Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 521 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 517
Uživatelů: 4
Celkem: 521

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Poradí někdo?
tagy:
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 8 | Témat: 1

16.07 2012 12:05


Poradil by někdo jak s téhle Audi A6 C4 2.5tdi 85kw

http://imageshack.us/photo/my-images/837/56003727543357169571514.jpg/

dostat největší výkon? třeba nad 200koní?
a nebude vadit že mám automat?

díky moc za info a pište i jakým způsobem se to dá

Naposledy upravil Rossa dne 16.07 2012 12:55, celkově upraveno 1 krát. (7% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





16.07 2012 12:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 945 | Témat: 6

16.07 2012 12:13


Koukni na dieselpower.cz
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

16.07 2012 12:17


vstřiky, Turbo*, chip
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 8 | Témat: 1

16.07 2012 12:39


myslíte že by šli i vstříky a Turbo* s AUDi S6 C4?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

16.07 2012 12:52


S6C4 je benzín
ty máš naftu

ty motory jsou podobné jedině v tom, že oba jsou pětiválce...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 8 | Témat: 1

16.07 2012 12:53


a mohl by mě někdo poradit s čeho by tam pasovali ty vstříky a Turbo*?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

16.07 2012 13:04


Často se pak bastlí z jiných aut. Jinak upgrade turba, výfuky, přeovodovky, vstřiky, sání, chip. 200 koní není moc, tak to nebude ani moc drahé...
Naposledy upravil knedlifek dne 16.07 2012 13:05, celkově upraveno 1 krát. (44% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

16.07 2012 13:05


vstřiky i Turbo* jsou drahou záležitostí začínající někde na částce kole 10 tkč. Aby jedno, nebo druhé rozumně fungovalo je potřeba udělat ještě chiptuning, který též nebude zadarmo (od 5tkč nahoru).
Zajímalo by mne, jak to chceš zasponzorovat, když zde na fóru hledáš gumy v 17ce rozměru za 400 Kč jednu.

Jinak tedy pokud bys chtěl nejekonomičtější variantu, tak vedle na klubu nabízí uživatel jjarda chiptuning na tvůj motor za 3000tkč. Nárust výkonu tam určitě nebude zanedbatelný.
nahoru

sponzor





16.07 2012 13:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

16.07 2012 13:07


Jestli mášhluboko do kapsy, tak počítej že přetaženej motor méňě vydrží a žere duchodce kolem silnice.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 8 | Témat: 1

16.07 2012 13:10


ty gumy hledám jenom na tuning akci nevíc nic proto hledám za tuhle cenu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

16.07 2012 13:11


KOS:
vstřiky i Turbo* jsou drahou záležitostí začínající někde na částce kole 10 tkč. Aby jedno, nebo druhé rozumně fungovalo je potřeba udělat ještě chiptuning, který též nebude zadarmo (od 5tkč nahoru).
Zajímalo by mne, jak to chceš zasponzorovat, když zde na fóru hledáš gumy v 17ce rozměru za 400 Kč jednu.

Jinak tedy pokud bys chtěl nejekonomičtější variantu, tak vedle na klubu nabízí uživatel jjarda chiptuning na tvůj motor za 3000tkč. Nárust výkonu tam určitě nebude zanedbatelný.


Máš pravdu, že Turbo* vstřiky jsou drahé, ale chce přes 200Hp a to je u tak slabého auta nedoženeš chipem, když chce zvýšit výkon o cca50%
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 8 | Témat: 1

16.07 2012 13:17


a nebo dalo by se tam dát Turbo* a vstřiky s A8 4.2tdi?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 8 | Témat: 1

16.07 2012 13:21


bylo by třeba možný tak dát takové Turbo*
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


a nebo jak zjistím to pravé Turbo* které mě navýší velký výkon.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 8 | Témat: 1

16.07 2012 13:25


a vstřiky třeba s tohodle Audi A6 3.0 TDI* 4F myslíte že by to šlo, nebo jestli už má někdo stímhle zkušenosti poradte z jakého auta vstřiky a Turbo* díky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

16.07 2012 13:52


Rossa: Zavolej do dieselpower.cz nebo do jiný tuningářský firmy, řeknou ti co a jak. A nápad nacpat do tvýho motoru vstřiky z CR si nech až jako poslední možnost
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

16.07 2012 13:54


Takže jsou zde dvě možnosti:
- buď si z nás děláš prdel a máš zvláštní druh humoru, kterému já nerozumím

- a nebo autům vůbec nerozumíš a střílíš tvé šílené napady od pasu.

Ale zpět k tvým otázkám:

Rossa:
bylo by třeba možný tak dát takové Turbo**
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


a nebo jak zjistím to pravé Turbo** které mě navýší velký výkon.


- tohle tam určitě jednoduše nenabastlíš, protože je elektricky ovládané.
-ty potřebuješ Turbo* které bude regulované obtokem


a druhá:
Rossa:
a vstřiky třeba s tohodle Audi A6 3.0 TDI** 4F myslíte že by to šlo, nebo jestli už má někdo stímhle zkušenosti poradte z jakého auta vstřiky a Turbo** díky


-tyhle vstřiky tam nenapasuješ taky v žádném případě bo motor 3.0tdi je commonrail - což je uplně jinačí systém řízení motoru
nahoru

sponzor





16.07 2012 13:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 8 | Témat: 1

16.07 2012 14:01


nerozumím jak zvyšit výkon motoru, pouze jsem věděl o chipu, dalšímu jak zvýšit výkon nerozumín
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

16.07 2012 14:46


Kdyby bylo tak jednoduché zvýšení výkonu (mimo výfuk, filtr a chip), který má každý tuzer, je upgrade motoru poměrně alchymie a člověk musí tomu rozumět! pár koníků přidáš bez rozumu cca. do 20procent bez problémů, ale pak to jde už jednak do peněz a mnoho bastlení.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.2. 2011
Příspěvků: 67 | Témat: 4

16.07 2012 14:59


covece tuning je krasna vec, ale to je konicek, na kterej to chce mit vatu v kapse a bud spoustu zkusenosti s autama, nebo alespon dilnu a v ni mechanika otroka. Na tohle auto bych se vybodnul uplne, mozna me tu nekteri ukamenuji, ale z myho pohledu je to strep... se ti vic vyplati to prodat, vzit prachy, ktery bys narval do tuningu (cip, Turbo*, sani, podvozek, interier...) a koupit si za to neco co ma ty koniky uz z vyroby. A druha vec, kone nejsou vsechno, dulezita je i vaha auta, Mensi a slabsi muze bejt na draze rychlejsi nez silnej kolos
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 9

16.07 2012 16:01


Hlavně mi přijde,že je úplně mimo mísu,moje stará tomu rozumí víc! Jestli to opravdu chceš řešit s tímhle autem,tak s tím někam zajeď,do TUNINGU.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

16.07 2012 16:05


Turbo* z VW T4 nebo T5 s naklápěním z dieselpoweru ty nej trysky pro rotační čerpadla a soft uprava výfuku a dostaneš se cca na 200 kobyl. Ale jestli to vydrží pístu o tom pochybuju
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

16.07 2012 16:17


no i do automatu dělalo mtm nějakou spešl řídící jednotku....
Jinak Vlasta měl zvedlej výkon u C4 AEL na nějakejch 170 koní tušim, větší Turbo* atd....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

16.07 2012 16:22


prevodovku urcite zabijes tymto vykonom
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

16.07 2012 16:23


nova by nejaky ten mesiac vydrzala ale pri 300.000 a plus ju zabijes do týzdna
nahoru

sponzor





16.07 2012 16:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

16.07 2012 16:33


Rossa: Ja se Te zeptam na jednu vec, na kterou mi jeste zadnej "tuner", kteryho se to tykalo neodpovedel - proc, kdyz chces auto s vykonem, si neporidis auto s vykonem? Notabene v automatu... Ale abych nebyl ouplne ot - moje rada je, vy.er se na kuneni motoru a kup s6, nerek bych, ze to bude az takovej cenovej rozdil (teda jestli se nevydas smerem jen to cipnout o 20-30 koni)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

16.07 2012 21:04


Jiné Turbo* u toho auta není úplně až taková prdel.
Větší Turbo* ovládané obtokem by bylo na úkor použitelnosti auta, protože už tak Turbo* zabírá docela pozdě (cca 1800ot/min). Takže pro vyšší výkon jedině s naklápěním. Jenže zase to neumí ovládat stávající ŘJ. Takže jedině baňku předělat na ovládání přetlakem - to už opravdu není prdel. (Investice cca 20.000-50.000 - i s prací a naladěním)

Vstřikovače, dají se s úspěchem použít z T4 motoru AHY/AXG 111kW (investice cca 10-15.000). Dají se samozřejmě dát i větší, ale pak je zase problém s čerpadlem. Protože není z čeho použít větší hlavu vstřik. čerpadla. Dalo by se sice něco vymyslet, ale cena za vývoj takového systému by byla šílená.

A to není vše, tomu všemu samozřejmě musíš uzpůsobit celé pohonné ústrojí - písty, ojnice, klika, ložiska, Převodovka*, poloosy, brzdy, apod...

Takže dostat z toho auta výkon 200+ se sice dá, ale pokud to nebudeš dělat sám (jako podle toho co píšeš tak nebudeš), tak to bude s prací investice 100.000-200.000Kč. Má to smysl, když chceš kupovat pneumatiky za 400,-?

Radší se na to vyser a kup si silnější auto.

Nebo zavolej do dieselpower, nech si tam dát větší trysky, upravit soft, bude z toho krásných 150-170k podle stavu toho zbytku. Bude tě to stát cca 20.000 a myslím že budeš spokojen.
I to je dostatečný výkon na to, aby to odrovnalo spojku, nebo automat, který tam máš (pokud není odrovnaný už teď).
Naposledy upravil t_kali dne 17.07 2012 21:58, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

16.07 2012 22:11


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


to je zasejc material...

este si tam dej todle, at tu 4.2 ubrzdis...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


co se tech gum tyka, tak bych mozna mel 235/45/17 (2x michelin, 2x bridgestone) co sem daval pred sezonou do hajzlu, musel bych se v patek podivat, jestli je sef uz nevyhodil (daval sem je na firemni hromadu). Tak kdyz si pro ne do hk prijedes, sou tvoje, ale pocitej ze sou to slupky, este asi miru maj, ale na sezonu uz to nebylo...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

16.07 2012 23:34


mike8:
Ty vo*e to jsem si nějak přehlédl. Kdybych si toho všiml dřív, tak se ani nenamáhám psát ten příspěvek nad tebou.

Rossa:
Chlape nerozumím proč jsi si koupil 20 let staré, naftové auto vyšší třídy s 4q automatem v polorozpadlém stavu s jízdním projevem autobusu, když vlastně chceš formuli?
Proč jsi si rovnou nekoupil tu 4.2 V8? Vždyť v S4, S6, nebo A8 D2 se dají sehnat za každým rohem. Otázka je tedy v jakém stavu, ale vzhledem k tvé koupi na to zas až tolik nehledíš.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

16.07 2012 23:40


t_kali:
mike8:
Ty vo*e to jsem si nějak přehlédl. Kdybych si toho všiml dřív, tak se ani nenamáhám psát ten příspěvek nad tebou.

Ja na to narazil nahodou, jak sem projizdel bazar...
t_kali:
Rossa:
Chlape nerozumím proč jsi si koupil 20 let staré, naftové auto vyšší třídy s 4q automatem v polorozpadlém stavu s jízdním projevem autobusu, když vlastně chceš formuli?
Proč jsi si rovnou nekoupil tu 4.2 V8? Vždyť v S4, S6, nebo A8 D2 se dají sehnat za každým rohem. Otázka je tedy v jakém stavu, ale vzhledem k tvé koupi na to zas až tolik nehledíš.

amen
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.6. 2011
Příspěvků: 198 | Témat: 5

17.07 2012 19:56


No ja osobne by som sa na zvyšovanie výkonu vysral radšej by som pozrel ako je na tom ten motor a celkovo auto. Tých 265tis.km čo tam uvádzaš už to podľa mňa bude mať nie raz ale možno aj 2 alebo 3 krát. To auto má skoro 20 rokou. Takže ja by som radšej pouvažoval o generálke motora. Tým chipom si akorát oddelaš prevodovku. Ak chceš zvýšiť výkon skoro o 90% tak niečo se musi podelat. A najskôr to bude ta prevodovka. Ak chceš vyši výkon kúp radšej niečo iné nejaký 3 liter TDI* alebo možno 4,2 benzin ak veľa nejazdíš. Tam je myslím výkon dostačujúci.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email