Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 350 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 344
Uživatelů: 6
Celkem: 350

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 344 | Témat: 21

22.07 2012 16:12


Zvazuji koupi A6 4F 4.2i (ne FSI).
3.0TDI jsem zavrhnul, kdyz tady ctu, co vsechno se na tom sere a kolik stoji servis.
Zavrhnul jsem i E60 530d,kde to je podobny (DPF,vstriky,turbo,saci klapky,...)
Zvazoval jsem i 2.4i, ale po precteni par temat jsem radeji zustal u 4.2.

Takze volba padla jeste na V8 246kw, protoze planuji zastavbu LPG, jelikoz muj rocni najezd je 60-100tkm a z 90% dalnice CZ/D.
Ma nekdo zkusenost s A6 a 4.2 V8? Je to jako A8 v blede modrym? Nebo tam nejsou takovy problemy s elektrikou jako u A8. Na co si mam dat pozor? Co kontrolovat? Poruchovost motoru V8? Kdy se meni rozvody? Spotreba je druhotna vec, ale preci jen by me zajimala. Udajne dalnice (140km/h) 10-11L a mesto 15-16L. Coz by pri 11L a 16L LPG nebylo spatny.
Nebo uz zvolit A8? Bude tam vubec nejaky financni rozdil v udrzbe?
Jinak 100t by na pripadny servis v zaloze nebyl problem.

Vyhlidnul jsem si tuhle A6, zna ji nekdo?
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=52&t=235540

Alternativu mam jeste BMW E60 530i (170kw), ale uz kvuli VIP slevam v autor.servisu audi na praci i dily bych chtel zustat u audi. Navic dilenske zpracovani E60 neni valne!

Budu rad za kazdou informaci!

Diky
nahoru

sponzor





22.07 2012 16:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 565 | Témat: 41

23.07 2012 18:52


Mam temer to same co je uvnitr inzeratu. Jsem s tim autem naprosto spokojen. Spotrebu mam dlouhodobou 12,2 a jeudim 50 procent mesto, 50 dalnice.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

23.07 2012 19:39


kouknul jsem na inzerát a parádní chlape, pokud neřešíš spotřebu tak ju prohlídnout a vzít . Jinak motoru 3.0tdi bych se nebál, ale ruce pryč od verze 165kw, mám v A4 171kW a naprostá spokojenost..kupuju jenom gumy...olej a naftu
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

23.07 2012 20:15


Joey:
kouknul jsem na inzerát a parádní chlape, pokud neřešíš spotřebu tak ju prohlídnout a vzít . Jinak motoru 3.0tdi bych se nebál, ale ruce pryč od verze 165kw, mám v A4 171kW a naprostá spokojenost..kupuju jenom gumy...olej a naftu

Plně s tebou souhlasím, vypadá krásně ale s 3TDI je taky krasne svezeni a když se k ní dobře chováš dobře slouží.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 344 | Témat: 21

23.07 2012 23:13


kazdej by mel resit spotrebu, ale taky necekam 4,5L.
Najedu rocne asi 100tkm a jako spravnej hospodar me jajima jesli dam za palivo napr. 500t nebo 300tkc.

Kazdopadne planuji LPG a pri spotrebe 14L LPG, kdy LPG stoji 18,50,- to jsou cisla vic nez dobra!

Proto me zajima zkusenost tohoto motoru s LPG. Nerad bych koupil a pak zjistil, ze to ale vubec nebyla dobra volba...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.07 2012 22:10


3.0tdi 171kW...4.2 v 4f a lpg k sobě moc nejdou a 14l je spíš nižší spotřeba na dálku lpg u 4.2 jak průměr. Pokud čtěš co se sere taj jediné co se sere jsou klapy při +-150tkm, vstřiky u 165kW verzí ale je to jak natrefíš a rozvod mají všechny motory do V stejný takže si až tak s V8 moc v 4f nepomůžeš. Nenadarmo je to nejčastější motor u a6. Spotřeba u mě město 8-9l dálka 7-7.5l když jedu normálně, podlaha 9-10l.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 344 | Témat: 21

25.07 2012 0:42


no prave musim promyslet pro a proti...
Ale taky ne nadarmo byla vetsina A6 C5 2,5TDI a jak se pane sraly...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

25.07 2012 0:57


roti:
Kdybys byl správnej hosporář tak:
a) nestrávíš půlku života v krabici za kolečkem
b) koupíš si vůz co uživíš bez dalších investic
nahoru

sponzor





25.07 2012 0:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

25.07 2012 9:23


roti:
Zvazuji koupi A6 4F 4.2i (ne FSI).
3.0TDI jsem zavrhnul, kdyz tady ctu, co vsechno se na tom sere a kolik stoji servis.


Jiste, pokud je rec o olitanem trilitru co ma treba uz ke trem kilum tak do nej nake penize padaj ale necekej ze u 4,2 penize nevyndas. Kor u 7 let stareho vozu.

Ja to teda moc nectu co tu lidi pisou ale za sebe nemuzu rict ze by 3litr ropak byl nakej fin narocnej. Kdyz se ohlednu par let zpet co audi vlastnim tak jedine penize co do nej davam sou klasicke oleje, brzdy, gumy atd. A to me ceka u benzinu jiste taky.

To jen postreh o fin narocnosti jedne ci druhe motorizace.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

25.07 2012 9:45


Trochu OT, co jsou ty 4 černý krabičky vlevo nahoře?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Jinak osobně bych zvážil i možnost provozu na E85, náklady na provoz sice o chlup větší než u LPG, ale zase lacinější přestavba a nezabiješ kufr...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

26.07 2012 11:46


roti:
no prave musim promyslet pro a proti...
Ale taky ne nadarmo byla vetsina A6 C5 2,5TDI a jak se pane sraly...

2.5tdi měly taky svou životnost, ovšem na s pedálem na podlaze a s automatem...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

27.07 2012 10:44


ono trefit dobrou 4.2, ktera ma v poradku agregat, management motoru funguje jak ma - tzn. auto ma dostatecny vykon, relevantni spotrebu atd.. je docela taky umeni u 4.2..

nejvetsi slabinou 4.2 ono jeji dobre verejne mineni, kazdy si mysli, ze to je bezudrzbovy motor, ktery snese vse a take se podle toho k nemu chovaji..

ale chyba lavky...tendle motor jde zhuntovat uz pri 200 tisicich:) vysledkem je komprese nizka, nizssi vykon, coz pozna jen ten, kdo se projel s vicero 4.2 a ma ji trochu v "noze", ale predevsim taky rozdil ve spotrebe, ktery muze delat i 5 litru...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 344 | Témat: 21

14.08 2012 23:29


neni nekdo znalej na 4 dvojky od Brna? Ze by se mi na tu A6 4.2 mrknul??
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

15.08 2012 11:54


zkus mika, ten je bude mit v noze, minimalne jako uzivatel a mel by podle jizdnich vlastnosti poznat, zda jde jak ma, nema vypadky zapalovani atd..

jinak u 4.2 si dej delsi testovaci jizdu, aspon 100km a vynuluj si pocitadlo spotreby...jizda kolem komina ti nic nerekne a spotreba ti sama o sobe da celkem klicove info o kondici a stavu tohodle konkretniho motoru..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

15.08 2012 13:07


mikuuuu seeeem

roti: kludne napis kedy by si chcel a mozme skocit spolu aj s mikom, pred pol rokom som predal tu svoju v dechtu takze minimalne s kasnou mozem pomoct
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

15.08 2012 13:21


Jinak u 4.2 si dej delši testovaci jizdu, aspon 100km a vynuluj si pocitadlo spotreby...jizda kolem komina ti nic nerekne
Lumpiq: Ty vtipálek.

Bych chtěl vidět ten tvůj kxicht, když bys Ty prodával auto a přišel nějaký mladý maník, že ba si na tvém autě chtěl udělat asi 100km výlet, třeba do Mladé Boleslavy.


kukynas: Tak preto jsi na srazu bol s Bíčkom...
A prečo, však ta tvoja byla moc pekná...
nahoru

sponzor





15.08 2012 13:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

15.08 2012 13:43


Michal.K: to je to jedine co bola, zbytok kakat
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

15.08 2012 23:22


pokud mas vazny zajem po osobni prohlidce a zaplatis beneli v pripade ze to nakonec nevemes, tak proc ne aspon par desitek km...to jen v bazarech s pochybnym puvodem aut a personalem se jezdi kolem plotu, pokud mozno s radiem nahlas, aby nebylo nic slyset na podvozku, motoru...

proc to vlastne rikam, problem u techto motoru (s neprim. vstrikovanim) je, ze maji relativne stare a tupe ridici jednotky s velkym tolerancnim pasmem (schopnost rj relevatne posoudit, zda provozni hodnoty/informace managementu motoru jsou jeste v poradku a kdy uz mimo toleranci/zavadejici) - tzn. napichnutim na diagnostiku po par najetych km nemusis nic zjisit, objevit v tabulce chyb, ikdyz tam problem bude, projevi se na diag az casem...typicky treba lambda sondy, regulacni lambda smycka a hlasky typu prilis chuda smes, prilis bohata, regulacni mez nedosazena atd..neco se da vycist z bloku merenych hodnot, napr. adaptacni korekcni ukazatele, ale to uz je vyzssi divci a ne ke kazdemu motoru/rj. je dokumentace, label file popsany atd...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 344 | Témat: 21

16.08 2012 21:06


mam se teda na 4.2 vyprdnout? Pak uz ale nemam benzinovou alternativu 2.4i nejede, odchazi napinaky a naftu nechci. S6 zase jede, ale po jizde me bylo asi jeste hodinu na zvraceni
Achjo a ja myslel, ze BMW si nekoupim
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

17.08 2012 15:18


Ne to vubec, 4.2 je dobry a poslehlivy motor, jen si dat pozor na koupi dobreho kusu, nic vic..a pokud se k nemu budes chovat slusne, budes max. spokojenej:)

Vyse jmenovane jsem psal proto, ze u tohodle motoru staci jakykoliv problem (typu vadny snimac, netesnost sani/vyfuku) a jdes se spotrebou nahoru a to v radech litru, proto je dobre si todle pohlidat, aby ti pak zbytecne velka spotreba nepokazila radost z jinak super kary a motoru..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 344 | Témat: 21

20.08 2012 7:51


a 4.2i ma taky retez na strane prevodovky?? Dochazi i tady k vytahani retezu?? Interval vymeny?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

20.08 2012 9:44


fsi (05 rok a vyse) je ma urcite, zda-li posledni motory (03-05) s nepr. vstrikovanim, to netusim..to ti reknou kluci tady asi lepe..ale podle me ne..

na vytahani retezu trpi vsechny modely s retezem, dokonce si troufam tvrdit, ze benziny jsou na to daleko citlivejsi, jak naftaky..tam jak to zacne chrastit, okamzite metelesku blesku do servisu, pac todle jak se rozlitne, tak opravu potkaneho motoru nezaplatis, nebo horko tezko..

viz, tragicke temata na 3.2 fsi a 2.4 fsi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

25.08 2012 7:40


Ahoj. Jsem čerstvím majitelem tohoto auto a to v LPG. Předtím jsem měl audi A6 3.0TDi 165kW a ještě nyní mám A6 3,2FSi.
Jinak ta 3.0TDi byla chipnutá a jela fakt super. Nicméně spotřeba kolem cca 10litrů, takže absurdně na náklady vyjde lépe ta 4,2i LPG

Co se týče tvých dotazů. To auto co se ti líbí je podle mne moc pěkné, ale velmi předražené ! Jen pro info co asi nevíš, je to třetí majitel a nemá ani náhradní gumy. Já po tomto autě taky pošilhával, ale i za 250tisíc mi přijde drahé.

Ta 4,2i LPG jede super. s LPG problémy nejsou, na výkonu jí to neubírá. Spotřeba po městě cca 17 mimo město 13,5. Na 11 litrů jak píšeš, se těžko budeš dostávat. Leda tak při 90km/h za kamionem. Ale jesti chceš takto jezdit tak si kup fábii, nebo Octávku 1.9Tdi.

Auto na pojistku a na náhradní díly vychází úplně stejně jako každá jiná A6tka. Za pojistku platím i s havarijním all risk s 3% spoluúčastí i asistencí 13tis ročně.
Ale co je největší slabinou tak jsou "nesmrtelné" rozvody. Má řetěz, ale nesmrtelný rozhodně není. A když ti začne řechttat, tak neexistuje alternativa (existuje ale nestojí za nic), takže budeš muset koupit v autorizovaném servise a je to ranec.
Ale každé auto má svoji Achilovu patu.....

A další slabinou bude LPG, protože většina mechaniků nejsou příliš inteligentní, tak ti budou vyprávět historky, jak ti LPG zničí motor. Pokut půjdeš na přestavbu do dobrého LPG servisu, tak opak je pravdou a LPG ti životnost motoru spíše prodloužím. Na rozdíl od mechaniků vím, o čem mluvím...

Podle mne je toto auto opravdová radost z jízdy. Ten 3.0Tdi není špatnou volbou jak tu kdosi píše. ale 4,2i minimálně budí pozornost a má něco co neumím popsat. Má takovou duši a osobitý projev. Já rozhodně nelituji, že jsem jej koupil a doporučuji tuto motorizaci i tobě, ale za jinou cenu, než je v inzerátu. Jinak přestavba na LPG mne stála 42tis a dal jsem Italský systém Lovato. (u tohoto motoru nedoporučuji polský Stag 300). Možná lepší bude ještě BRC.

Přeji pěkný den.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 344 | Témat: 21

02.09 2012 15:51


ahoj, diky za nazor.
No me by se ta cena zdala docela adekvatni, kdyby tam nebyly zavady jako nefungujici bixenon u jednoho svetla, nefungujicich par diod u koncoveho svetla, predni brzdy pred vymenou, pneu na vymenu + za 2 mesice zimni (18"). Takze budes i s LPG hodne pres 350tkc a to uz neni malo. Ty majitele jsem si taky overil.

Na druhou stranu to je pekne nalozeny, key-less, sibr a cernou barvu vitam. Sice kupovany v CR, ale servis (overenej pres Elsu vcetne svolavacich akci) delan v Porsche Brno.

Jinak v D je 4.2 tezko pod 15t€ sehnatelna, takze cena asi neni az tak spatna. Ale v CR se mi to zda hodne spatne prodejny a to i do budoucna pro me. Ale zase koupit zhltlou a levnou 4.2 taky neni rozumny. Jinak jel jsem s V8 i V6 TDI a ta 4.2 je proste neco nepopsatelnyho, jak pises...
nahoru

sponzor





02.09 2012 15:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

02.09 2012 16:12


4.2 je určo s výkonem nej a nej pocitem na závodění. Ovšem pokud máš rád závodění a výkon tak se 4.2 budeš jezdit někde mezi 14-17l. 3.0tdi jede pěkně po chipu, řek bych že má podobné zrychlení ale spotřeba na polovině. Kdo jezdí s 3.0tdi a 10 tak se 4.2 se dostane v lpg na 20l. 4.2 má sice výkon ale nemá max krouťák jak 3.0tdi už někde od 1400ot/min. Tím že nemá krouťák žene to výkonem a na výkon u 4.2 potřebuješ nemalé množštví paliva. Pozor na řetěz který má 4.2 taky v 4f.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

03.09 2012 8:43


Ahoj Jižane.
Nedá mi to abych nezareagoval na výše uvedené příspěvky:
1. Ano 3.0 Tdi jede stejně možná i pocitově lépe. Nafta je nafta a to turbo prostě je znát. Sám jsem jednu chipnutou 3.0Tdi měl. Ale 4,2 má celkově větší výkon a lepší zvuk.
2. spotřebu u 3.0 jsem měl cca 10litrů. ale hodně jsem ji šlapal po krku. S 4,2 jezdím kliedně za 13, normální jízda 15litrů při ceně plynu 16,50,-Kč. Tedy máklady na 1km, co se pohonných hmot týče hovoří mnohem lépe pro 4,2 V10.
3. Plyn je super, ale na **** je dojezd. Mám 66litrů nádrž, ale vleze se jen 50litrů. Nicméně se dělají i 96litrové místo rezervy, ale já ji nemám protože.... (
4. Stále si myslím, že ta pořizovací cena je přemrštěná. Já šíleně dlouho vybíral svou A6 4,2i a na internetu prodávají mnohem dráž, než tu tvou, ale jen prodávají. Prodávají většinou rok i déle a pak to shodí. Já svou koupil i s plynem který byl dělaný v červenci a fungl novými zimáky i letňáky Dunlop 18tky za necelého čtvrt milionu.
5. Servis - konkrétně rozvody. Na toto téma jsem tu založil dlouhatánské vlákno. To je Achilova pata vozu. Neexistuje v náhradě, musíš koupit vše originál a málo kdo to umí. Vyjde mne i s prací na cca 60tisíc.
Ale jinak jsem četl, že motor je "nesmrtelný" a pochybuji, že by se mi stalo co s 3.Tdi, že bych v mrazu nenastartoval, problémy s EGER ventilem, stres že odejte turbo, že vemu nekvalitní naftu atd...Plyn a beznín přežije všechno. Vím o čem mluvím.
6. Výbavu bych u této motorizace neřešil. Už v základu dostaneš to, co u jiných automobilek nedostaneš ani v MAX výbavě
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

03.09 2012 19:02


4.2 nesmrtelný motor sice není, taky se časem unaví, ale má výdrž. U nafty se musíš k tomu chovat, to cos psal to se sere tak nad 300tkm. Plyn je bomba akorát v zimě projedeš i benzínek a to celkem dost než zahřeješ motor. Té 4.2 nešlapeš protože to prostě jede tak jak jede pokud to chceš trochu rozjet tak bohužel kickdown a tam to jde ne za 15 ale nad 15 a to co říkáš tak možná benál paluba ne lpg kterého to bere daleko víc aby to jelo. Měl jsem dlouho 4.2 ty novější jedou pěkně ale dnes už to není vítěz na cestě, kde se to hrabe na biturba co se dnes dávají do benálů a do nafty jsou úplně jinde. Co mi ještě vadilo ten systém navíc, máš pravdu lpg je 16,9kč to je pecka ale menší kufr a ta odporná flaška v kufru. Jinak máš pravdu, pokud chceš dnes auto tak něco musíš zaplatit a za čtvrt mega tos koupil zadara teda pokud to je sedan tak toho chce málo lidí. Hodně zdaru s v8.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2012
Příspěvků: 36 | Témat: 1

03.09 2012 19:21


Zajímavé názory Jižane. Ve většině s tebou souhlasím a tu V8 mám příliš krátce na to abych se mohl s tebou hádat

Ale nerozumím této větě ?? : Té 4.2 nešlapeš protože bys to neutáh ne protože to že to má nevím o kolik větší výkon.

Myšleno jako že ji nešlapu, protože mám strach ze spotřeby ?

Jinak si nemyslím, že biturbo benzín jede líp než V8. Kolega má A6 allroad a pocitově, ano - lépe jede. Ale maximálku má níž a když jsme dali rovinku, tak to bylo dá se říci nerozhodně. Teda vyhrál jsem já, ale nebylo to nijak přesvědčivě

Menší kufr mít nemusíš když máš toroidní nádrž v rezervě. a dnes již je státem povolena a uznána lepící sada (ale uznávám, že píchnout bych nechtěl).
No a co jsem měl Passata 2,8 v LPG, tak ten se zahřál i v hlubokých mínusech do jednoho km (za pár minut jsem jel v plynu) ! A ta V8 musí hřát ještě více.
Pokut ti to moc žralo benzínu, tak hodně záleží, jak to máš seštelované.

To nemůžeš srovnávat s naftou. Ta se hlavně u nízkých obsahů neohřeje ve velkých mrazech nikdy.

A poslední věc: Tož kdyby nebyly ty zajebané rozvody, tak bych s tebou souhlasil, že jsem koupil dobře až skoro zadarmo.....Hrrr
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

03.09 2012 19:42


Svez se v něčem novějším ať poznáš co je to biturbo ne 2.7T z roku raz-dva. Kruhy vyrábějí biturbo chvíli myslím tím nová auta jako je 3.0TFsi apod..a je jich tak málo že na něj ani nenarazíš ale bmw už vyrábí přes pět let jak naftu tak i benál a tam to nemá chybu, to si budeš s atmosférou v8 připadat jak ve fábii 1.2..
LPG je jediná možnost pro 4.2 ale je to auto bez kufru a bez dojezdu na jednu nádrž nemluvě o tom že hledáš pumpu po cestě kamkoliv dál. Jediné nevýhody lpg jinak tam není co dodat pokud to není fsi.

Na youtube je pár krásných videí a tam jsou nebo spíš nejsou rozdíly zrychlení mezi 3.0tdi a 4.2fsi.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 344 | Témat: 21

04.09 2012 11:18


takze misto rezervy dam 96L nadrz? To by nebylo spatny. Jakej je dojezd (dalnice) na 96L nadrz? Potrebuji alespon 400km, abych po ceste do Mnichova nemusel tankovat. Kolik mas dojezd na tu 66L nadrz? Ja nikdy nepichnul, tak rezerva me moc nepali.

A to ty rozvody fakt stojej 60 koliku? Vse delam v autor. servisu VW, kde mam VIP slevy, takze doufam, ze se dostanu pod 50. Kdy +/- ty rozvody odchazi?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email