Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 20 září 2019
Celkem je zde 15 lidí (12 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: DmosTT
Uživatelů dnes: 7
Uživatelů včera: 7
Uživatelů celkem: 44 024
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3
Uživatelů: 12
Celkem: 15

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.1. 2012
Příspěvků: 32 | Témat: 5

31.05 2012 17:17


Ahoj,
tak mi nezbývá než po čase opět poprosit o radu zkušenější. Mám 80tku B3 1.8 s karburátorem. Před týdnem jsem konečně definitivně doladil upravený karburátor na spotřebu. Chtěl jsem vyzkoušet, kolik to reálně žere a dojel nádrž až do dna... bohužel se to zavzdušnilo a po dotankování paliva ho už z nádrže nenatáhnu do karburátoru.

Chtěl jsem se proto zeptat, jak je u B3 řešený palivový okruh a jestli máte nějakou fintu na odvzdušňování. Hlavně mi jde o to, jestli je tam jen mechanické čerpadlo u motoru nebo i elektrické u nádrže. Zatím se mi bohužel nepodařilo vytáhnout benzín ani do rozdělovače/odvzdušňovače paliva.

Vím, ze jsem udělal chybu, protože vyjíždět do dna se prostě nemá
nahoru

sponzor





31.05 2012 17:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

31.05 2012 18:10


To je divné,mělo by si to natáhnout samo,ale chce to točit,točit a točit,tak jako u dízla..Samo s přestávkama,ať neodvaříš startér..Můžeš zkusit i lehce fouknout kompresorem do nádrže..Taky ti mohla odejít membrána v pumpě..Předpokládám,že jsi tam nalil benzínu dostatek,když jsi to vyjel dosucha,ne jen 2,3 litry..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

31.05 2012 18:11


Jo a čerpadlo je jen u motoru..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.1. 2012
Příspěvků: 32 | Témat: 5

31.05 2012 18:33


Díky, to jsem potřeboval vědět. V tom případě to vypadá blbě Ta membrána je přímo v čerpadle nebo až v tom rozdělovači paliva?

Benzínu je tam asi 7 litrů.. to by předpokládám mělo stačit. Vytočil jsem už dvakrát celou baterku, takže další pokusy jsou asi zbytečné. Výsledek je ten, že benzín nedošel ani k filtru.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

31.05 2012 18:56


Kubba: Možná jsi nasál nějaký bordel. Zkus demontovat hadici před čerpadlem, profouknout ji ústy a nasát benzín. Pak přezkoušej funkci čerpadla, např. kanystřík s benzínem a hadičkou, pokud vše v pořádku, tak to zapoj a musí to valit...
Před startem nalij štamprli benzínu rovnou do difuzoru, pomůžeš motoru lépe chytit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.1. 2012
Příspěvků: 32 | Témat: 5

31.05 2012 19:11


profouknout jsem už zkoušel.. ale do tahání benzínu hubou přes celé auto se mi zatím nechtělo Zkusím to natáhnout pro začátek z petky. Snad se to rozjede.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.1. 2012
Příspěvků: 32 | Témat: 5

31.05 2012 20:03


sniper:
Před startem nalij štamprli benzínu rovnou do difuzoru, pomůžeš motoru lépe chytit.
.. jednoduše geniální.

Tak jsem vzal petku, natáhl přímo do komory karburátoru, natočil a asi po minutě si to skutečně natáhlo benzín z nádrže a už vše frčí, jak má

Díky za rady, od teď dávám nádrž do plna.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

31.05 2012 23:14


No tak to se prohneš,nádrž má 70 litrů
nahoru

sponzor





31.05 2012 23:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.1. 2012
Příspěvků: 32 | Témat: 5

31.05 2012 23:47


jsem zvyklý.. nějak jsem vyrostl na áčkových Omegách. Jednu jsem si postavil z totálního vraku a tam byla do plna 95 litrů+40 litrů plyn. Luxusní dojezdová vzdálenost. Ale na dálnici do mě najel kamion - dva roky práce v pr... a byl jsem rád, že jsme to s přítelkyní vůbec přežili.

80tku jsem koupil náhodou za pár kaček.. musím uznat, že koncepčne zajímavé auto. Jen škoda, že původní majitel byl prolhaný parchant a ty průsery co mi zatajil v dokladech i lajdáckých opravách by zasloužily trestní oznámení. Ale test spotřeby i se zavzdušněním stál za to, protože do prázdna za 7 litrů najeto 120 km kombinovaně . Když jsem to dovezl, tak si Audina brala víc než dvojnásobek.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

01.06 2012 3:18


jj, to potěší, já jsem teď už na svým motoru snad odstranil všechny závady a spotřeba mi šla taky snad o třetinu dolu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

01.06 2012 9:13


Kubba: Tak paráda, že ti to frčí, ale stejně si myslím, že tam máš poroblém. Buďto čerpadlo netahá jak má, nebo nedrží zpětné ventily, nebo někde přisává vzduch, protože kompletně suchý systém se musí naplnit na pár otočení motoru.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.1. 2012
Příspěvků: 32 | Témat: 5

05.06 2012 23:53


to sniper: asi máš pravdu. Když auto dlouho stojí, tak spadne benzín a chvíli ho to při startu tahá. Čerpadlo bude v pořádku, snad ani není co by se na něm pokazilo. Zatím ani nevím, kolik těch zpětných ventilů tam je, protože teď řeším zadní nápravu.

Někde budu muset najít více info o rozdělovači/odvzdušňovači paliva - jak to celé funguje, protože karburátorům jsem se až zatím úspěšně vyhýbal.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] ...... 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 110kw 120kw 132kw 2.0 tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 250kw 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 5570 8e 8l 8p 8tfsi a2 a3 a3 8p a4 a4b6 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak akn alarm allegro allroad alternátor alu kola ami ank antiradar anténa asn asr audi audi a3 8l audi a4 audi a5 audi a6 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 b8.5 ban barva baterie bau bene_302 bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus carplay cd changer cdhb centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common rail common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s d3s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dovírání dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid historie hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to jednotka tiptronicu quattro k-jetronic kabel kabely kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor key keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísá kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor motorizace mp3 mtm multifunkční volant multitronic málo tlaku měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odhlučnění odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana omezovač oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phaeton phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek poistka diag. zásuvky pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku prověření pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio radiátor ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód sahara schéma sd karta sedan sedačky senzor senzor světla service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skrytá kamera skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spz spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrač stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer sundavaci svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tazne zarizeni tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ulomena šróba update usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec vnitřní voda vodní pumpa volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výbojka výfuk výkon výměna výměník vývěva větrák w12 wastegate wate leak webasto xcarlink xenon zadní lampy zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztekanie vody ztráta oleje zvuk zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje únik tlaku čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru šiber škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email