Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 352 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 348
Uživatelů: 4
Celkem: 352

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.5. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 3

28.05 2012 10:24


Zdravim všechny klubáky, před pár dny jsem se stal majitelem audi A6 Allroad 3,0 TDI* 171 kW. Auto jede jako střela a překvapila mě i nízká spotřeba(na to že to auto má skoro 2 tuny).
Po počáteční eufotrii kdy auto vypadalo jako "bezchybné" se při delších cestách po městě a při delším stání na místě v kolonách začal hulit z výfuků bílý dým. Chladící kapalina se mi neztrácí a olej zatim vypadá že taky ne, ale samozřejmě to chce asi ještě delší kontrolování.
Nenašel jsem žádný podobný přízpěvek, tak se omlouvám, jestli už se to tady řešilo.
Díky za každou radu čím by to mohlo být.

Díky moc
Jasper Praha
nahoru

sponzor





28.05 2012 10:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

28.05 2012 11:50


vstriky se s tebou louci, coz se projevi na tve euforii, pac jich je 6 a nejsou vubec levne..(po jednom ma smysl menit, kdyz hapruje jeden, ale pokud jich je vice mimo toleranci a maji najeto hodne km, meni se cela sada)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

28.05 2012 11:57


To by mě celkem zajímalo, kolik to má najeto? Jinak tenhle model má DPF* a pokud jedeš po městě tak by to sedělo na recyklaci ještě jak dlouho trvá ten dým?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.5. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 3

28.05 2012 12:29


Díky za názory
Je to r.v. 2006 a má to najeto servisovaných 220tis. km
Dým je pokaždé, když stojím delší dobu s autem na místě a nebo jen pomalu popojíždím, ale jakmile se pak rozjedu, na vyšší rychlost, tak už to nepozoruji.
Ted jsem vzal plnou nádrž u benziny a je to o kus lepší, ale i tak mě to porvé když jsem ten dým viděl, trochu vyděsilo.

Co by to mělo dál za následky, kdyby to byly vstřiky? Krom toho, že to teď čoudí?
Jo a na cenu se neptám záměrně, abych si nezkazil celý den ;o)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

28.05 2012 13:18


Jasp3r: dobre ze sa na cenu nepytas , chcelo by to napichnut a skontrolovat hodnoty tych vstrekov ako pisal Lumpiq: , urcite by to mohlo byt recyklaciou aj ked biely dym je divny...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

28.05 2012 13:18


Tak pokud ti to dýmí v kuse a tak jak popisuješ to jsou vstřiky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.5. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 3

28.05 2012 13:37


No a ted ta cena vstřiků? Zná jí někdo ;o)

Koukal jsem na stránky
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
s tím, že popisují, že je možné vstřiky i opravit. Jaké s tím máte zkušennosti? Nebo to mám rovnou zavrhnout?
Je možné že auto s těmy špatnými vstřiky víc žere a víc smrdí? Asi jo co ;o)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

28.05 2012 13:58


Jasp3r: taky to může být minimikroprasklinka hlavy...(voda se strácí jen v malém množství, poznáš to přibližně třeba za měsíc než ti tam něco ubyde..) docela se tady řešilo, že tyhle motory když jsou špatně servisované tak jim praskají šišky jak po dešti
nahoru

sponzor





28.05 2012 13:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

28.05 2012 13:59


Ricman666: ještě si čuchni jak to smrdí, jestli je to trochu cítit fridexem tak je to jasné..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

28.05 2012 13:59


Jasp3r: uz sme sa tu o tom niekde bavili, mne bolo povedane v servise ze konkretne tieto vstreky sa repasovat nedaju a cistenie mne osobne moc nepomohlo takze mi bola doporucena vymena kedze som mal 2 mimo toleranciu a zbytok na hrane (pri 190K na tachacu), nove origo v Audi stoja 15K , z nemecka sa daju zohnat za 8micku, pokial napises uzivatelovi premek798 mal ich za 4.5K nicmenej pred tym skocit k niekomu kto ti zmera hodnoty aby si zbytocne nevyhazoval peniaze a nakoniec to bude niecim inym aj ked asi nebude , mne to urcite viac zralo ale vecsi smrad som nejak nepozoroval...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.5. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 3

28.05 2012 14:11


Díky moc za názory, aspoň vím na čem zhruba jsem.
Nechám někde přeměřit vstřiky a uvidím, kolik to celé bude stát. Snad to nebude ta hlava. Auto bylo do posledního km servisované, tak snad by to odhalili.
Jinak dlohodobá spotřeba po 3 týdnech je 6,7, což mě mile překvapilo, ale pokud si spočítám, že na celou nádrž (80 litrů) najedu nějakých 950 km, tak mi to nějak nevychází. Někde něco nehraje ;o). Ale i přes to vše musím audi pochvalit. Baví mě každý den, každou hodinu. Vychytáme mouchy a bude radost ještě větší ;o)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

28.05 2012 14:14


Ricman666:
u v6 TDI* hlavy nepraskaji

Jasp3r:
vstriky necisti i kdyby to slo/je to k prdu
a pokud se na to vyseres a budes jezdit dal, muzes si propalit pist(y), coz se narozdil od praskajicich hlav u v6 TDI* opravdu stava - a to pak hrozi ze motor pujde kolmo dolu ze skaly/nebo k Satasovi
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 442 | Témat: 15

28.05 2012 14:15


Spotrebe 6,7 bych neveril....te druhe ano
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

28.05 2012 14:27


pedro m: zkus zabrouzdat tady na forku, určitě tu nějaký příspěvky na prasklý hlavy najdeš a nejčetnější u V6
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

28.05 2012 14:41


Ricman666: u 3.0TDI s tym zavazny problem nebol...

Jasp3r: pokial mas realnu 8.5-9 tak to je u tejto motorizacie standard, na palubak sa nedivaj alebo si ten rozdiel pokazde dopocitaj

pedro m: ide to ale je to k prdu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.2. 2012
Příspěvků: 155 | Témat: 13

28.05 2012 14:41


Zkus určitě zajet k Satasovi. Byl jsem u něj v pátek ohledně podobného problému.Vstřiky mi zkontroloval diagn. a řešili jsme i ostatní věci.Sám za sebe bych to viděl možná na DPF* - pokud jezdíš kratší tratě.Sám mám 2.7 - spotřeba v městě 8,5-10, mimo okolo 7-7,5.
nahoru

sponzor





28.05 2012 14:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.4. 2010
Příspěvků: 29 | Témat: 2

28.05 2012 15:19


Jsou to určitě vstřiky. Měl jsem přesně to samé, na světlech nebo při popojíždění v kolonách bílý dým. Čím déle se stálo, tím déle to pak po rozjezdu hulilo. Při běžné jízdě to nešlo poznat. Koukni ještě na volnoběh jestli ho máš klidný. A spotřeba přesně ten samý případ, palubák ukazoval nesmyslně nízkou spotřebu, ale realita byla úplně jiná. Po výměně konec dýmení a spotřeba průměr 9 litrů.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

28.05 2012 16:28


Jestli to hulí furt-vstřiky,je ale možný že pokud chce filtr zrovna regenerovat a motor jde na volnoběh tak to hulí taky .Spotřebu mám dlouhodobou 7.2-reál 9.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.5. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 3

30.05 2012 14:25


Hulí to furt při popojíždění ve městě a při zahřátém motoru a odpověď jednoho nejmenovaného oficiálního servisu Audi Auto Jarov je, že diagnostika ohodnotila vstřiky jako v normě a tudíž výměna není možná. Ovšem, dle jejich zkušenností se prý na 100procent jedná o vadné vstřiky! Bylo by potřeba je zaslat na lepší diagnostiku Bosch do Němec a to už by mě prý stálo dalších 10 000, - a pak asi i nutná oprva... Takhle se tahaj peníze ze zákazníků ;o)
Tak fakt nevim co teď, zaplatit dalších 10 000, - a zjistit to samé? ;o)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.2. 2012
Příspěvků: 155 | Témat: 13

30.05 2012 14:31


Kašli na to.Zaplatíš 10 tis., k tomu budeš ještě stát a čekat, jak na popravu.Zajeď k Satasovi a pořeš s ním, zda je to vážně vstřikovači.Motor má pravidelný chod ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

30.05 2012 14:39


Test na rozprach a tlak ti udělá každej lepší dieselservis(PAS Zábřeh)ale profi test v republice jen 2 firmy (cca půl roku staré info)Za kus chtějí 500 i s protokolem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.5. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 3

30.05 2012 14:41


Motor má pravidelný a chod a podlě mě šlape jak hodinky. Ikdyž mé 4 předchozí auta byly v benzínu, tak asi nejsem ta pravá osoba na posouzení. Nějaký kontakt na Satase někde najdu? Těch 500, - ks by asi odpovídalo + nějaká práce a doprava.
Naposledy upravil Jasp3r dne 30.05 2012 14:46, celkově upraveno 1 krát. (5% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

30.05 2012 14:43


Motor pojede stejně jen to bude hulit. Jsou to vstřiky, vyměň je a máš klid.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.2. 2012
Příspěvků: 155 | Témat: 13

30.05 2012 14:48


Když jsem byl u Satase, tak říkal vstřik cca 5 tis. a doporučení vyměnit celou sadu.
nahoru

sponzor





30.05 2012 14:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

30.05 2012 16:01


ryan2d:

a to je myslím velice slušná cena.. bo ofiko je to kolem 12-15 tis co vím.. žel bohu jich máš 6 to je fakt..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.2. 2012
Příspěvků: 155 | Témat: 13

30.05 2012 16:05


Ricimond : Určitě, proti tomu nemám ani slovo.Za takovou cenu dostat originál - to je paráda ! Člověk se nemusí bát, že je ten výrobek z tržnice SAPA
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.5. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 3

30.05 2012 16:08


Cena je to rozhodně slušná, ale i na Jarově by s tou cenou něco dokázali udělat. Tím že vědí, že jde asi o výrobní vadu, tak dokáží dát slevu 70 % na materiál, ale je nutné abych nechal udělat tu diagnostiku za dalších 10k, která by odhalila a potvrdila, že to jsou vstřiky ;o)
To je tak když si dnes koupíš auto v "bezvadném" stavu, jak deklaruje prodejce ;o)
Aspoň se nenudím ;o)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.2. 2012
Příspěvků: 155 | Témat: 13

30.05 2012 16:10


To by mě lehce naštvalo... Kolik si s ním ujel, než se stalo, co se stalo ?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

30.05 2012 16:17


Jasp3r:

ty voe to bych asi vraždil.. no a zrovna Jarov no nevím nevím jestli bych tam střiky nechal dělat..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.5. 2012
Příspěvků: 27 | Témat: 3

30.05 2012 16:18


Když jsem auto kupoval, tak jsme ho samozřejmě několikrát projížděli, davali na hever apod., ale nikdy jsme ho nenechali stát delší dobu na místě se zapnutým motorem, abychom toto odhalili.
Asi po 2 dnech od koupě jsem si při cestě na Šumavu všiml, že jakmile na delší dobu zastavim a pak se rozjedu, tak je za mnou bílý dým. Po dalších asi 2 týdnech co jsem popojížděl víceméně po Praze jsem si toho začal všímat víc a víc a teď jsem tam kde sem ;o)
Doufám, že nevyskočí ještě něco dalšího... To už bych asi do autobazaru zajel, nebo možná zašel, podle druhu závady ;o)!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email