Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 353 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 347
Uživatelů: 6
Celkem: 353

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

25.06 2012 8:25


Zdravím, chtěl bych se zeptat zkušenějších jak mám nejlépe opravit místa, kde se mi už odlupuje lak a krapet to rezne, pak škrábance atd..

Je mi jasné, že ty místa s rezem musím vybrousit až na plech. Dále bych pak chtěl abych měl od toho nadlouho pokoj, takže bych potřeboval nějaký kvalitní postup jak na to a co na to budu potřebovat. Díky
nahoru

sponzor





25.06 2012 8:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

25.06 2012 9:35


pridavam sa k otazke, jedna sa mi o spodky dveri na A6 C5.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

25.06 2012 10:41


tak si pomůžeme sami:
sice sem to našel na fiat-forum vím, že je to mrdník mezi autama ale opravy tohoto typu jsou snad stejné.

Vady:
Dveře a některá místa na lemech zadních blatníků jsou poškozena místní korozí.
Budeme opravovat pouze poškozená místa, jinak by se muselo lakovat cca 6 dílů a to by byla investice minimálně 12000 Kč za lak. My si ale vystačíme s materiálem asi za 1ooo Kč. Levný ani drahý způsob opravy není řešní na víc jak pár let, je nutno počítat s tím, že opravená místa za čas zase vykvetou.

Postup opravy:

1) Zkorodovaná místa obrousím úhlovou brusku (ideálně na čistý plech).
2) Obroušené plochy vyfoukáme a ošetříme odrezovačem.
3) Ošetřená místa lehce přebrousíme brusným papírem (hrubost 120).
4) Stěrkou naneseme hliníkový tmel, pracujeme pčlivě, snažíme se už při nanášení tmelu o rovnou a hladkou plochu.
5) Tmel opatrně přebrousíme brusným papírem 120. Opravená plocha by měla být co nejmenší. Tmelení můžeme opakovat, než je plocha rovná.
6) Opravované plochy s malým přesahem zbrousíme ještě vodním papírem 240 a plochy omyjeme.
7) Po oschnutí se připravíme na nástřik plniče. Broušená místa olepíme papírem a zakryjeme ostatní části vozu. Malou pistolí na rozstřiky naneseme vrstvu plniče.
8) Po dokonalém zaschnutí plniče plochy odmaskujeme, plnič přebrousíme papírem 400 a pak 1OOO (samozřejmě zase vodní). Okolí připravených míst lehce vymatujeme papírem 2000.
9) Malou pistolí nastříkáme barvu a lak. Po zaschnutí laku opravované díly přeleštíme, můžeme použít brusnou pastu Tempo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

25.06 2012 14:23


postup lakovania tam nebol popisany? napriklad v akom stadiu sa ma nachadzat farba pri nanasani laku (uplne uschnuty, vlhka, mokra ...)? Inak diky za navod
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

25.06 2012 15:05


chtělo by to radu zkušenějšího no co je na to nejlepší, těhle návodů je na netu mraky a pak si člověk má vybrat, když každej píše něco jinýho.

Zná tedy někdo osvědčenou metodu?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

25.06 2012 15:49


ja by som aj tak radsej zohnal kvalitneho lakyrnika, to je u nas ale celkom problem, pokial nechcem ist do origo servisu, preplatit auto a tyzden jazit autobusom . A v konecnom dosledku je dost mozne ze to sfusuju este viac.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

25.06 2012 15:54


OJE: přesně, a navíc není nad to si tu práci udělat sám, alespoň máš z toho dobrej pocit, že udělal něco pro své auto
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

26.06 2012 15:58


nikdo nic?
nahoru

sponzor





26.06 2012 15:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

26.06 2012 16:47


do bodu 3 ok potom:
4-naneseme tmel 2 složkový finiš,nebo soft-dobře se brousí
5-přebrousíme tmel smirkem 120,pozor na lak,který nebudeme lakovat,120 smirek tam zanechá hluboké škrábance
6-místa kde se šmrglovalo nastříkám stříkacím tmelem 2vrstvy
-tím zaleju ty rýhy po smirku
7-přebousím vodní 800 smirek
8-stříkám plničem 2 vrstvy-potom to poprašim darvou ve spreji
-to je kvůli následnému broušení,abych poznal nevybroušené místa,pozor neměl bych se probrousit na stř. tmel
9-brousím smirkem 1200 voda
10-Odmastím a lakuji barvou 3-4 vrstvy-1vrstva jen poprašek.vždy mezi vrstvama počkám 10-15min.Barva zaschne za 10 min.
11-Lak 2 vrstvy
samo že oblepím místa které nechci lakovat,plnič se dá koupit v různých barvách-svetlý lak-světlý plnič atd,lakovat v bezprašním prostředí,nebo garáz polet vodou-hodně
po lakování počkat tak 1-2 dny a pak 2000smirek voda zbrousit okraje lakování(potom leštit a leštit),nejlepší je lakovat díl třeba po lištu,nebo do nejužšího místa,aby nebyl moc znatelný přechod starý lak-nový lak.
Stříkací pistol a Kompresor* je samozdřejmost.
Tak ve zkratce-nemám moc času tu řešit háčky a čárky-doufám že to pochopíte
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

26.06 2012 18:14


V pořádku díky moc za příspěvek, kdybys měl třeba chvilku čas, napsal bys značku nebo odkazy na ten tmel, plnič, odrezovač? já se v tom absolutně totiž nevyznám co je dobrý a co je šmejd, jde mi o to abych to udělal dobře a ne že mi to zas přes zimu vyleze...

díky za psaní
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

27.06 2012 12:39


To je fakt, konkretne produkty by prisli vhod. Tiez v tejto oblasti nemam velky prehpad.
Diky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

27.06 2012 21:35


Pár drobných rád :

Hrdzu opieskujem špecialnou pištolou s gumovou másadkou, obrúsenie flexou obyčajne nestačí
následne to pretrem pasivačným roztokom, bežné odhrdzovače nepoužívam sú o ničom

nasleduje kvalitný antikorozny základ, prípadne antikorozny základový plnič a až potom tmel

pokial si to po vybrúsení chcete prestreknúť farbou aby ste videli ako to vypadá, tak treba originálny sprey na tento učel

na tento učel stačí vo finále šmirgel 600-800 viac je zbytočne jemný a narobíte sa...

Odporúčam zájsť po material predajcovi autolakov, tam vám namiešajú odtieň dodajú podkladový matroš a poskytnú technické informácie ako farby spracovať
s2 coupe:

nebo
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

28.06 2012 8:23


MUFTY: ok díky moc, jsem rád za každou radu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

28.06 2012 20:57


Kde zozeniem niekoho s pieskovacou pistolou? Nemas daky tip? Diky za vsetky rady
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

28.06 2012 21:19


já si budu kupovat toto

http://www.shop-naradi.cz/pistole-piskovaci-se-zasobnikem-6-8bar/d-72798/

napojíš na to Kompresor* a jedeš, na to moje domácí to stačí.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

28.06 2012 22:02


Ricman666:
já si budu kupovat toto

http://www.shop-naradi.cz/pistole-piskovaci-se-zasobnikem-6-8bar/d-72798/

napojíš na to Kompresor* a jedeš, na to moje domácí to stačí.



To je o hovne, pokial by si chcel pieskovať časti Karoserie* musíš ostatok chrániť pred poškodením a to nie je celkom jednoduché dosť to fúka.
ďalej do toho musíš dať obyčajný piesok, práši to ako besné, je toškodlivé silikoza pluc, a výkon pieskovania je žalostný...

na drobné opravy laku je lepšia pištol s gumovou chráničkou a vreckom na použitý piesok a dávam do toho technický korund je ostrý a dobre to bere.
nahoru

sponzor





28.06 2012 22:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

28.06 2012 22:13


znáš odkaz, kde bych to koupil?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

28.06 2012 22:15


MUFTY: kupovat to na jednu pracu je dost. Teda aspon tu kvalitnejsiu ako pises
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

29.06 2012 9:37


Přesně jak to je napsané, ale jedo ti řeknu, rez je sviňě a musíš to odreznout pořádně, jinak to tam máš po zimě znovu.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

29.06 2012 22:06


Ricman666:
znáš odkaz, kde bych to koupil?


Ja som to kúpil priamo od dílera s takýmto sortimentom, ale iste niečo vygúúgliš...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

29.06 2012 22:10


OJE:
MUFTY: kupovat to na jednu pracu je dost. Teda aspon tu kvalitnejsiu ako pises


Samozrejme, treba zvážiť čo sa bude s tým robiť a či sa to oplatí. Bohužial napríklad je mám dosť zlé skúsenosti s lakovačmi, hoci len z videnia, svoje veci som si zatiaľ vždy robil sám.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

29.06 2012 23:29


by ma celkom zaujimalo ako to opieskovanie riesis na falcoch napr mam jeden zadny lem chytnuty-uz bol robeny po odreni, ale je to ohrdzavene az dovnutra cez cely lem az pod podblatnik tu hranu asi len tak opieskovat nepojde co?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

30.06 2012 8:16


neblbněte s pískováním flexa to jistí když to potom ošetříš antikorozním nátěrem,pak překituješ,tak to musí držet.Ty levné pískovačky jsou k ho·nu.Musíš to obrousit na holý plech,nikde nesmí být ložisko rzi,když je to skrz,tak vyměnit díl,nebo COčkem zavařít,ale ošetřit z obou stran.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

30.06 2012 8:19


PLNIČ
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





30.06 2012 8:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

30.06 2012 8:21


tmel
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

04.07 2012 9:52


quattro99:
by ma celkom zaujimalo ako to opieskovanie riesis na falcoch napr mam jeden zadny lem chytnuty-uz bol robeny po odreni, ale je to ohrdzavene az dovnutra cez cely lem az pod podblatnik tu hranu asi len tak opieskovat nepojde co?



Samozrejme každý lem falc a podobne je problém, mám spravené viacero gumových nasadiek na tú pieskovačku a pomáham si pri tom handrou / v jednej ruke pieskovačku a v lavej handru ktorou kryjem okolie a piesok ktorý vyletí mimo odtane v tej handre.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

04.07 2012 9:54


s2 coupe:
neblbněte s pískováním flexa to jistí když to potom ošetříš antikorozním nátěrem,pak překituješ,tak to musí držet.Ty levné pískovačky jsou k ho·nu.Musíš to obrousit na holý plech,nikde nesmí být ložisko rzi,když je to skrz,tak vyměnit díl,nebo COčkem zavařít,ale ošetřit z obou stran.


Takto odstráviš povrchovú hrdu ak je zažratá tak na pohlad je to čisté ale v poroch je a bude zase bujnieť....

....naviac po piesku na plechu farba drží ako pribitá....
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email