Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 537 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 534
Uživatelů: 3
Celkem: 537

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

15.10 2012 17:54


tak pro ALLROAD jsem ještě sadu neviděl a dle mého není
nahoru

sponzor





15.10 2012 17:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.10. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 1

15.10 2012 21:52


no pro ALLROAD není to doporučuji jako ty TRW s LOM ostatní Audi A6 Superb Passat jedině značkové nebo je poskládat třeba z TRW všude jsou ty Kraft, ale nevím jaké jsou. Slyšel jsem, že se dost reklamuji, ale to jsem jen slyšel tak nebudu nadávat ani chválit
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

15.10 2012 22:40


TRW stojí taky za hovno už pár let co patří polákům.
Bohužel lepší varianta není.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 1

04.05 2014 22:25


Meggy: nasiel som LEMFÖRDER 31919 01 - 34100 01 - 34101 01 na origos stranke Lemforderu nevies teda ci zacali konecne aj LMI vyrabat tie spodne ramena pre allroad? Lebo mozno prave tie mal na mysli knedlifek:
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

05.05 2014 7:16


wesley:
31919 01

wesley: to jsou samostatná ramena, sada se nedělá a podle mě ani dělat nebude, protože na spodní tlumičové rameno má nějakou ochranu TRW takže to nikdo jiný kromě číny nevyrábí
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

05.05 2014 8:51


Na ktorej polohe by sa tie ramena mali dotahovat? 2.?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

05.05 2014 10:14


Uz sme to davnejsie riesili. Myslim ze je to v servisnej polohe, cize podvozok musi byt uzamknuty a on sam sa da servisnej/uzamknutej polhy. Tak isto aj geometria by sa mala robit. V uzamknutej polohe musi byt vyska od stredu kolesa po blatnik tych 402mm (plus minus 5mm) tak to je v origo manualoch.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

05.05 2014 11:16


prostě dotahovat kolama na zemi
nahoru

sponzor





05.05 2014 11:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

05.05 2014 11:52


To je hadam kazdemu jasne. Len all ma v kazdej polohe trosku inac geometriu a tak. Proste origo manual kaze na dvojke
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

05.05 2014 22:17


Já mám na autě horní ramena Lemforder, spodní TRW. Je to zatím 10 tis km, takže těžko soudit co to vydrží. Ale i zpracování odlitku je u TRW docela bída. Pro obě značky to myslím dělá český ALCAN a oni si do toho dávají svoje čepy a gumy. A ty gumy u TRW mě taky moc nepřesvědčily. Beru díly v Intercaru a dva roky na to je záruka a ještě jsem neměl problém že by něco neuznali,tak se uvidí..

a co se týká zaměnitelnosti s normální obyč A6, tak rozměrově jsou ty ramena stejný, jen mají jinak úchyt na C-čko, o asi 1cm posunutej a hlava čepu je trochu větší a zřejmě odolnější. Když jsem auto v 2013 koupil, byly na něm spodní ramena FEBI, podle čísla z obyč A6 a datum na nich byl 2009, takže 4 roky a asi 100 tis km držely. No držely,jeden spodní čep na nosném rameni byl KO,děravá manžeta a navíc vrzal, na druhý straně byl OK. Vršky FEBI 3x OK, 1x mírná vůle. Zadní zahnutý ramena byla TRW a byla OK, ale nezkoumal jsem jak starý jsou a jestli mají origo číslo..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 1

06.05 2014 5:00


Meggy: ja viem ze su to ramena ved o tom prave rozpravam podla toho co si ty povedal predtym tak vrch LMI spodok IBA TRW ale na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
ked si najdes ALLROAD ramena tak Lemforder vyraba uplne vsetky ramena na ALLROAD tzn. ze nie len TRW. Tym padom si vlastne mozes vyskladat sadu iba cisto z Lemforderu co by malo byt uplne to najkvalitnejsie ak sa nemylim. Snad to pomoze aj ostatnym


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

06.05 2014 8:54


wesley: důležitá jsou origo čísla, pokud ti je LMI nepřevede tak je nedělají

papír snese všechno...na trhu najdeš sady u kterých se píše, že jdou vlastně na všechno a přitom je to zhovadilost

navíc pro ALLíka se dělají dva rozměry tlumičových ramen, proto je třeba vždy VIN*
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 1

06.05 2014 16:17


Meggy: ok lebo toto co som nasiel je ORIGINAL lemforder stranka je to ich katalog ale je pravda ze pre tlmicove ramena je tam od cisla Karoserie* 4B-4-091000 co asi znamena od 2004 ze ano. No a vie tu niekto aky je rozdiel medzi novym tlmicovym ramenom a starym? (niektory ludi tu pouzivali na Allroada normalne ramena z A6 a fungovalo to len mozno nie uplne 100% ako by malo)Myslis ze na staru 2000-03 Allroad by nemohli ist tieto nove tlmicove ramena z 2004-05? Nie su len nejako zosilnene alebo co? Lebo urcite by bral radsej kazdy lemforder ako TRW o ktorom hovoris ze je to uz kvalita uplne na hovno kedze to maju Poliaci.

a ked biimbo pise ze jediny rozdiel v A6 vs Allroad je vacsi cap a posunute Cecko o 1cm tak potom medzi novym a starym allroadom (2000-03 vs 2004-05) by mozno mohol byt rozdiel iba v cape ... nevie to niekto zistit?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

06.05 2014 19:36


wesley: osobně jsem to nikdy neměřil, určitě bude jiný materiál, ale je klidně možné, že to pasuje...proto jak jsem psal některé shopy nabízí jednu sadu na všechno

dle mého to nemůže dlouho fungovat, ale to by musel někdo otestovat aspoň na 10ti autech, aby to bylo prověřené
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

06.05 2014 22:28


na allroad jsou jen dva typy a to malý čep a velký čep.
Mám provedení malý čep a když jsem vyndal to co tam bylo (bylo to z obyč A6) a položil na něj nový rameno,tak krom toho že byl jinde nálitek pro C-čko a to je pak hodně nakroucený, že siletbloky v něm asi dlouho nevydrží, tak byl ještě mohutnější čep. Nemyslím tím konus, ten se liší modelovým rokem i u obyč A6, ale odlitek byl mohutnější, tím pádem předpokládám že to bylo jinak i uvnitř. A co bylo ještě jinak, tak silentblok měl jinak natočený střed, nevím k čemu tam ten střed je ze dvou stran plochý, v nápravě je to samý, tak jestli se na to nenasadí plochý klíč a není to jako montážní poloha. Ale to asi plácám kravinu..

Na těch obyč ramenech z A6 byl rok cca polovina 2009, kdyby dejme tomu to někdo na auto dával v roce 2010, tak do konce roku 2013 kdy jsem to koupil, to muselo najet minimálně 100 tis km, podle faktur co jsou k rozvodům,kompresoru a měchům.

U nás na vrakovišti říkali, že v tom rozdíl není žádný a že rozlišujou jen malý 16mm čep a velký 21mm čep a všem to takhle prodávájí. O tom si myslím svý, ale věřím že i to rameno z obyč A6 tam fungovat bude. Jak dlouho vydrží je otázkou, ale jak říkám, na tom mým to 100 tis mít muselo, nevím jak dlouho to vrzalo a vůle už tam nějaká byla a malá nebyla(ale jen v tom jednom), ale i tak to možná náhradní řešení pro dost lidí bude. Kdybych nechtěl mít na autě všechno jak má být, tak bych to klidně zkusil..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 1

07.05 2014 4:26


biimbo: Vyborne konecne si podal super skusenosti a pozorovania. Ty mas na 2005 maly cap? Ja som myslel ze to mali skorsie allroady a ze novsie maju mohutnejsie ... takze uz iba jedna otazka na teba ja predpokladam ze vzhladom k Allroadu je asi Cecko posunute viac dovnutra alebo sa mylim a je diera na Cecko posunuta viacej smerom von blizsie ku capu? Tak ci tak si myslim ze zabraneniu kruteniu Cecka by sa dala dat 1cm podlozka bud zo strany Cecka/ramena alebo zo strany torznej tyce/Cecka. (myslim si ze na allroade je torzna tyc kratsia o tie 2 cm) Tym padom by sa dala dat uplne cela sada normalne na Allroada bez problemov. Kazdopadne hrubka capu na tom ramene aj tak zalezi aky mas rok vyroby. A Cecka som mal vzdy v poriadku aj ked cela naprava bola rozbita :)takze ak ich DAM* do roviny podlozkou zase by mali vydrzat najdlhsie zo vsetkych komponentov. Dakujem moc za vsetky informacie.

Meggy: Prave material si myslim ze urcite nebude iny (je to normalna hlinikova zliatina) ale co je ine tak je teda akurat miesto uchytenia Cecka posunute oproti origu a aj mierne zmohutneny cap (co ale nic nemeni na designe uchytenia) Diky moc aj tebe za postrehy
nahoru

sponzor





07.05 2014 4:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

07.05 2014 7:15


ještě to upřesním,

na ALL z model.roku 2002 jsou dvě spodní ramena

4Z7 407 151 C - 24,5mm
4Z7 407 151 G - 21mm

ten menší vyrábí LMI, větší má v licenci pouze TRW

další dvě spodní ramena jsou podle čísel také jiná
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 1

07.05 2014 16:01


Meggy: a chapem dobre ze pre normal A6 su kuzele s velkostou 16, 21 a 24.5? A pre allroad len 21 a 24.5? Tak to je aky masaker ... mohli urobit este 14 a 28 nech je toho viac ...

Takze myslim ze najlepsie riesenie ak chce niekto kvalitne LMI a nie TRW je na 24.5 zobrat LMI 13673 01 + 1cm podlozku na vyrovnanie C-cka. Dik
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

07.05 2014 16:47


wesley: klasická A6 má 22mm a 18mm
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

07.05 2014 18:33


24,5 a 21 se uvádí, ale je to klasicky 21 a 16. Já protože jsem ze začátku nevěděl jestli si auto nechám, ta jsem na audi vrakovišti vzal podle toho co jsem vyndal jeden stejný z audi (origo TRW a podle čísla pasující na i na superb a passat od 2002-> ) a pak na škoda vrakoviti na druhou stranu ze superba,protože v nápravě furt něco bouchalo a nakonec to bylo uložení tlumiče v měchu.

Jezdil jsem s tím asi 1000 km a pak jsem dal vršky LMI a spodky TRW.
No a když jsem to porovnal v tím co jsem měl všechno doma měl, tak všechno když jsem to položil na to TRW s origo číslem pro Allroad podle VIN*, tak to bylo stejný rozměrově podle děr v silentblocích,délkou,jen krom těch dvou věcí(mohutnější nálitek pro čep a poloha uchytu C-čka) co jsem psal v minulým přípěvku. I konusy byly stejný. Dokonce jsem k tomu přiložil i jedno vymlácený rameno z A4 B6 a silentbloky osově taky seděly,délka taky,poloha čepu, jen to rameno bylo jinak zahnutý,zdálo se mi míň bytelný a silentblok pro tlumič byl užší a vidlice na tlumiči z A4 má menší rozteč, proto by tam tlumič z Alroada lítal a nešel by ani dotáhnout aby se nezničil.

To je praxe a ne jen studování katalogů dodavatelů.
Tenkrát jsem to chtěl fotit ale chvátal jsem to dodělat a zapomněl jsem na to..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 15

07.05 2014 19:41


Meggy ma pravdu. Akorat kazdy mate neco jineho
Ja co jsem zatim zjistil tak klasika audi ma 16,5 do hlinikove tehlice nebo 18 kazdy uvadi jinak
do litinove tehlice ma 21 nebo 22 taky kazdy uvadi jak se mu zachce
ale jak se vam tu marne Meggy snazi vysvetlit, nektere allroady s podvozkem 4B-4-091 000 maji velikost cepu 24,5
neni to muj vymysl, ale primo udaj z ETKA
jen jako doplnek, podvozek 4B-4-091 001 ma cep 21

Ja osobne mam allroada 2002 s povozkem 000, takze cep 24,5 a nevim jestli to primo souvisi s velikosti cepu, ale na tehlici mam 2pistkove brzdy
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

07.05 2014 20:09


já mám určitě s indexem G na konci, což je těch 21mm dle ETKY, ale je to normální 16mm jako u superba a A6, jen to je jinak napsaný..

Neumím si představit jak by vypadal konus 24,5mm, to by byla bambule jako prase..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 15

07.05 2014 20:58


mas ted na mysli tlumicove rameno (spodni predni)

jde o to jestli mas hlinikovy nebo litinovy tehlice...jestli mas 16, tak mas tedy hlinikovy...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

07.05 2014 21:20


jo tlumičové, je to litina, mám to v galerii když jsem dělal ložiska..
Naposledy upravil biimbo dne 07.05 2014 21:56, celkově upraveno 1 krát. (17% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





07.05 2014 21:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 15

07.05 2014 21:24


hmm zajimavy poznatek, tak to vidim po prve
meril jsi to nebo si kupoval nejakou sadu? protoze cep 22 ma v horni casti u zavitu okolo tech 16mm
tloustka cepu se meri podle spodni hranice konusu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

08.05 2014 9:43


praxe je hezká když jí máš na stovce aut, to že něco pasuje na auto jedno je super, ale nic to nevypovídá

já prodával obě varianty na ALL minimálně 40x a to s oběma čepy

jinak pokud katalog uvádí rozměr tak nechápu jak někdo(nemyslím tím jen teebe) může psát jiný a to dokonce i do katalogů, pak v tom je akoát chaos

je super co jsi zjistil a porovnal, než byla etka vůbec v našich kompech tak se to řešilo všemožně a několika lidem jsem nadělil taky sadu z obyč.podvozkem a ono to nějak dopadlo a jezdilo

dle mého je důležité držet se toho co někdo vymyslel a netunit co se nemusí, pak je to auto neprodejné nebo mu to sníží dost cenu a to nemluvím o funkčnosti co vydrží nebo jestli se nesjíždí gumy apod..

jsme v čechách takže je jasné že zde se přijde na všechno a vždy se to nějak zbastlí...otázka jestli to tak má být ?

znáte to: "koupili jste si opičky a na banány nezbylo"
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

08.05 2014 12:33


Ale já na banány mám, jen říkám co jsem zjistil. A že uvádění rozměru X druhů konusů je zavádějící. Audi pro mě není novinkou, pro mě je novinkou 2,5 TDI*,ketrý jsem za těchpár let co auta dělám nedělal ale u podvozku se vždy řešilo jen velký čep, malý čep a konkrétní typ auta a problém nebyl..

Schválně meggy až budeš prodávat rameno na ALL a A6 (větší čep) tak to nafoť dej to sem. Rozměrově to bude stejný. Tím nenavádím ať si to lidi dávají na svoje auto, už jsem psal že jsem příznivcem všeho tak jak to má být, ale když na mým autě ty obyč ramena vydržela cca 100 tis, předchozí majitel jezdil dost často D1 od VelMezu do Prahy, tak to výdrží i na značku FEBI docela ujde..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

08.05 2014 19:42


biimbo: já nemyslel nic proti tobě, je super co jsi zjistil
ale "opička" platí na hodně lidí

jo až půjde nějaký ALL tak když to stihneme tak to nafotíme a porovnám to s klasikou
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

09.05 2014 7:58


A6 4.2 / S6 (RS6?) ma ine ramena ako allroad?
Pytam sa lebo mi tie auta pripadaju podobne. Rovnaka sirka.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 95 | Témat: 15

10.05 2014 6:27


bimbo: ja ti to schvalne vyfotim. mam ted 22 cep zastrceny v tehlici tak hluboko, ze mam v tom konusu schovanou pomalu celou manzetu. coz rozhodne neni spravne => mam 24.5 cep.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email