Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 399 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 399
Uživatelů: 0
Celkem: 399

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

24.05 2012 15:46


bobor: tak jeden 190, druhej přes 250 a ten třetí už to hodil do šrotu, mám je jmenovat? Adresy a čísla opčanek taky? winka spzky? Není problém..
nahoru

sponzor





24.05 2012 15:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

24.05 2012 15:56


Ricman666:
bobor: tak jeden 190, druhej přes 250 a ten třetí už to hodil do šrotu, mám je jmenovat? Adresy a čísla opčanek taky? winka spzky? Není problém..

Kdyby někdo házel celou V6 TDI* do šrotu, tak jí beru. Jsem, co se týše mých aut, trochu masochista, tak bych se aspoň vyblbnul.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

24.05 2012 18:04


rakyroky: trčí mu to na zahradě, zeptám se
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

24.05 2012 18:32


Pajasmen: Priprav se na vse. Ocekavej neocekavane a bud neustale ve strehu
Podivej se mi do garage co stoji takova dvaapule, kdyz ji chces mit opravdu 100% v cajku. Ted nove jsem daval nove Turbo*, dvouhmotu, obe vany, prsa,retez,kluzak, napinak, vyvazovak, olejove cerpadlo......hromadu tesneni....par gufer, kybl o krouzku, pist.....trochu krve....hromadu potu....sedmi tisic osmset dvacet sest a pul nadavek a zas je motor jako novy
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

24.05 2012 21:59


Ricman666:
bobor: tak jeden 190, druhej přes 250 a ten třetí už to hodil do šrotu, mám je jmenovat? Adresy a čísla opčanek taky? winka spzky? Není problém..


Pozri fakt ser na to ako Bobor píše, ja na to auto nedám dopustiť mám na ňom cca 300 tis kilometrov všetko ešte origo nič nemenené, akurát čerpadlo mi klaklo krátko po kúpe, ale to je o nemenenom filtri. Často jezdím s kamovou C4 2,5 TDI* ale nemenil by som to ani za svet je to už auto o ničom a C5 je oproti novšim modelom plečka
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.5. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 3

25.05 2012 23:56


vlasta:
Pajasmen: Priprav se na vse. Ocekavej neocekavane a bud neustale ve strehu
Podivej se mi do garage co stoji takova dvaapule, kdyz ji chces mit opravdu 100% v cajku. Ted nove jsem daval nove Turbo*, dvouhmotu, obe vany, prsa,retez,kluzak, napinak, vyvazovak, olejove cerpadlo......hromadu tesneni....par gufer, kybl o krouzku, pist.....trochu krve....hromadu potu....sedmi tisic osmset dvacet sest a pul nadavek a zas je motor jako novy

Mel sem ted auto na diagnostice a nic jsme nezjistili. Všecko maká. Naftu to dává a chyby to nehlásí ale auto ani neškytne.. Určite bude špatný čerpadlo, bude muset ven nejspíš. Nebo je možný aby bylo nejak hodne zavzdušněný uvnitř?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

26.05 2012 13:02


Prostě jestli to čerpadlo netahne naftu anebo neudělá tlak na vstřiku je v prdeli....nic nového.Kup nové a máš klid.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

26.05 2012 15:49


ked ztoho nafta len vyteka a nestrieka, tak je to v prdeli, len je zaujimave ze to nenechalo odkaz v RJ par umrti tychto cerpadliel som videl/riesil ale vzdy som videl chybu v RJ
nahoru

sponzor





26.05 2012 15:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

26.05 2012 22:17


quattro99:
ked ztoho nafta len vyteka a nestrieka, tak je to v prdeli, len je zaujimave ze to nenechalo odkaz v RJ par umrti tychto cerpadliel som videl/riesil ale vzdy som videl chybu v RJ


Vieš ono to chce dobrú diagnostiku a slušného autelektrikára
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 120 | Témat: 0

26.05 2012 22:26


Chyby byly následující:
00523 - cidlo teploty nasavaneho vzduchu (G42)
30-00 - preruseni nebo zkrat na plus
00542 - snimac pro zdvih jehly (G80)
30-00 - preruseni nebo zkrat na plus
00626 - kontrolka nazhavovaciho casu (K29)
31-00 - preruseni nebo zkrat na kostru
00667 - signal vnejsi teploty
27-00 - neverohodny signal
01441 - cidlo nedostatku paliva (G210)
30-00 - preruseni nebo zkrat na plus
00546 - defekt privodu dat
49-10 - zadna komunikace - Sporadická
01318 - ridici jednotka pro vstrikovaci cerpadlo (J399)
49-10 - zadna komunikace - Sporadická
ale dle mě nic z toho nenaznačuje na mrtvé čerpadlo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

26.05 2012 23:03


J399 je co? pokial nebolo zapnute zapalovanie s odpojenym cerpadlom, tak to tam nema co robit, G210 zablokuje rj aby pre nedostatok paliva nezadrelo cerpadlo, vsetko nabehlo spat i po smazani? pan je z Pocatek? Soused od Vaska K.?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 120 | Témat: 0

26.05 2012 23:30


nic z toho již po smazání nenaběhlo, takže jsem měl dojem, že chyba J399 bylo tím, že někdo zapl klíček při odpojeném čerpadle. G210 to samé. Apropo mě moje čerpadlo nechtělo taky startovat, po repasu již ano (špatné těsnění + nastavení na stolici)
Jj, z Počátek přesně vedle V.K.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

26.05 2012 23:44


tak uz len ostava povolit vstreky a mrknut ci ta nafta strieka alebo sa len vali..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.5. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 3

27.05 2012 13:56


Nejakej novej nápad?) Ten svet je fakt malej že i slováci znají Počátky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

27.05 2012 14:09


Pajasmen:
Nejakej novej nápad?) Ten svet je fakt malej že i slováci znají Počátky
kolik tam mas nafty? nafta se vali nebo stika ked povolis vstreky?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.5. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 3

27.05 2012 14:11


quattro99:
kolik tam mas nafty? nafta se vali nebo stika ked povolis vstreky?

nafty máš skoro plnou nádrž... určite 3/4 nádrže. Nafta stříká a když povolim trubičku an vstřiku tak to stříká jako by tlačilo pekne. Nechápu to:)
nahoru

sponzor





27.05 2012 14:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

27.05 2012 14:13


mas to v Pejru? premyslam, ci tam nemam cestu, zeby som sa stavil
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.5. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 3

27.05 2012 16:30


quattro99:
mas to v Pejru? premyslam, ci tam nemam cestu, zeby som sa stavil

Mam to v obci Putimov pod křemešníkem. je to kousíneček od Pejru
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.5. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 3

27.05 2012 16:31


cca 3 km od pejru. Návštěvu bych uvítal:)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

28.05 2012 9:27


djcroc:
Chyby byly následující:
00523 - cidlo teploty nasavaneho vzduchu (G42)
30-00 - preruseni nebo zkrat na plus
00542 - snimac pro zdvih jehly (G80)
30-00 - preruseni nebo zkrat na plus
00626 - kontrolka nazhavovaciho casu (K29)
31-00 - preruseni nebo zkrat na kostru
00667 - signal vnejsi teploty
27-00 - neverohodny signal
01441 - cidlo nedostatku paliva (G210)
30-00 - preruseni nebo zkrat na plus
00546 - defekt privodu dat
49-10 - zadna komunikace - Sporadická
01318 - ridici jednotka pro vstrikovaci cerpadlo (J399)
49-10 - zadna komunikace - Sporadická
ale dle mě nic z toho nenaznačuje na mrtvé čerpadlo.


A nebylo by jednodušší vypsat co tam máš v pořádku??AKN jsem měl před tímto autem, koupil jsem jí po 6. majiteli, na budíku měla 475tis. a dva roky jezdila jak šlak, týdně najedu cca 4000km, jezdím denně trasu KV-OV a nebo do Stuttgartu a nikdy jsem s AKN neměl problém, jediný co mě donutilo změnit vůz (opět A6 2,5Tdi AKE quattro*) byla pí.a co jí spadla noha ze spojky a napálila mne z boku na křižovatce, jinak by dnes měla beruška najeto už tak 800tis a pominu-li spotřební materiál (olej, filtry, rozvody, brzdy a sem tam nějaký čidlo ABS* atd..) tak jsem byl maxi spokojenej, opravdu u těhle aut je to o údržbě a její kvalitě, A6 opravdu není pro sociální případy, kteří kupují olej v Lidlu a jezdí ho 30tis km, pokud si koupíš auto po takovém zoufalci, nedivím se investicím.U AKN prý padají vačky, ta moje, díky používání kvalitního oleje a jeho výměně po 8tis (u mě co 14 dní) se od jejich výměny, kterou dělal kolega předemnou najelo cca 400tis a jezdila by dál.

Je to jen opravdu o tom kdo se o to jak stará a když si koupím A6 musím počítat s tím, že každá masýrka něco stojí, a pokud na to nemá, má si koupit líbivou Škodu Favorit, kde olej měnit po 50tis km není problém, rozvody se neřeší a jako palivo to sežere cokoli co hoří.A brzdy stojí i s výměnou do 50,-Kč a po dědovi mají přece lehce jeté destičky v garáži na polici.

Toť můj poznatek.U 13 let starýho auta se s investicema prostě počítá, a když jdu kupovat auto, koupím si takové, které jsem schopnej i uservisovat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

29.05 2012 7:35


[quote="earthquaker"]

Konečne rozumný názor na vec plne s tebou súhlasím tiež. Mám rovnaké skúsenosti.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 120 | Témat: 0

29.05 2012 8:16


Myslím, že takových ohlasů si jistě vyslechl dost, i já s nima do jisté míry souhlasím, ale je mu to bohužel na nic. Nic konstruktivního mu to nepřinese.

Apropo v neděli jsem u něj byl a jen jsem se ujistil, že nic jiného než čerpadlo to být nemůže. Schválně jsme jeden vstřik napojili na čerpadlo mimo motor a ani se neotevřel, takže čerpadlo neudělá ani otvírací tlak na vstřikovači. Možná je špatný vysokotlaký ventil....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

29.05 2012 9:28


Dajte to čerpadlo nove a musí to isť. ˇčerpadlo je spotrebák a zas taký majland to nestojí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 120 | Témat: 0

29.05 2012 9:51


Je to jistě jedna z možností, ale spotřebákem bych to jistě nenazýval. 25000,- pro spoustu lidí spotřebák není a nikdy nebude. U mě to bylo jen těsnění a to moc nestálo.
nahoru

sponzor





29.05 2012 9:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

29.05 2012 11:31


bohužial je to audi ktoré stálo nové 60 tis eur. Tak nečakaj že to bude stáť jak retiazka na čínsky bicykel. S tým sa treba zmieriť alebo zmeniť značku vozu kde su tie diely lacnešjie.Bohužial.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

29.05 2012 23:44


djcroc:
Je to jistě jedna z možností, ale spotřebákem bych to jistě nenazýval. 25000,- pro spoustu lidí spotřebák není a nikdy nebude. U mě to bylo jen těsnění a to moc nestálo.
Když máš na A6 tak musíš mít i na čerpadlo,nemáš na čerpadlo?Lítej ve felicii anebo nejakém komfortním francozském aute..Sry nato nejde nic jiného napsat.

A6 dneska stojí 50 čerpadlo 25 ale vycházejte z toho že ta A6 stála míč a víc.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.5. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 3

05.06 2012 9:35


Tak chytráci ) čerpadlo to není Další nápady ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

05.06 2012 9:37


váha vzduchu? zkus jí odpojit,

//edit
i když je to docela kravina, kdyby byla vadná stejně by ti to jelo nebo alespon startovalo, ale za zkoušku nic nedáš
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.5. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 3

05.06 2012 23:21


Tak já vám to prozradím co bylo špatne:) Jeden jedinej vstřik. Byl přidřenej a tlak z válce hnal vzduch do čerpadla a to tim pádem bylo pořád zavzdušněný. Tak záhada ROZLUŠTĚNÁ!! )
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

05.06 2012 23:30


Pajasmen:
Tak já vám to prozradím co bylo špatne:) Jeden jedinej vstřik. Byl přidřenej a tlak z válce hnal vzduch do čerpadla a to tim pádem bylo pořád zavzdušněný. Tak záhada ROZLUŠTĚNÁ!! )




to je slusny vykon...
stlacitelny vzduch z valce o tlaku tak 24bar .. kdyz je dobre.. pretlacil vstrik s otviracim tlakem cca 200bar pres nestlacitelnou kapalinu na 50cm vedeni. Hmm.

Na to jsi prisel sam nebo ti to tak nahlasili?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email