Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 524 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 521
Uživatelů: 3
Celkem: 524

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

20.02 2013 7:38


jj to možné,ale třeba to funguje proto mě zajímalo zda s tím někdo nepřišel do styku,případně nějaké reference ať už pozitivní nebo negativní
nahoru

sponzor





20.02 2013 7:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

20.02 2013 9:16


Beztak je v tom jen nejaka cocacola nebo tak neco:D
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

20.02 2013 21:54


Těžko říct,třeba se někdo ozve
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2010
Příspěvků: 204 | Témat: 6

20.02 2013 22:50


normalni PS 2000 z WS TELESHOPINGU
hlavne aby to nekomu nerozpustilo i lamely
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

21.02 2013 5:58


asi mate pravdu,radeji se te CocaCole jak to pojmenoval Lump vyhnout velkym obloukem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.1. 2012
Příspěvků: 132 | Témat: 25

21.02 2013 7:23


Takový věci do motoru ani do převodovky nepatří. Kdyby to bylo k něčemu tak to obrovské olejářské společnosti přidávají rovnou do oleje a používali by to i výrobci aut.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

21.02 2013 21:45


asi tak
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.4. 2012
Příspěvků: 19 | Témat: 3

22.02 2013 17:37


V pondělí jsme měli ve škole přednášku na dekarbonizaci motoru. Těšili jsme se na zajímavou přednášku jak se to dělá, jaký jsou přístroje, prostředky atd. Přijel sám pan Ing. Maruš (http://www.dekarbonizace-motoru.cz/index.php). Prezentoval výrobky od AMERICKÉ firmy BG. Vypadalo to jako nabídka H. Fuchse na WS Platinum co parádně ochrání kapotu před střelcem a holubíma hovna*a. Jejich výrobky vyčistí zanesený vstřikovač od karbonu, pokud je v benzínu voda, žádný problém pro BG - vodu jejich přípravek odstraní. Pak dělal pokusy, že do zkumavky s naftou nalil kyselinu sírovou a pak tam nalil ten zázrak a nevim co to udělalo. Každopádně když se mu nechtěně víčko ze zkumavky vyvrátilo a on si polil ruku naftou s kyselinou nic se mu nestalo a ruku mu to nesežralo což je divný. Pak tam povídal chvíli o automatech, že oni jediný na světě mají mašinu, která pomocí recirkulace vymění všechen olej. Nakonec ukázal video, kde jejich kondicionér eliminuje tření a opravuje opotředené díly
Aspoň jsme se ulili ze školy a měli jsme z něho včetně mistrů a učitelů prdel.


Přímý odkaz na youtube video


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

sponzor





22.02 2013 17:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

02.04 2013 21:18


myslim ze je potreba aby to zde zaznelo a hlavne bylo to vse na jednom miste u vymeny oleje v prevodovce.

pokud nekdo zvoli jednu z jiz zverejnenych moznosti vymeny oleje v automatu,tak jenom samotnym naplnenim oleje to nekonci.Pokud nekdo jen naplni prevodovku olejem,nastartuje a odjizdi je to jen otazka casu kdy prevodovka odejde do vecnych lovist.Proto se plni fora prispevky,ze po vymene lajkem se prevodovka pokazila.
Vyřešení dotazu:

Postup plneni oleje automatu (idelani na zvedaku):
1) Pri nasazeni vany dolejte olej do te doby nez zacne vytekat (cca.3-4L)
2) Uzavrit plnici zatkou a nastartovat motor.Po celou dobu cca. 10-15 sekund musi byt stlacena brzda
3) Znovu zvednout a znovu doplnit olej (dalsich cca.1,5-2,5L nez zacne zase vytekat)
4) Uzavrit plnici zatkou a nastartovat opet z brzdou a nechat v P(parking) cca. 2minuty
5) Zvednout a znovu doplnit (cca. 0,5-1L nez zacne olej vytekat)
4) Opet nastartovat z brzdou.Po celou dobu nastartovani je mit stale stlacenou brzdu.Zacneme v 30sekundovych intervalech prepinat prevodove stupne z N do 2 (R-zpatecku preskocte)
5) Zvednout a prekontrolovat stav oleje,pokud jiz nevyteka tak jeste doplnit (cca. 0-1L)
6) Nastartovat a jiz bez brzdy procvakat prevodove stupne od N do 2 po 30sekundovych intervalech,jak budete cvakat rychlosti cestou na zpet jiz nechce i 30sekundovy interval i u R-zpatecky
7) Posledni doliti oleje bude jiz pri nastatovanem motoru (olej je v cirkulaci proto je mozne jeste doplnit vanu o cca.0,5-1L) jamile zacne vytekat,tim je prevodovka kompletne naplnena



Timto postupem setrne ozivime prevodovku novym olejem,hlavne tak postupne promazeme vsechny sekce rychlosti podle toho jak jsou poskladane v prevodovce.
V dnesni dobe kdy vsichni spechaji se tento postup nedodrzuje pripadne vubec nedela.
Naposledy upravil SkejT dne 03.04 2013 21:19, celkově upraveno 1 krát. (10% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 228 | Témat: 0

02.04 2013 21:37


A já doplním, že správná hladina oleje se má kontrolovat při teplotě oleje cca 40 stupňů Celsia. http://www.apra-europe.org/dateien/downloads/APRA_ [zkrácená url] (Je to hlavně o 6HP převodovkách, ale pro inspiraci. Plus ke konci jsou různé převodové oleje...).
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 2 | Témat: 0

09.07 2013 20:54


Ahoj mam takovy dotaz muzou se tydle dva oleje mychat VW/Audi G 052 162 A2 ATF* a olej ATF** 1200
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 228 | Témat: 0

10.07 2013 17:21


Tak to nevím, jestli je ti někdo schopnej fundovaně odpovědět. Osobně bych dal origoš a nic nemíchal.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

10.07 2013 19:40


spenatek:
Tak to nevím, jestli je ti někdo schopnej fundovaně odpovědět. Osobně bych dal origoš a nic nemíchal.

Taky bych udělal to samé...
Není to takovej ranec peněz, aby se na tom dalo šetřit a dělat pokusy, jestli se to snese...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

10.07 2013 23:33


No on Stenly_st myslel spis toto:
Zacal mu vypadat kvalt pri kickdownu na 5ty rychlostni stupen - cili podradilo to na 4 - jeste OK a pak jak to ma podradit na 3ku, tak ten kvalt tam nezapadnul a motor vybehne do omezovace a v tom jak vybehne, tak to tam kopne tu trojku...
Pak se to zhorsovalo ze to blblo i pri normalnich rozjezdech.

Koupil olej ATG Top Tec 1200 od Liqui Moly (http://www.liqui-moly.cz/detail/prevodovy-olej-top-tec-ATF*-1200) - bylo mu to doporuceno.

Tak po vypusteni oleje z prevodovky - bylo tam dost humusu, byl olej jeste evidentne hnedy. Bohuzel olej ktery tam nalil mel cervenou barvu.

A nejsem si jistej, zdali se to vubec muze michat dohromady, protoze nekolik litru proste z hydromenice nedostane. Takze se vymenil filtr a dolil ten cerveny.

Automat radil krasne po vymene, jen do te doby nez se ten olej hodne zahral, pak to zaclo delat to same...

Ted otazka, je to spatnym olejem? Ci je automat uz kaput?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

16.07 2013 13:15


Jeste otazka, da se vymenit prevodovka u tohoto auta jen tak? Jako kdyby to byl manual? Ci kdyz to ma RJ tak se to musim vsechno nakonfigorovat pres VAG? Cili udelat nejaky zakladni nastaveni ci prizpusobeni?

A to kdyz se sezene stejny typ prevodovky 5HP24? A pak tam jsou ruzne kody prevodovek, ty se lisi vcem presne? Je lepsi menit vzdy za stejny kod? Nebo kod prevodovky muze byt jiny? Jen musi sedet typ 5HP24?

Upraveno: Tak koukam ze se tam dava 5HP24A, ikdyz na stitkach to A proste neni.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

17.07 2013 11:56


- rozne oleje sa nesmu miesat a olej tam ma ist ako tam patri
- kod prevodovky 5hp24 musi byt rovnaky
- delia sa na stary typ do r.2000 a novy typ po r.2000
nahoru

sponzor





17.07 2013 11:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

17.07 2013 14:02


lubomt: Oki ten olej jasny, ja mu to rikal...

Jinak ty kody prevodovky, podle katalogu vyrobce, tak se 5HP24 nedavali do A8 :/ http://www.zf.com/na/content/media/united_states/c [zkrácená url]
A na prvni pohled je videt, ze ma uplne jine viko a i jiny filtr.

Zatim co, 5HP24A http://www.zf.com/na/content/media/united_states/c [zkrácená url] se normalne davala do prave tehle A8 D2 faceliftu rv 99.
A i dle obrazku je to presne prave to viko a i ten samy filtr.
A ja jsem vcera koukal a na stitku mam pouze 5HP24, to Acko tam proste neni :/
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.7. 2013
Příspěvků: 1 | Témat: 0

28.07 2013 13:07


Sauvik: Vidim ze si este mlady a robis si s prevencie prdel, ale v dnesnej dobe sa coraz castejsie stretavam s xy problemami hlavne novych aut, ktore by sa bez problemov dali riesit prevenciou a BG zato urcite stoji, sam pouzivam ich pripravky a pracujem s nimi cca 4 roky a zatial maximalna spokojnos, ci uz s vyplachmi prevodoviek, alebo motorov, MOA je palba sama o sebe...

Karlosma: BG 310 a BG 106 urcite odporucam pouzit pri vymene, zaciname s vymenami naplni aj u nas a co sa skusenosti tyka, tak uz zachranila taku prevodovku co neradila vobec, len na manual rezim...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

29.07 2013 20:07


a3anko - lenze to bolo zlym olejom, a nie "zazracnym" pripravkom, vies? Pretoze ak mas nieco mechanicky dodrbane, tak tam mozes naliat aj med a nepomoze to, to by si mal vediet Prevodovky (automaty) rozoberame denne a vidim, co to je
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2009
Příspěvků: 23 | Témat: 4

30.07 2013 19:40


Zdravím, máte nalívací šroub zboku, nebo zespod. Já mám zespod a nevím jak to vyměnit, nemám na to ten přípravek. Při přeřazení to strašně rachtí, tak doufám, že je to olejem a ne celý měnič. Máte s tím někdo zkušenost? Díky za radu
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

30.07 2013 20:56


podle toho jak vidim ze to sazis i sem,tak byt tebou se do toho vubec nepoustim
(tady v tematu mas vse potrebne)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2009
Příspěvků: 23 | Témat: 4

31.07 2013 6:29


mnou nejsi a radu ohledně měniče tu nevidím. Převodovku se spodním šroubem dolívají s tím přípravkem, ten nemám, tak se ptám, jestli to jde i jinak, to tady taky není. Nechápu tvůj příspěvek
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2012
Příspěvků: 217 | Témat: 26

13.08 2013 22:45


Maverik:
mnou nejsi a radu ohledně měniče tu nevidím. Převodovku se spodním šroubem dolívají s tím přípravkem, ten nemám, tak se ptám, jestli to jde i jinak, to tady taky není. Nechápu tvůj příspěvek

zivot je krutej , ale ma vpodstate pravdu, vymena oleje je podle me u tve rachotici prevodovky zbytecna prace.. chce to repas.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2009
Příspěvků: 23 | Témat: 4

17.08 2013 14:26


O tohle mě právě šlo, o radu. Dnes už vím, že olej to nebude, protože to rachotí hodně. Prý je to měnič
nahoru

sponzor





17.08 2013 14:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

18.08 2013 9:52


Maverik:
O tohle mě právě šlo, o radu. Dnes už vím, že olej to nebude, protože to rachotí hodně. Prý je to měnič

Rachotenie nesposobuje menic, i ked pri spravnej oprave sa meni aj ten. To ze je to menic, Ti povedal niekto akurat tak pri pive. Nemaj ilúzie
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.8. 2013
Příspěvků: 1 | Témat: 0

21.08 2013 14:27


SkejT:


Postup plneni oleje automatu (idelani na zvedaku):
1) Pri nasazeni vany dolejte olej do te doby nez zacne vytekat (cca.3-4L)
2) Uzavrit plnici zatkou a nastartovat motor.Po celou dobu cca. 10-15 sekund musi byt stlacena brzda
3) Znovu zvednout a znovu doplnit olej (dalsich cca.1,5-2,5L nez zacne zase vytekat)
4) Uzavrit plnici zatkou a nastartovat opet z brzdou a nechat v P(parking) cca. 2minuty
5) Zvednout a znovu doplnit (cca. 0,5-1L nez zacne olej vytekat)
4) Opet nastartovat z brzdou.Po celou dobu nastartovani je mit stale stlacenou brzdu.Zacneme v 30sekundovych intervalech prepinat prevodove stupne z N do 2 (R-zpatecku preskocte)
5) Zvednout a prekontrolovat stav oleje,pokud jiz nevyteka tak jeste doplnit (cca. 0-1L)
6) Nastartovat a jiz bez brzdy procvakat prevodove stupne od N do 2 po 30sekundovych intervalech,jak budete cvakat rychlosti cestou na zpet jiz nechce i 30sekundovy interval i u R-zpatecky
7) Posledni doliti oleje bude jiz pri nastatovanem motoru (olej je v cirkulaci proto je mozne jeste doplnit vanu o cca.0,5-1L) jamile zacne vytekat,tim je prevodovka ko

SkejT:
vyřešeno:

Postup plneni oleje automatu (idelani na zvedaku):
1) Pri nasazeni vany dolejte olej do te doby nez zacne vytekat (cca.3-4L)
2) Uzavrit plnici zatkou a nastartovat motor.Po celou dobu cca. 10-15 sekund musi byt stlacena brzda
3) Znovu zvednout a znovu doplnit olej (dalsich cca.1,5-2,5L nez zacne zase vytekat)
4) Uzavrit plnici zatkou a nastartovat opet z brzdou a nechat v P(parking) cca. 2minuty
5) Zvednout a znovu doplnit (cca. 0,5-1L nez zacne olej vytekat)
4) Opet nastartovat z brzdou.Po celou dobu nastartovani je mit stale stlacenou brzdu.Zacneme v 30sekundovych intervalech prepinat prevodove stupne z N do 2 (R-zpatecku preskocte)
5) Zvednout a prekontrolovat stav oleje,pokud jiz nevyteka tak jeste doplnit (cca. 0-1L)
6) Nastartovat a jiz bez brzdy procvakat prevodove stupne od N do 2 po 30sekundovych intervalech,jak budete cvakat rychlosti cestou na zpet jiz nechce i 30sekundovy interval i u R-zpatecky
7) Posledni doliti oleje bude jiz pri nastatovanem motoru (olej je v cirkulaci proto je mozne jeste doplnit vanu o cca.0,5-1L) jamile zacne vytekat,tim je prevodovka kompletne naplnena

SkejT:
vyřešeno:

Postup plneni oleje automatu (idelani na zvedaku):
1) Pri nasazeni vany dolejte olej do te doby nez zacne vytekat (cca.3-4L)
2) Uzavrit plnici zatkou a nastartovat motor.Po celou dobu cca. 10-15 sekund musi byt stlacena brzda
3) Znovu zvednout a znovu doplnit olej (dalsich cca.1,5-2,5L nez zacne zase vytekat)
4) Uzavrit plnici zatkou a nastartovat opet z brzdou a nechat v P(parking) cca. 2minuty
5) Zvednout a znovu doplnit (cca. 0,5-1L nez zacne olej vytekat)
4) Opet nastartovat z brzdou.Po celou dobu nastartovani je mit stale stlacenou brzdu.Zacneme v 30sekundovych intervalech prepinat prevodove stupne z N do 2 (R-zpatecku preskocte)
5) Zvednout a prekontrolovat stav oleje,pokud jiz nevyteka tak jeste doplnit (cca. 0-1L)
6) Nastartovat a jiz bez brzdy procvakat prevodove stupne od N do 2 po 30sekundovych intervalech,jak budete cvakat rychlosti cestou na zpet jiz nechce i 30sekundovy interval i u R-zpatecky
7) Posledni doliti oleje bude jiz pri nastatovanem motoru (olej je v cirkulaci proto je mozne jeste doplnit vanu o cca.0,5-1L) jamile zacne vytekat,tim je prevodovka kompletne naplnena

SkejT:
u doplnit (cca. 0,5-1L nez zacne olej vytekat)
4) Opet nastartov
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.2. 2013
Příspěvků: 39 | Témat: 4

25.09 2013 14:08


Zdravim, mam asi 100x omylane dotazy, ale radeji se chci na vse ujistit. Chystam se nechat vymenit olej (nejlepe proplach samozrejme) v automatu (mam 4 kvalt). Ted mam najeto cca 417k predtim tam pry byl olej menen v 380k. Co vsechno se musi dat novy, kdyz se olej meni? Predpokladam, ze asi nejaky filtry a co dale? Nebo by to spravny servis mel vedet? A jeste jeden blby dotaz, neuskodim tim te prevodovce?

Chystam se do ZF Pakra do Jihlavy (nejlepsi by bylo asi na Slovensko k tady znamemu odbornikovy, ale je to dost z ruky). Mate na ZF Pakra nejake reference? Tady na foru byl nekdo kdo psal, ze jsou ok. Ale je to uz davno.

Automat se zda ze nijak neskube, neprokluzuje. Za studena je citit kdyz radi z 1 na 2. Ale mozna si to jen vsugerovavam. Precejen pul roku s jinym autem nejezdim, tak clovek citi vic veci. A kdyz zaradim zpatecku, tak se ozve nejaky divny zvuk. Ale v jednom servise mi rikali, ze je to normalni (dve A8 D3 meli na dvore a prej D2 meli taky, tak jsem jim celkem veril).

A to je dalsi vec, nechtel by mi to auto nekdo projet, kdo uz to mel? Aby rekl, heled, motor spatne tahne a takhle to jezdit a radit nema, tady je slyset co nema. Byl bych docela vdecny (a samozrejme nejaky revanz by byl) protoze nemam s cim srovnavat. V diagnostice zadny chyby v motoru nemam, v prevodovce taky ne.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2012
Příspěvků: 217 | Témat: 26

25.09 2013 14:22


sovic: z kama jsi?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.2. 2013
Příspěvků: 39 | Témat: 4

25.09 2013 14:33


Praha a Strakonice...

a jeste hodne jezdim do Liberce
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 228 | Témat: 0

25.09 2013 15:32


V Pakře jsem byl cca před rokem na výměně, ale s 6HP převodovkou - můžu poslat kontakty. U mě se měnil komplet všechen olej strojem, nové těsnění pod vanu, nové těsnění pod výpušťák myslím a filtr. Za mě spokojenost.

Můj názor je, že výměna správným olejem a postupem je vždy lepší než neměnit. Na druhou stranu prý (ptal jsem na totéž v Pakře) se může po výměně projevit třeba horší komfort řazení, jehož příčinou ale není ten nový olej, ale větší opotřebení ve skříni a po výměně se to prostě ukáže, že už je vhodný repas (pokud se chci o auto starat, tak lepší vědět dřív než řešit po cestě vysypanou převodovku - můj názor).
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email