Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 369 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 365
Uživatelů: 4
Celkem: 369

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.6. 2012
Příspěvků: 33 | Témat: 9

09.06 2012 13:00


Zdarec

Chlapy potřeboval bych poradit respektive vypsat... v čem všem se liší 154 a 165 kw motory 1.8T

Jestli z vás někdo ví co a popřípadě kde se ty součástky dají sehnat...tak sem s tím

Díkec
nahoru

sponzor





09.06 2012 13:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

10.06 2012 21:00


ahoj pokud je mi znamo tak jsou na 165kw navic jen nejaky cidla(nastaveni vacky a tlak oleje nebo neco takoveho)a jinak upravena RJ z fabriky.nic jineho si myslim ze tam navic neni:-)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

10.06 2012 21:05


Tady by to nebyl problém o těch několik KW pořešit čipem ECU* motoru.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

10.06 2012 22:31


Chipem to dostane urcite vys nez na 165KW
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

10.06 2012 22:34


fesoj:
Chipem to dostane urcite vys nez na 165KW
Tak samozřejmě že z toho dostane mnohem víc ale pokud to chce jen na těch požadovanejch 165kw tak to je to nejmenší co sedá udělat bez nějakýho dalšího upravování pokud mu to stačí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

10.06 2012 22:41


I kdyz mu to nekdo chipne jen o tech 11kw tak se domnivam ze to vubec nepozna ;-)nebo treba pozna to nevim
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.6. 2012
Příspěvků: 33 | Témat: 9

11.06 2012 7:05


Jdem rád že se tady předháníte v "chipování" ale odpoví mi někdo v čem se to přesně liší...?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

11.06 2012 9:13


Jak jsem psal uz dole nejaky cidla navic a jina RJ,jinak je to stejny motor.
nahoru

sponzor





11.06 2012 9:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.6. 2012
Příspěvků: 33 | Témat: 9

11.06 2012 14:21


Při seriovém nastavení auta 154 kW ....by ze z auta dalo dostat kolik kW POUZE chipem ???.... Já tam plánuju dát svody, vstřiky, IC, výfuk
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 582 | Témat: 24

11.06 2012 14:31


192 kW je podle mě realnych pouze chipem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

11.06 2012 14:36


bez vyfuku nebo aspon downpipu se nedostanes nad cca250 koni a Turbo* K04 je myslim do270PS.jestli chces vys tak vyfuk(cely)vstriky IC Turbo* palivova pumpa,par veci se asi jeste najde
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.6. 2012
Příspěvků: 33 | Témat: 9

11.06 2012 16:01


Chtěl bych se časem dostat na těch 250 koní .... a případná zástavba na 300 koní bude vyžadovat i jiný výfuk než bych ladil na kk04 Turbo* ... každopádně těch 250 koní je taky fajne....odlehčit a jede jak drak
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

11.06 2012 16:09


na 250 koni staci chip plus odstranit katalizator a dat vetsi Downpipe(70mm)Na 300PS budes potrebovat cely vyfuk v prumeru 70mm plus ty veci co jsem psal.S3 jen tak neodlehcis je tezka na predek
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.2. 2009
Příspěvků: 56 | Témat: 6

02.07 2012 21:46


Už si to úplně nepamatuju, ale 154kW je jednodušší motor, 165 kW má myslim přestavovač vaček a možná že i 2 Lambda* sondy a jinou hlavu. Blok a Turbo* by mělo být stejný....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

07.12 2012 0:41


já mám s3 motor APY 154kw a srovnávali sme to s kámošem co má leona cupru motor BAM 165kw, na tom nověším motoru je co já vím jinačí Turbo* ( dochlazuje se i po vypnutí motoru vodou ) u mě ne, EGR* ventil sme u něj vůbec nenašel a pár dalších drobností tam má jiných, těžko říct, jestli tam opravdu je rozdíl jen v ECU* a pár čidlech, nebo i v něčem jiném, vím že jsou jiné kompresní poměry ( APY má tuším větší ). Jak říkám, jak má člověk ty 2 motory vedle sebe a kouká pod obě kapoty najednou, taks e najde dost rozdílů
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

07.12 2012 10:02


redy72582:
Tobě se ta turbína taky dochlazuje. Jestli ne, mas to rozbité..
nahoru

sponzor





07.12 2012 10:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

07.12 2012 10:14


mikejn:
redy72582:
Tobě se ta turbína taky dochlazuje. Jestli ne, mas to rozbité..

přesně tak..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

07.12 2012 10:17


je to možné, vždy to nechávám nastartované ať to schladne. tím rozdílem sem myslel, že já mám turbínu K04 020 a on má tuším K04 022, je tam jen nepatrný rozdíl. Tuším že nějaké čidlo teploty
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

10.12 2012 19:26


Hmm, tak mě napadá, že jeden může mít dochlazování na časovač a druhej na čidlo teploty, jestli je tam navíc.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

10.12 2012 20:15


Ne kazda S3 8L ma na cidlo teploty ale mohl se vtom hrabat nejaky elektrikar a predelal to na urcitou dobu(ja to mam treba nastavene na1O minut
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

10.12 2012 21:07


Ty to máš fixně na 10 minut, ta druhá s čidlem na turbu jak píše redy72582 to může mít vypínaný podle toho čidla.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

10.12 2012 21:20


ja to mam fixne na 10 minut protoze mi to poupravil elektrikar,ale se serie to ma kazda na cidlo
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

11.12 2012 6:42


154kW nema cidlo v turbe je tam zaslepka(jediny rozdiel medzi 165kw a 154kw turbom je len v tom, ze 165kw ma cidlo na teplotu a 154kw ma tu dieru zaslepenu)..tym padom by to asi nie je dochladzovane... alebo sa dochladzuje casom?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 4

11.12 2012 6:58


fesoj:
ja to mam fixne na 10 minut protoze mi to poupravil elektrikar,ale se serie to ma kazda na cidlo


Urcite je to upravovany? ja mam urcite serii a mam to taky na 10 minut a kamos co ma cupru to ma taky tak.
nahoru

sponzor





11.12 2012 6:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

11.12 2012 9:19


mikii6:rikal mi to mechanik tak mu verim.par lidi s s3 znam a jen ja to mam na cas jinak oni to maj nba cidlo.Elektrikar rikal ze to neni nic sloziteho a ze to uz parkrat delal.Takze je mozny ze to mas poupravene ani otom nevis.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

11.12 2012 10:31


já to mám podle teploty.. z výroby to bylo na teplotu, taky si myslim..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

11.12 2012 10:50


fesoj: Pepíku, ty se vyser na kucharinu a otevri si servis na S3 byl bys v balíku, protože už ted víš víc než 70% mechaniku.. Já bych do toho s tebou šel. Rekneme Prepichovi a budeme jak tři teplý bratři :d

Pardon za OT, ale tohle muselo ven
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

11.12 2012 12:01


Mikejn: Beru
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

11.12 2012 13:23


ake cidlo chlopi?? apy ziadne cidlo na turbe na teplotu nema..mozete to niekto este raz objasnit lebo som sa v tom nejak stratil niekto tu pise o cidle niekto o case wtf
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

11.12 2012 14:03


to cidlo je na teplotu vody,az BAM ma primo cidlo na turbu.U APY ti dochlazovaci moturek vypina pri 65stupnich a nebo jako to mam ja(ja to mam upravene)vypina po 10minutach.uz to chapes?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email