Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 210 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 210
Uživatelů: 0
Celkem: 210

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

05.06 2012 23:36


tak to by cez ten vstrek chcala nafta do valce furt alebo vobec, coz by motor bezal na 5 valcov alebo by jeden dost zaklepaval, a neviem si to predstavit ako cez tie miliotvory natlaci tolko vzduchu aby to zavzdusnilo cerpadlo
nahoru

sponzor





05.06 2012 23:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

05.06 2012 23:37


Tak to je mega píčovina dne,válec protlačil vzduch zpátky do vstřiku o 5ti mikrodírkách tenčích snad než vlas a jestě k tomu do čerpadla,woooow!

Proboha co za chytrušku ti tohle hovno nablábolilo?

Prostě to klasicky nebylo odzvdušněný anebo to prostě nekdo dělal špatně + dalších 10 možných příčin...
Naposledy upravil Satas dne 05.06 2012 23:41, celkově upraveno 1 krát. (22% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

05.06 2012 23:40


Satas:
Tak to je mega píčovina dne,válec protlačil vzduch zpátky do vstřiku o 5ti mikrodírkách tenčích snad než vlas a jestě k tomu do čerpadla,woooow!

Proboha co za chytrušku ti tohle hovno nablábolilo?


skoda, ze podtim neni tlacitko LIKE
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.5. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 3

05.06 2012 23:54


Dobře tak proste jsme vymenili vstřik a jede to. předtim se furt odnekud bral vzduch a zkrátka když si nechal hladinku na vstriku a zatočil si tak vystříkla nafta ze vstřiku pryč tak nevim co jinýho by tohle dokázalo. Auto po výměně vstřiku opet nastartovalo a jezdi. Předtim ani netuklo. Jestli nekdo ví jinou diagnozu sem s ní PS: nejsem automechanik
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

06.06 2012 8:32


kdyz bych si mel tipnout, po vymene vstriku ok, zameril bych se na odpad pro prepadovou hadicku na vstriku. Je tam sroubek a medene tesneni.

Ale to uz je ted jedno, hlavne ze to jede.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.5. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 3

06.06 2012 23:45


jj jede ale tim to nebylo zadnym tesnením od přepadu. Proste zkratka a jednoduše byl vstřik pořád otevřený a vzduch z válce valil do čerpadla... Já proste veřím že jste kanci na auta a třeba zvlášť na tyhle motory ale človek se učí Co sem mluvil s jedním človekem co me na tohle navedl řekl že to videl jen jednou v živote ale stát se to může a já byl další případ:) Kravina je názor že cca 24bar tlaku ve valci přetlačí 200bar otevírací tlak na vstřik když vstřik je přidřený tak byl otevřený pořád. Další vec že přetlačí nestlačitelnou kapalinu v 50ti cm dlouhý trubici když čerpadlo nemá zpetný ventil.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

08.06 2012 22:16


Pajasmen:
jj jede ale tim to nebylo zadnym tesnením od přepadu. Proste zkratka a jednoduše byl vstřik pořád otevřený a vzduch z válce valil do čerpadla... Já proste veřím že jste kanci na auta a třeba zvlášť na tyhle motory ale človek se učí Co sem mluvil s jedním človekem co me na tohle navedl řekl že to videl jen jednou v živote ale stát se to může a já byl další případ:) Kravina je názor že cca 24bar tlaku ve valci přetlačí 200bar otevírací tlak na vstřik když vstřik je přidřený tak byl otevřený pořád. Další vec že přetlačí nestlačitelnou kapalinu v 50ti cm dlouhý trubici když čerpadlo nemá zpetný ventil.


Som rád, že ti to frčí.....

..... ale pozor pozor vstrekovacie čerpadlá majú na výstupe v tom šrobení spetný ventil !!!! takže ak si Satas nevie predstaviť ako by sa ten tlak dostal tak malilinkatýma dírkama, ja by som si to teoreticky možno aj predstaviť vedel ako tam v tej trubke pulzuje dáka naftová pena, ale skončila by pred bránou čerpadla...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

09.06 2012 0:21


Mozna bych zaprve nastudoval peclive vlastni funkci VP44 to na uvod. Poenta byla v tom ze pist tlacil zpet tlak skrze vstrik vzduch do cerpadla ato jako je fakt science fiction nejvetsi.
nahoru

sponzor





09.06 2012 0:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.5. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 3

11.06 2012 11:00


DObře ale jak vysvetlíš teda to že auto ani neškytlo a ze všech dalších hadiček se valil vzduch a bylo tam tolik vzduchu že ani vstřiky neotvírali a po výměně špatnýho vstřiku auto bez problemu nastartovalo? Já myslím že tohle je jednoznačný a nedají se výmýšlet nejaký tajuplný okolnosti:) Aspon se kucí tady zase neco přiučili
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

11.06 2012 18:27


Vstřiků je na tom motoru několik, žeo. Jeden špatný, byť přidřený doopravdy nezavzdušní vstřikovací čerpadlo, technicky nelze. Jestli to byl vstřik s drátkem tak se není čemu divit...
Jinak teda zavzdušňování bylo 114,5% v něčem jiném, než ve vstřikovací špičce.
Zadřený (furt neboli imrvére) otevřený vstřik se tváří tak, že ukapává = ano, hodně blbě to čapne, když už čapne, tak jakobysmělvmotoru kladivo a z výfuku lítaj granulované kusy shnilejch dinosaurů (hulí černě).
Dělám spíše Patroly s šestiválem 2,8 TD a několik fpiči vstřiků je v regálu, klidně Ti na jeden můj motor 3 nahodím a uvidíš, že to chytá, hulí, jede a klepe... jenže po vzduchu v čerpadle aniťuk.

-ka-
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

11.06 2012 22:49


Pajasmen:


DObře ale jak vysvetlíš teda to že auto ani neškytlo a ze všech dalších hadiček se valil vzduch a bylo tam tolik vzduchu že ani vstřiky neotvírali a po výměně špatnýho vstřiku auto bez problemu nastartovalo? Já myslím že tohle je jednoznačný a nedají se výmýšlet nejaký tajuplný okolnosti:) Aspon se kucí tady zase neco přiučili



Pozor ty si tvrdil že čerpadlo namá spetný ventil.....

.....ja som vyvrátil tvoju teoriu tým že je tam spetný ventil na každej trubke na vystupe čerpadla.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

12.06 2012 8:45


Zavzdusneni cerpadla pres vstrik je celkem nesmysl.... hledal bych chybu jinde..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.5. 2011
Příspěvků: 22 | Témat: 1

01.06 2013 13:06


chlapi poradte mi prosim ohledne nastaveni a montaze vstrikovaciho cerpadla na A6 2.5tdi 110kw nechaval jsem delat repas cerpadlo namontoval a ted si lamu hlavu stim jak nastavit motor s cerpadlem na remen. S rozvodama sem nehejbal takze mam schozeny pouze kratky remen k cerpadlu a nevim si rady Popripadne kdyby se nikomu nechtelo zdarma radit tak jsem z Ceske Bele a cestu i praci proplatim pokud to nebude z daleka.. Mam cumak dole
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.1. 2014
Příspěvků: 3 | Témat: 0

08.01 2014 21:36


Zdravím Vás,
Prosím o radu jak nastavit ŘJ po výměně vstřikovacího čerpadla 059130160A za 059130106D. Audi A6, 12/99 2,5 TDI* 110kw sedan, automat. Děkuji
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.11. 2013
Příspěvků: 18 | Témat: 1

08.01 2014 22:37


Kamoš koupil před rokem A4 2,5 110kw AFB rok 1998, teďka preventivně udělal repas čerpadla asi za 18tis. sehnal si hlavy z motoru BAU 132kw cca 10 000, tam udajně není problém z vačkama k tomu 24ks hydraul-nadzvedáky, 24 ks vahadel s rolnama + těsnění cca 9000kč. Kus svojí práce a bude to šepot květin + srdcovka.
Já dostal pod stromek A6 3,0 165kw a už taky šetřím na vstřikovače.
Pokud od OOOO něco očekáváš tak mu dopřej co si žádá!!!!!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.11. 2013
Příspěvků: 18 | Témat: 1

08.01 2014 23:03


vlasta:
Zavzdusneni cerpadla pres vstrik je celkem nesmysl.... hledal bych chybu jinde..


Nemáš pravdu. Už jsem se stím setkal u řadového 6 válce se řadovým čerpadlem. Motor šel špatně nastartovat a když naskočil tak měl neprav. chod. Závadu jsem hledal přes půl dne. Nakonec jsem demontoval čerpadlo a zavezl na stolici - čerpadlo bez závad akorát mě řekli na 4 válci byl vadný zpětný ventilek, který je hned pod holendrem vstřikovací trubky. Demontoval jsem všechny vstřikovače a zjistil že vstřik 4 válce bez tlaku jen chcal. Závada zadřený vstřik. Provedena výměna celého držáku vstřiku. Po odvzdušnění čerpadla motor hned naskočil a závada už se neprojevila. Člověk se učí celí život pánové.
nahoru

sponzor





08.01 2014 23:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

10.01 2014 21:01


Toman51:

Motor si nastav do nulovej polohy ,vtedy vidíš na vačke cez plniaci olejový otvor značku OT zaaretuješ kluku arčetačn. kolíkom , zaaretuješ čerpadlo /otvorom na remenici čerpadla prestrčíš aretačný kolík/ remeň nasadíš tak aby posuvné kolo remenice na kole pohonu vačky bolo "na stred" teda aby sa dalo štelovať do lava aj prava rovnako

Aretač kolíky si od niekoho požičaj. /na čerpadlo stačí napr vrták teda jeho valcová časť priemer cca 7 neviem presne.

Pohladaj si tu niečo určo najdeš..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2013
Příspěvků: 21 | Témat: 4

16.01 2014 16:58


Prosím o pomoc jake vstřikovací čerpadlo náleží k moji jednotce č. 4B0 907 401 H
DĚKUJI MOC MI TO POMŮŽE
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.3. 2015
Příspěvků: 95 | Témat: 9

22.08 2015 15:46


zdravím Vás..mám prosbu potom co jsem udělal motor a už knečně běží jak má, jsem objevil problém s tím že mi padlo asi10x do nouze motor 2500ot víc ne na plný plyn..auto za jízdy najednou ztratilo tah a nejelo dokud jsem nezastavil nevypnul motor znovu natočil a už jksem zase jel ale postrádal jsem výkon..neměl jsem zapojen jeden podlak co jde do airboxu,už je vpořádku,vyměnil jsem i palivový filtr taky o něco lepší..na diagnostice hlásilo chybu váhy vzduchu..koupil jsem novou a hned to bylo lepší hned to reagovalo na plyn,ale pořád mám problém (od té doby co jsem toto vyměnil to nepadlo do nouze)když jedu a chci na to šlapnout aby to akcelerovalo tak se skoro nic neděje..pomalu to tam leze nahoru ta rychlost a nic..když podřadím na 3 tak na 2500ot a šlápnui na to tak zátah žádný..už mě nenapadá nic jiného než že mi umírá čerpadlo..setkal se s tím někdo ?..nemá to tah a spotřeba mi vylezla na 16,5L na 100 ...auto jede,neškytá nic,volnoběh ok chci akcelerovat a jako kdyby někdo zaškrtil palivovou hadici a nebo to bylo přidušené..rozjezd je uplně v prdeli dokud se to nedostane k 2000 odkdy začne tlačit Turbo* tak to trochu přidá,ale než se Turbo* ozve tak fakt nic..hrozný a na dálnici nepřeročím víc jak 100/120 150 když jedu z kopce.. prostě je něco v prdeli a obávám se že čerpadlo..poradíte ?..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.3. 2015
Příspěvků: 32 | Témat: 0

05.09 2015 17:25


zdravim borci Ja mam tak tež motor 2,5 TDI* !!!!!AKN!!!! bohuzel musim rici ze to neni asi ten nejlepsi motor ale v roce 1996 asi nebylo nic vykonejsiho natoz spolehlivejsiho , a prpo mamna voze najeto pres 300000 tis km a krom vacek a rozvodu ktere sem delal pri koupi vozu z bazaru. sem na motor nemusel ani sahnout !!!! samozrejmne s tim ce mnenim kazdych 10000 km olej z filtrem a kazdy rok olej v automatu avsechny filtry!!!!! coz nekteri neudelaji za 5let provozu tak se potom nedivte ze to nejede.a cerpadlo se da sehnat od bosche uz od 11 000 kč tak to sou presne 2 roky nemneneni filtru a tankovani horsi nafty , nejlepe se mi osvedcila BENZINA VERVA skus teto a pak se ptejte sami sebe kde je chyba pekny den a at nam audiny slouzi. R
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.9. 2013
Příspěvků: 17 | Témat: 7

06.02 2018 20:43


Zdravím všechny majitele a znalce skvělých 2,5 TDI*

V dohledné době budu provádět výměnu čerpadla na 2,5 TDI* AKN r.v. 2000. Původní čerpadlo mělo označení 059130106B, takže jsem sehnal to samé čerpadlo(tedy shodne číslo), které je původně z passat b 5,5 taky AKN (rok výroby passat bohužel nevím). Jde mi o to, jestli to čerpadlo bude chtít prizpusobit (tedy zadat PIN), když ten passat byl třeba mladsí než moje audi. Nebo se dá paušálně říct, že žadné čerpadlo 059130106B nechce odblokovávat

Moc děkuji za odpovedi
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email