Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 155 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xtrancer
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 410
Online návštěvníků
Návštěvníků: 150
Uživatelů: 5
Celkem: 155

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 496 | Témat: 38

30.12 2012 9:51


Zlatí němečtí policajti a BAGouni oproti třeba ITD a pod
sponzor





30.12 2012 9:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

30.12 2012 10:11


slepi: jel jsem kolem Berlína do Holandska a můžu s klidným srdcem říct že kdykoliv se tam vydám znovu a bez obav,nebo co jsem tam viděl jezdit za očesané vraky a němce tak jsem úplně v klidu. Dokonce policajti jeli v koloně s námi a úplný salám.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

30.12 2012 10:50


Musim povedat, ze s MGRR suhlasim..neviem aky je dovod na to zbavit vyfuk zbytocnosti znie to strasne a ten dym..ja by som sa hanbil jazdit s niecim co tak dymi..a samozrejme je to humus, ktori ti za Vami dychaju..

Niekedy zasnem co s tymi autami ludia dokazu porobit.. vykuchane vyfuky, denne svetielka, mracitka ..strasne.. To nemate ani kusok vkusu a zdraveho rozumu? Keby ste mali 18 rokov a vodicak pol roku...tak to pochopim ..Auto je najkrajsie ked je v seriovom stave udrziavane.. Ako vyslo z linky

Potom sa cudujme, ked kazdy vyhodi katalyzator a dpf filter, ze tu zachvilu bude mat kazdy druhy rakovinu
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

30.12 2012 11:08


Hoši zbytečně se tady rozčilujete,všichni znáte životnost katalyzátorů max.tak 150tkm pak jsou nefunkční,kdo z vás ho měnil po těch km? vsadím se že nikdo ale hlavně že tam je.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

30.12 2012 11:08


snuff:

mas recht s tou rakovinou, sice hulí mnohem víc nějaky tankery a oceanu, ale ne jako auto před tebou přímo pod nos.. Ale co, stejne tak muzes mluvit o kuracich v restauracich, na zastavkach...éčka ve veškerým žrádle, skažený maso a shnilý rajčata v prodejnách, umely sladidla... lidi vseobecne na druhy moc nemysli;)

asi to kuchani katu resi dost, ale dat trubku od motoru to me nikdy na dieslu nenapadlo, avia 4ever
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.10. 2009
Příspěvků: 316 | Témat: 36

30.12 2012 11:09


slepi:
MGRR: ja v nemecku vyrustal a zil tam 17 let....dodnes tam jezdim,protoze tam mam stale cast rodiny a kamarady.A ver mi,ze na sve C4 i bez obou katu nejezdim se stazenou prdeli.
Z nemeckych policajtu se delaji akorat bubaci.Maji te uplne na salamu.Nevim jak je to v okoli Berlina,ale v Bavorsku mam klid.


Tak to máme každý jiné zkušenosti.
Tolerance ano, ale také velká ohleduplnost k ostatním a ta člověku s hulící C4TDi prostě chybí.

Pokud se slušný člověk vcítí do jejich života a pochopí je, nemůže nikdy podporovat podobné záležitosti. Řekl bych, že 17 let asi nebylo dost - se vší úctou.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 496 | Témat: 38

30.12 2012 11:11


snuff... čeče dej si roušku jako Jackson ať nechytíš rýmečku. Myslíš, že to dýmý víc a nebo že to víc smrdí. Přes ten ucpanej filtr a tlumič ten motor vyráběl daleko víc bordela jak teď. Koukni kolem sebe, to bys nesměl chodit ven, nic jíst,pít..RAKA můžeš chytit ze všeho
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

30.12 2012 11:18


Tak co do kvality toho co z toho leze zalezi pouze na tom katu. - A jak tu kluci rikaji, jestlize ostatni tam mame kat co zazil 300tis km, tak je mozna stejne ucinej jako zadnej.

Ze dal dal jen trubku, tak to uz je pouze o zvuku. A zas az tak strasnej rachot, aby to nekoho melo obtezovat to neni.

Spis bych mel strach z toho, ze se zasadne zmeni odpor vyfuku a co na to pak rika motor a jeho jizdni projev. Subjektivni pocit moc nerekne - tim, ze je to hlucnejsi, tak to muze vyvozovat pocit vetsi sily a rychlosti.

A aji ty brikety mi neprijdou tak strasny - zalezi, jak to vypada pri zatahu. Ale spousta novejsich naftaku v tahu huli i vic, nez je na tom videu.
sponzor





30.12 2012 11:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 20.2. 2008
Příspěvků: 2948 | Témat: 48

30.12 2012 11:44


no ja bych rekl,ze me to moc nehuli ani bez katu....ano,kdyz treba predjizdim a seslapnu pedal nad 4000 otacek tak to coudi,ale ten kdo ma katy a seslapne plyn,tak tomu to vyhodi mouru tez jako prase.
Vlastni zkusenost.A to jsem katy nemel ucpane....
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

30.12 2012 11:51


slepi:
no ja bych rekl,ze me to moc nehuli ani bez katu....ano,kdyz treba predjizdim a seslapnu pedal nad 4000 otacek tak to coudi,ale ten kdo ma katy a seslapne plyn,tak tomu to vyhodi mouru tez jako prase.
Vlastni zkusenost.A to jsem katy nemel ucpane....

Přesně tak řeší se tu nesmysl.Každej ropák kterýmu se šlápne na krk tak hulí a může mít i DPF je to jedno.Díky dostatečnýmu krouťáku nemám nutkání to vytáčet a postačí mi otáčky od 1500 do 2500.A jede to bez čouzení.Jak ho sešlápnu tak se taky ty saze tlačí ven je to normální.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

30.12 2012 11:55


Ale dýmyvost u nafťáků katalyzátory vůbec neovlivní. Katalizátory ovlivňují obsah škodlivin (těch neviditelných), ale se sazemi si neporadí. Od toho jsou filtry pevných částic, ADblue apod.
Takže diesel s katem/bez něj vyprodukuje stejné množství dýmu.

A jinak pro turbomotor je vždy lepší výfuk bez překážek
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 496 | Témat: 38

30.12 2012 12:03


Auto jsem koupil a jezdila v něm x let paní která vozila dítě do školky 5km tam a 5km zpátky. Katy jsem nevyhodil proto abych dělal kravál, ale proto aby auto jelo.Přišlo mi docela ujeté vrazit do auta za 60000 vyfuk za 20000 a tlumiče už tam tak něják byly navíc. Auto se výrazně zlepšilo odspodu a málokdy točím víc jak 3000 aby to hulilo jak kamna. Zvuk nepatří mezi nejlepší, ale jde slyšet i mnoho daleko horších a ve skutečnosti to zní krapejtko jinak. Co se týče interiéru tak je to určitě hlučnější než původně, ale rád jsem to obětoval za příjemnější zátah motoru, který jde výrazně lehčeji.

Ps..je to můj subjektivní názor, kdyby mě tady zase někdo začal rozpitvávat s tabulkama.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

30.12 2012 12:05


Těžko si představím, co se dá s vozem provést ostatním za větší dlouhodobou prasárnu než zvýšit hluk a smrad výfuku.
Řeči jako "Maminko, ale oni druzí také čůrají do pískoviště a mají i větší pinďourky než já" patří opravdu jen do dětské hlavy.

Holedbat se, jak jsou Audi technicky nad průměrem a současně obtěžovat okolí víc než jakýkoli jiný srovnatelný vůz je přinejmenším smutné.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 496 | Témat: 38

30.12 2012 12:16


Hluk možná, ale smrad bych řešil s těma co si koupí 2008 za 400000 a pak jezdí na ONO tankovat humus aby ušetřil 2 kč na litru, jezdí na protektorech u výroby kterých se taky pravda ničí naše zelená planeta a je spousta dýmu a smradu.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

30.12 2012 12:20


R.P.:
Jasně, prostě jiní čůrají víc. Vždyť jsem to psal
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

30.12 2012 12:26


Hanys:
Kamaráde to by si nejdřív musel zastřelit všechny co to maj načipovaný a upravený těm z toho lítá těch sajrajtů mnohem víc
sponzor





30.12 2012 12:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

30.12 2012 12:35


Jinak jsem byl svědkem měření emisí na sanitce transportér T4 která měla poctivých 765tis km a původním motorem.Emisema prošla s hodnotama lepšíma než jsou udaný jako norma. A přitom když tomu šlápneš na krk tak to hulí. U tý nafty je to jen o měření kouřivosti oproti benzínovým motorům kde je měření mnohem přísnější.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

30.12 2012 12:44


áček:
Jasně, prostě jiní čůrají víc. Vždyť jsem to psal
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

30.12 2012 12:48


Hanys:
áček:
Jasně, prostě jiní čůrají víc. Vždyť jsem to psal

Že ty sis ještě dneska nedošel na malou co? Tak šup než to pustíš do spoďárů
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

30.12 2012 12:55


R.P.:
snuff... čeče dej si roušku jako Jackson ať nechytíš rýmečku. Myslíš, že to dýmý víc a nebo že to víc smrdí. Přes ten ucpanej filtr a tlumič ten motor vyráběl daleko víc bordela jak teď. Koukni kolem sebe, to bys nesměl chodit ven, nic jíst,pít..RAKA můžeš chytit ze všeho


Nie to si nemusim davat, keby som takehoto exota s dymiacim dizlom stretol na ceste tak ho bud predbehnem alebo pockam 10 minut kym sa bezpecne vzdiali - urcite to nebudem dychat Nekecaj tu blbosti, ze na staru c4 potrebujes 20 000na vyfuk.. kup si nahradu katu a nejak to daj dokopy..Ja mam tiez stare auto a servis je priamo umerny veku auta.. Ked mas auto stare viac ako 10 rokov da sa zohnat aftermarket na vsetko..pripadne diely z buraciek..Urcite nebudem na c4ku objednavat katalyzator z audi , to da rozum ze? myslim, ze ten kat by stal par supiek..ale jasne, jednoduchsie je vsetko vyhodit a usetrit 3000Kc a mat dobry pocit z blackmotion
Naposledy upravil snuff dne 30.12 2012 13:01, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 496 | Témat: 38

30.12 2012 13:00


snuff..možná je lepší jen ta roura než to co dělaš asi ty podle toho co píšeš.Náhrady PL a Čína tak to je na 100% EKO. A nepsal jsem 80 ale 20tis.

A pak, že mi to hulí


Přímý odkaz na youtube video
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

30.12 2012 13:02


áček:
Aby bylo jasno, to je nedorozumnění. Nemám ambice tu někoho přesvědčovat, to je jen vyhozenej čas. Teď tu skenuju nějakou ptákovinu, návod na B5 - podobně zbytečně. Jen se mi prostě nechce makat. To je tak asi všechno. Klišé, co padají na tohle téma mě už vážně ponožky nesrolují.
Každý svého smradu pánem
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

30.12 2012 13:03


R.P.:
snuff..možná je lepší jen ta roura než to co dělaš asi ty podle toho co píšeš.Náhrady PL a Čína tak to je na 100% EKO.


No hlavne, ze Ty vies a si spokojny.. moje auto nema ziadny problem s emisiami ani vykonom..ani neotravuje druhych svojim hlukom a dymom.. ved jazdi cim chces
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

30.12 2012 13:13


Hanys:
sponzor





30.12 2012 13:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 496 | Témat: 38

30.12 2012 13:31


snuff...ještě aby měl benzín problém s výkonem a emisema, to už by bylo na pováženou i s dílama PL a Čína
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

30.12 2012 19:18


R.P.:
snuff..možná je lepší jen ta roura než to co dělaš asi ty podle toho co píšeš.Náhrady PL a Čína tak to je na 100% EKO. A nepsal jsem 80 ale 20tis.

A pak, že mi to hulí


Přímý odkaz na youtube video





To je prdel sváma
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

30.12 2012 19:22


Tady se řeší dobré pi...... zase
Rok staré auto a taky hulí když se mu sešlápne plyn na podlahu.
Jak je možný že kámoš prošel emisema bez katu na tdi? V katu má taky jen trubku, a to prošel legálně nikoho neuplácel.??
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

30.12 2012 19:25


sqwerk:
Hele to mi přijde na špatný nezávislí topení protože jinak to tak do auta kouřit nemůže
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

30.12 2012 19:26


radar354: Protože u nafťáků se neměří emise jako takové, ale dýmyvost
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

30.12 2012 19:27


radar354: protože na emisích málo kde měří tu kouřivost,radějí to nechá proběhnout programem . Mají strach to vytáčet už se stalo že při tom i prasknul rozvoďák.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email