Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 16 srpna 2018
Celkem je zde 13 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Jakub 87
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 41 587
Online návštěvníků
Návštěvníků: 4
Uživatelů: 9
Celkem: 13

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2656 | Témat: 35

01.06 2012 12:03


Lumpiq:
3.3TDi mela pokrocilejsi funkce RJ, nez treba 2.5TDi, v zakladnim nastaveni bylo spousty funkci typu test, kteryma se daly turbiny testovat a vyhodnocovat (samo v ramci statickeho testu/volnobehu)...podle me to bude mit i 4.0 TDI*....

super test byl napr. otevirani a zavirani n75 ventilu do krajnich mezi na obou turbinach, ale v opacnem sledu/proti sobe...

tohle ale N75 nemá stejně jako 3.0TDI
nahoru

sponzor





01.06 2012 12:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12611 | Témat: 226

01.06 2012 12:06


váha:

hlavně se mění oboje najednou,respektive je to předepsaný a vzhledem k nákladnosti a předpokladu že to druhý bude taky načatý,takže doporučuji zrovna pka vyměnit obě


Sem jen letmo jukl a nasel ceny typu 1450 dolaru za jednu (novou, ne repas)...to je dost..nicmene podle me andre nebo nekdo se stolici by ji dokazal repasnout, natocit na "stolici" asi.. treba by pak nebyla potreba davat i druhe Turbo*...ikdyz jak pises, je to lepsi, protoze komu by se chtelo za rok znovu absolvovat proceduru motoru ven...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2656 | Témat: 35

01.06 2012 12:07


repas těžko říct
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12611 | Témat: 226

01.06 2012 12:07


váha:

tohle ale N75 nemá stejně jako 3.0TDI


Vsak to nicemu nevadi, jestli je tam elektronicka rj elektromotorem, nebo podtlak, test chodu regulace do krajnich mezi je potreba tak jako tak...nebo ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2656 | Témat: 35

01.06 2012 12:10


Lumpiq:


Vsak to nicemu nevadi, jestli je tam elektronicka rj elektromotorem, nebo podtlak, test chodu regulace do krajnich mezi je potreba tak jako tak...nebo ne?

Ale ano,já jen že se tady tenkrát nkdo čílil že používám slovo předvstřik...tak kdžy už jsme u těch přesných názvu na kterých si tady někteří členové zakládají
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12611 | Témat: 226

01.06 2012 12:40


ikdyz, jestli to tam funguje na podobnem principu jako u vyrivch klapek, tak tam si RJ prubezne to hlida sama podle zpetne vazby co ma od te vnitrni elektroniky (PWM signal)..staci, aby dynamika pohybu regulace byla trochu nizssi, nebo regulace nedosahla krajni meze a uz jeci chybu rj...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12611 | Témat: 226

01.06 2012 12:41


tak jako tak nezavidim starosti s 4.0TDi...proti tomu je 2.5TDi cajicek, pohodicka
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2656 | Témat: 35

01.06 2012 13:04


ono ani tak nejde o ty starosti,ale spíš o tu cenu všeho...vodní pumpa stála před dvěma lety 10000kč a jedině originál
nahoru

sponzor





01.06 2012 13:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

01.06 2012 15:48


Nicmene je zvlastni, ze si ridic jednotka nestezuje viditelne na pristrojovce. Muze to znamenat mensi zavaznost te chyby? Nejspise asi ne. Ale stejne to nechapu, ze se to nijak neindikuje.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12611 | Témat: 226

01.06 2012 16:31


projevuje blikanim kontrolky zhaveni, ted jsem u Lumira resil na B7 stejny problem u trilitru a tam to svitilo nejakou dobu, pak zhaslo...taky problemy s RJ turbochargeru

zaleti na tom, jak casto se tato chyba periodicky vyskytuje a jake je povahy...pokud sporadicky (nahodne/nepravidelne se objevujici), muze a nemusi zahlasit jednou a pa uz nic...pokud je to stala chyba (i po vymazani se hend vraci, protoze pricina nepominula), vetsinou to hlasi porad...

ale jak je to presne u tveho motoru, to netusim, tech 4.0 zase tak moc neni, aby clovek mohl nabrat toliko zkusenosti
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

01.06 2012 16:51


Ani jednou jsem nepozoroval, ze by se kontrolka zhaveni chovala nejak podivne. Kdyby to pri prudsich rozjezdech a zrychlenich necoudilo, tak si toho ani nevsimnu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

02.06 2012 13:00


váha:

Ano přesně tak a hlavně kdžy se 3.0TDI kvalitně chipne tak to jede skoro stejně jako ten 4.0TDI

Jede dokonce líp jak 4.2ba
a žere polovic...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

02.06 2012 13:09


Lumpiq:
koukam, ze na ten 4.0 jsou ty turba docela drahy:(

Vždy něco co je unikát je drahý...stejně jako 3.3tdi to byl mazec...kdo si todle koupí tak je blázen...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12611 | Témat: 226

02.06 2012 16:12


Turbo* na 3.3 nove za 10, to mi neprijde moc...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 5285 | Témat: 21

02.06 2012 16:28


3.3 TDI* je nahodou dobrej stroj.na tu dobu to byla pecka a onu povest spatneho motoru za tu muzou akorat debilove kteri srali na servis a pak to vsicchni hanej.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

02.06 2012 16:33


Satas:

tak tak.. ale asi trošičku bude problém se shánění dílů na vrakáčích na totok ne..
nahoru

sponzor





02.06 2012 16:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

02.06 2012 16:54


ricimond:
Satas:

tak tak.. ale asi trošičku bude problém se shánění dílů na vrakáčích na totok ne..

Unikát hoši se hodí např do domácí sbírky nebo do soukromého muzea ne na denní ježdění. Je fakt že na tu dobu nebyl špatnej, jel dobře a spotřeba luxus na V8. Ovšem to je celé...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

02.06 2012 17:29


jizan.com:

na denní ježdění je pikovina cokoliv nad 3.0 TDI* a i to je na pováženou..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

03.06 2012 20:55


Jste si vsichni jisti, ze pri vymene turba musi motor ven? ELSA totiz tvrdi neco jineho. Tak samo vodni pumpa jde bez vyndani motoru. Pouze u rozvodu je napsano ze motor ven.

Tak uvidime
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

03.06 2012 21:15


ricimond:
jizan.com:

na denní ježdění je pikovina cokoliv nad 3.0 TDI* a i to je na pováženou..

Právě proto je 3.0tdi ideál do všech větších aut jak je audi...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2656 | Témat: 35

04.06 2012 7:29


vashik:
Jste si vsichni jisti, ze pri vymene turba musi motor ven? ELSA totiz tvrdi neco jineho. Tak samo vodni pumpa jde bez vyndani motoru. Pouze u rozvodu je napsano ze motor ven.

Tak uvidime

No uvidíš sám jak to půjde
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

06.06 2012 13:48


Takze prvni zprava. Turbama to neni (alespon dle techniku v porsche brno). Chlapci v Porsche Brno mi v ramci prestige zkontrolovali turba a prohlasili, ze jsou v poradku. Pravda je, ze po te co jsem tu chybu nasel, ulozil si ji bokem a pak smazal z ridici jednotky, se uz neobjevila. Cudilo to ale dal. Jak rikam, jede to stale jako nove Odpich paradni, ale cudi :-/

Radi by jeste zkontrolovali:

- tlaky ve valcich
- saci potrubi
- katalyzatory

Co si o tom panove myslite?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2656 | Témat: 35

06.06 2012 20:13


vashik:
Takze prvni zprava. Turbama to neni (alespon dle techniku v porsche brno). Chlapci v Porsche Brno mi v ramci prestige zkontrolovali turba a prohlasili, ze jsou v poradku. Pravda je, ze po te co jsem tu chybu nasel, ulozil si ji bokem a pak smazal z ridici jednotky, se uz neobjevila. Cudilo to ale dal. Jak rikam, jede to stale jako nove Odpich paradni, ale cudi :-/

Radi by jeste zkontrolovali:

- tlaky ve valcich
- saci potrubi
- katalyzatory

Co si o tom panove myslite?

co DPF*?A další otázka je co myslíš čouděním?4.0TDI když jí potáhneš si lehce foukne...chtělo by to nalogovat
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

06.06 2012 21:41


4.0TDI je stařenka a ta nemá DPF*..ten má až 4.2TDI. Moh by to být kat ale já sízím na vstřiky, max něco s motorem ale pokud to jde jen při plném tak vstřiky. Stačí zajet do Bosche a tam ti řeknou svoje. Řešili jsme to s kolegou kremilem na 3.3TDI taky hodnoty celkem v pohodě ale čadilo to. Nakonec dělal i vačky atd prostě čistka komplet. Pokud má víc jak 250tkm tak to chce začít se připravovat na větší zásah.
nahoru

sponzor





06.06 2012 21:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

07.06 2012 1:01


Kvuli vstrikum ale motor ven nemusi, ze jo?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2656 | Témat: 35

07.06 2012 7:41


vashik:
Kvuli vstrikum ale motor ven nemusi, ze jo?

nemusi,ale stejně tě to nemine
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

07.06 2012 7:57


Jo někdy je lepší dát o kilo za auto víc ale s tím že má najeto 120-150tkm než to kilo do něj dát a už ho nikdy nevidět.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

07.06 2012 10:26


Takze dalsi update. Je snizena pruchodnost EGR* ventilem a chladicem spalin. Nasli tam nejake slizske saze. Jen na jedne strane. Druha strana je OK. Mysli si, ze by to mohla byt nejaka prasklina v tom chladici a zasralo to EGR* i ten chladic. Nicmene netvrdi, ze to vyresi problem (jako vzdycky, proste nevi :-/). Jinak jak jsem jiz psal, turba jsou OK, tlaky ve valcich taky OK, vyfukovy system (katalyzatory) taky OK. Jeste kouknou na ty vstriky.

Jinak co se tyce vyndavani motoru. Chlapci v porsche tvrdi, ze k vuli turbu (obou) ani EGR* vetilu ci chladicu spalin, motor nemusi ven. Dokonce ani chladicovka (predek) nemusi dolu. Pouze pry Kompresor* Klimatizace* musi dolu at se k tomu dostanou. Takze tak.

Kazdopadne jsem je to nechal jen takto "zdiagnostikovat". Za chladic spalin a EGR* chteji bez prace 20k penez.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

07.06 2012 10:55


jizan.com:
4.0TDI je stařenka a ta nemá DPF*..ten má až 4.2TDI. Moh by to být kat ale já sízím na vstřiky, max něco s motorem ale pokud to jde jen při plném tak vstřiky. Stačí zajet do Bosche a tam ti řeknou svoje. Řešili jsme to s kolegou kremilem na 3.3TDI taky hodnoty celkem v pohodě ale čadilo to. Nakonec dělal i vačky atd prostě čistka komplet. Pokud má víc jak 250tkm tak to chce začít se připravovat na větší zásah.


Mas nejaky typ na ten "Bosh" ?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2656 | Témat: 35

07.06 2012 11:47


vashik:
Takze dalsi update. Je snizena pruchodnost EGR* ventilem a chladicem spalin. Nasli tam nejake slizske saze. Jen na jedne strane. Druha strana je OK. Mysli si, ze by to mohla byt nejaka prasklina v tom chladici a zasralo to EGR* i ten chladic. Nicmene netvrdi, ze to vyresi problem (jako vzdycky, proste nevi :-/). Jinak jak jsem jiz psal, turba jsou OK, tlaky ve valcich taky OK, vyfukovy system (katalyzatory) taky OK. Jeste kouknou na ty vstriky.

Jinak co se tyce vyndavani motoru. Chlapci v porsche tvrdi, ze k vuli turbu (obou) ani EGR* vetilu ci chladicu spalin, motor nemusi ven. Dokonce ani chladicovka (predek) nemusi dolu. Pouze pry Kompresor* Klimatizace* musi dolu at se k tomu dostanou. Takze tak.

Kazdopadne jsem je to nechal jen takto "zdiagnostikovat". Za chladic spalin a EGR* chteji bez prace 20k penez.

To ano,ale ať změří vytahanost řetězu protože jsou na hraně životnosti,pokud je už nikdo neměnil
A nezapomeň na to,že nové auto a auto po X letech provozu je trochu jiná věc a dělají se na tom nějaké věci trochu jináč než je v ELSE,tu a tam je něco zarezlého něco se zlomí,zalomí
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5 tdi 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 5570 8e 8l 8p a2 a3 a4 a4 centrál a5 a6 a6 c7 a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 b9 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrál centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba cistene climatronic cng coming home common-rail concert connection cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless kilometry klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfort komfortni jednotka kompresor komunikace konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nefunkční nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přední náprava přehřívání přepínač světel přestavba převodovka připojení příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regenarace regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio rádio signal s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sds sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snimac vysky snímač teploty spojka sportovní podvozek spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svazek svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ukazatel usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor a4 b5 ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr vzduchový podvozok váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidla pdc čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email