Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 335 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 332
Uživatelů: 3
Celkem: 335

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.5. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 3

22.05 2012 21:40


Zdravím Vás audiňáci:) Chtel bych se poradit ohledne svého mazlíka z kterýho mi už tečou nervy. Jde o audi a6 2.5tdi 110kw r.v.99 kod motoru AKN. Jde o to že sem po ujetí 60km motor chcíp a po cca 10ti minutách co sem znovu chtel nastartoval motor proste byl KO. Sice točil ale nevydal hlásku. Před zastavením sem si všiml že auto nadmerně hulí. Myslel sem že je problem v naftě že čerpadlo nemá přísun protože v hadičce byl vzduch ale po napíchnutí čerpadla přímo na kanystr s naftou auto stále nejede. Čerpadlo naftu stříká když je povolená trubička ze vstřiku ale když tam natočim vstřik tak čerpadlo nepřetlačí trisku. Mohl by mi nekdo poradit v čem by mohla být zrada? Nebo je to nevyhnutelne čerpadlo KO? Dekuji za odpovedi
nahoru

sponzor





22.05 2012 21:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

22.05 2012 21:47


Pajasmen:
Zdravím Vás audiňáci:) Chtel bych se poradit ohledne svého mazlíka z kterýho mi už tečou nervy. Jde o audi a6 2.5tdi 110kw r.v.99 kod motoru AKN. Jde o to že sem po ujetí 60km motor chcíp a po cca 10ti minutách co sem znovu chtel nastartoval motor proste byl KO. Sice točil ale nevydal hlásku. Před zastavením sem si všiml že auto nadmerně hulí. Myslel sem že je problem v naftě že čerpadlo nemá přísun protože v hadičce byl vzduch ale po napíchnutí čerpadla přímo na kanystr s naftou auto stále nejede. Čerpadlo naftu stříká když je povolená trubička ze vstřiku ale když tam natočim vstřik tak čerpadlo nepřetlačí trisku. Mohl by mi nekdo poradit v čem by mohla být zrada? Nebo je to nevyhnutelne čerpadlo KO? Dekuji za odpovedi



A je to to tu po stý krát od znova..... toto auto proste není starý golf alebo zetor tu sa nedá len tak šlahnúť kanister z naftou , je to nezmysel..... všetko musi byť tak ako má byť...

Po prvé poriadna diagnostika, aby si zistil či nemáš z dákeho dovodu blokované čerpadlo, potm sa ozvi.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.05 2012 21:50


v cerpadle, udelalo LALAPAPA...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.5. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 3

22.05 2012 22:06


MUFTY:



A je to to tu po stý krát od znova..... toto auto proste není starý golf alebo zetor tu sa nedá len tak šlahnúť kanister z naftou , je to nezmysel..... všetko musi byť tak ako má byť...

Po prvé poriadna diagnostika, aby si zistil či nemáš z dákeho dovodu blokované čerpadlo, potm sa ozvi.


Proč se nedá šáhnout po kanistru s naftou.. čerpadlo má svuj potencial sát naftu ne? S tim problem neni jen že nepřetlačí trisku. Je možný že by nebyl problem v mechanické části črpadla ?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.05 2012 22:08


projdi si forum, mufty ma pravdu, ze na todle tema je tu popsano desitky, ci snad uz mozna stovky temat...

nechci te strasit, ale asi ti opravdu zamavalo cerpadlo (vadne PSG, nefunkcni ventil davkovani paliva, pridrenej presuvnik ci nejspise kombinace dvou faktor, pac elektronika odejde jako sekundarni efekt mechanickeho problemu vetsinou)...pocitej tak 25 tisic za repasovane...
Naposledy upravil Lumpiq dne 22.05 2012 22:10, celkově upraveno 1 krát. (30% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.5. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 3

22.05 2012 22:14


Lumpiq:
projdi si forum, mufty ma pravdu, ze na todle tema je tu popsano desitky, ci snad uz mozna stovky temat...

nechci te strasit, ale asi ti opravdu zamavalo cerpadlo (vadne PSG, nefunkcni ventil davkovani paliva, pridrenej presuvnik ci nejspise kombinace dvou faktor, pac elektronika odejde jako sekundarni efekt mechanickeho problemu vetsinou)...pocitej tak 25 tisic za repasovane...


Je to desne nespolehlivý auto:) Auto sem koupil je to tak 2 mesíce a jezdil sem týden a už ted sem v tom za 15 tísíc a to si všecko delám sám a neplatim za práci. Je to sehnatelný na vrakovištích? Asi moc ne že? čerpadla u tohdle odchazí jak na běžícím páse a proto je to možná tak drahé.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.05 2012 22:16


No, to je otazka...neni repas jako repas, jde o to co vse se repasovalo a predevsim kym a kde...

za 15 se prodavaji repasovane cerpadla z polska. Ja osobne bych do polaku nesel, jsou s nima casto problemy a prodejci se k reseni problemu pak nemaji - vymlouvaji se na neodbornou montaz atd...

za 22-25 sezenes repasovane u nas v CR by Bosh servis...

tak jako tak bych si dal pozor na to, odkud ho koupis a kym si ho nechas namontovat..odpravit nove cerpadlo neni zase takovy problem..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

22.05 2012 22:16


pozeram, ze kolega odvedle na vrakaci urcite najdes ale otazka je dokedy bude jazdit...
nahoru

sponzor





22.05 2012 22:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.05 2012 22:17


starsi cerpadlo kupovat je podle me zoufalost...nemas zaruku najetych km, zivotnosti atd...a vetsinou za ne chteji tak 8-10 tisic, coz je polovina repasu...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.05 2012 22:19


Pajasmen:


Je to desne nespolehlivý auto:) Auto sem koupil je to tak 2 mesíce a jezdil sem týden a už ted sem v tom za 15 tísíc a to si všecko delám sám a neplatim za práci. Je to sehnatelný na vrakovištích? Asi moc ne že? čerpadla u tohdle odchazí jak na běžícím páse a proto je to možná tak drahé.


15, to je startovni castka...az budes na 45 za repas balicek (vacky, vahadla, hydra, rozvody atd..) tgak potom plakej...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

22.05 2012 22:21


ja som vtom daleko dalej a zachvilu zas pekne vykrvacam a hele neplacu, ba naopak
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

22.05 2012 22:25


Pajasmen:


Proč se nedá šáhnout po kanistru s naftou.. čerpadlo má svuj potencial sát naftu ne? S tim problem neni jen že nepřetlačí trisku. Je možný že by nebyl problem v mechanické části črpadla ?


Bože človeče jasne som ti to tam napísal, ak nechceš radu tak sem nepíš oberš ludí o čas, ešte raz ti hovorím musíš Vagom zistiť či nemáš zablokované čerpadlo,chápeš elektronicky vypnutéééééé !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§ vtedy sa chová tak ako si popísal ´Tahá naftu tlačí cez trubky ale nevstrekuje tudíž motor nechytne.....

je tam možných viacero možností, až po to čo napísal Lumpíq a diagnostiku si daj spraviť niekomu komu to fičí tak ako má, lebo ti bude na prd.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.5. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 3

22.05 2012 22:27


Rozvody už mám hotový komplet právě Jako sere mě to ne že ne ale musím to nejak pořešit. Chtel sem to auto jen na rok protože od bratrance mám za rok dostat golfa 5 řady s motorem 1.4tsi. Audi byla levná jen za nejakých 40 tisíc ale ten se to kurevsky prodražuje:D Řekl bych že tohle auto a s tim jak dlouho si ho chci nechat neni zralý na investici 25 tisíc do repasu:)) je to moje první audi a byl sem z ní nadšen jen už mě to pomalu přechází
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.5. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 3

22.05 2012 22:30


MUFTY:


Bože človeče jasne som ti to tam napísal, ak nechceš radu tak sem nepíš oberš ludí o čas, ešte raz ti hovorím musíš Vagom zistiť či nemáš zablokované čerpadlo,chápeš elektronicky vypnutéééééé !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§ vtedy sa chová tak ako si popísal ´Tahá naftu tlačí cez trubky ale nevstrekuje tudíž motor nechytne.....

je tam možných viacero možností, až po to čo napísal Lumpíq a diagnostiku si daj spraviť niekomu komu to fičí tak ako má, lebo ti bude na prd.


No dobře, dobřee tak se hned nerozčiluj. Hned zítra zavolám diagnostika at mi poradí co a jak dál. Když si nebudu vedet rady rád se na odboríky obrátim znovu:)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.05 2012 22:35


to ze to hulilo pred vypnutim nebude asi G210, zavzdusneni...no vsak uvidis po diagnostice, pokud se do psg vubec dostanete...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

22.05 2012 23:05


Co furt všichni čekaj vod káry z roku 99 která má najto 500+ je to vysilující už...pořád dokola.
nahoru

sponzor





22.05 2012 23:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.5. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 3

23.05 2012 8:07


quattro99:
ja som vtom daleko dalej a zachvilu zas pekne vykrvacam a hele neplacu, ba naopak

A co ti pořád dělá tu radost ze sypání love?? naočkuj me:D
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

23.05 2012 8:49


AKN jsou pěkný sráče, je pravda že audi žádný jiný motor co doposud vyrobyla nebyl tak spolehhlivej a úspornej jako AEL
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

23.05 2012 8:54


Ricman666: Ale byl. AGR*,AHU,AHL,AFN.... proste vsechny stary 1.9 TDI* s rotacnim cerpadlem. Resp. stary motory s rotackou az na par vyjimek byli a doposud jsou velice spolehlive a v podstate bez vetsich zasahu jezdi dodnes.
Za vetsinu problemu u V6 TDI* si mohou majitele sami.To ze mezi 200-300K km si rekne o investici v podobe umreleho cerpadla, je proste fakt se kterym nikdo nic nenadela. V dnesni dobe, kdy repas stoji cca 25K, to neni nic zas tak strasneho, jako kdyz to cerpadlo stalo 90K.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

23.05 2012 9:15


vlasta: skoro víc jak auto
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

23.05 2012 9:32


Ricman666: Na rovinu. Vozy v porizovacich cenach (mluvime o C5 2.5 TDI*) 40-90K, jsou zrale bud k celkove repasi, nebo do srotu.....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

23.05 2012 9:47


vlasta: na tom šrotu bys i možná něco vydělal
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.5. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 3

23.05 2012 14:08


vlasta: Taky máš audi z roku 99? Je jeste neco na co bych se mel připravit?)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

23.05 2012 17:07


vlasta:
Ricman666: Na rovinu. Vozy v porizovacich cenach (mluvime o C5 2.5 TDI*) 40-90K, jsou zrale bud k celkove repasi, nebo do srotu.....


Ale todle lide vlastiku preci nechteji slyset takove veci. Jim se to nemuze stat, to co se deje ostatnim s timto motorem, na co verejne vsechny kolem upozornuji, varuji. Takova Audi A6 za 53 tisic musi preci jezdit sama, budeme do ni lit jen naftu a jezdit na veky veku.

Jednou za 35 tisic vymenime longlive (long je mareno olej, kterej vydrzi x let a hooodne moc km..) olej, filtry a jeste nam zbyde na dovolenou v Chorvatsku a velky nakup v Lidlu!

Pockej Mamo, co tomu reknou sousedi, ze jezdime v A6 v sestivalci a tim kvatro slavnym.
Naposledy upravil Lumpiq dne 23.05 2012 17:15, celkově upraveno 1 krát. (9% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





23.05 2012 17:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

23.05 2012 17:15


No misto do Chorvatska pojedou do sporky pro posledni uspory a pak do auto kelly pro nejlevnejsi polske rozvody a pak za tim nenasytnym zlodejem do rep/jiren, co resuscituje ty dvaapulky a bude nas chtit financne zrujnovat!

A nezapomen mu tato rici o vencovi, jak dela u nas v kravine, ten prej dela rozvody na golfech za dvojku..at nas moc neokrade!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

23.05 2012 17:28


Pajasmen:

A co ti pořád dělá tu radost ze sypání love?? naočkuj me:D
ked pridem od satasa, tak sa ozvem a zvezieme sa
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

23.05 2012 19:03


vlasta: tak víš jak s těma motorama
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

23.05 2012 19:58


Ricman666:
AKN jsou pěkný sráče, je pravda že audi žádný jiný motor co doposud vyrobyla nebyl tak spolehhlivej a úspornej jako AEL


Kolko si na AKN ku najazdil a ako dlho ho máš, že si dovolíš takéto hodnotenie ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

24.05 2012 12:57


znám tady v okolí asi tři lidi, všichni maji AKN a každou chvilku tam něco řeší, první z nich si musel udělat repas čerpadla při 190tisíc km, a nemyslím si, že s tím jezdil špatně, další Turbo* v háji, váha vzduchu, vydřený vačky...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

24.05 2012 13:37


Ricman666:
znám tady v okolí asi tři lidi, všichni maji AKN a každou chvilku tam něco řeší, první z nich si musel udělat repas čerpadla při 190tisíc km, a nemyslím si, že s tím jezdil špatně, další Turbo* v háji, váha vzduchu, vydřený vačky...


Jasne jeden známi... a všetci maju max 190 tis km za 12 rokov heeh si ma strašne pobavil. Ser na to.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email