Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 185 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 180
Uživatelů: 5
Celkem: 185

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

09.07 2012 18:45


Ahoj chtěl bych bejt vlastníkem tohoto auta a potřeboval bych poradit při koupi na co si mám dát pozor a tak. Chtěl bych C4 2,5 103kw TDI. Jestli se vyplatí quattro nebo je dobrá i předokolka myslím si že mě je to celkem jedno, ale každá rada dobrá. A pak třeba když by se naskytla 83kw co se vše musí vyměnit abych měl 103kw. Toto auto jsem si zamiloval když si kamoš koupil 2,2 turbo S-line, a já bych chtěl naftu a vím že tento 5 válec je hodně spolehlivej motor. Mě se třeba jedná o to jak je na tom spojka dočetl jsem se že je tam dvouhmota a ta stojí ranec jestli jste jí někdo měnil. No prostě na co si mám dát pozor a co mě nejvíc může potkat třeba po koupi, je mi jasný že auto nebude jako nový a bude třeba o něj pečovat. Děkuju za každou radu od vás.
nahoru

sponzor





09.07 2012 18:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 344 | Témat: 21

09.07 2012 18:56


podle me to uz je stary, navic ty motory budou mit pres 500tkm a to i v pripade, ze na tachu bude 230tkm.
Proste nic netrva vecne. Ja mel jak 85kw, tak i 103kw a do smrni na ne nezapomenu...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

09.07 2012 19:03


No je mi určitě milejší když bude na tachu 500tis. Ted o jednom vím který má 600tis. a má repas turba nové rozvody intercooler loni přední náprava nové tlumiče s pérama repasovené čerpadlo a žhaviče dál už si to nepamatuju a je za 45tis.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

09.07 2012 20:39


m-nic-h:
vem 70 - 80 t a jeď do němec, tak koupiš krasnou kchár i se serviskou, ale musíš hledat, tady je to všechno skoro už po smrti a pokud ji má někdo pěknou tak ji nedá.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

09.07 2012 20:45


radar354:
m-nic-h:
vem 70 - 80 t a jeď do němec, tak koupiš krasnou kchár i se serviskou, ale musíš hledat, tady je to všechno skoro už po smrti a pokud ji má někdo pěknou tak ji nedá.
Má pravdu každej kdo ji máme ji dávame do 100 % stavu a to nikdo nedá nebo aspoň ne za málo, Předokolka mi stačila i když sněho bylo dost - ale quattro ničim nenahradíš je to auto do sněhu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

09.07 2012 20:47


Z 85 kw na 103 kw potřebuješ vstřiky, řídicí jednotku a čerpadlo, to je užn lepší z dieselpower koupit trysky myslim powerplus 754 a dá to kolem těch 100 kw bez větších uprav
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

09.07 2012 21:28


A kde hledáte na mobile.de nebo i jsou jiný stránky. Zas tak nechvátám Nejradši bych ho šel koupit tak kolem zimy kdy je poznat všechno, jo 85 jsem zapoměl že je 5q ne neni spotřeba jinde. A mám se bát automatu nebo radši manual. Co quttro nezlobí?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

09.07 2012 21:48


Už jsem jedno našel, ale neni peníz néni laska
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





09.07 2012 21:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

10.07 2012 9:49


sqwerk:
Z 85 kw na 103 kw potřebuješ čerpadlo

Omyl. Cerpadlo je stejne. Lisi se jen cerpadlo mezi A100 a A6
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

10.07 2012 13:39


sqwerk:
Mýlíš se brachu;-) AEL se od AAT (2. gen) liší pouze v tryskách a ŘJ. Čerpadlo je totožné. (koukám že málo aktualizuju holt jsem v práci a nemám tolik času)

Dokonce AAT má malinko ostřejší soft. Takže když použiješ trysky (tuším že Bosch DSLA 150P 502) z AEL do motoru AAT bez dalších úprav, tak bude malinko silnější než AEL (ale taky bude víc kouřit).
Jdou tam bez úprav ještě větší (DSLA 150P 764) z AHY/AXG motoru (T4 11kW/151k), jede to prý ukrutně, ale už silně kouří, tam už je asi lepší pak i k tomu upravit soft.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

10.07 2012 13:57


m-nic-h:
pěkná je, ale řekl bech že nemá BC. Být tebou tak koukám nejenom na stav, ale i na výbavu. Po chvíli by jsi zjistil, že Ti to chybí a budeš to horko těžko dodělávat, jako půlka klubu tady (včetně mě )

Quattro se obecně moc nesere, ale samozřejmě není nezničitelné (vzhledem k nájezdu 500.000+). Pokud v zadním difu občas někdo vyměnil olej a nejezdil s tím někdo "driftem", tak si dovolím říct, že je v poho. Jediné co u quattra zlobí, jsou horní tyčky seřizující odklon kol na zadní nápravě. Ale naštěstí jsou ještě k dostání.

S tím automatem nevím, nemám zkušenost. Sice má poslední dotažená C4 je automat, ale je nepojízdná (přetržený rozvod. řemen). Myslím ale, že automat je spojen jen s předním náhonem (když tak mi to někdo vyvraťe). AEL s quatrrem mělo snad jen 6Q.

85kW (AAT) nemusí být jen 5Q, i když často bývá.

Mimochodem o C4 je toho tu psáno opravdu hodně. Včetně toho co píšu já, tak HLEDEJ
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 9

10.07 2012 15:14


m-nic-h:
Už jsem jedno našel, ale neni peníz néni laska
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
No za tyhle peníze můžeš mít už C5,a do automatu u takhle starejch aut bych už nešel! VLASTNÍ Zkušenost!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

10.07 2012 15:19


Ale C5 za tyhle prachy bude vražda a bude muset do toho ještě jednou tolik narvat aby to bylo použitelné.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 9

10.07 2012 15:26


t_kali:
Ale C5 za tyhle prachy bude vražda a bude muset do toho ještě jednou tolik narvat aby to bylo použitelné.
Myslel jsem tu cenu v tom inzerátu 4500 éček
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

10.07 2012 16:08


Já vím, počítal jsem s tou cenou také. Je sice fakt, že na C4 je to už trochu moc, ale na C5 je to žalostně málo.
To jen místní nadšenci jako Satas, Lumpiq a spol. je prodávají levně už hotové.
Ale jinak za tyhle prachy hezkou (= v dobrém stavu) C5 ani náhodou neseženeš.

Je to otázka priorit. C4 je technicky relativně jednoduchá a robustní, s levným provozem. C5 je mechanicky i elektronicky dokonalejší, ovšem i choulostivější a s nepoměrně většími náklady na provoz.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

10.07 2012 17:13


Díky za připomínky, ale co je prosim vás BC zkratky mi ještě moc nejdou C5 nechci je to hnusny auto a kámoš má V6 Tdi a jezdí to jak starej vysavač bez výkonu a to dal nový turbo a ještě něco. Já jsem spíš do dneška byl na VW mám jedno v garáži GII 16V Gti a to mám na hraní a teď bych chtěl něco do života a mám rád starou techniku a o 5válci je známo že to jsou držáci jak v benzínu tak v naftě. Nemusím mít nic zánovního to si rovnou můžu koupit nový auto na leasing. Když vidím jakou si drží tyto auta cenu tak bych chtěl toto jak jsem psal nahoře. Myslím si že mě hodně lidí pochopí.

A omlouvám se za špatně vložené téma toto vlákno jsem nějak přehlídl

už jsem to našel co je to BC já právě myslel že to už maj všechny tyto motorizace
nahoru

sponzor





10.07 2012 17:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

10.07 2012 17:39


radar354:
m-nic-h:
vem 70 - 80 t a jeď do němec, tak koupiš krasnou kchár i se serviskou, ale musíš hledat, tady je to všechno skoro už po smrti a pokud ji má někdo pěknou tak ji nedá.


Já tak přivezl dvě DE s poctivými 112.000 a 140.000km. Začínají nekompromisně na 4.000euro, pod tuto cenu je to všechno vrak. Quattro od 5.500euro.

Ty auta jsou tam prostě drahé, ale dlouhodobě kvalitní proti C5, C6. Pořídil jsem před pár týdny překrásnou C6 3,0TDi Quattro. V tom autě je nějak málo místa, hlavně u řidiče kolem hlavy, "A" sloupek a pod. Tak ta nová C6 krasavice šla zase do světa
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

10.07 2012 18:08


A co třeba tohle
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

10.07 2012 18:59


m-nic-h: Vypadá pěkně a zachovale. Avšak ty kilometry pravé nejsou - takže rozvody stejně budeš muset udělat. Navíc je to nonQ a výbavově nic moc extra. Ale ta cena je na naše poměry odpovídající - teda jestli tam nebudou nějaké vážnější závady
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

10.07 2012 19:05


Jenom takové poznatky co jsem usoudil dle fotek,ty sedadla to je hnus zmuchlané a potrhané jak kdyby to mělo mega a viz i ta řadička ,možná se pletu. Vyfotím ti interiér mého auta při 300tkm. Jinak v motoru chybí kryt servočerpadla a kryt hlavy mi připadá jak z 85kw verze ale možná se takový dával i na 1O3kw já ho nemám na ročníku 97 takový ,pokud se pletu tak mě opravte.Chce to vidět a raději shlídnout někým co o těch autech ví hodně ať to není skládanka nějaká.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

10.07 2012 19:06


vlasta: t_kali:
to sem to zas přehnal omlouvám se ale doma mám ze staré stovky AAT motor a vedle toho AEL ze šestky tak se mi to plete. Jinak je krásné na C4 že si udělá člověk pokud je šikovnej 90% sám a přesto to funguje
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

10.07 2012 19:07


m-nic-h: Dobře volíš, jen se připrav na to, že každý držák potřebuje servis, tahle auta mají velmi solidní nájezdy km, takže tě bude čekat plno investic, jen na motoru to máš rozvody, vstřiky, možná čerpadlo, podvozkové díly atd. V dnešní době je C4 solidní pokladnička, ale na rozdíl od C5 nepadá na hodnotě, ale každopádně si tento typ vozu pořid pouze v případě, že si ji už necháš... Jinak se koukni po něčem jiném...

KOS: Co motůrek, přede si?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

10.07 2012 19:37


No nebál bych se že by šel po roce pryč. Jak si hlavně tenhle motor vede třeba ve městě. Naftu jsem nikdy neměl, ale právě jsem o ní začal uvažovat ale v případě tohoto motoru. Na sedačky jsem koukal že jsou volšoví, a jestli měl pát důchodce 150kg tak bych se taky nedivil. No a nikoho právě neznám kdo by toto auto měl s naftou, jen s benzínem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

10.07 2012 20:34


A co jsem ještě tak koukal hodně píšou prasklé okno je to normální nebo lítaj často kamínky tady je další
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





10.07 2012 20:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

11.07 2012 12:27


m-nic-h:
A co jsem ještě tak koukal hodně píšou prasklé okno je to normální nebo lítaj často kamínky tady je další
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Dude dobře do/zajetá, viděl bych to na 500t.km
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2011
Příspěvků: 125 | Témat: 24

11.07 2012 17:55


ta na autoscoutu je luxusní
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

11.07 2012 19:36


Tak před 2ma měsíci byla podobná na bazoši ještě s recaro nápisama síťkou za sedačky km už něvím za 150000,- ta byla taky krásná
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2011
Příspěvků: 125 | Témat: 24

12.07 2012 8:06


jo nezlobil bych se mít takový kousek
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

25.07 2012 20:39


Ještě se zeptám mám se bát najetých kilometrů jako třeba 400tis. km nebo podobně
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 496 | Témat: 38

05.08 2012 22:40


Podle mě má ta moje kolem 450000 a jezdí slušně. Je pravda malinko hlasitější po ránu, ale zimní starty do -15 na drc bez problémů a spotřeba kolem 7 litrů. Spotřeba oleje cca1-2 litry na 10000 a to určo stejně teče pod víkem
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email