Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 444 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 441
Uživatelů: 3
Celkem: 444

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

13.09 2012 20:50


tak pánové,setrvák sem sundal,viděli ho tři velice dobrý mechanici a všichni mi potvrdili,že setrváku nic neni.........takže čekám to nejhorší,o víkendu dávám dolu vanu motoru a nechci radši ani vědět,co tam najdu.......
nahoru

sponzor





13.09 2012 20:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

14.09 2012 0:07


Lucas: Hele pokud ve vaně nenajdeš ventil, tak je to ok
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

14.09 2012 6:35


no já si právě myslim že tam najdu špony ....a nebo budu mít někde vůli na pístním čepu,jinak si to nedovedu představit ty rány
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

15.09 2012 9:49


radar354:

brát vše pozitivně že ano

Lucas:

tos mě udělal čáru přes rozpočet co ted ja s tim setrvakembudu delat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

16.09 2012 4:05


tak pánové,nevim jestli je teda toto normální závada u tohohle motoru,ale dneska sem sundal vanu a čuměl sem jak puk.....na 5tým válci na předposledním lágru klikovky normálně prasknul šroub čímš se začal povolovat i ten druhej a bylo za 5minut 12 kdybych s tim ještě chvilku jezdil aby ten lágr upadnul a způsobil fatální škodu v podobně proraženýho bloku......to samý,ale s tim,že tam ještě ten lágr držel docela festovně,se stalo na asi 4tým uložení klikový hřídele.....zejtra dám foto,lágr který byli povolený sou lehce vydřený,naštěstí to neodnesla klikovka,nicméně stejně asi bude motor muset ven a udělá se generálka........no radost z toho nemám,ale aspon se nebudu v zimě nudit.........
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

16.09 2012 11:48


Lucas: Přesně tohle se stalo mě, ale u druhýho lágru. S generálkou začínáš někde na 20k. Průser byl, že u mě to už takhle bez šroubu běhalo docela dlouho a ta klema toho lágru kde ten šroub chyběl byla natažená. nevědomky jsem dal nový šroub a přitáhl. Po pracném poskládání motor běžel ani ne minutu a zadřel se. Pak jsem to pracně zaškrabával a dopasovával a to vše na autě. Nakonec ten motor docela fungoval, ale pro klid duše jsem ho vyměnil - stejně měl už nestejný tlaky na válcích.

V žádným příadě nezkoušet jen vyměnit šroub a přitahnout, dopadneš jako já. Kdybys nechtěl dávat takový ranec za GO, tak doporučuju pokusit se srovnat klemu lágru - bude taky natažená, vyndat vstřiky aby šlo lehce otáčet a hodiny a dny dopasovávat a zaškrabávat. Musí jí klikovkou otáčet docela volně. Až to budeš mít dopasovaný tak, že nepoznáš skoro rozdíl ve volnosti otáčení když tu inkriminovanou klemu dotahneš, tak potom to bude fungovat. Já tohle tenkrát netušil. U tebe ale je průšvih, že to je až u posledního válce, tak se nemůže na tu poslední klemu když je motor na autě, aspoň tedy myslím, takže motor asi stejně ven.

Aby ta oprava byla provedené fachmansky, je to to o tom vyndat motor, komlet ho rozebrat aby zůstal jen blon s klemama, klemy zbrousit a celé to nechat převrtat na původní průměr.(blok je za ty léta stejne nesouosý a tím se to zas srovná. AAT,AEL je ale dost dlouhý, takže převrtat uložení kliky nedokáže jen tak někdo. S tím jde ruku v ruce prebroušení kliky. Je to skoro nutnost, protože ta bude na 99% pokřivená díky tomu upadlýmu lágru a díky letům v pokřiveném bloku. Dát nový pánve, celý to poskládat a zas jezdíž.. Je to nesmysl. lepší je sehnat jiný motor a před tím než ho tam dáš překontrolovat spodek.

Tak mnoho zdaru, já když to tenkrát zjistil, zmocnili se mi pocity beznaděje a maximalní nasranosti na oooo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

16.09 2012 12:28


rakyroky:
Lucas: Přesně tohle se stalo mě, ale u druhýho lágru. S generálkou začínáš někde na 20k. Průser byl, že u mě to už takhle bez šroubu běhalo docela dlouho a ta klema toho lágru kde ten šroub chyběl byla natažená. nevědomky jsem dal nový šroub a přitáhl. Po pracném poskládání motor běžel ani ne minutu a zadřel se. Pak jsem to pracně zaškrabával a dopasovával a to vše na autě. Nakonec ten motor docela fungoval, ale pro klid duše jsem ho vyměnil - stejně měl už nestejný tlaky na válcích.

V žádným příadě nezkoušet jen vyměnit šroub a přitahnout, dopadneš jako já. Kdybys nechtěl dávat takový ranec za GO, tak doporučuju pokusit se srovnat klemu lágru - bude taky natažená, vyndat vstřiky aby šlo lehce otáčet a hodiny a dny dopasovávat a zaškrabávat. Musí jí klikovkou otáčet docela volně. Až to budeš mít dopasovaný tak, že nepoznáš skoro rozdíl ve volnosti otáčení když tu inkriminovanou klemu dotahneš, tak potom to bude fungovat. Já tohle tenkrát netušil. U tebe ale je průšvih, že to je až u posledního válce, tak se nemůže na tu poslední klemu když je motor na autě, aspoň tedy myslím, takže motor asi stejně ven.

Aby ta oprava byla provedené fachmansky, je to to o tom vyndat motor, komlet ho rozebrat aby zůstal jen blon s klemama, klemy zbrousit a celé to nechat převrtat na původní průměr.(blok je za ty léta stejne nesouosý a tím se to zas srovná. AAT,AEL je ale dost dlouhý, takže převrtat uložení kliky nedokáže jen tak někdo. S tím jde ruku v ruce prebroušení kliky. Je to skoro nutnost, protože ta bude na 99% pokřivená díky tomu upadlýmu lágru a díky letům v pokřiveném bloku. Dát nový pánve, celý to poskládat a zas jezdíž.. Je to nesmysl. lepší je sehnat jiný motor a před tím než ho tam dáš překontrolovat spodek.

Tak mnoho zdaru, já když to tenkrát zjistil, zmocnili se mi pocity beznaděje a maximalní nasranosti na oooo.


celkem bych tomu rozuměl,ale nepochopil jsem,co myslíš tim nechat to převrtat na původní průměr? JInak nasranej sem hodně no,všude sem vyhlašoval jakej je tohleto skvělej motor a ted tohle? No uvidim,motor vyndám a pak se uvidí,mám tady známýho kterej autům fakt rozumí,dělá motory atd,tak to budu konzultovat s ním a všechno asi dělat jak mi on řekne,protože sem do toho auta nasral peněz jako kráva a dneska mi to nestojí za to to prodat prostě .....jediný,co mi nejde do hlavy,je to,jak se tohleto může stát prostě?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

16.09 2012 13:00


Lucas: No ja do toho svýho taky už nacpal skoro 200k a pořád je to málo.
Převrtat jsem myslel takhle. Všechny klemy hlavních lágrů se zbrousí o 2-3 desetiny tak, aby sedly níž, díky tomu máš materiál ve kterém budeš "vrtat". Pak se celý blok musí znovu vyvrat. V domácích podmínkách téměř nemožné.. Jeden známý to ale udělal tak, že si vytočil přesnou kulatinu o délce přes celý blok mínus síla šmirglpapíru a pak přitahováním jednotlivých lágrů tohle uložení vybrousil na přesný průměr.Pak ještě tuším zaškrabával přesně pánve na barvu. Taky to jde, ale je to daleko větší piplačka. Ten motor mu pak chodil úžasně..
Já se tenkrát rozhodoval, jestli dát přes 20k za generálku spodku při čemž to ale chtělo udělat i písty, kroužky a hlavu ve výsledku bych se dostal někam kolem 40k. Nebo raději koupit jiný motor za 10k a za dalších 10k ho komplet přetěsnit a udělat. Zvolil jsem druhou možnost a věřím, že tenhle motor to auto už přežije. Ty ceny co ti tu píšu jsou spíš jen za díly s tím, že bych si vše dělal v podstatě až na přesnou strojařinu sám.

edit: Stává se to dost často. nejsi první s tímhle pětiválem komu se to stalo. ani možná nebudu přehánět když napíšu že 50% lidí kdo mají nebo měli tenhle motor se s tímhle setkala. Je to torzními kmity klikového mechanismu + postupné a neznatelné povolování šroubů. Vzniká prostor pro kmity a rázy až to odnese šroub co drží klemu.
Naposledy upravil rakyroky dne 16.09 2012 13:06, celkově upraveno 1 krát. (16% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





16.09 2012 13:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

16.09 2012 13:03


rakyroky:
Lucas: No ja do toho svýho taky už nacpal skoro 200k a pořád je to málo.
Převrtat jsem myslel takhle. Všechny klemy hlavních lágrů se zbrousí o 2-3 desetiny tak, aby sedly níž, díky tomu máš materiál ve kterém budeš "vrtat". Pak se celý blok musí znovu vyvrat. V domácích podmínkách téměř nemožné.. Jeden známý to ale udělal tak, že si vytočil přesnou kulatinu o délce přes celý blok mínus síla šmirglpapíru a pak přitahováním jednotlivých lágrů tohle uložení vybrousil na přesný průměr.Pak ještě tuším zaškrabával přesně pánve na barvu. Taky to jde, ale je to daleko větší piplačka. Ten motor mu pak chodil úžasně..
Já se tenkrát rozhodoval, jestli dát přes 20k za generálku spodku při čemž to ale chtělo udělat i písty, kroužky a hlavu ve výsledku bych se dostal někam kolem 40k. Nebo raději koupit jiný motor za 10k a za dalších 10k ho komplet přetěsnit a udělat. Zvolil jsem druhou možnost a věřím, že tenhle motor to auto už přežije. Ty ceny co ti tu píšu jsou spíš jen za díly s tím, že bych si vše dělal v podstatě až na přesnou strojařinu sám.


no jak tě tak poslouchám,tak snad taky raděj seženu jinej motor s tím,že mu sundám vanu a dám nový šrouby na lágry klikovky a i na ojnice a když by to chtělo,tak aj nový šály.........nevim no,až motor vyndám a zkoukneme to se známým,tak pak uvidim co dál,každopádně sem z toho hodně hořkej
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

16.09 2012 18:13


No něco jsem už četl na Volvo foru, kluci to preventivně vyměnili ty šrouby za šrouby z 1,9 z té nejsilnější verze, údajně mají větší pevnost a pasují .Zde je to přesně popsáno:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

16.09 2012 22:22


no tak sem si hezky počet a koukám že to je docela častá závada,to je teda paráda tohleto ....tak jediný v co doufám je,že ty moje můstky klikovky nebudou natažený nebo tak něco,jinak se z toho poseru .....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

17.09 2012 18:30


Prosím mrkni ještě jestli si neměl upadlou nějakou tu trysku toho rozstřiku oleje,kluci psali že jich měli upadlé taky ,zvažuji při rozvodech toto vše zkontrolovat.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

17.09 2012 19:11


rocky33: Teď si mě dostal. Motor co jsem teď dával do auta jsem měl téměř komplet rozebraný a celý ho přetěsňoval. Ničeho podobného jsem si nevšiml. Je možné že bych těhle trysek nevšiml? Mohl by ses o tom rozepsat?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

17.09 2012 19:18


Taky jsem o tom nic nevěděl až když jsem si přečetl o tom na tom Volvo klubu co jsem dal ten odkaz,dle mého to musí být vidět nebo kluk tam popisuje že to měl upadlé a spadlo to do vany.Měnil to při shozené vaně a je jich tam 5 kusů a upadlé měl 4. Tak jsem zabrousil do Etky a ejhle je to tam . Proto se ptám ať na to mrkne pokud má vanu dole.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

17.09 2012 23:30


tak dneska sem si vyndal motor kluci zejtra si ho přivezu domu a schválně se podivám,jestli tam mám všechny ty trubičky,ale ve vaně sem našel jen dva šrouby,tak asi by tam bějt měli
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

18.09 2012 17:33


Tak na to mrkni a hoď nějakou fotku jestli si vzpomeneš.
nahoru

sponzor





18.09 2012 17:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

18.09 2012 23:26


fotky budou,jen se nebojte. Uvažuju že koupim jinej motor a ten upravím,aby se toto již nestalo....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 61 | Témat: 4

23.09 2012 20:29


taky se na tu kliku chystam,jake jsou utahovaci momenty tech prekladu a jde vana vyndat bez demontaze napravnice?si nevybavuju jestli tam je pristup.diky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

25.09 2012 23:14


já mám smůlu jak blázen,to neni možný ....přivezu si domu druhý AEL a dneska sem mu sundal klikový lágry a přesně ten,co sem měl na svým motoru málem upadlej,je u tohohle druhýho motoru vydřenej,ale tim stylem,že vydřel dvě malý drážky aj do klikovky? no to je prostě k vzteku tohleto
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

26.09 2012 23:59


Lucas: Na tom motoru se muselo něco dít, raději bych ho být tebou pečlivě prověřil..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 61 | Témat: 4

28.09 2012 20:32


tak aby v tom lucas nebyl sam,dnes sem vymnenil srouby na klice za pevnejsi a po utazeni na predepsany moment nejde s klikou otocit puvodni srouby byly pri povolovani celkem volny ale utrzenej zadnej,ostriky pistu taky vsechny na svem miste.predpokladam ze jsou vymackany klemy nebo zdeformovany blok,otazka je jestli zaskrabani panvy bude stacit a nebude mit vliv na zivotnost motoru a jestli je vubec toto mozne,nebo motor vyndat a nechat profrezovat?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

28.09 2012 22:17


cheetah:
tak aby v tom lucas nebyl sam,dnes sem vymnenil srouby na klice za pevnejsi a po utazeni na predepsany moment nejde s klikou otocit puvodni srouby byly pri povolovani celkem volny ale utrzenej zadnej,ostriky pistu taky vsechny na svem miste.predpokladam ze jsou vymackany klemy nebo zdeformovany blok,otazka je jestli zaskrabani panvy bude stacit a nebude mit vliv na zivotnost motoru a jestli je vubec toto mozne,nebo motor vyndat a nechat profrezovat?


moderné ložiská sú dvojkompozitné a zaškrabanie do takej miery nie je prípustné
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 61 | Témat: 4

28.09 2012 23:05


diky za reakci,to si me ale nepotesil co s tim?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

29.09 2012 8:08


Hoši jak to čtu tak raději tu vanu ani nesundávat
nahoru

sponzor





29.09 2012 8:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 199 | Témat: 18

29.09 2012 8:21


rocky33:
Hoši jak to čtu tak raději tu vanu ani nesundávat

Souhlas
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

29.09 2012 17:24


cheetah:
diky za reakci,to si me ale nepotesil co s tim?



Neviem ako si to robil, ale v zásade platí, prekontroluj ložiská či tam nie je niečo zaseknuté - dáky bordel, namontoval si všetko tam odkial to bolo demontované ? neklepol si na klukový čap niačím /deformácia / pokial je všetko ok tak jedine kluka von a premerať uloženie ložisk alebo postupne zistiť ktoré ložisko drží, prípadne ktoré ložiska a podložiť ho,ich ale to je fušerina ako mraky, ale z núdze cnosť

ešte ma napadlo ,no neviem či sa to na Audi dá, nedal si niektorú klemu opačne ? na niektorých autách sa to dá a sekne to kluku.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

29.09 2012 19:15


tak dneska jsem tu měl opět mojeho známyho,největšího odborníka ve všech oborech automechaničiny a řikal,že ten můj motor uplně v klidu zachráníme. Na těch dvouch lágrech,který byly povolený,se díky úniku tlaku lehce vydřel i lágr v bloku,ale klika je uplně v pohodě,sem ted fakt rád,že sem s tim najel jen asi 400 km. Nicméně,lágry se tam můžou prej dát ty zdravý z toho druhýho motoru,kterej sem si koupil. A nještě co říkal,že ty lágry,který sou zdravý na mojem původním motoru,že nejsou ještě ani zajetý a koukali sme na lágry na ojnicích a ty jsou prej taky téměř nezaběhnutý,takže tyhle motory fakt najezděj asi mraky kilometrů když se jim včas podchytí tenhle problém. Takže v tejdnu objednávám nový pevnostní šrouby na klikovku,na ojnice,nový zadní gufero,potom si ještě koupím asi určitě ty ostřikovací trubičky a motor pomalu poskládám a bude to nádhera a doufám,že to bude v pohodě jezdit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 61 | Témat: 4

30.09 2012 1:02


mufty,delal sem to u kamarada v autoservisu,klemy se otocit daji,ale to nebyl muj pripad,maximalni opatrnost a cistota je semozrejma,vsechno bylo na svem miste jak ma byt,problem byl v tom ze ty klemy nebyli moc utazene,nebo spis byli natazeny srouby,dosedaci plocha tech klem byla trochu vymackana tak to vic sevrelo lagry,na tech dosedacich plochach bylo videt ze nesedeli po celem povrchu(misty tmave mapy)a na kraji mala hranka,asi kdybych ty puvodni srouby dotahl na predepsany moment stalo by se totez,prekvapilo me ze po tech 400 tisicich je motor uvnitr uplne cisty a povrch lagru vypada ze ma tak 40 tisic,vyresil sem to tak ze sem po utazeni parkrat otocil motorem(starter to bobral) a na druhem a ctvrtem valci zjistil ze tam je problem.reseni sice ne moc profi ale tak nic jineho nezbylo,lehce sem prebrousil lagry hodne jemnym brusnym papirem tak abych se nedostal pod kompozici,umyl a dal zpet,protocil motor zkontroloval,druhej jeste trochu pribrousil a vse ted maka jak ma,zatim sem najel asi 30km a bezi to dobre,co to udela casem uvidim.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

30.09 2012 19:40


cheetah:
mufty,delal sem to u kamarada v autoservisu,klemy se otocit daji,ale to nebyl muj pripad,maximalni opatrnost a cistota je semozrejma,vsechno bylo na svem miste jak ma byt,problem byl v tom ze ty klemy nebyli moc utazene,nebo spis byli natazeny srouby,dosedaci plocha tech klem byla trochu vymackana tak to vic sevrelo lagry,na tech dosedacich plochach bylo videt ze nesedeli po celem povrchu(misty tmave mapy)a na kraji mala hranka,asi kdybych ty puvodni srouby dotahl na predepsany moment stalo by se totez,prekvapilo me ze po tech 400 tisicich je motor uvnitr uplne cisty a povrch lagru vypada ze ma tak 40 tisic,vyresil sem to tak ze sem po utazeni parkrat otocil motorem(starter to bobral) a na druhem a ctvrtem valci zjistil ze tam je problem.reseni sice ne moc profi ale tak nic jineho nezbylo,lehce sem prebrousil lagry hodne jemnym brusnym papirem tak abych se nedostal pod kompozici,umyl a dal zpet,protocil motor zkontroloval,druhej jeste trochu pribrousil a vse ted maka jak ma,zatim sem najel asi 30km a bezi to dobre,co to udela casem uvidim.


Pokial tam nebude dostatočná vola može sa ti stať že pri večšej záťaži sa ti kluka kusne, pokial by si mal pocit že sa niečo deje hneď ho vypli a nechaj ochladnúť..

.... ešte niečo na ložiska sa nejde brusným papierom !!!!! uvolnený korund sa zapicháva do cínovej ložiskovej kompozície a potom brúsi kluku.....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 61 | Témat: 4

30.09 2012 20:59


dnes sem najel asi sto kilometru i celkem sviznych a zatim dobry tak to snad bude ok,s tim papirem sem si toho vedom,vsechno sem potom brouseni umyl a vytrel ale jina cesta proste nevedla zaskrabnou to neslo,to bych byl pod kompozici hned.kdyz to nevydrzi vyndam motor a necham udelat novej vyvrt kliky,prebrusit kliku,rovnou hlavu a spojku a vsecho jak ma bejt,tohle byla takova nouzovka...a diky za reakce
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email