Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 312 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 309
Uživatelů: 3
Celkem: 312

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

09.06 2012 9:34


Pánové,je mi někdo schopnej říct,jestli má motor 2.5 TDI* 103 kw dvouhmotnostní setrvačník,nebo klasickej obyčejnej?
nahoru

sponzor





09.06 2012 9:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

09.06 2012 10:31


vůbec bych to neřešil jedinej spolehlivej motor
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

09.06 2012 11:04


Lucas:
Pánové,je mi někdo schopnej říct,jestli má motor 2.5 TDI* 103 kw dvouhmotnostní setrvačník,nebo klasickej obyčejnej?

Měl by mít dvojhmotu .....alespon v Kelly to tvrdí Cinkni Šuldovi rád ti poradí

Ricman666:
vůbec bych to neřešil jedinej spolehlivej motor


tos mu poradil co ? jedinej spolehlivej ? když se kouknu a do srazu do sekce technika tak mi příjde že způsobuje myšlenkový průjem .......

jak si nám řikal Mkovi TDs už není nejlepší ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

09.06 2012 12:10


doma jeden setrvačník mám, kdyz to poznate podle fotky ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

09.06 2012 12:10


Krysar:

zklidníme se ne každej
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

09.06 2012 12:12


Krysar: Já sem neříkal, že TDSo je nejlepší, jen sem podotýkal, že je s ním zábava.

Nemáš co dělat, venku chčije tak rejpeš viď?
Naposledy upravil Ricman666 dne 09.06 2012 12:14, celkově upraveno 1 krát. (37% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

09.06 2012 12:14


tam asi půjde o to Mko
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

09.06 2012 12:16


Tak Mkový interiér vypadá celkem slušně..
nahoru

sponzor





09.06 2012 12:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

09.06 2012 12:17


nebyl to jen M-paket ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

09.06 2012 12:25


m Ková výbava, multifunkční volant i s tempomatem atd.. docela se mi to líbilo i to rádio nebylo špatný, v kufru měnič

nevím jestli to byl paket moc tomu nerozumím
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

09.06 2012 13:51


Ma dvouhmotu...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

09.06 2012 19:43


vlasta:
Ma dvouhmotu...


hm to sem si myslel....a odcházej často nebo sou ještě poctivý? A dá se na tenhle motor sehnat jednohmota?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

09.06 2012 20:49


Lucas: Asi tak. Dvouhmoty u AAT/AEL mám pocit že možná odchází, ale rozhodně ne často. Dalo by se říct že 1mil. km lidské jízdy snese. Další věc je, že ty u R5 to nepoznáš tolik jako u R4 motoru, kde jsou daleko větší rázy a nápor na setrvák. Já sám mám dvojhmotu načatou, vím o tom, štve mě to ale jen proto, že jsem ten setrvák měl nedavno v ruce a viděl jsem ho. Na chování auta to zatím vliv nemá a snad ještě pár stovek tísíc km vydrží. R5 nedává setrvačníku prostě takovej čoud. Toť moje troška do mlýna.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2012
Příspěvků: 61 | Témat: 4

10.06 2012 14:40


andre mel v ael jednohmotu,taky by me zajimalo z ceho...ze by nejakej transporter?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

10.06 2012 14:52


rakyroky:
Lucas: Asi tak. Dvouhmoty u AAT/AEL mám pocit že možná odchází, ale rozhodně ne často. Dalo by se říct že 1mil. km lidské jízdy snese. Další věc je, že ty u R5 to nepoznáš tolik jako u R4 motoru, kde jsou daleko větší rázy a nápor na setrvák. Já sám mám dvojhmotu načatou, vím o tom, štve mě to ale jen proto, že jsem ten setrvák měl nedavno v ruce a viděl jsem ho. Na chování auta to zatím vliv nemá a snad ještě pár stovek tísíc km vydrží. R5 nedává setrvačníku prostě takovej čoud. Toť moje troška do mlýna.


Ano,to máš asi velkou pravdu že ty víceválce nedávaj setrváku takovej čoud,to zní logicky . Já se jako zatím ptám jen tak orientačně,páč spojka už mi zabírá uplně nahoře a brzo asi bude chtít vyměnit no tak sem si chtěl zjistit jestli tam je dvouhmoťák nebo ne.....ale jako ten můj se zdá že asi bude v pořádku , když motor vypínám,tak mi tam nic nezarachtá (krom vejfuku momentálně ) a ani při jízdě to nedělá žádnej bordel . Aspon ale ted vím jak se k tomu autu mám chovat no . A náhodou z Transporteru se tam dá dát jednohmota? Motory sou to stejný a setrvák by měl bejt asi taky ne? A největší sranda je,že v Kelly maj na A6 2.5 TDI* dvouhmotu za 30 000 kč a na Volvo V70 s tim samým motorem za 21 tisíc ....nechápu....a pro Transportery tam nabízej právě i jednohmotu
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

10.06 2012 22:55


Lucas: Kašli na jednohmotu. Funguje to? tak neexperimentuj. Daleko víc ti pomůže výměna spojky (samozřejmě + přítlačák + ložisko) Při ježdění je třeba používat hlavu a setrvačník ten motor přežije. S tou jednohmotou bych neexperimentoval právě proto, že může být jiná výsledná vzdálenost vypínací pružiny od ložiska nebo prostě nějaká prkotina a ono to nebude fungovat tak jak má. Ale pokud má někdo 100% odzkoušenou jednohmotu z něčeho, tak by mě to jen tak cvičně zajímalo z čeho.
nahoru

sponzor





10.06 2012 22:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

10.06 2012 23:22


rakyroky:
Lucas: Kašli na jednohmotu. Funguje to? tak neexperimentuj. Daleko víc ti pomůže výměna spojky (samozřejmě + přítlačák + ložisko) Při ježdění je třeba používat hlavu a setrvačník ten motor přežije. S tou jednohmotou bych neexperimentoval právě proto, že může být jiná výsledná vzdálenost vypínací pružiny od ložiska nebo prostě nějaká prkotina a ono to nebude fungovat tak jak má. Ale pokud má někdo 100% odzkoušenou jednohmotu z něčeho, tak by mě to jen tak cvičně zajímalo z čeho.


tak funguje to no,ale radši bych jednohmotu kdyby ta dvouhmota byla načatá......jinak samozřejmně,kdyby to měl někdo 100% vyzkoušený,třeba z T4 111kw,tak bych si jí asi sehnal no .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

11.09 2012 0:21


tak pánové,dvouhmota zřejmně udělala pápá........tak měsíc mi motor vydával divný zvuky,jak kdyby začínal lágrovat......ted to vyústilo v to,že mi při mačkání spojky kope spojkovej pedál a motor dělá zvuky,jak když někdo mlátá kladívkem o kovadlinu....
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

11.09 2012 9:34


Lucas: To co popisuješ mi to dělá už 60tis km co to auto mám. dával jsem akorát novou spojku a trochu se to zlepšilo. Po výměně motoru přišel opět původní setrvačník a motor má stejný klepavý zvuk jako předtím. Zatím neřeším.

Ale kdyby někdo poradil jak na jednohmotu v AEL asi bych se do výměny taky pustil.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

11.09 2012 12:29


no ale já bych s tim moc nejezdil,by to mohlo odkurvit třeba převodovku.....dneska chci vyndat almaru a pak budu zjištovat jestli se tam dá z nákýho jinýho 2.5 TDI* nahulit jednohmota,protože dvouhmota v kelly stojí 17500 a jetou tam nemá smysl dávat,to bych to pak mohl dělat znova.....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

11.09 2012 13:37


Delavalo se to na octaviich, ze se misto dvouhmoty dala jednohmota...ale trpi pak celkem dost loziska v prevodovce. Veskere kmity jdou pak prave na ni. Ja bych to nedelal...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.6. 2011
Příspěvků: 19 | Témat: 1

11.09 2012 20:52


Jednohmota pasuje z Audi 100. Ale snizi se komfort z jizdy hlavne po meste. Vetsinou to davaji lidi pri zvysenych vykonech, kdy uz na to dvouhmotak nestaci. Ja bych to taky nedaval. Vazme si starych poctivych stroju. Zas je ale fakt, ze nova stoji ranec.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

11.09 2012 21:07


no ale přece od toho sou na lamele takový ty pružinky aby v případě pevnýho setrváku tlumily nějaký ty kmity ne? Jako já bych tam taky nejradši nahulil dvouhmotu,ale novou a dneska sem se dostal zatim k nejnižší ceně 11 tisíc......a k tomu ještě nová spojka,no to abych snad prodal quattro*
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

12.09 2012 8:04


A jde zaměnit dvouhmota z AAT 5kv. na AEL 6kv. quattro*?
nahoru

sponzor





12.09 2012 8:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

12.09 2012 9:00


sqwerk:
Ano jde. Ale musíš to udělat celé i se spojkou.

Lucas:
Ty pružinky tam sice jsou (říká se jim tlumiče torzních kmitů), ale ty velice omezeně tlumí kmity jen 1 řádu.
Kdežto dvouhmotový setrvačník dost výrazně tlumí kmity 1. řádu a také částečně druhého řádu. Tzn. že Převodovka* téměř o žádných vibracích neví.
Naposledy upravil t_kali dne 12.09 2012 12:27, celkově upraveno 1 krát. (16% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

12.09 2012 10:17


t_kali: ty mi vždycky uděláš radost ještě že sem si tu svoji starou stovku nechal na díly.

Hele a jak se projevuje ta dvouhmota? mě občas když stojim s nastarovaným motorem se jakoby ozívá tlučení jak kladívkem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2011
Příspěvků: 188 | Témat: 5

12.09 2012 11:46


a nemáš jenom špatnou řemenici? utrhlá dvouhmota ti na volnoběh třepe s celým autem
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

12.09 2012 12:03


sqwerk:
To může dělat víc věcí, od vakuovky, přes natažené šrouby na klikových ložiscích.

Načatá dvouhmota se projevuje vibracemi, popř klepáním, hlavně při změně zatížení, např. prudší akcelerace, nebo při prudkém ubrání plynu. Utržená jak píše Martin Dvořan.

Ale potěším Tě ještě jednou - mě to klepání na volnoběh dělá taky a to mám vakuovku v pohodě, setrvák mám jednohmotový, ložiska na klice mám v pohodě, dvouhmotovou řemenici mám vyměněnou a je to pořád stejné.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

12.09 2012 12:41


Martin Dvořan: ta se mi utrhla před měsícem

t_kali: no já si myslim že to u mě bude nějaký uložení kardanu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

12.09 2012 12:55


mě se projevuje dvouhmota jak řikám,přeřazuju a jak šlapu na pedál,tak mi to tluče do spojky,dokonce už i do řadičky jdou vibrace....ale zase s autem to necuká,nebo něco takovýho,to prostě nic.....dneska jde almara dolu,tak hnedka budu vědět,na čem jsem....
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email