Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 302 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janys_9
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 412
Online návštěvníků
Návštěvníků: 296
Uživatelů: 6
Celkem: 302

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.4. 2012
Příspěvků: 30 | Témat: 9

11.06 2012 0:07


Ahoj,mám A8 D2 3,7i,a chci se zeptat,jak často se mění olej v převodovce?včera jsem ležel pod autem a koukal jsem že Převodovka* je od oleje,takže asi bude trošku někde pučet,tak mám strach jestli v převodovce vůbec nějaký olej je,jak zjistím hladinu oleje v převodovce?na převodovce jsem našel jen výpušťák,ale nějaký kontrolní šroub či měrku jsem nenašel.Díky
nahoru

sponzor





11.06 2012 0:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

11.06 2012 7:50


Zadna merka a ani kontrolni sroub neni, jen proste nalevaci otvor a to je i kontrolni.
Kdyz ho povolujes, mel by ti lehce vytekat olej, protoze se tam olej doleva kdyz je v ohehu. Takze kdyz neni, melo by tam byt nad nadlevaci otvor.
Proto radeji opatrne pootvirat at ti nevytece vse.

A k vymene oleje. To je kapitola sama o sobe.
Oficialne audi udava ze je tam dozivotni napln, ono mozna jo ale asi pocitaji v tom pripade s zivotnosti prevodovky 200t km bohuzel ...
Jinak kdyz jezdis velke dalky, tak se rika ze az 90t km od vymeny k vymene.
Pokud mesto tak okolo 60t km.
Samozrejme ze se meni i filtr oleje v prevodovce.

Navic kdyz ji mas v aute tak nikdy nevymenis vsechen olej, protoze proste nevytece z hydromenice.
A pokud s tim nemas zkusenosti, radeji se do toho nepoustej a sver to nejakemu odbornikovi ci firme ktera se tim zabyva, napriklad www.kaps.cz

Tot asi tak ve zkratce vse
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

11.06 2012 8:04


slysim poprve ze nejde vymenit vsechen olej,menil jsi to nekdy?
Samozrejmne ze to jde vymenit vsechno,musi mit clovek tomu odpovidajici vybaveni + nejaky litr oleje na vic,pokud to vymenujes cyklickou cirkulaci v celem okruhu,tak dostanes vse ven.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

11.06 2012 8:10


SkejT: Ano menil
V "domacich podminkach" ti nevytece z prevodovky vsechen olej co vni je, kdyz je prevodovka v aute. Takhle jsem to napsal a tak to je.
Tusim ze u toho 5ti kvaltu tam je cca 11 litru ale vytece jen cca 7 litru a 7 litru se tam zase vejde.

A prave ty "odbornici" ci specializovane firmy na to maji vybaveni a nebo to meneji kdyz ji maji venku kvuli nejakemu repasu.
Navic se tam delaji prave i ty proplachy kdyztak.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

24.10 2012 8:57


pekne popsan postup vymeny oleje v prevodovce
http://www.audipages.com/Tech_Articles/auto_transmission/autotranservicing.html

prihodim fotky na postraseni

Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

29.11 2012 22:07


SkejT: Co to tam je za ježky na té první fotce?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

30.11 2012 4:47


na viku je magnet ktery napomaha sberu kovovych pilin ktere vznikaji opotrebenim

verim ze treba lubomt videl uz i vetsi zverstva
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

30.11 2012 18:57


No fuj teda...
nahoru

sponzor





30.11 2012 18:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

08.01 2013 10:47


Ještě já mám dotaz,jakej olej doporučujete? Já zatím pokaždé dával přímo olej originál audi ATF* i s filtrem a těsněním. Chystám se vyměnit v mojí a8 olej protože prej je měněnej ale kdo ví co tam je,auto na můj vkus moc klouže a táhne tak,jak máž až při vyšších otáčkách,v porovnání s tím samým motorem a převodovkou v jiném autě
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

08.01 2013 11:18


presne oznaceni oleje pro A8D2: G 052 162 A2 ATF*
Citace:
ATF* pro 4st. a 5st. automatickou převodovku G 052 162 A2
Originální olej pro automatické převodovky Tiptronic*


Originalni olej VW/Audi G 052 162 A2 ATF*

Náhled, klikni pro zvětšení.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



dobra volba je i na olej ATF* 1200
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



zde kompletni popis vymeny oleje vcetne fotek --> ZDE
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

09.01 2013 8:54


VW/Audi G 052 162 A2 ATF*
Přesně tohle je ten,co používám,přímo originál. Nemáte zkušenost s nákupem v tomhle šopu co jste mi poslal? Já to beru vždycky přímo z audi a tam je to řacha jak hrom,je snad jednou tak drahej. Dííky
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

09.01 2013 8:58


primo s tim prodejcem viz.odkaz nemam,ale urcite bych se toho nebal jestli mate pochybnosti na kvalitu oleje.
Jedna se porad o jeden a ten sam vyrobek,jen v AUDI maji AUDI ceny.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

09.01 2013 9:02


Ano,no já už jsem se setkal s tím,že v butylce castrol byl po rozboru úplně obyč olej delphi,že prý někdo skupuje akční sudy levného oleje a slévá je do značkových. Přece jen žijeme v čr,takže proto tolik obav
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

09.01 2013 19:16


ve vasem vlastnim zajmu si to sami nedelejte, znam spousty pripadu, kdy po samo domo vymene se prevodovka rozlitla, dokonce ted naposled i po servisnim zasahu klasickeho servisu...

zkuste luba na SK, ci satase v CR, ty jich udelali desitky a jeste sem neslysel reklamaci, problem..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

09.01 2013 19:34


Uvidíme,ale na výměně oleje aut.převodovky přece nic tak extra složitého myslím není ne? Já už jich pár udělal a fungují všechny bez problémů,tak snad i tohle bude fungovat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

11.01 2013 11:43


Tak olej vyměněn,nalil jsem tam Originalni olej
VW/Audi G 052 162 A2 ATF* + filtr i s těsněním mann
a zatím to řadí,dnes ještě vyměnit diferák,ať je to komplet a snad to bude makat
nahoru

sponzor





11.01 2013 11:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

29.01 2013 7:07


Kubula: nejsem moc zastancem vymeny oleju v tiptronicu kor v tech nasich 5hp24 v osmach v domacich SAMODOMO podminkach.Zkusim vysvetlit nazorne proc by se tomu mel doma clovek ikdyz je vzrucny vyhnout a radeji to sverit nekomu kdo ma pro to vhodnou techniku


A) SAMODOMO vymena oleje v automatu "DOLITIM" (postup: vypusteni oleje,demontaz vany,vymena filtru,doplneni oleje pres kontrolni otvor do doby nez zacne vytekat)
+ LEVNE (neplatim za praci,spotreba malo oleje)
- VYLEJU TAK 40% OLEJE Z CELEHO OBVODU (spatny olej zustane stejne)
- NUTNA VYMENA OLEJE VCETNE FILTRU ZNOVU cca. po 500-1000km


Přímý odkaz na youtube video


Přímý odkaz na youtube video


B) SAMODOMO vymena oleje v automatu "PRIBLIZENI CIRKULACE nebo-li PROPLACH" (postup: vypusteni oleje,demontaz vany,vymena filtru,doplneni oleje pres kontrolni otvor do doby nez zacne vytekat,odpojeni hadic (privod i zpatecka)k olejovemu chladici prevodovky,prepad bude trcet do nejake nadoby,nastartovat a vypnout tehdy jak nebude otikat cerny olej,do privodni hadice je dobre tlacit novy olej tak aby doslo k obmnene stareho za novy)
+ LEVNE (neplatim za praci)
+ DOSTANU Z OKRUHO 80-90% STAREHO OLEJE
- NEPATRNE MNOZSTVI STAREHO OLEJE ZUSTANE (spatny olej zustane stejne)
- POUSTIM DO OBEHU STUDENY NEZAHRATY OLEJ (nenastane dostatecny proplach necistot)


Přímý odkaz na youtube video


C) CIRKULACNI vymena oleje v automatu "TEPLY PROPLACH OLEJE" (postup: vypusteni oleje,demontaz vany,vymena filtru,doplneni oleje pres kontrolni otvor do doby nez zacne vytekat,odpojeni hadic (privod i zpatecka)k olejovemu chladici prevodovky se napoji na cirkulacni stanici ktera pousti impulsni davky ohrateho oleje do okruhu a tim dochazi k proplachovani zahratym novym olejem celeho okruhu)
+ DOSTANU Z OKRUHO 100% STAREHO OLEJE
+ CIRKULACE BY MELA TVRVAT MIN. 15min.
+ POUSTIM DO OBEHU ZAHRATY OLEJ (dostatecny proplach necistot)
- DRAZSI (platis za praci + masinu)


Přímý odkaz na youtube video



- spravne varianta C) je sice nejdrazsi ale nejlepsi zpusob vymeny oleje v automatech
- o tom jakym zpusobem to dela at si udela zaver kazdy sam, slo me jen o nazorne porovnani variant vymen oleju aby bylo hned jasne proc se porad hromadi temata typu neradi me automat
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

29.01 2013 17:45


SkejT:
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

11.02 2013 20:25


Pravda,pravda,jenže kde mi takhle vyměněj olej? Možná někde,kde přímo automatické převodovky dělají ale to je tak vše. Uznávám,mít nové auto bo zánovní,tak bych si to asi sám nedělal nebo možná jo,jenže na autě který má půl mega? Mě to dokonce po výměně přestalo dělat jeden nežádoucí jev,ale občas když to řadí z trojky čtyřku to malilinko škubne(lajk nepozná)ale to olejem nebude,holt už Převodovka* pamatuje,ale dokud to jede a řadí,nechci to však zakřiknout,řešit to nehodlám
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

11.02 2013 20:33


Jo a ještě další poznatek,dle etky se do převodovky vejde 7L a podle toho,jak je Převodovka* velká a i hadice chladič atd,tak se mi moc nechce věřit,že bych vyměnil jen 40procent. (Nalil jsem tam všech 7L a +- půllitr pak vytekl postupným napouštěním oleje) Myslím,že zas tak horký bych to neviděl,motor se taky přECI* při výměně oleje neproplachuje
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

11.02 2013 20:37


kdyz jde do nejhorsiho,tak dalsi spajska vcetne prace za vymenu vyjde do 10tis. a spajsek je hodne
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

12.02 2013 21:59


Tak nějak,dokud to jede,neřešit jenže sranda pak koupit nějakou kloudnou ale,každej toho pak nakecá,člověk to dá do auta a ono,nepremává
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

12.02 2013 23:06


Koupíš jednu,rozděláš obě,poskládáš,eventuálně dokoupíš co je kaput a vyhráváš.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

14.02 2013 22:15


to jo no,jenže automat jsem viděl rozdělanej jeden a to před pěti lety a byl to ze staré a 100
nahoru

sponzor





14.02 2013 22:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

14.02 2013 23:49


Jo,já vím že to není sranda.Proto je lepší olej měnit včas.A sám si opravdu nevyměníš všechen.Ale lepší než nic.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

15.02 2013 7:34


pro predstavu "ZDE" pekne rozfocena rozborka a zborka ZF 5HP24 FBG

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

15.02 2013 7:41


jeste tedy prihodim at je to vsechno kompletni na jednom miste

- ke stazeni --> ZDE kompletni katalog nahradnich dilu pro ZF 5HP24A vcetne vyrobnich cisel (48 stran)
- ke stazeni --> ZDE kompletni katalog nahradnich dilu pro ZF 5HP24 vcetne vyrobnich cisel (40 stran)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

16.02 2013 17:29


ma s tim to vyrobkem nekdo osobni zkusenost pripadne jaky mate na to nazor.Jenom modni vystrelek nebo to muze fungovat?

Evid. č. BG 310 kondicionér:
Citace:
Profesionální kondicionér pro automatické převodovky. Několikanásobně zlepšuje vlastnosti nových i starých kapalin. Efektivně ochraňuje systém převodovky při velmi vysoké zátěži (jízda v kolonách), zvyšuje oxidační a termální stabilitu kapaliny, udržuje systém bez úsad, kalů a prodlužuje životnost systému převodovky. Zajišťuje velmi rychlou a snadnou změnu řazení. Předchází a zamezuje únikům kapaliny. Působí na pryžové součásti těsnění, které udržuje měkké a ohebné. Změněná charakteristika působí okamžitě a efekt se dostavuje bezprostředně po aplikaci. Předchází pěnění kapaliny i při sportovní jízdě.

Cena bez DPH: 267 Kč
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


a jeste jeden vyrobek Evid. č. BG106 čistič:
Citace:
Profesionální čistič pro automatické převodovky. Velmi rychle a efektivně odstraňuje usazeniny v hydraulickém rozvaděči, z prostoru filtru a dalších součástí automatické převodovky. Je absolutně bezpečný pro všechny součásti převodovky. Zabraňuje znehodnocení nové náplně kapaliny, prodlužuje životnost kapaliny a mechanických součástí automatické převodovky.

Cena bez DPH: 147 Kč
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

17.02 2013 6:16


Nóóó, tak to by mě taky zajímalo, jestli tohle už někdy někdo použil. Na jaře mám v plánu výměnu oleje v převodovce i s proplachem (díky SkejTovu doporučení na servis), sám bych to rozhodně nedělal.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2009
Příspěvků: 131 | Témat: 14

19.02 2013 20:53


Akési trigmenty to bude něco jako ultimateblender od Horsta Fuchse ne?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email