Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 169 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 168
Uživatelů: 1
Celkem: 169

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.2. 2013
Příspěvků: 39 | Témat: 4

25.09 2013 16:23


Diky za odpoved, jsem rad ze je na ne nejaka pozitivni reference, nejake kontakty maji na webu, nebo mas nejake specialni kontakty? No zavolam tam, objednam se, a uvidi se pak co se s prevodovkou stane.
nahoru

sponzor





25.09 2013 16:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 228 | Témat: 0

25.09 2013 17:43


P. Kounek, tel. 606699170, kontakt uz je koukam taky na jejich webu. Stravil jsem tam 5 hodin (od predani do vyzvednuti auta)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

25.09 2013 20:07


spenatek:
V Pakře jsem byl cca před rokem na výměně, ale s 6HP převodovkou - můžu poslat kontakty. U mě se měnil komplet všechen olej strojem, nové těsnění pod vanu, nové těsnění pod výpušťák myslím a filtr. Za mě spokojenost.

Můj názor je, že výměna správným olejem a postupem je vždy lepší než neměnit. Na druhou stranu prý (ptal jsem na totéž v Pakře) se může po výměně projevit třeba horší komfort řazení, jehož příčinou ale není ten nový olej, ale větší opotřebení ve skříni a po výměně se to prostě ukáže, že už je vhodný repas (pokud se chci o auto starat, tak lepší vědět dřív než řešit po cestě vysypanou převodovku - můj názor).

Ono to zhorsene radenie je zapricinene strojom ! Rozviri bordel a popripchava selenoidy v supatkovej skrinke. Nijak ako manualne sa neda poriadne vycistit
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

26.09 2013 6:30


tak jak pise Lubomt,proto se ne nadarmo je nepsane pravidlo ze u automatu co maji jiz vic najeto a servis je neovery je lepsi a bezpecnejsi stary olej nechat,maximalne jen dolit a radeji na to nesahat
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

26.09 2013 8:03


Ono zase take zle to nie je. Vymenit treba, klasickym sposobom
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.10. 2012
Příspěvků: 1098 | Témat: 16

26.09 2013 8:08


kurna kluci tak jak? ted jste me zaskocili, Taky sem premyslel ze bych ten olej vymenil. Auto bohuzel nekdo stocil takze podle stitku na rozvodech co jsem nasel odhaduju ze ma najeto tak neco pres 300 km, Takze je lepsi spise jenom klasicky vylit olej a dolit co to pujde a treba to tak udelat dvakra (trikrat) ono se to vzdycky promicha ze starym, co slo by to teda i tak udelat. Jinak jsem nasel postup plneni to jo ale podle tech videji jsem nepochopil jak tam pise 90% vymena oleje co zvladnu v dilne. Jak ten olej vypustim. Kdyz bych to teda nedelal strojne. Zase lepsi 90 80% nez to nechat tak asi ze a pokud ten olej v automatu neni zas takovy extrem tak snad to ani neni tak spatne? Dik
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

26.09 2013 9:00


Mě bylo specialistou na aut. převodovky řečeno, že při mých 350.000km nemá smysl strojem měnit, ale jen ručně nebo maximálně dolít.
Přesně jak píše lubomt.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.2. 2013
Příspěvků: 39 | Témat: 4

26.09 2013 9:41


Diky za reakce, ale mam ted taky trochu zmatek. Jako kazdopadne ten olej v tom mym automatu meneny byl a byl udelany proplach v Kapsu. Predpokladam ze strojni, protoze cena nebyla nijak vysoka. Kdyz byl uz predtim udelany proplach (cca v 380k) a k zadnym zasadnim nedostatkum v razeni nedochazi, tak co myslite, mam ho tedy nechat vymenit strojne nebo rucne, ci se na to radeji vykaslat a jen ho tam dolit?
nahoru

sponzor





26.09 2013 9:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

26.09 2013 10:17


Rucne. DAS* dole vanu, rucne ju poriadne vycistis, DAS* nove tesnenie a sup novy olej. Ak nebol dlho meneny, pojazdi par km nech sa pomiesa a zopakuj
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

26.09 2013 10:25


lubomt:
Rucne. DAS* dole vanu, rucne ju poriadne vycistis, DAS* nove tesnenie a sup novy olej. Ak nebol dlho meneny, pojazdi par km nech sa pomiesa a zopakuj
Přesně tak!Ted je zase hroznej boom tech amerikanských nadlidských strojů co to vyčistí tak že se dá z převodovky žrát.Prostě klasická výmena je zaručená.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2012
Příspěvků: 217 | Témat: 26

26.09 2013 12:29


lubomt:
Rucne. DAS** dole vanu, rucne ju poriadne vycistis, DAS** nove tesnenie a sup novy olej. Ak nebol dlho meneny, pojazdi par km nech sa pomiesa a zopakuj

taky ted nad tim uvazuji, automat radi zhruba tak jak ma, ale napr v kopci okolo 2 500rpm se nedokaze rozhodnout jestli bude ´spojkovat´ nebo ´necha zarazeny´.. tim padem zacne zvolna cukat.. zadne razy, nic podobneho, proste jako kdyz si clovek hraje se spojkou v tahu. mam teda podle vas sundat viko, vycistit, dat filtr a vymenit pouze ten olej co byl v te vane? zadne pruplachy?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 228 | Témat: 0

26.09 2013 20:26


Dobrá, dobrá, zajímavé info, beru na vědomí.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

27.09 2013 0:01


Amadjr- urob uz ako chces, mne je to fuk. Nevymen alebo vymen strojom, Tebe sa pokazi prevodovka, nie mne. Opakoval som sa tu na tomto fore ako aj na inych uz x-krat, postup som napisal.
Ten stroj na preplach je vytiahnutie penazi zo servisakov a od ludi. Novinka aby sa ludia blaznili, ake je to super a bohove. Lepsi stoji okolo 10.000e takze servisakovi sa to musi vratit. Cim viac oleja preda, tym viac zarobi a zakaznik zase viac zaplati so super pocitom, ze ma snad zase novu prevodovku, i ked je to len fantazia. Obcas po preplachu ludom lepsie prevodovka radi, su z toho nadseni a vychvaluju a doporucuju preplach kazdemu, ze vymena oleja klasickym sposobom je na hovno. Ale nevedia pritom, ze tu istu, este lepsiu sluzbu im spravi klasicka vymena oleja. Ako vravim, kazdy nech si urobi ako chce, vsak ja mam potom iba robotu )))
Naposledy upravil lubomt dne 24.01 2017 7:24, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.2. 2013
Příspěvků: 39 | Témat: 4

03.10 2013 9:11


Díky, jsem zase o něco chytřejší. Do domácí výměny oleje v automatu se ale pouštět nebudu. Nikdy jsem to nedělal a ani jsem to nikdy neviděl někoho dělat. Tak tomu nechám ještě nějaký čas. Mě strašně zmátl ten popis výměny oleje co je tady na první stránce v tomto tématu. Kde jsou popsaný 3 způsoby s +-. A navíc že v té mé ten proplach minimálně jednou dělaný byl.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2012
Příspěvků: 217 | Témat: 26

07.10 2013 14:45


tak ja se teda do te vymeny preventivne pustim, mam jen par dotazu ktere jsem tady nenasel.
jedna se o vuz A8 rv. 96, ma 4st. automat se sekvencnim razeni.
mam tedy pouzit stejny olej, jak zde pisete pro 5hp prevodovky G 052 162? a v ´domacim´ uziti mi bude teda stacit objednat 7L oleje?
diky moc
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

07.10 2013 16:19


V audi Ti predaju presne olej aky potrebujes podla VIN*. Na jednu vymenu staci 5 ltr
nahoru

sponzor





07.10 2013 16:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.9. 2016
Příspěvků: 2 | Témat: 1

14.09 2016 10:24


Dobrý den, chci měnit olej v převodovce ,ale prolíná olej okolo konektoru a čidla převodovky a v Audi mi bylo řečeno ,že se tyto těsnění již nevyrábí.
Neznáte nějakou náhradu ? Mam A8 D2 1998 220kW 6tistvpňovou převodovku. Děkuji.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

23.01 2017 18:29


Já si nakoupil předepsaný matroš na výměnu oleje přímo od Audi. Přihodil jsem pro srovnání nacenění origo servisu na všechna moje auta (A8, A6, Q7). Do měsíce budu dělat na A8 a s množstevní slevou od známého nakoupeno o 5tis levněji, než je v nabídce Audi (matroš dle seznamu vyšel na 17tis).
Všimněte si, že co Audina, to jiný olej. Právě proto doporučuji nakoupit vše origo a nezapomenout na vše předepsané. Objednávat zásadně podle VIN* a ne podle typu auta. Jinak origo servis mění olej klasickým způsobem (vypustit,vana dolů,vyčistit vanu a magnety,vyměnit filtr,namontovat, startovat, kvaltovat a dolévat). Samozřejmě se strašně divili, proč chci měnit olej, když je tam doživotní náplň . Dále bych doplnil, že utahování šroubů vany se provádí hvězdicovým stylem. Šrouby na vaně utahuji akučkou, ale vůbec by neuškodilo, kdyby někdo z odborníků napsal správné utahovací momenty. Jen pro upřesnění, vlákno se týká sice D2, ale i u D3 je to stejné. V mém případě ještě musí dolů výfuky. Originál plničku na plnění oleje mám, je to perfektní věc (používám jí na plnění oleje i do diferáku), ale manuálně zručný člověk si dokáže vymyslet svojí po domácku vyrobenou...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

20.04 2018 21:37


no.. klasická výměna ruční je nejlepší, dnes jsem provedl. Stačí k tomu Imbus asi 8 a 17. sundáš asi 28 šroubů torx 27, vanu. Vyměníš těsnění, vyměníš filtr na 2x torx, vyčistíš magnety, necháš vše okapat, nasadíš vanu. Nastříkáš zpátky cca 5L oleje (5hp19) bz startování, až ti vytíká olej zpět, tak zašpuntuješ, nastartuješ, projedeš na zvedáku všechny rychlosti, po dvou minutkách opět odšpuntuješ 17 imbus, dočepuješ asi litr, než ti opět vytéká lehce olej z díry, při samozřejmě nastartovaném motoru. Výsledek je ten, že vyměníš cca 60 procent oleje, vyjedeš se projet pár km, pak znovu vyleješ cca 5L a stejným postupem doplníš nový olej, rázem jsem už na cca 85 procentech kvality nového oleje, pro prevenci to stačí.

Náklady... filtr a těsnění - 250 Kč, olej Ravenol 5/4 ATF* - 10L za 2000 (dává KAPS jako originál). Solvina 49. Hadra. Tj. 2300Kč.

Rozdíl v kvalitě řazení a chodu převodovky s obnovenou náplní je opravdu znát hned když sednete do auta po první výměně.

Budte fit
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email