Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 19 března 2024
Celkem je zde 105 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janolle5462
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 370
Online návštěvníků
Návštěvníků: 105
Uživatelů: 0
Celkem: 105

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

07.06 2012 12:30


váha:

To ano,ale ať změří vytahanost řetězu protože jsou na hraně životnosti,pokud je už nikdo neměnil
A nezapomeň na to,že nové auto a auto po X letech provozu je trochu jiná věc a dělají se na tom nějaké věci trochu jináč než je v ELSE,tu a tam je něco zarezlého něco se zlomí,zalomí


"Zmeri vytahanost retezu"? Specialne na toto jsem se ptal, a rekli ze to nejde :-/ Jakym zpusobem se to provadi, kdyz je retez nepristupny?
nahoru

sponzor





07.06 2012 12:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

07.06 2012 13:21


vashik:


"Zmeri vytahanost retezu"? Specialne na toto jsem se ptal, a rekli ze to nejde :-/ Jakym zpusobem se to provadi, kdyz je retez nepristupny?

Ale jde,měří se poloha vaček vůči sobě a jsou na to speciální přípravky,jukni do elsy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

07.06 2012 14:07


váha:

Ale jde,měří se poloha vaček vůči sobě a jsou na to speciální přípravky,jukni do elsy


Nedari se mi to najit. Nicmene tam dneska jdu pro auti tak to na ne vybalim. Uvidime co oni na to
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

07.06 2012 14:24


Ten coud se objevil z cista jasna. Je mozne, ze by to mohlo vzniknout tim, ze jsem nacepoval nejakou spatnou naftu a ta neudelala dobre vstrikum? Protoze to fakt bezelo bezvadne. Vsiml jsem si toho coudu ve chvili, kdy jsem natankoval prilis levnou naftu (az podezrele). Ne sice plnou nadrz, ale i tak. Tak jsem se rekl, proplachnu to "lepsi naftou" z mistak de jsem zvykly tankovat a nikdy nebyl zadny problem. Ale bohuzel coud uz zustal :-/
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

07.06 2012 19:17


Co se tyce "kontroly prodlouzeni hnacich retezu pro vackove hridele a rozvod", koukali na mne jak z jara. Nevypada to, ze by to nekdy delali.

Kazdopadne to vypada jako paradni test. Clovek alespon bude vedet jak na to jsou ty rozvody. Jasne, ze to nebude zadarmo. Ale myslim, ze to stoji za to. Co vy na to?

Nemate nekdo zkusenost s tim, ze to nekde jiz delali?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

08.06 2012 11:07


"Kontrolu prodlouzeni hnacich retezu pro vackove hridele a rozvod" v Porsche Brno nikdy nedelali. Nemaji na to ani pripravky. Zrejmne to po nich nikdo nechtel a moc se jim do to ani nechce. Alespon mam takovy pocit. Rozhodne bych nechtel aby se to ucili na mem motoru

Takze budu rad za kazde info, jestli uz to nekde delali a maji nato pripravky.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

08.06 2012 13:15


nebo se to da zmerit osciloskopem...na jeden kanal si DAS* klikovou hridel, na dalsi dva si DAS* snimace polohy vacek a hned vidis, jak na tom jsi...

nicmene predpokladem jsou vporadku napinaky, jinak nebudes vedet, kde ti vznikla vule/pohyb, zda napinaku ci retezu...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

08.06 2012 14:19


Lumpiq:
nebo se to da zmerit osciloskopem...na jeden kanal si DAS* klikovou hridel, na dalsi dva si DAS* snimace polohy vacek a hned vidis, jak na tom jsi...

nicmene predpokladem jsou vporadku napinaky, jinak nebudes vedet, kde ti vznikla vule/pohyb, zda napinaku ci retezu...


Tak to abych si udelal vylet za tebou do prahy Ono ai bude jedno kde je ta vule. Stejne kdyz se to otevre, tak bude lepsi to rovnou vymenit oboje.
nahoru

sponzor





08.06 2012 14:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

08.06 2012 15:19


Lumpiq:
nebo se to da zmerit osciloskopem...na jeden kanal si DAS* klikovou hridel, na dalsi dva si DAS* snimace polohy vacek a hned vidis, jak na tom jsi...

nicmene predpokladem jsou vporadku napinaky, jinak nebudes vedet, kde ti vznikla vule/pohyb, zda napinaku ci retezu...

tím bych si nebyl zas tak jistý že to zjistíš
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

08.06 2012 17:15


vaha: proc myslis, ze by to neslo konkretne?

no ja nastesti nic zjistovat nebudu, protoze mi to prijde nesmysl to merit..

u A8 se preci jenom predpoklada, ze si ho koupi nekdo, kdo pocita a ma na radny servis..pokud si auto chces nechat, vymen napinaky a retezy a mas do budoucna klid (kdyz uz je motor venku), nebo to dej pryc a nech to na kupci..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

08.06 2012 18:44


Lumpiq:
vaha: proc myslis, ze by to neslo konkretne?

no ja nastesti nic zjistovat nebudu, protoze mi to prijde nesmysl to merit..

u A8 se preci jenom predpoklada, ze si ho koupi nekdo, kdo pocita a ma na radny servis..pokud si auto chces nechat, vymen napinaky a retezy a mas do budoucna klid (kdyz uz je motor venku), nebo to dej pryc a nech to na kupci..

Změříš synchronizaci vačky/kliky,ale jestli jsi podle toho zjistit prodloužení řetězu je otázka,to by chtělo vyzkoušet,změřit osciloskopem a pak hodinkama.Kžadopádně se mi libí jak si každý koupí takovýhle auto,řeší píčoviny jako tuner,atd...ale že motor běží jak pumpa na sračku je jedno,protože to je moc peněz
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

08.06 2012 19:11


váha:

Změříš synchronizaci vačky/kliky,ale jestli jsi podle toho zjistit prodloužení řetězu je otázka,to by chtělo vyzkoušet,změřit osciloskopem a pak hodinkama.Kžadopádně se mi libí jak si každý koupí takovýhle auto,řeší píčoviny jako tuner,atd...ale že motor běží jak pumpa na sračku je jedno,protože to je moc peněz

Asi tak souhlas s tímhle se setkávám dnes a denně...kola, rádio, překokpitovaný introš a máš prodanné auto. Pecka je jak to je TDI* a má to víc jak 250tkm a kolikrát v dnešní době s příchodem nových aut to platí i pro benzín a nemusí mít najeté ani tolik. Přesně jak píšeš oželím to že to nemá changer mp3 nebo interface či tv, ale má ofiko 150tkm, měl to člověk ne prase a taky je tam vše v cajku. Raději udělám velký servis, dám nové pneu případně udělám co bude třeba dál co se týče mechanických věcí než abych dal za debilní 5let starej changer 4t!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.6. 2010
Příspěvků: 5 | Témat: 0

22.12 2012 0:35


Resil jsem stejny problem. Pricin proc mi hulila bylo asi vic. Ted je po kompletnim servisu motoru ve 180tis.
Problem proc hulila mohl byt :
- podpaleny ventily (vymena)
- Turbo* - repas ( lopatky byly obrouseny)
- ukapavaly vstriky - repas

Motor ven, tak jsem nechal udelat i rozvody,hydrostely, remeny,...

Oprava celkem 115tis. a 5 tydnu bez auta
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

22.12 2012 7:59


Chlapi všem krásné vánoce a bohatého ježíška..... Když to tak čtu bolí mne u srdce a taky je mi vás všech líto co musíte řešit tyhle peripetie... a tak mne jen napadá že by musela být nafta za 90 halířů,,nebo by tyhle motory měly mít spotřebu 3litry na sto km aby se to rentovalo a vrátily se tyhle šílené náklady .Zlatých 12 litrů u benzínu .

PS nemyslím to ironicky ,,jen děkuji bohu že jsem přozřel a techto věcí jsem se vždy bál...začalo to 2,5 TDI* a jak je vidět pokračuje to a je to čím dál horší.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

22.12 2012 14:20


Giovany:
Chlapi všem krásné vánoce a bohatého ježíška..... Když to tak čtu bolí mne u srdce a taky je mi vás všech líto co musíte řešit tyhle peripetie... a tak mne jen napadá že by musela být nafta za 90 halířů,,nebo by tyhle motory měly mít spotřebu 3litry na sto km aby se to rentovalo a vrátily se tyhle šílené náklady .Zlatých 12 litrů u benzínu .

PS nemyslím to ironicky ,,jen děkuji bohu že jsem přozřel a techto věcí jsem se vždy bál...začalo to 2,5 TDI* a jak je vidět pokračuje to a je to čím dál horší.

souhlas...bohužel už i ty benzíny dnes stojí za hovno
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email