Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 150 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xtrancer
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 410
Online návštěvníků
Návštěvníků: 146
Uživatelů: 4
Celkem: 150

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Funkčnost ESP, ASR A6
tagy: wiki: ASR, ESP...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 25 | Témat: 2

22.02 2009 11:00


Měl bych dotaz ohledně toho jak poznám že mně fungzje ESP* ,ASR* , myslím tím při jizdě.Jedná se o A6 sedan 2.5 TDI*

moved & edited by root
nahoru

sponzor





22.02 2009 11:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

22.02 2009 11:06


skus zahrabat na sněhu, nemělo by to hrabat a měl bys cítit takový cukání a nemělo by to reagovat na plynovej pedál.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.02 2009 11:08


rommario: a na palubce by ti měl začít blikat takový oranžový trojúhelník.

jo a příště zkus téma nazvat třeba: Fukčnost ESP* a ASR*...

jinak vitaj a poruč
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 25 | Témat: 2

22.02 2009 11:17


diky za odpovědi.Čeho jsem si ještě všiml je že přijizdě to sem tam zacuká do boku pokud nejedu všema kolama na stejným povrchu adhezně.Je to taky ESP* nebo jen iluze....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

22.02 2009 11:20


rommario:
sem tam zacuká do boku pokud nejedu všema kolama na stejným povrchu adhezně

tomu dobře nerozumím, myslíš při akceleraci na nestejným povrchu? Pokud ano, tak je to ASR* jelikož kola s menší přilnavostí se snaží klouznout, ale ASR* se aktivuje a neumožní to.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 25 | Témat: 2

22.02 2009 11:22


Nemyslím při rozjezdu ,už při jizdě třeba v 80km/h
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.02 2009 11:22


tak pokud jsi ve smyku, tak je to ESP*. máš na palubce tlačítko ESP*? nebo to máš rozdělené a máš tam i ASR*?

když vypneš to ASR* a při rozjezdu na sněhu přidáš hodně plynu, tak to začne hrabat jak vzteklé. pokud ho necháš zapnuté, bude ti na palubce blikat kontrolka a hrabat to nebude skoro vůbec.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 25 | Témat: 2

22.02 2009 11:24


Mám jen tlačítko ASR*
nahoru

sponzor





22.02 2009 11:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.02 2009 11:32


rommario: že by jsi neměl ESP*? divné.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 25 | Témat: 2

22.02 2009 11:33


Dá se ještě jinak zjistit správná funkčnost ASR* ESP* než za jizdy??Nebo jestli to tam vůbec mám?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.02 2009 11:37


rommario: jj, přes diagnostiku...

dekóduj si výbavu v garáži. u rezervy máš takový štítek, ten přepiš do profilu - garáž a uvidíš co tam máš a co ne. ten štítek je i někde v papírech. teď nevím jestli v servisce. ale někde jsem ho sebe u zahlédl.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.02 2009 11:40


rommario: je to popsáno tady:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 25 | Témat: 2

22.02 2009 11:42


Podle winu to tam mám jen se ptám protože mne se nic nikdy nerožlo ikdyž jsem hrabal na sněhu.Musi to hrabat nějak dýl třeba cca 5s. nebo to stači jen prohrábnouot....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.02 2009 11:44


rommario: stačí prohrábnout a už to aktivuje. je to spojeno s ABS*... jakmile se protočí kola, tak je elektronika začne přes ABS* přibržďovat, aby se neprotáčela. to musíš poznat, jestli to faká nebo ne. kdyby to nefakalo, tak když přidáš hodně plyn, tak se ty kola roztočí do vysokých otáček. což ASR* nedovolí.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 25 | Témat: 2

22.02 2009 11:50


Tak já to ještě otestuji .Díky za odpovědi.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

22.02 2009 11:50


vencaa6:
rommario: stačí prohrábnout a už to aktivuje. je to spojeno s ABS*... jakmile se protočí kola, tak je elektronika začne přes ABS* přibržďovat, aby se neprotáčela. to musíš poznat, jestli to faká nebo ne. kdyby to nefakalo, tak když přidáš hodně plyn, tak se ty kola roztočí do vysokých otáček. což ASR* nedovolí.
a uplně stejně to dopadne s ABS*. Když prudce zabrzdíš, tak tě začne cukat do brzd.pedálu. Takže pokud ti funguje ABS*, tak si myslím, že není důvod, aby ti nefungovalo ASR*. Je to jedna ŘJ.
nahoru

sponzor





22.02 2009 11:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 25 | Témat: 2

22.02 2009 11:52


ABS* drnčí do pedálu to jo ,jen jsem nezaragistroval to ESP* potažmo ASR* Jelikož se nic nerožlo atd...ještě to otestuji na sněhu diky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

22.02 2009 11:55


tak dej pak vědět, na co jsi přišel.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

22.02 2009 11:59


ked tam mas len tlacitko ASR*, tak to ESP* nehladaj lebo ho nemas
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

22.02 2009 12:01


rommario:
ABS* drnčí do pedálu to jo ,jen jsem nezaragistroval to ESP* potažmo ASR* Jelikož se nic nerožlo atd...ještě to otestuji na sněhu diky


dle dekodovane vybavy tam ESP* nemas, pokud nemas ani tlacitko tak tam fakt asi neni
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

22.02 2009 13:35


rommario:
Upraveno a přesunuto
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 25 | Témat: 2

22.02 2009 19:40


takže jsem to prubnul na sněhu a mám jen ASR* a ABS* .Takže otázka zní jestli někdo nevíte zda by se tam ESP* dalo dodělat a zakolik cca?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

22.02 2009 19:42


rommario:
takže jsem to prubnul na sněhu a mám jen ASR* a ABS* .Takže otázka zní jestli někdo nevíte zda by se tam ESP* dalo dodělat a zakolik cca?
hmm, tak to si myslím, že ne, ale to nevím, tak si počkej na zkušenější názor.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 25 | Témat: 2

22.02 2009 19:52


Počkám jelikož mne to celkem zajimá.Myslím si že je to jen soft,upravit.....uvidíme
nahoru

sponzor





22.02 2009 19:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

22.02 2009 19:57


rommario:
Bohužel ne. Systém ESP* využívá informaci z akcelerometrů a dalších čidel, která Ty mít asi nebudeš.

Respektive všechno jde, jen malý děti se musej nosit ... ale finančně by to bylo myslím likvidační.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 25 | Témat: 2

22.02 2009 19:59


Diky za odpověd, musim si nechat zajit chuť.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

22.02 2009 20:03


já si myslím, že pokud umíš jezdit a víš co dělat v nahodilé situaci, tak ESP* nepotřebuješ. Já ho taky nemam, ani ASR* a taky jezdim. Víš co se říká: čím víc elektroniky, tím větší průser. Ono je to fajn, ale do doby, než se to začne kazit.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 25 | Témat: 2

22.02 2009 20:16


To s tebou samozřejmně souhlasím ,jen jsem si říkal pokud by to nebylo nic složitého že bych to miláčkovi dopřál....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 175 | Témat: 32

22.02 2009 22:10


honzabas:
já si myslím, že pokud umíš jezdit a víš co dělat v nahodilé situaci, tak ESP* nepotřebuješ. Já ho taky nemam, ani ASR* a taky jezdim. Víš co se říká: čím víc elektroniky, tím větší průser. Ono je to fajn, ale do doby, než se to začne kazit.


aj ten najlepsi sofer urobi chybu len je otazne ci zostane nepotrestana alebo opak.ESP* a ASR* je podla mna elektronika ktora ma svoje opodstatnenie a ja by som auto bez tychto systemov nechces len raz ich budes potrebovat a a su zaplatene tot moj nazor
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

23.02 2009 9:32


rommario:
Měl bych dotaz ohledně toho jak poznám že mně fungzje ESP* ,ASR* , myslím tím při jizdě.Jedná se o A6 sedan 2.5 TDI*

moved & edited by root
ked som to zazil prvy krat tak som mal pocit ze sa ma auto snazi zbavit ale opak bol pravdou
Hlavny ukazovatel je ta kontrolka, ak blika tak ,,jedes jako prasa,,
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email