Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 197 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 194
Uživatelů: 3
Celkem: 197

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

15.08 2012 11:11


tady se to točí okolo dvou věcí:
LPG* pro auta pro velký nájezd km, pro denní ježdění, atd. Tam je to LPG* na místě.
Ale když bude mít někdo RS6 na denní ježdění, aby mělo cenu uvažovat o úspoře pomocí LPG*, tak musí počítat i se servisem/údržbou, který je neúměrně vysoký oproti normálním autům. To je asi to, co má root na mysli.

Snad jsem můj názor popsal dobře. Úspora na palivu ano, ale s tím souvisí (ne s LPG* jako takovým, ale nájezdem km) i servis a údržba a tím pádem už zase taková výhra není
sponzor





15.08 2012 11:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

15.08 2012 11:18


Flex:
Ano, přesně tak.
root:
Tedy tvrdím, že pro velký objemy a servisně náročný auta to přestává dávat smysl!


Hele rozumněl bych, kdyby byl Venca z Prahééé, tak bych si řek, že za to nemůže, ale kurňa, ogar z Valašska by moh mít pod čepicí

Když do toho narvete LPG* a budete s tím lítat jako s oktávkou, tak se poserete z nákladů na servis, když do toho narvete LPG* a budete dělat standartní nájezd, tak se to nevyplatí, viz. Excel.

Pak je tu zlatá střední cesta, neservisovat to a sjezdit to do krve - a jsme na začátku u tvrzení, když na to nemám, tak si to nekupuju.

Časem lidi možná přestanou myslet prdelema a pochopí význam psaného textu, i někteří pražáci, jsem optimista
AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1682 | Témat: 48

15.08 2012 11:27


root:
vencaa6:
Tedy tvrdím, že pro velký objemy a servisně náročný auta to přestává dávat smysl! Pochopíš to někdy?


To je zajímavý Roote, já bych právě s ohledem na matematiku, na kterou se neustále odvoláváš, řekl, že naopak u velkých objemů (rozuměj u velký spotřeby) se to vyplatí... Protože rychleji šetříš.

Nevyvolávám flame (doufám), ale mícháte plno věcí mi přijde. Aplikujme KISS přístup

LPG* - 18 Kč, Benzín 36 Kč.
S LPG* jezdíš váženym průměrem za 22 Kč na litr řekněme, OK? Jako že teda těch 20% se stejně jezdí za 36 (to startování a tak, OK?)

Čili za každý spálený litr paliva ušetříš 14 Kč neboli jezdíš za 61% ceny oproti samotnému benzínu.

Tím se dostávám k tomu, že si myslím, že čím víc ti auto žere tim rychleji se ti investice vrací, není to snad tak? Přece speciálně u velkých objemů je rozdíl zda jedeš někam za 1500 Kč nebo za 570 Kč.

Dále teoreticky:
* roční nájezd 50 000 Km
* spotřeba 12l / 100 Km
= za rok projedeš 6000 litrů - na každym litru si ušetřil 14 kč průměrně - ušetřil si tedy 84000 Kč. Mínus samozřejmě investice do LPG*. Nechápu proč by se LPG* nemělo vyplatit, zas tak drsnější servis to mít nemůže a auto servisuješ tak či tak, ne?
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

15.08 2012 11:34


je to marný
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

15.08 2012 11:41


Flex:
Pražák, vzávám to
AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1682 | Témat: 48

15.08 2012 12:12


Roote: jednoduchá otázka: kolik je podle tebe "standardní" nájezd?

Standardní pro RS6, abysme nebyli moc OT a standardní řekněme pro nějakej čtyřlitr kam si člověk hodí LPG* protože chce ušetřit?


"když do toho narvete LPG* a budete dělat standartní nájezd, tak se to nevyplatí" Kolik je teda standardní nájezd? Ty zas mluvíš tak, aby se ti to hodilo do krámu :-E

Protože myslim, že nejsi v rozporu s nikym z diskutujících, že pokud člověk najezdí málo tak se mu LPG* nevyplatí, ale připadá mi, že to vždy podáváš tak, že my sme ti hlópý z prahé.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

15.08 2012 12:18


root:
Když do toho narvete LPG** a budete s tím lítat jako s oktávkou, tak se poserete z nákladů na servis, když do toho narvete LPG** a budete dělat standartní nájezd, tak se to nevyplatí, viz. Excel.


tohle chápu. já ti jen rozporuju tvoje výpočty viz excel... nic víc, nic míň zde řešit nehodlám a už ani toto ne...
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

15.08 2012 12:23


Mauglí:
Proč se nebavíme konkrétně? Si do toho excelu dosaď čísla a zjistíš, kdy se to vyplatí a kdy ne.

Odpověď na otázku: Standardní nájezd je průměrný roční nájezd v ČR, tedy 15tkm. Při tomto nájezdu je úspora na LPG* 20-30tisíc za 4 roky, tedy cca 10tkč ročně za předpokladu dodržení všech servisních intervalů doporučených pro LPG* v případě W12.Pro RS6 to vyjde podobně.

To si párkrát nedám kafe na Bahnhofstrasse a mám to doma taky.

Úspora se s vyšším nájezdem pochopitelně dramaticky zvedne, o tom se nepřu, ale také se dramaticky zvednou náklady na servis a provoz jako takový. Čímž se to jako celekm stane ekonomicky nesmyslné. To auto není na běžné ježdění.

Pokud mi někdo tvrdí, že si narve do RS6 LPG* aby při nájezdu 50tkm ročně ušetřil na dovolenou, tak mám docela vážné dúvody pochybovat o jeho mentálním zdraví. Protože raděj budu jezdit něčím normálním a ušetřím nejen na dovolenou, ale i na celou RS6 ještě jednou.

K Praze: Obecně velice nerad sahám k rozlišování kdo a odkud, ale když jinak komunikovat neumíte, tak to hold hraju s Váma.
sponzor





15.08 2012 12:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1682 | Témat: 48

15.08 2012 12:34


root:
Mauglí:

Úspora se s vyšším nájezdem pochopitelně dramaticky zvedne, o tom se nepřu, ale také se dramaticky zvednou náklady na servis a provoz jako takový. Čímž se to jako celekm stane ekonomicky nesmyslné. To auto není na běžné ježdění.



A zase: tvá 1. věta fakt; 2. věta tvůj pohled na věc podanej jako fakt.


Co kdybych to převrátil a řekl: Někdo má RS (nebo řekněme ten Escallade nebo třeba čtyřlitr v Q7 nebo tak něco) a jezdí s nim hodně, řekněme 30 tis. km ročně a víc. A takových je plno, to se určitě shodneme. Člověk, kterej to má a jezdí s tim tolik počítá i s tim servisem a pak je pro něj LPG* prostě úspora.

Jde mi o to obecně:

Já a pár lidí tady se snaží říct, že někdo má hodně žravý auto (a počítá se servisem, prostě vše něco stojí) tak zapřemýšlí nad LPG* a hle vypadne mu, že bude jezdit za míň.

Kdyžto ty (jak to já chápu) říkáš: LPG* je prasárna. Když si někdo u žravýho auta dělá LPG* tak je pablb, protože při malym nájezdu se to nevyplatí a při velkym nájezdu se platí hodně za servis a navíc takový auta nejsou na velkej nájezd. Ty úplně vypouštíš, že třeba člověk s vysokym nájezdem s tim servisem počítá (jedno jestli s LPG* nebo bez), pak je LPG* prostě jen otázkou času, kdy se investice vrátí a dotyčnej začne šetřit, protože za servis by platit tak jako tak.
AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1682 | Témat: 48

15.08 2012 12:42


4 roky po sobě 78500 km za rok. V servise nechal majlant pravděpodobně.
Propálil zhruba 43960 litrů benzínu.. Ten člověk utratil mega a půl za 4 roky jen za benzín.. tady by to LPG* asi lehce pomohlo (samozřejmě je to jen jedna strana mince, RS + LPG*, asi to ztratí část výkonu a reputace atd..)
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

15.08 2012 12:45


Mauglí:
Já se nabavím o nějakým eskaláde, ani o kvéčku v benzínu. Tady je řeč o RS6, tak to zkus prosím nějak přeformulovat, nebo vzít v úvahu.

A ano, pokud někdo nalítá s RS6 50tkm ročně a narve do toho LPG*, tak mu mohu gratulovat k tomu, že to mega ročně do toho vožení může narvat.

Ale pro mě to není úspora, pro mě je to ekonomická kravina. Protože A6 v dízlu, Passat v origo CNG*, Mercedes v origo CNG* mi udělá lepší službu. Což není asi fakt, ale skutečně můj názor a můj pocit.

Asi se budu muset zařadit mezi kastu chovatelů labradorů s hypotékama, abych začal myslet správně ekonomicky - což je termínus technikus, který jsem někde četl, asi je to fakt fenomén moderní doby.
AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1682 | Témat: 48

15.08 2012 13:05


jdeš ode zdi ke zdi roote, končim neobhajuju LPG* ani nejsem antiLPG, neni potřeba tě o něčem přesvědčovat. S origo CNG* souhlas, taky mi to přijde nejrozumější mít to rovnou z továrny.

Při vysokym nájezdu to u RS úspora je, to je fakt. Opět opakuji, že pokud majitel počítá se servisem, který se váže na určitý nájezd km tak je to zktátky čistá úspora (po odečtení nákladů na montáž).

Jestli někomu udělá lepší službu to či ono je irelevantní, protože pak bysme mohli skončit u doporučení Dacia Logan. Ty máš pokud vim C5 třílitr benzín, myslim, že bysme taky našli x aut, který by ti udělali lepší službu, ale to asi ne, protože máš naprosto jasný preference. Někdo má preference RS6, tečka, počítá s vysokym nájezdem a servisem - pak LPG* ano. Má to svý plus, má to svý mínus, každej ať si rozhodne. Je to úplně to samý jako když si někdo koupí třeba supersport - ty auta nejsou moc levný a jezdí se s tím většinou malý nájezdy. Nebylo by pak lepší si to auto x krát pronajmout? Ne vše je o ekonomickym pohledu na věc.

Díky čau, tenhle topic už zasírat nebudu, mír.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

15.08 2012 13:21


Mauglí:
Mauglí, nejdu. Od začátku tvrdím to samý a vždy jsem to tvrdil, jsem názorově konstatní.

Ty se pohybuješ v rovině teorie, že kdyby se našel majitel tak by ... asi možná i dal ...

Já od začátku tvrdím konkrétnímu tazateli co má ještě mokrej podpis na řidičáku a mokrej sen o konkrétní RS6 f plynu a kecy o vile v Chorvatsku aby se na to vysral, protože to nedá, případně se z toho zblázní. A tady jsem to spočítal, že to nevychází zdaleka tak růžově.

Mám co mám, mám auto, které uživím. Jezdím teď 6tisíc měsíčně a nějaký LPG* mě netrápí, protože je mi zrovna teď u prdele kolik to žere. Možná a protože jsem poslední dva roky neseděl na zadku a něco taky dělal. Když jsem hold neměl na mlíko, tak jsem hold nejezdil, ale nevymejšlel píčoviny. Každej to máme hozený jinak.

To víš, to jen tak k tomu tlachání na Moravě.

Zdar a sílu
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.2. 2011
Příspěvků: 67 | Témat: 4

15.08 2012 14:19


Hele on sice root mluvi jako kdyby byl moravak, ale fakt ma pravdu Si to muzes cely prepocitat ciste na najezd, bez ohledu na roky, protoze servis se ti taky pocita v intervalech.

Pokud na najezdu 15k km usetrim 10.000 korun na palivu, tak je to super. ALE! Tim, ze mam auto na LPG*, trak se mi meni servisni interval, kterej se mi zkracuje, rekneme z 15k km na olej na 10k km. To znamena, ze kazdejch 10.000 kilaku, ktery s autem ujedu, musim zase do servisu, nebo si sam udelat udrzbu. Nez ujedu 10.000 kilaku, usetrim na palivu 6.666 korun. A ted to kouzelny. Pokud me bude stat servis toho auta min, jak 6.666 korun, tak je to super, protoze ho zaplatim z usetrenejch penez a jeste mi neco zbyde. Ale kdyz bude stat vic, tak je to v prdeli, protoze nejenom ze vyplaznu vsechny usetreny prachy za servis, ale jeste doplatim. Protoze za blbou V6 v nafte platim servis pres 7 (a to ne origo servis), lze ocekavat, ze u RS6 bude naklad jeste vyssi.

Takze vysledek:

Na palivu urcite usetrim
Do udrzby auta narvu daleko vic nez kolik usetris

podtrzeno secteno, porad je lepsi do toho lejt N98 za 40
AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

15.08 2012 14:31


Lokki:
dtrzeno secteno, porad je lepsi do toho lejt N98 za 40


Jo, přesně, protože pak je servis určitě levnější, než úspora proti jízdě na benzín ... jak říká Béda Trávníček ... a mám to zadarmo
Nějak jsi se do té úvahy zamotal
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

15.08 2012 14:33


Lokki: Nejak si v te teorii zapomnel na to,ze i auto jezdici na benzin se musi servisovat
sponzor





15.08 2012 14:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.2. 2011
Příspěvků: 67 | Témat: 4

15.08 2012 14:49


bicek: Vidis, mas pravdu, v tom pripade je potreba upravit akorat kalkulaci. Predpokladam servis LPG* 10k km, normal 15k km, takze ta zminena usetrena castka musi byt mensi jak 1/3 celkovyho nakladu na servis...?

radsi si to rozepisu jak pro blbce...

s benzinem jedu do servisu kazdych 15k
s LPG* kazdych 10k
frekvence navstev servisu je tedy o 1/2 vyssi (tri navstevy LPG* servisu = 2 navstevy benzin servisu)

Takze to znamena, ze usetrene palivo by ti melo zaplatit kazdy treti servis, tzn. servisni naklady musi byt nizsi jak 13.300 korun pri dane uspore... ted je to spravne?
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

15.08 2012 14:52


Lokki: To uz by slo.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

15.08 2012 14:55


zapomínáte v kalkulaci na
to že - na LPG* si to vezme o cca 10% víc
- že výfuková soustava na LPG* podléhá více korozi
- dále na pravidelné revize LPG* systému
- a na vyssí zatížení tzn zadní pružiny více trpí a umřou dřív !
- plus servisní náklady na LPG* ! filtry membrány
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.2. 2011
Příspěvků: 67 | Témat: 4

15.08 2012 15:02


Krysar: Vyssi spotrebu paliva by si mel clovek spocitat uz v ty uspore, delal jsem obecnou kalkulaci co by teoreticky mela jit naroubovat na kazdy auto. A vyssi naklady na servis jsou zase v ty servisni casti, holt je treba si uvedomit, ze to neni jenom o proliti oleje a vymene svicek, nemam RS6, takze netusim, na kolik vyjde klasickej servis, kolik by staly vyssi naklady co ty jsi uvedl, ale obecne to v tom je zakomponovany
Anonymní





15.08 2012 15:50


root: kdyz ja mam mokre sny o RS6, mokrý podpis na ridicaku.. a mokre kecy o vile v chorvatsku... v tom pripade ty musis mit tak mokre trenky z tech tvojich kecu co tu valis ..... mokry podpis na ridicaku mozna mam... ale to nemusi nutne znamenat ze nemam vilu v chorvatsku a ze si chci poridit RS6 ... zavidis snad nebo co dohaje ?! jestli ANO tak se radsi zdrz komentare.. ja sem se neptal na tvuj nazor co mam mokre ! ale ptal sem se na to co dohaje udela LPG* s RS6stkou .. a kdyz se tak na to divam od zacatku tak vlastne tuhle dokolavedouci nesmyslnou diskuzi o pocitani uspor a neuspor jsi zacal ty ! tak uz prosim radeji nic nerikej.. rad bych se dozvedel neco ke konkretnimu tematu ktere jsem zadal.. tez mam auto co uzivim.. a vim ze si muzu dovolit i tu RS6 se standartni spotrebou se 100 octanovym benzinem a neresim to... ja resim pouze a jen jestli se to ne vyplati ale jestli se s tim da jezdit ... a to ze bych tim treba mohl usetrit ( nerikam ze za kazdou cenu chci! ) ale nejsem rozezrany fracek kteremu je zase vsechno jedno ze a korunka ke korunce ... a diky tomu bych mel treba i na drazssi servis one audi RS6
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

16.08 2012 10:13


Tenhle thread se mi líbí ! Kdybych si kupoval RS6, tak jí rozhodně taky zplynuju!!
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 2

16.08 2012 12:51


Chlapci, chlapci, je tady nějak mnoho povyku téměř pro nic bych řekl. RS6 4,2 Birturbo na LPG* dozajista předělat půjde, to je jasná věc. Jen je to holt jako se vším - musím si předem zvážit, na co to auto budu potřebovat. Pokud si jej kupuju jen pro radost, tak pochopitelně nemá smysl do toho to LPG* bastlit. Pokud si to kupuju na denní ježdění, no tak to bych si asi RS6 kupovat neměl ... A pokud ano, tak samozřejmě nesmím řešit servisní náklady s provozem RS6 spojené. Já osobně jsem třeba zrakově dost postižený, ale auta mě odmalička zajímala. Měl jsem jich v životě již poměrně hodně (na prstech obou rukou by se to rozhodně spočítat nedalo) - naftu, benzín, benzín s turbem, nové, bazarové, no prostě všehochuť, až jsem přišel nato, že já jsem zkrátka krevní skupina, co k životu potřebuje na talíř velký flák masa a pod kapotu velkoobjemový, sametově běžící zážehový motor. Samozřejmě neřídím, ale nechávám se vozit, Koupi S6 jsem dlouho zvažoval a protože už jsem v minulosti auto na LPG* měl tak jsem věděl, že i S6 na plyn nechám předělat. Stejně jako s výběrem auta, je to potřeba zvážit i s instalací alternativního pohonu na LPG*, protože samozřejmě počáteční investice do přestavby, není tou jedinou, kterou LPG* bude vyžadovat. Dalším faktorem třeba je, jestli jezdím dlouhé trasy, nebo jen krátké pojížďky po městě s velkým počtem studených startů, protože po studeném startu to pochopitelně ještě chvíli spaluje benzín, dále pak pravidelné roční revize, výměny filtrů atd. Já osobně třeba měním svíčky u LPG* po 30000 a filtry po 15000 km – což se do nákladů promítá částkou zhruba 12 haléřů na každý ujetý kilometr. Pokud jde o olejový servis, tak předchozí majitel servisoval v Audi a jezdil „Long-life“ intervaly s výměnou každých cca 35000 km – fuj, hnus. Já používám motorový olej Liqui Moly – dle specifikace VW 502.00. Olej je vyvinutý i pro motory spalující LPG* / CNG* a lze jej použít i pro prodloužený servisní interval výměny až na 30000 km. Já měním každých 15000 km a i s filtrem a prací se vejdu bez problémů do 2000,- Kč, takže oproti provozu na benzín v tomto ohledu rozhodně vyšší náklady nemám. A samotné náklady na pohonné hmoty? Tak Naturalu 98 jsem měl průměrnou spotřebu 13 litrů a na LPG* si to vezme v průměru 14,5 litru. Při těchto reálných hodnotách spotřeby a cenách 17,- Kč za LPG* a 40,- Kč za Natural 98, pak mám čistý rozdíl 2,735 Kč na každý ujetý kilometr – tzn. i když odečtu oněch výše zmiňovaných 12 haléřů na kilometr, tak pořád šetřím 2,60 Kč / km. A i kdybych šetřil jen 2,- Kč na ujetý kilometr, tak mám za rok přestavbu zaplacenou a dál už je šetřím.
NECHCI A NEBUDU se tady s nikým o ničem dohadovat – čísla která jsem Vám napsal, jsou reálná a názor na výhodnost popřípadě nesmyslnost přestavby velkoobjemového auta na LPG* nechť si udělá každý sám. Stejně tak ať si každý udělá názor na mě, jestli jsem dobytek, když jsem do S6 nechal namontovat LPG* – já sám za sebe mohu s čistým svědomím prohlásit že každé auto , které jsem kdy měl a mám, je v perfektní kondici a cokoli začne být špatně se ihned řeší. Tudíž ani přestavba na LPG* nebyla provedena v rámci hesla „jezdit na plyn, šetřit a na všechno srát, dokud něco neupadne“
Naposledy upravil radek-13 dne 16.08 2012 16:17, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

16.08 2012 13:43


radek-13:
No vida, konkrétní data. Ovšem i ta ti někdo popře, vsaď se
sponzor





16.08 2012 13:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.11. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 2

16.08 2012 14:10


Tak o tom nepochybuji

Fakt je, že jezdím 90% mimo město a po startu tak minimálně 30 km a víc jedu, takže ani nepálím toliko benzínu na starty v poměru k ujetým kilometrům. Takže 3 měsíce už jsem nedržel benzínovou pistol v ruce, ale podle ručičky ukazatele stavu paliva v nádrži se ta chvíle nezadržitelně blíží...
Anonymní





17.08 2012 7:05


radek-13: moc krásně ... Srozumitelně a hlavně k tématu napsané ! ... Díky neco takového sem potřeboval vědět
AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 133 | Témat: 4

07.11 2012 13:00


Krysar:

vašíčku
rs6 brzdový kotouč 12 - 14000 kč x 2
zapalovací svíčka je kupodivu levná 480*8 kč NGK
Tlumič sem neorigo nasel jen bilstein 25000kč a 50 000kč kus
sada ramen replika 29 000kč !

ceny druhošky ))


To jsou ceny před 6 lety,ne?
Jinak neorigo servis je hodně podobnej obyčejný S6,jediný co Vás tam můžou strašit jsou turba...
AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

03.09 2022 18:54


Je mozne ze C5 RS6 existoval exemplar s LPG* od vyroby?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému








Audi RS6 Avant - Vo velmi peknom zachovalom stave auto garažované, mnou nejazdene v ZIME ani v DAŽDI!!!

V Technickom preukaze je táto RS6 vedená ako "ŠPECIALNE VOZIDLO" z Dôvodu že v tej dobe si niekto to auto dal skladať v Audi ručne priamo na mieru je tam navolená trošku ina výbava "zvláštna výbava" ako u bežných RS6 - vysvetlím po tel.

Stručný popis..

Motor 4.2 V8 BiTurbo* ešte nepriame vstrekovanie.
Kód motora BCY - velmi ale velmi spolahlivý motor

Rok výroby 4.7.2003

Výkon 450 koní v sérii.
Čipované na cca 500 koní a 650NM
je to velmi spolahlivy 5 stupnový Automat Tiptronic* (hydromenič) v RS6kach nesmrtelna prevodovka.

Autu som ja nedaval nikdy pecky je to vikendovka ktora sa jazdila len za pekneho počasia nikdy nejazdene v zime alebo v daždi.

Benzin + Plyn... Plyn je tam montovaný už od výroby. Každý rok prebiehla jeho údržba, nejazdím na spotrebu ale da sa s tym spraviť 100kilometrov za 7-9eur
V 9 mesiaci roku 2021 sa dávala úplne nová LPG* Nádrž a robil sa velky servis plynu v hodnote 700€ !!!

Som jej majiteľom 7 a pól roka vždy bolo o auto maximalne starané nieje to moja jedina RS6 takže viem ako sa k tomu autu chovať. aktualne ma najazdených 262000km a napriek tomu auto vyzerá ako nové či už interier alebo extterier alebo po mechanickej stránke. pri 235 000tisíc velmi vela veci porobených popozerat treba na foto
Minulý rok sa dávali nove PREDNE plus ZADNE kotúče + doštičky v hodnote 1259€

Na aute su original Audi rotory z Audi RS5 obute na pneu NOVYCH PNEU KUMHO

STK*+EK platna ešte 1rok a 2 mesiace (emisie mala naposledy ukažkove) na benzine aj plyne

Olej menený každých 5tisic MIllers NT+

Velmi pekna ojedinelá červena farba + hlinik, karbonove sanie a kryt motora, v interieri karbonove doplnky Alcantara* + koža.

Iný pocit z toho auta je na fotkách a v realite keď si do toho človek sadne technicke svalenie je 2002 ale milénium je skôr ako 90té roky. Ku autu som sa vždy spraval slušne interier je maximalne zachovalý ... z vonku žiadna hrdza,preliačeniny alebo niečo podobne fakt pekný stav. Okolo motora sucho žiadne uniky oleja,vody alebo niečoho podobneho

Tlmiče sú tam original DRC.
Motor bol kompletne pretesnený, nove turba,katalizátory,robene hlavy,ventily,rozvody + napinaky, vyfukove zvody, katalizatory,robeny vyfuk, novy alternator,prevodovky olej,klimatronic,predne svetlá,pletence,predna náprava komplet + 4ks ložiská, intercoolery, brzdy predok + zadok, doštičky a tak dalek ... (servis v hodnote 5600€)

S LPG* NIKDY NEBOL PROBLEM!!!!

Treba prísť vidieť a vyskúšať samozrejme s peniazmi treba prísť nie špekulovať cez internet ak chceš jednať o cene tak treba jednať osobne. Nekontaktuje ma Gucci,Armani a Versace a hlavne nie Koktavia 1.9TDi odborníci ktory vidia RS6 na každom rohu

Možnosť pri obhliadke dať auto na zdvyhák alebo diagnostikou VCDS-mojou.
Kontaktovať telefonicky na sms nereagujem/

Meno:

David

Telefón:

090... zobraz číslo

Lokalita: Mapa 053 51 Gelnica

Videlo:
1613 ľudí

Cena:
20 000 €
AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

03.09 2022 19:09


denial: ne.
Stejne jako nema duvod individualni objednavka a to ani kdyby ji skladalo (a v te dobe asi i skladalo quattro* gmbh).
Nerikam ze neni hezka, ale LPG* tam origo neni, a ty papiry jsou taky zvlastni....
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

04.09 2022 9:08


Zjistit VIN* a dohledat se pak da jestli to bylo specialni edice
Je potreba zjistit puvod. Pokud to bylo dovezeno z Italie, tak popis specialni vozidlo dava logiku
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email