čistá ekonimická úvaha, neberu v potaz nějakej požitek z jízdy nebo osobní fandění naftě či benzínu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

21.09 2012 20:06


Xoník:
Hele ono se nedá jednoznačně říct který motor je lepší(myšleno vhodnější), protože každý řidič má jiné možnosti, nároky, představy, a podle toho je to potřeba vybrat


No já myslím, že z ekonomického pohledu ani jeden motor není vhodný. Vlastně kdo chce šetřit, tak asi není vhodné si kupovat Audi...

Ale když se bavíme o 3.0Tdi a 4,2i, tak na silnici potkat něco svižnějšího je rarita. Prostě jsou úplně boží, oba dva motory !!!!
A co jsem řídil BMW 3.0i, tak radost z jízdy jsem poznal až teď v Audi.


(ale ta V8 je přECI* jen o chlup lepší )
nahoru

sponzor





21.09 2012 20:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

21.09 2012 20:25


Zerling:
Ale když se bavíme o 3.0Tdi a 4,2i, tak na silnici potkat něco svižnějšího je rarita. Prostě jsou úplně boží, oba dva motory !!!!
A co jsem řídil BMW 3.0i, tak radost z jízdy jsem poznal až teď v Audi.
(ale ta V8 je přECI* jen o chlup lepší )

Jako že BMW 3.0 je pomalejší než kruhy? To možná nějaký starší ročník ne...
Jinak jsem si koupil 3.0 ne proto že jsem debil a neuznám že mám ropáka ale právě proto že tam je dost dobrej výkon a dost dobrá spotřeba a bere ve 150km/HOD* 7l ne že jezdím za 7l pořád.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

21.09 2012 23:50


Xoník:


No vidíš, já mám zase dobrej pocit že jsem s tou svojí "obyčejnou, seriovou, starou, těžkou atmosférou" i tak ukázal záda tomu načipovánýmu superturbo motoru

Je mi jasný že z pohledu řidiču nafty to bude pak v hospodě příběh typu že mě vlstně jenom tak honil, a předjet nechtěl atd atd, ale jak jsem psal, pro mě a můj styl jízdy je důležité že z levého pruhu nemusím uhýbat, a můžu si jet v klidu dál
S 3.0 TDI* taky často neuhýbám
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

22.09 2012 7:36


jizan.com:

Jako že BMW 3.0 je pomalejší než kruhy? To možná nějaký starší ročník ne...
Jinak jsem si koupil 3.0 ne proto že jsem debil a neuznám že mám ropáka ale právě proto že tam je dost dobrej výkon a dost dobrá spotřeba a bere ve 150km/HOD* 7l ne že jezdím za 7l pořád.


Měl jsem asi 14 dní BMW X5 3.0i myslím r.v. 2006. Auto bylo velké a těžké, což bych chápal, ale zklamání byl ten jejich nový 4x4 systém. Prostě to nemělo ani na 4motion* od VW. A od SUV* bych čekal víc...
Musím uznat super výbavu BMW 100% technický stav, menší zlodějové v servise, než má Audi a pár dalších vychytávek, ale to auto mě těžce zklamalo, tak jsem ho rychle prodal.

Já s Audi A6 3.0Tdi najel jen 20tisíc km, ale každé jedno tankování jsem si zapisoval do excelové tabulky, jako to dělám u každého auta a konečná průměrná spotřeba byla 9,94litrů na 100km. Ale pokut to měříš podle palubního PC, tak na tom jsem měl taky něco kolem 8litrů. Potom bychom se shodli
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

22.09 2012 7:40


Ještě doplním, že minimální REÁLNOU spotřebu jsem měl 8,17 a maximální 10,96. Což je u této motorizace velmi příjemné, že ani s velmi agresivní jízdou jsem se nedostal nad 11 litrů. Nesporná výhoda nafty, stejně jako dojezd.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 7

22.09 2012 9:41


Urcite se sejdem, mohli bychom treba nekam na letiste, pokud tu nejake je??

Jinak ja naftu kupoval prave kvuli pomeru vykon/spotreba.
Je fakt, ze ze 70-ti procent jezdim s lehkou nohou do prace a zpet a zbylych 30 procent se necham vyprovokovat nekym a slapu mu. Vcera me zrovna vyprovokovalo X6 3.0sd. U 220km/h sem ho ale nechal odjet, jinak do te doby jsme byly krk na krk, mozna jsem mel lepsi rozjezd:), nevim.

V mem predchozim passatu 2.0tdi jsem byl ale vetsi zavodnik, prave asi kvuli limitaci vykonu u dvoulitroveho agregatu.

Ted, kdyz vim, ze pod kapotou uz nejaci ty ponici jsou, tak me to nejak uklidnilo a jezdim daleko klidneji, ale rikam, jakmile nekdo zacne provokovat, tak...

Treba novy passat CC 170koni s DSG* nemel absolutne zadnou sanci, a to jeste zacal akcelerovat daleko driv, nez ja:))

Jinak za poslednich 2000km mam prumer 7.4/100km, a dle tankovani je to zhruba tak. Na 60l najedu lehce pod 800km. (moc to ale nehonim! )
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.09 2012 10:14


Zerling:
Ještě doplním, že minimální REÁLNOU spotřebu jsem měl 8,17 a maximální 10,96. Což je u této motorizace velmi příjemné, že ani s velmi agresivní jízdou jsem se nedostal nad 11 litrů. Nesporná výhoda nafty, stejně jako dojezd.

Jasně a proto je nejprodávanější motor dodnes 4.2

RE5PEKT:
Jinak za poslednich 2000km mam prumer 7.4/100km, a dle tankovani je to zhruba tak. Na 60l najedu lehce pod 800km. (moc to ale nehonim! )

Tohle jim nevysvětlíš, je to zbytečné taky jsem to nevěřil kolegovi co má 2.7tdi že mu to bere mimo město 6-7l jsem se mu smál jasně...no a ted se směju zase já :-DNa to letiště je dobrej nápad jen jsi a jste asi všichni z čech..
Naposledy upravil jizan.com dne 22.09 2012 10:28, celkově upraveno 1 krát. (41% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

22.09 2012 10:28


TO: Jizan.com

Nechápu proč máš pořád tendenci něco protlačovat, buď rád za to co máš a nech nás v klidu diskutovat o benzínu

Když si měl před tím 4.2 benzín s LPG*, bylo to to nejlepší na světě...teď máš 3.0 TDI* a zase je to nejlepší...

Každej má možnost vybrat si co se mu líbí a co si myslí že je pro něj nejlepší... a následně taky každej není zvědavej na to co má kdo lepší...

Neřešmě subjektivní pocity a neměřme si ptáčky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.09 2012 10:33


Jo to byl bojler za sedačkou, žádnej kufr a co 300km hledání další pumpy. Hoši tohle už není audi
nahoru

sponzor





22.09 2012 10:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

22.09 2012 10:40


jizan.com:
Jo to byl bojler za sedačkou, žádnej kufr a co 300km hledání další pumpy. Hoši tohle už není audi


Hmm dneska už je to trošku jinde.... když máš větší nádrž na LPG* než na benzin nebo naftu... 92 litrů a v rezervě....Tak to neřešíš
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.09 2012 10:42


XXXGeorge:


Hmm dneska už je to trošku jinde.... když máš větší nádrž na LPG* než na benzin nebo naftu... 92 litrů a v rezervě....Tak to neřešíš

Natankuješ 92l LPG* nebo máš 92l nádrž a natankuješ..tak to pošli foto jak to tam dostali. Každopádně těch 100kg na prdeli nebude asi super vozit.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 7

22.09 2012 11:48


TO JIZAN:

Mohli bychm se setkat nekde mezi olomoucem a ostravou, a pak treba zajet na motokary do Lipniku nad Becvou:)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.09 2012 12:22


RE5PEKT:
TO JIZAN:

Mohli bychm se setkat nekde mezi olomoucem a ostravou, a pak treba zajet na motokary do Lipniku nad Becvou:)

Za hodku jedu na den Naco..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

22.09 2012 12:43


jizan.com:

Natankuješ 92l LPG* nebo máš 92l nádrž a natankuješ..tak to pošli foto jak to tam dostali. Každopádně těch 100kg na prdeli nebude asi super vozit.


Georgo má pravdu, ta nádrž 92l se tam opravdu vleze jako toroid. jen se musí zvednout podlaha kufru. Já jsem Georgovi vděčen, že díky němu nyní mám dojezd na LPG* 450km.
A nepleť si LPG* s CNG*. LPG* Čerpačky už jsou skoro všude a prázdná nádrž má tak cca 40kg, plná může mít 100kg. To je jako jeden pasažér na víc, což není žádná trága.
U CNG* pokut nemáš tu kavlerovou (nebo jak se jmenuje), ale máš obyč. bombu tak jedna váží oněch 100kg. A pokut chceš mít trošku dojezd, tak aby jsi tam dal minimálně dvě bomby, nebo raději tak 4 a ujedeš možná 400km.
Nicméně náklad na 1km jsou nejnižší ze všech současných pohonů, které do auta dostaneš.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

22.09 2012 12:46


RE5PEKT:
TO JIZAN:

Mohli bychm se setkat nekde mezi olomoucem a ostravou, a pak treba zajet na motokary do Lipniku nad Becvou:)


Zajděte si v Olomouci na motokáry do garáží jak je Podkova. Jsem měl před měsícem rozlučku se svobodou a čistého času, co jsme závodili, tak hoďku a půl.
Fakt je to tam super, motokáry bezvadně vyladěné, máš tam dráhu na dvou patrech a hlavně povrch z kterého tě nebolí po závodě tolik rouce (i když mě boleli ) maximálně doporučuji !
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 7

22.09 2012 14:18


Zergling: Ja tam byl hodnekrat, nicmene to neni tak rychly jako v Lipniku. Navic to hodne klouze + kdyz jezdis dlouho, tak te boli hlava z toho, jak to maji blbe vetrany, takze za me vitezi Lipnik, nicmene bych zajezdil kdekoliv:)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

22.09 2012 15:55


RE5PEKT:
Zergling: Ja tam byl hodnekrat, nicmene to neni tak rychly jako v Lipniku. Navic to hodne klouze + kdyz jezdis dlouho, tak te boli hlava z toho, jak to maji blbe vetrany, takze za me vitezi Lipnik, nicmene bych zajezdil kdekoliv:)


Já v Lipníku na motokárách nikdy nebyl. Tedy jestli se to pozvání týká i mne....
nahoru

sponzor





22.09 2012 15:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 7

22.09 2012 16:13


no jasne ze ano, cim vic, tim lip! Tak bychom se mohli na nekdy domluvit co vy na to?!
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

22.09 2012 18:12


Michallll:
S 3.0 TDI* taky často neuhýbám
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


To není o maximálce, ale o zrychlení...

Když já budu mít na 4.2 250, tak třílitr bude někde na 230 dejme tomu. Protože čím vyšší rychlost, tím víc je to v otáčkách, a je vcelku jasný kterýmu motoru vysoký otáčky sedá a kterýmu ne.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.09 2012 19:45


Xoník:


To není o maximálce, ale o zrychlení...

Když já budu mít na 4.2 250, tak třílitr bude někde na 230 dejme tomu. Protože čím vyšší rychlost, tím víc je to v otáčkách, a je vcelku jasný kterýmu motoru vysoký otáčky sedá a kterýmu ne.

Hoši mě by zajímalo kde v dnešní době a hlavně jak často tuto maximálku využijete.


Zerling:
A nepleť si LPG* s CNG*. LPG* Čerpačky už jsou skoro všude a prázdná nádrž má tak cca 40kg, plná může mít 100kg. To je jako jeden pasažér na víc, což není žádná trága.

LPG* jsem měl hodně dlouho, jezdil jsem na rozdíl od vás na něj od 98" roku takže o LPG* vím víc jak vy a s CNG* si jej rozhodně nepletu. Na každém rohu čerpačka rozhodně není. Kolikrát jede člověk někam mimo hlavní tah a je rád když potká klasickou pumpu natož LPG*. Stačí jet mimo čr tam je pump směrem dolů hodně málo. A 100kg vzadu místo rezervy cítit teda rozhodně bude hlavně na zrychlení budete pomalejší.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

23.09 2012 7:10


jizan.com:

LPG* jsem měl hodně dlouho, jezdil jsem na rozdíl od vás na něj od 98" roku takže o LPG* vím víc jak vy a s CNG* si jej rozhodně nepletu. Na každém rohu čerpačka rozhodně není. Kolikrát jede člověk někam mimo hlavní tah a je rád když potká klasickou pumpu natož LPG*. Stačí jet mimo čr tam je pump směrem dolů hodně málo. A 100kg vzadu místo rezervy cítit teda rozhodně bude hlavně na zrychlení budete pomalejší.


Jizane ty se snažíš nás stále přesvědčit že nafta je lepší než jakýkoliv jiný pohon? Nebo čekáš na to, až napíši ano, máš pravdu LPG* je na prd, pouze nafta má všechny výhody ?

Ale neuraž se, já nemohu s tebou souhlasit. Snad Xoník bude mít ještě sílu a trpělivost s tebou diskutovat na absurdní témata, jak 50kg vzadu ti sníží u 330koníků, zrychlení i maximálku. A vlastně pokut nemáš plnou 90litrovou nádrž benzínu, ale jezdíš třeba s 15 litry které máš na startování + malá rezerva, kdyby náhodou jsi tu čerpačku nepotkal, tak jsi o 75kg lehčí.....

Já ti doporučuji, jestli máš malé dítě, aby jsi ho raději s sebou nevozil, nebo by jsi se taky nemusel vůbec rozjet

Spíš jsi měl operovat s tím, že LPG* ti papírově sníží o 10% výkon. Ale já nic takového napozoroval... Ale strašně moc záleží kde a kdo ti přestavbu na LPG* provede. Pokut ty jsi to měl udělané špatně, tak se nedivím, že nyní haníš všechny "plynaře".
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

23.09 2012 10:17


Hlavně že jste spokojeni s flaškama nebýt LPG* tak máte asi většina už ropáky.
Jediné co mě zajímalo na kolik vyšly ty rozvody komplet o tom byla původní diskuze která se rozvinula trochu jinam, aby většina co si pořizuje tuhle motorizaci si spočítala jestli se oplatí nebo ne 4.2 v 4f oproti jiným motorizacím!
Jinak je mi jedno kdo má a nemá LPG* když jsem ho se snažil prosadit tak mi taky chvíli trvalo než se tady se mnou někdo začal bavit a ejhle už maj plyn i d3 a4f a jak se tady hájí v pořádku.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

23.09 2012 14:56


jizan.com:

Hoši mě by zajímalo kde v dnešní době a hlavně jak často tuto maximálku využijete.


Budeš se divit, ale já dost často, resp. né úplně maximálku, ale těch 230-240 jo... Protože osmu nemám na ježdění okolo komína, ale právě na rychlý, pohodlný a bezpečný dálniční přesuny po evropě. Ale to jsme uskočili, šlo o to zrychlení, 220 jsem kdysi dávno jezdil i s jedničkovou octávkou 1.6( což bych třeba dneska už nedal...).
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email