Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 374 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 371
Uživatelů: 3
Celkem: 374

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

25.08 2012 12:37


Dobrý den,

chtěl jsem se, jako čerstvý majitel Audinky zeptat, zda někdo nemá zkušenost s výměnou rozvodů u motoru V8, tedy vlastně řetězu, které by tam měly být snad tři, napínáků, kladek atd...

A autorizovaném servisu mi to spočítali na nějakých 70tisíc, což nedám. Kdyby se to náhodou potkalo, tak jsem viděl, že na vrakáči se motor dá koupit levněji, než rozvody samotné.....

Ale ať nepředbíhám, nemá někdo možonost sehnat rozvodovou sadu nějak levněji, než v autorizovaném servisu, nebo alespoň prosím o radu kam zajet ?

Po nastartování to tak škaredě zarachotí, ale nestačily by vyměnit třeba jen napínáky ? Řetěz by snad měl být nesmrtelný, či nikoliv ?
Auto má nyní najeto 250tisíc a zatím rozvody měněny nebyly....

Předem moc děkuji
nahoru

sponzor





25.08 2012 12:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

25.08 2012 12:52


na A6 z roku 97, nebo 2009? dej vic info! skus pisnut satasovi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7141 | Témat: 19

25.08 2012 14:50


Dej mi VIN* rozvody seženu výměna možná po 10 září.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

25.08 2012 16:29


VIN* je: WAUZZZ4F15N076656
Jak jsem psal Audi A6 4,2i 246kW r.v. 12/2004, model 2005.

Jsem z Olomouce.... Tak dej prosím věedět, zda máš možnost rozvodovou sadu zajistit. Rád bych to vyřešil co možná nejdříve.
Počkat do 10.září už není problém
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

25.08 2012 16:59


Zerling: to tě chtějí asi trochu vožebračit

no vybral sis dobrej, ale drahej motor

ale není to tak strašný, spočítal jsem to celé na cca 14-15tis v OE dílech, máme tam celkem rozumnou slevu

potřebuješ:
napínák řetězu 1700,-
napínák řetězu 1700,-
řetěz střed nahoře 1550,-
řetěz vlevo 1550,-
řetěz vpravo 1550,-
řetěz střed dole 1560,-
napínák řetězu 850,-
lišta vodíví vlevo 360,-
lišta vodící střed dole 360,-
napínák řetězu 1100,-
lišta vodící vpravo 500,-
lišta vodící střed nahoře 770,-
lišta vodící 250,-
lišta vodící 250,-

ceny orientační pro dnešek vč.DPH


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

25.08 2012 17:07


To jsou parádní ceny na kruhy a řetěz..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

25.08 2012 17:09


jojo, si máte koupit pořádný auto jako já

mno i když roční prohlídka cca 8tis na HYU taky není málo
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

25.08 2012 17:56


Ještě že ten rozvod vydrží aspoň těch 250tkm oproti klasice která se musela měnit co 120tkm.
nahoru

sponzor





25.08 2012 17:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

25.08 2012 19:12


to je fakt
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

25.08 2012 20:42


Pokud jsi z Olomouce, mohl bych ti poslat číslo na borce, kterej má v Náměšti servis..dělá AUDI a VW. Hlavně motory.
Mě dělal rozvody na A6 4F 2.4 před měsícem. Naprostá spokojenost.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

25.08 2012 20:43


Meggy, vypadá to celkem hezky, cena se mi taky líbí. Ale mám dvě naprosto zásadní otázky:

1. Co zanmená to OE dílech ? O jakou značku se jedná ?? Asi to není orig, že ? Mám strach aby to neprdlo a já neměl po autě. Navíc když to koupím u tebe, tak asi záruku mít žádnou nebudu, že ?

2. Asi budeš mechanik a správný nadšenec, když máš tuhle možnost... Náhodou neznáš servis v mé blízkosti, kde by to udělali dobře ? Nebo zeptám se jinak, dá se to stihnout za jeden den ? Pak bych mohl dojet asi kamkoliv a počkat si... V Porshe mi říkali že výměna zabere cca 15hodin, bo se musí vyndat motor, nebo Převodovka*. Ale oni tam občas lžou, jak někdo výše napsal
Problém je i to, že když dovezu mechanikovi vlastní díly, tak mne většinou vyhodí, bo přijde o hlavní část marže.

Ale to už je asi můj boj. Prosím hlavně odpověz na otázku číslo jedna a případně jakou formou by se to dalo koupit ?

Děkuji moc za příspěvky a snad se to vyřeší a já si i nadále budu moci užívat tohoto super auta !
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.9. 2010
Příspěvků: 239 | Témat: 34

25.08 2012 20:47


OE sou origo, nebo aspon vyrobci, ktery dodavaj do automobilek, pokud se nepletu.. a nic bych nevymejslel, udelej si vylet za Satasem a mas 100% jistotu, on ti udela i dobrou cenovku na matros.. chodit do servisu s vlastnima dilama je jak rikas blbost..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

25.08 2012 20:52


No 15 hodin je super vtip
Standardem je zhruba 5 dní plus mínus.
Mám pocit že rozvody se jinak než v origo AUDI ani sehnat nedají. Takže pokud nemá mechoš nemá slevu v AUDI tak je mu to fuk ale on určitě objedná to co potřebuje narozdíl od tebe
Někdo to dělá přes převodovku, někdo vyndává motor...motor je složitější, náročnější ale prý se to líp dělá ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

25.08 2012 20:55


OE = originál díl přímo z AUDI
tzn.záruka jako u audi
v Olomouci nevím, ale můžu se zeptat kolegů na pobočce
práce je to určitě na dlouho, to bych jim věřil
je jasné, že většina mechaniků tě vyhodí, větší servisy nebo značkové spíš ne
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

25.08 2012 21:42


Zerling: pokud nechceš jet daleko, tak v Prostějově jsou dobří kluci, jsou dle mě hodně dobrý a ceny mají taky přijatelný, taky oni jediní mi dokázali zrychtovat 5tiválce.
http://www.firmy.cz/detail/2019684-rostislav-vaclavicek-prostejov.html

je s nima občas domluva na kokota, ale auto bych nikomu jinýmu nesvěřil
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

25.08 2012 21:58


ričmáne občas mi příjde že si mimo
pětivál nebo čtyřvál výjde na stejno !
tady se řesí V8 ....
nahoru

sponzor





25.08 2012 21:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

25.08 2012 22:18


Krysar: tady jde o tu poentu, chápeš ne každej dokáže zeštelovat 5-ti válce. Jen sem chtěl zdůraznit, že ty kucí ví co dělaj..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

25.08 2012 22:49


Tak super, děkuji všem za užitečné rady !!

Prostějov je kousek, dokonce ve Fedoru Prostějov už jsem častým zákazníkem Snad mne s tímto autem nevyhodí.

A když už máš takové super ceny, nemůžeš sehnat i zadní kotouče + brzdy ? No a nějaké lepší filtry ? Třeba kabinový filtr - když je to ten s karbonovými vlákny, tak snese profouknutí kompresorem a nemusí se kupovat hned nový. Vyzkoušeno u VW Passata mnohokrát
A ještě jsem se chtěl zeptat, co říkáte na KN filtr. Konkrétně na tento:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Dle toho co jsem četl má doživotní záruku, sníží lehce spotřeba a trošičku zvýší výkon.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

25.08 2012 23:16


Zerling:

Dle toho co jsem četl má doživotní záruku, sníží lehce spotřeba a trošičku zvýší výkon.

a jeste umyje auto
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

26.08 2012 9:50


Myslíš, že ten filtr jsou jen vyhozené peníze ?

Jako pokut se sníží spotřeba o 5-10% a výkon naroste o 3-8% a navíc je na něj doživotní záruka, tak budu spokojený. Jen aby to všechno byla pravda....
Nemá někdo osobní zkušenost ?




Firma K&N si je vědoma kvality svých filtrů, tudíž udává na své filtry záruku až 1 600 000 km (ale jen za předpokladu, že je filtr mechanicky neporušen a je o něj pečováno dle návodu!).

Mezi nejhlavnější přednosti vzduchových filtrů K&N paří již zmiňovaná zvýšená propustnost vzduchu, která se v některých případech může navýšit až na 40% (záleží na stáří, opotřebení motoru atd...). Zvýšením propustnosti dosáhneme nárůstu výkonu (až o 3-8%), ale ne na úkor zvýšení spotřeby, jak tomu bývá u nekvalitních sportovních filtrů. Filtry K&N se naopak vyznačují snížením spotřeby (až o 5-10%)!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

26.08 2012 10:44


Zerling: máme všechny díly

písni případně do maila co chceš nacenit ať to mám někde uložené a nehledám to znovu

sportovní filtry jsou téměř o ničem, spotřeba stejná, výkon o 1-3% vyšší a malinko hlučnější motor
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

26.08 2012 13:02


Zerling:
Myslíš, že ten filtr jsou jen vyhozené peníze ?

Jako pokut se sníží spotřeba o 5-10% a výkon naroste o 3-8% a navíc je na něj doživotní záruka, tak budu spokojený. Jen aby to všechno byla pravda....
Nemá někdo osobní zkušenost ?




Firma K&N si je vědoma kvality svých filtrů, tudíž udává na své filtry záruku až 1 600 000 km (ale jen za předpokladu, že je filtr mechanicky neporušen a je o něj pečováno dle návodu!).

Mezi nejhlavnější přednosti vzduchových filtrů K&N paří již zmiňovaná zvýšená propustnost vzduchu, která se v některých případech může navýšit až na 40% (záleží na stáří, opotřebení motoru atd...). Zvýšením propustnosti dosáhneme nárůstu výkonu (až o 3-8%), ale ne na úkor zvýšení spotřeby, jak tomu bývá u nekvalitních sportovních filtrů. Filtry K&N se naopak vyznačují snížením spotřeby (až o 5-10%)!


Zdá se mi to trochu nesmysl u tohodle motoru který je už tak nastaven celkem napřesno a výkonově celkem vysoko. Naopak použitím KN se ti spíš zvýšá spotřeba jelikož váha vzduchu ukazuje větší průtok vzduchu a zasírá to váhu vzduchu. ¨

KN jsem měl u bejvalky 4.2 a že by byl rozdíl spíš naopak spíš mi připadala větší spotřeba. U 3.0tdi dělá nejvíc chip, ten ti dá víc paliva a tím i víc roztáčí Turbo* a to ti dá dohromady s palivem víc výkonu a ne nějaký filtr. Další věc která ti přidá výkon je dobrý odvod výfukových plynů, kvalitní svody, střední díl a odstranění DPF* pokud jej máš.

Můj motor má pouze chip a myslím že jede hodně pěkně není třeba dalších úprav, spotřeba na ten výkon luxus a zátah velice pěkný. Samozřejmostí je stopro stav motoru a pravidelná výměna filtrů.

Pokud jsem něco napsal špatně, prosím o opravu zkušených ákáťanů.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

26.08 2012 18:57


TO Meggy: nedostanu se na tvůj profil, nemám ještě na Audi clubu 15 příspěvků. Buď pojď na VW club , nebo prosím napiš svůj telefon a zítra bych ti zavolal a domluvili bychom se (můj tel je: 724 637 096)

To Jizan.com: Audi s motorem 3.0Tdi 165 kW jsem měl a rovněž s chipem. Byla to bomba. To auto letělo... Vlastně pocitově skoro nevím, zda ta 4,2i jede lépe. Obě auta jsou super !!
co se týče toho výkonu, tak prý i pomáhá odstranit EGER ventil. Ale já to nikdy neudělal...

Chip nevím. jsem se ptal kámoše a ten říkal že u té 4,2i chip tuning je k ničemu. prý za ty prachy nedostanu skoro žádný výkon na víc. Význam to má prý hlavně u nafty.

cituji: Další věc která ti přidá výkon je dobrý odvod výfukových plynů, kvalitní svody, střední díl a odstranění DPF* pokud jej máš.

To znamená koupit komplet nové výfuky ? To bych se asi nedoplatil. Ale díky moc za radu. Zkusím se na to alespoň zeptat.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

26.08 2012 19:03


Zerling: aha tak mi písni na mail, stejně vše řeším písemně
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





26.08 2012 19:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

26.08 2012 19:24


Super a díky Meggy. Máš to v mailu.

Už jen dodělat Turbo* nebo Kompresor*. Pak by to mohlo jet docela hezky

Díky všem za rady. Pouze najít dobrej servis. Nemám velké oči, že mi to někde udělají levně. Úplně mi bude stačit když najdu místo, kde mne přímo neokradou ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

26.08 2012 19:26


Zerling:
Stačí 171kW nebo 176kW motor k tomu chip a budeš spokojenej.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

26.08 2012 22:11


Citace:
"Díky všem za rady. Pouze najít dobrej servis. Nemám velké oči, že mi to někde udělají levně. Úplně mi bude stačit když najdu místo, kde mne přímo neokradou ...


Psal jsem ti ře vím o jednom v Náměšti na Hané, je to dobrej borec a v motorech se vyzná. Je to z OL asi 15 - 20 km... můžu ti na něj poslat číslo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

26.08 2012 22:29


Nemá náhodou Touarega 4,2 ? Číslo pošli. Díky.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

27.08 2012 13:38


jizan.com:
Ještě že ten rozvod vydrží aspoň těch 250tkm oproti klasice která se musela měnit co 120tkm.


To se bavíš pořád o tý 4.2?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

27.08 2012 15:00


Xoník:


To se bavíš pořád o tý 4.2?

Bavím se o všech řetězových rozvodech motorů do V u modelu 4F včetně 4.2.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email