Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 394 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 394
Uživatelů: 0
Celkem: 394

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

27.08 2012 19:21


jizan.com:

Bavím se o všech řetězových rozvodech motorů do V u modelu 4F včetně 4.2.


A osmy to mají stejně?
nahoru

sponzor





27.08 2012 19:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 112 | Témat: 9

29.08 2012 12:00


kamaráde filtr co ukazuješ tam stejnak nepasuje ... mám pocit že je tam kuželovitej né ?? aspon na mojí 2,4 aj na 3,2 je kužel. ... edt. je tam 100% kužel. filtr co ukazuješ tam nepasuje. je to pro starej model

jinak sportovní filtr určitě ano ..nevim jestli ti něco přidá ale motor jde líp do otáček a spotřeba mi příjde stejná.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

29.08 2012 19:43


Díky za odpověď. Dnes jsem to zjistil, že nemám Audi r.v.2004, ale model 2005 a musím konstatovat, že máš pravdu. Tedy dávám orig. filtr z Audi. ten by měl být (za ty prachy) stejně dobrej jako ten KN filtr
Ale bohužel není, na rozdíl od KN "nesmrtelný"

Jako ta 4,2 jede krásně, ale už mě začíná pěkně s*rá*t. Všechno je tak 100x dražší a nic do ní nepasuje a dokonce ani chip tuning prý nemá žádný smysl na snížení spotřeby. Co je to za auto ?

Ale budu moc rád za nějaké zkušenosti s podobnými motory. Hlavně zda někdo třeba nezkusil odpojit EGER ventil, nebo nějak řešil výfukové svody, atd ?

Díky moc.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

13.09 2012 12:43


Nakonec to dělají Václavíčci z Prostějova. Dnes jsem se byl na autíčko podívat a jsem zatím velmi spokojen.
Akorát ještě budou měnit silenbloky na horních ramenách, céčka stabilizátoru a nějaké další maličkosti...

Pokut sežene díly, tak by to mělo být autíčko už zítra hotové. Ale já tomu moc nevěřím, bo je to fakt pěkná makačka, jak jsem viděl...

Bohužel našli další maličkosit jako únik oleje přes těsnění víka ventilů na obouch stranách. Nicméně vyrobil vlastní těsnění což mne bude stát asi dvě hodiny práce.

Pro pobavení přikládám foto motoru jak jsem jej ještě nikdy neviděl


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.09 2012 15:51


Zerling:
Jako ta 4,2 jede krásně, ale už mě začíná pěkně s*rá*t. Všechno je tak 100x dražší a nic do ní nepasuje a dokonce ani chip tuning prý nemá žádný smysl na snížení spotřeby. Co je to za auto ?

Nesmrtelná 4.2 tady to máte...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

13.09 2012 16:11


jizan.com:

Nesmrtelná 4.2 tady to máte...


Ale není to krásný motor? Vlastně jsou to dva motory spojený v jeden . Když jsem to viděl, tak mi to připadalo jako mistrovské dílo

Zrovna tam měl mechanik rozepraný motor z Audi A8 čtyřlitra v naftě. Ale ta nafta už tak pěkná není
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.09 2012 17:54


Zerling:


Ale není to krásný motor? Vlastně jsou to dva motory spojený v jeden . Když jsem to viděl, tak mi to připadalo jako mistrovské dílo

Zrovna tam měl mechanik rozepraný motor z Audi A8 čtyřlitra v naftě. Ale ta nafta už tak pěkná není

4.0tdi u kruhů není vůbec pěkný motor, ovšem je to hodně o najetých km. 4.2 má jednu jedinou výhodu, že to je atmosféra a nemá náročné vstřikování, ovšem je to poznat potom při jízdě a ve spotřebě. Ale neboj taky jsem byl uchvácen dlouho a dodnes se rád podívám po osmiválu protože to je jediné co člověk asi může v reálném světě.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

19.09 2012 7:59


Takže cena za práci za výměnu rozvodů byla 7.500,-Kč. Nicméně nakonec budu muset zaplatit necelých 22tisíc a vzhledem k tomu, že ten servis není plátce DPH, tak je tato cena konečná
Měnili mi ještě silenbloky, čepy, dělala se geometrie atd....Cena je za práci i materiál. Kdybych si to koupil sám, měl bych to levněji, ale bohužel v ELITu nemají nic skladem a čekat 14 dní jsem nemohl.

Jinak sevis Václavíčků v Prostějově doporučuji všema deseti. Jsem viděl kolik motorů tam mají vedle sebe naskládaných. Než dát 20-30tisíc za rozvody a pan mechanik to doveze Václavíčkům a ti to udělají za 7500,-, tak to je lepší si tam dojet sám
Kór když jim nevadí vlastní díly.....

Jinak jsem zjistil, že nějaký Valenta z Horky u Olomouce mi "udělal" geometrii na kterou nešáhnul. Varuji před tímto rádoby mechanikem !
Najít dobrého a přiměřeně drahého mechanika je stejné jako najít poklad.
nahoru

sponzor





19.09 2012 7:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

19.09 2012 19:24


Zerling: svatá pravda
v tý Olomouci na pobočce jsi narazil asi na pěknýho voslíka..už jsem to řešil
ty díly jsou většinou do dvou dnů
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

20.09 2012 20:07


Zerling:
Jinak jsem zjistil, že nějaký Valenta z Horky u Olomouce mi "udělal" geometrii na kterou nešáhnul. Varuji před tímto rádoby mechanikem !
Najít dobrého a přiměřeně drahého mechanika je stejné jako najít poklad.

Pokud jsi měl hodnoty v toleranci tak se nadiv, jinak co se týče té zlaté 4.2 kolik tě teda už stála?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

20.09 2012 20:40


Meggy:
Zerling: svatá pravda
v tý Olomouci na pobočce jsi narazil asi na pěknýho voslíka..už jsem to řešil
ty díly jsou většinou do dvou dnů


Jasně Meggy. Tady v Olomouci se nikomu nic nechce Rozhodně to neměla být narážka na tebe ! Za díly moc děkuji. Bohužel vše bylo orig. Ale i tak jsi mi ušetřil nemalé peníze.

Auto po rozvodech i v plynu jede úplně super a byť vím, že mne jizan asi ukamenuje, tak oproti naftě to auto opravdu jede a každý metr cesty je zážitek.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

20.09 2012 20:53


Zerling:


Jasně Meggy. Tady v Olomouci se nikomu nic nechce Rozhodně to neměla být narážka na tebe ! Za díly moc děkuji. Bohužel vše bylo orig. Ale i tak jsi mi ušetřil nemalé peníze.

Auto po rozvodech i v plynu jede úplně super a byť vím, že mne jizan asi ukamenuje, tak oproti naftě to auto opravdu jede a každý metr cesty je zážitek.

Koukni na videa ze sprintů 3.0tdi vs 4.2 nemusím tě kamenovat je to o dojmu z jízdy nic víc, taky jsem si myslel jak moje 4.2 je nerychlejší než mě předjel ve 120 a5 3.0 jako kdybych šláp na brzdu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

20.09 2012 20:57


jojo, to jsem psal že to nikdo jinej nedělá, ale pár tisíc ti aspoň zůstalo doma
myslel jsem ty naše povaleče
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 7

20.09 2012 21:31


Ja jsem taky z Olomouce, mam A4 176kw, to bychom mohli nekdy pomerit sily coz? Nebo alespon omrknout ty motory:)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

20.09 2012 23:25


jizan.com:

Koukni na videa ze sprintů 3.0tdi vs 4.2 nemusím tě kamenovat je to o dojmu z jízdy nic víc, taky jsem si myslel jak moje 4.2 je nerychlejší než mě předjel ve 120 a5 3.0 jako kdybych šláp na brzdu.


Hele na video ti natočím co budeš chtít Faktem je že pokud budou porovnatelný podmínky(+- stejný auto, řidič, žádný chiptuning atd..), tak benzín ujede.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

21.09 2012 7:23


RE5PEKT:
Ja jsem taky z Olomouce, mam A4 176kw, to bychom mohli nekdy pomerit sily coz? Nebo alespon omrknout ty motory:)


Jasně, to můžeme. Rád tě poznám. Napíšu ti SZ.
Na VW clubu a hlavně Touareg clubu byly srazy skoro pořád a bylo to super!

Akorát s tou naftou..., no aby jsi nebyl smutný, že jsi přecenil turboefekt
Sranda, jen rýpu. Opravdu mne zajímá, který vůz je rychlejší. Zda má 3,2FSi, nebo 3,0Tdi
nahoru

sponzor





21.09 2012 7:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

21.09 2012 8:01


Xoník:


Hele na video ti natočím co budeš chtít Faktem je že pokud budou porovnatelný podmínky(+- stejný auto, řidič, žádný chiptuning atd..), tak benzín ujede.

Sérii ujedeš o metry, chipu max o metr.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

21.09 2012 8:05


RE5PEKT:
Ja jsem taky z Olomouce, mam A4 176kw, to bychom mohli nekdy pomerit sily coz? Nebo alespon omrknout ty motory:)

Ty bys měl všem ujet každopádně mě určo protože ten motor v a4 je raketa.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

21.09 2012 8:06


Zerling:


Jasně, to můžeme. Rád tě poznám. Napíšu ti SZ.
Na VW clubu a hlavně Touareg clubu byly srazy skoro pořád a bylo to super!

Akorát s tou naftou..., no aby jsi nebyl smutný, že jsi přecenil turboefekt
Sranda, jen rýpu. Opravdu mne zajímá, který vůz je rychlejší. Zda má 3,2FSi, nebo 3,0Tdi

3.2fsi má stejné zrychlení jak série 3.0tdi. Já si to auto nekupoval kvůli zrychlení, ale kvůli toho že mám rodinu a nechci živit auto.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

21.09 2012 8:31


jizan.com:

3.2fsi má stejné zrychlení jak série 3.0tdi. Já si to auto nekupoval kvůli zrychlení, ale kvůli toho že mám rodinu a nechci živit auto.


Budeš se divit, ale ta 3,2FSi nebaští vůbec moc. Těžko uvěřitelné, ale baští daleko méně než 2,8 kterou jsem měl v Pašíkovi. Hlavně tedy s lehkou nohou. S 3.0Tdi naftou jsem jezdil za 10litrů. Ale uznávám - užíval jsem si jízdu.

Ta Audi A4 se 176kW v naftě musí být raketa. nevím kolik to auto váží, ale strašně rád bych to viděl na vlastní oči. Snad se RES5PEKT ozve.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

21.09 2012 8:38


jizan.com:

Sérii ujedeš o metry, chipu max o metr.


jj, max souhlas. Chip u TDI* dělá strašně moc !!

Včera jsem mluvil s jedním klubákem a ten mi říkal, že mé auto by chipnul za 6900,-Kč a výkon by byl +30koníků. To mi za ty prachy přijde dost málo.
V ABC* tuning mi chip nabídli za 4800,-kč bo jsem u nich dělal předchozí auto. Akorát na internetu je všude pomlouvají, tak nevím, zda jim to vůz ještě někdy svěřit.

Dvě věci mne trápí, zda to má smysl a proč je to tak drahé ? Když už ten motor jednou ta firma chipovala, tak soft má a náklady jsou asi 15min času, než se přehraje soft. Tedy kdybych měl nový motor, kde se musí něco mechanicky dělat, tak té ceně rozumím. Ale takto by to mělo stát tak litr a chip udělám
Ale 7000-11.0000,- je u skoro 9let starého auta absurdní.
A to dříve se chipnout pod 20tisíc skoro nedalo. To musely být žně
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

21.09 2012 10:43


Zerling:
Dvě věci mne trápí, zda to má smysl a proč je to tak drahé ? Když už ten motor jednou ta firma chipovala, tak soft má a náklady jsou asi 15min času, než se přehraje soft.


Tak pokud nekdo takto "chipuje" , tak tem se vyhnout hooooooodne velkym obloukem! (bohuzel jich je stale dost)

Chip se dela primo na konkretni auto - motor!!!!
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

21.09 2012 10:56


jizan.com:

Sérii ujedeš o metry, chipu max o metr.


Jo to s tebou musím bohužel souhlasit, ale o tom to právě je...

Na závodění mám jiný auta, ale když někdy pospíchám, tak aniž bych k tomu dával svojí jízdou důvod, vždy probudím pár "závodníků", a je dobrý vědet koho (byť pomalu a po metrech...) dám, a tudíž můžu jet v klidu dál...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

21.09 2012 11:04


Jo 3.0 TDI* v A4 je paráda... Taky jsem se v ní najezdil dost, a kdyby byla někde nějaká k mání když jsem pořizoval osmu, bylo by to těžký rozhodování. Sice o dost menší, a ve vysokých rychlostech není tak klidná jako osma, ale zase zábavná a fakt raketa
nahoru

sponzor





21.09 2012 11:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

21.09 2012 12:31


Zerling:

Ze 4.2 větší zázrak neuděláš tomu chybí základ a to je....Turbo*!!!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

21.09 2012 12:34


Xoník:


Jo to s tebou musím bohužel souhlasit, ale o tom to právě je...

Jestli u někoho je výhra metr tak já bych se cítil trapně kdybych vyhrál jen o metr s takovým motorem před menším ropákem...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

21.09 2012 13:56


jizan.com:

Jestli u někoho je výhra metr tak já bych se cítil trapně kdybych vyhrál jen o metr s takovým motorem před menším ropákem...


No vidíš, já mám zase dobrej pocit že jsem s tou svojí "obyčejnou, seriovou, starou, těžkou atmosférou" i tak ukázal záda tomu načipovánýmu superturbo motoru

Je mi jasný že z pohledu řidiču nafty to bude pak v hospodě příběh typu že mě vlstně jenom tak honil, a předjet nechtěl atd atd, ale jak jsem psal, pro mě a můj styl jízdy je důležité že z levého pruhu nemusím uhýbat, a můžu si jet v klidu dál
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

21.09 2012 17:50


Xoník:


No vidíš, já mám zase dobrej pocit že jsem s tou svojí "obyčejnou, seriovou, starou, těžkou atmosférou" i tak ukázal záda tomu načipovánýmu superturbo motoru

Je mi jasný že z pohledu řidiču nafty to bude pak v hospodě příběh typu že mě vlstně jenom tak honil, a předjet nechtěl atd atd, ale jak jsem psal, pro mě a můj styl jízdy je důležité že z levého pruhu nemusím uhýbat, a můžu si jet v klidu dál

Taky mám ten samý pocit ted, jen co jezdím spíš do 7l tak to sem tam nějakému volovi co si potřebuje dokázat že mi to jede víc jak 150 tak tomu uhnu, ale to vás trápit nikdy nebude...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

21.09 2012 18:34


jizan.com:

Taky mám ten samý pocit ted, jen co jezdím spíš do 7l tak to sem tam nějakému volovi co si potřebuje dokázat že mi to jede víc jak 150 tak tomu uhnu, ale to vás trápit nikdy nebude...


To máš pravdu, 7l a 150 nás(jako audináře? )asi nikdy trápit nebude

Nicméně lidsky chápu že někdo má jiné priority, to je v pořádku, akorát to nesmí přerůst do toho českého závidění, že když (na)to nemám já, tak je to apriori špatný.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

21.09 2012 18:36


Xoník:


To máš pravdu, 7l a 150 nás(jako audináře? )asi nikdy trápit nebude

Nicméně lidsky chápu že někdo má jiné priority, to je v pořádku, akorát to nesmí přerůst do toho českého závidění, že když (na)to nemám já, tak je to apriori špatný.

Tady nejde o závidění, ale o závodění přece..ten kdo má 4.2 musí být přece vždy první, horší jak ho předjede nějaké jiné auto to řidič dostane asi infarkt.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email