Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 19 března 2024
Celkem je zde 148 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janolle5462
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 370
Online návštěvníků
Návštěvníků: 144
Uživatelů: 4
Celkem: 148

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

28.05 2012 10:51


Zdar klubaci.

Z niceho nic mi moje osma zacala kourit pri prudsich zrychlenich. VAG ukazal pravdepodobnou pricinu.


Address 11: Engine II Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4E0 910 409 C HW: 4E0 907 409 B
Component and/or Version: 4.0L 4V/TDI* G000AGSa0020
Software Coding: 0010773
Work Shop Code: WSC 02313 785 00200
VCID: 234049F2E2CED91
1 Fault Found:

18360 - Turbocharger Control Module 1
P1952 - 000 - Defective - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2058 /min
Torque: 518.7 Nm
Speed: 121.0 km/h
Duty Cycle: 45.8 %
Voltage: 14.21 V
Duty Cycle: 66.4 %
Mass Air / Rev.: 998.8 mg/str
Absolute Pres.: 1683.0 mbar

Dle http://www.audi-portal.com/en/diagnostic/ecu_12938.html by na to mel existovat jakysi servisni postup, ktery deje pri pravidlenych servisnich prohlidkach kazdych 60k kilometru. Co si o tom myslite. Auto jede nekucka, ale kouri.
nahoru

sponzor





28.05 2012 10:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

29.05 2012 10:30


Zapomnel jsem zminit, ze se mi tato chyba nijak neprojevuje na budikach. Tzn. nesviti kontrolka motoru ci ridici jednotky motoru. Auto neni line, jen proste kouri. Tak se snazim jezdit mirne nez se to poresi. Ma nekdo nejaky nazor?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

29.05 2012 10:32


odešla ti jendotka turbodmychadla nebo Turbo*,přeji příjemnou zábavu protože motor musí ven
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

29.05 2012 10:35


tam jen píšou aby ses pokusil namazat regulační tyčku
Ještě můžeš zkusit zkontrolovat vedení
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

29.05 2012 10:58


váha:
tam jen píšou aby ses pokusil namazat regulační tyčku
Ještě můžeš zkusit zkontrolovat vedení


Dostanu se k nemu kdyz oddelam filtry sani? Nebo je to nekde vespod?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

29.05 2012 11:02


vashik:


Dostanu se k nemu kdyz oddelam filtry sani? Nebo je to nekde vespod?

Myslim dráty A ještě to chce nalogovat,ale připrav se na to že je Turbo* KO a motor ven
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

29.05 2012 11:09


Nasel jsem kapitolu v else, ktera to popisuje "Rod linkage for turbocharger: greasing".
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

29.05 2012 11:25


váha:

Myslim dráty A ještě to chce nalogovat,ale připrav se na to že je Turbo* KO a motor ven


Jo, draty Stale mam kapku nadeje, ze je to jen pridrena ta ridici tycka. Uvidime.
nahoru

sponzor





29.05 2012 11:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

31.05 2012 18:22


Da se nejak VAGem proverit ta elektronika turba?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

31.05 2012 21:47


vashik:
Da se nejak VAGem proverit ta elektronika turba?

Myslíš v autě? Spíš prověřit kabeláž jestli je dobrá a to ovládání to bdue dělat hodně když se to zasere...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

31.05 2012 22:18


jizan.com:

Myslíš v autě? Spíš prověřit kabeláž jestli je dobrá a to ovládání to bdue dělat hodně když se to zasere...


OKa, o weekendu proverim, odrezim, promazu a DAM* vedet. Nadeje umira posledni Uvidime jestli takhle budu smat az to Turbo* bude fakt mrtve :-/ Ale nebudeme prece malovat certa na zed, ze
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 344 | Témat: 21

31.05 2012 22:51


d/m 3.0 motoru u audi autor. 16.000,- bez DPH
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

01.06 2012 7:24


roti:
d/m 3.0 motoru u audi autor. 16.000,- bez DPH

Na A8 4.0TDI vzhledm k nutnosti použiti speciálních přípravku jako montážní stůl apod. bude práce tak k 50.000 a známí co to dělal si řekl něco kolem 20.000,protože jen dva dny v jednom člověku rozebíráš předek a připravuješ na vytáhnutí,mořná jestli to nemá adaptivní Tempomat* a podobný píčoviny že to jde rychleji ale nevím
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

01.06 2012 7:27


a další sranda je sehnat někoho kdo je ochotný se do toho pustit
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

01.06 2012 7:48


Přesně pokud motor ven tak nejen sloupák ale i pořádnej stul na to na kterej se to spustí s nápravama. U MB byla jedna vychytávka u modelu ML 163 a to že byly v podběhu otvory přes které šlo Turbo* opravit a tuším i vyměnit. Jedno Turbo* stálo 30t a druhé 50t.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

01.06 2012 8:01


tady to uděláš těžko
nahoru

sponzor





01.06 2012 8:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

01.06 2012 8:29


Pak to jeste spravne hodit zpet :-/ Proc soudruzi v NDR udelali chybu?

U 4.2 ten problem neni? Myslim s tim vyndavanim kvuli kazde malickosti?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

01.06 2012 9:51


vashik:
Pak to jeste spravne hodit zpet :-/ Proc soudruzi v NDR udelali chybu?

U 4.2 ten problem neni? Myslim s tim vyndavanim kvuli kazde malickosti?

Chybu neudělali,ale je to tak velký že to jináč nejde.U 4.2 vyřešili problém s rozvodama,ale zase je problém s vydíráním vaček
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

01.06 2012 9:56


váha:

Chybu neudělali,ale je to tak velký že to jináč nejde.U 4.2 vyřešili problém s rozvodama,ale zase je problém s vydíráním vaček


Nastesti rozvody i po 280000 jsou v pohode Neuveritelne kolik vydrzi. U te 4.2 musi taky motor ven, kdyz se chce clovek stourat v turbu?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

01.06 2012 10:33


no něchci tě strašit,ale rozvody mají životnost cca 300 000 km ale to musí být napínák naprosto OK,jináč se vytahají a potká se to a zrovna potkání 4.0TDI je dost častá závada je to jejich bolest,takže kdžy bude motor venku,doporučuji udělat rozvody a zkontrolovat hydra,zároveň vyměnit vodní pumpu.Pokdu si dobře pamatuji rozvody,hydra,vodní pumpa,materiál asi 42000+práce
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

01.06 2012 10:37


váha:
no něchci tě strašit,ale rozvody mají životnost cca 300 000 km ale to musí být napínák naprosto OK,jináč se vytahají a potká se to a zrovna potkání 4.0TDI je dost častá závada je to jejich bolest,takže kdžy bude motor venku,doporučuji udělat rozvody a zkontrolovat hydra,zároveň vyměnit vodní pumpu.Pokdu si dobře pamatuji rozvody,hydra,vodní pumpa,materiál asi 42000+práce


Ach jo :-/ No co uz. Jestli to dojde do stavu, ze motor ven, tak to holt udelam at mam klid.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

01.06 2012 10:52


vashik:


Ach jo :-/ No co uz. Jestli to dojde do stavu, ze motor ven, tak to holt udelam at mam klid.

proto mám Octavii a mám klid
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 198 | Témat: 19

01.06 2012 11:08


váha:

proto mám Octavii a mám klid


nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

01.06 2012 11:15


váha:

proto mám Octavii a mám klid

Přesně tak raději trojkolku než kolo...
nahoru

sponzor





01.06 2012 11:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

01.06 2012 11:27


Zavolej Satasovi tady z klubu. Nevím, jesli se mu do toho bude chtít, ale je to jeden z nejlepšch mechaniků tady...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.06 2012 11:51


stejne trpi i 3.3 na turba a taky pak musi ven, je to nestastne reseno...v tomdle je 3.0 TDI* zlatej s turbinou nahore...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

01.06 2012 11:53


Lumpiq:
stejne trpi i 3.3 na turba a taky pak musi ven, je to nestastne reseno...v tomdle je 3.0 TDI* zlatej s turbinou nahore...

Ano přesně tak a hlavně kdžy se 3.0TDI kvalitně chipne tak to jede skoro stejně jako ten 4.0TDI
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.06 2012 11:54


koukam, ze na ten 4.0 jsou ty turba docela drahy:(
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

01.06 2012 11:57


Lumpiq:
koukam, ze na ten 4.0 jsou ty turba docela drahy:(

hlavně se mění oboje najednou,respektive je to předepsaný a vzhledem k nákladnosti a předpokladu že to druhý bude taky načatý,takže doporučuji zrovna pka vyměnit obě
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.06 2012 12:00


3.3TDi mela pokrocilejsi funkce RJ, nez treba 2.5TDi, v zakladnim nastaveni bylo spousty funkci typu test, kteryma se daly turbiny testovat a vyhodnocovat (samo v ramci statickeho testu/volnobehu)...podle me to bude mit i 4.0 TDI*....

super test byl napr. otevirani a zavirani n75 ventilu do krajnich mezi na obou turbinach, ale v opacnem sledu/proti sobe...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email