Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 200 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 193
Uživatelů: 7
Celkem: 200

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.12. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 1

21.05 2012 13:45


Tak dovolte mi abych Vám ukazal i můj kousek. Je to Audi cabrio z roku 1991. Dovezené z německa, původně zelená metalíza s motorem 2.3. Auto dostalo nový lak ze vzorníku Isuzu odstín ledová šeda (takže ani bíla ani modrá, jak si někteří myslí). Pak se vyměnil motor, který prošel kompletní generálkou, dostal nové turbo, intercooler z Bmw a blowoff ventil. Brzdiče z Audi A8m kotouče Zimmerman vrtane o pruměru 330 mm, pružiny HR, tuhostně stavitelné tlumiče koni, přední čočkové světla, zadní světla, a kola BBS RS, původně z BMW rozteč 5x120, ale byly na nich zavařené a převrtané díry na rozteč 4x108. Tolik tak nějak ve zkratce
Naposledy upravil variant1 dne 21.05 2012 13:58, celkově upraveno 2 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





21.05 2012 13:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.12. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 1

21.05 2012 13:51


nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.12. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 1

21.05 2012 13:53


nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.12. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 1

21.05 2012 13:55


worth 2012
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.12. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 1

21.05 2012 13:56


nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

21.05 2012 13:57


prda...coto stalo ta investice?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.12. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 1

21.05 2012 14:00


Bylo to trošku složitější, auto začal stavět kamoš, pak zjistil že čekaj rodinu, tak jsme to vyměnili za A6ku a ja to dodělal. Takže celkova častka těžko říct. lepší nevědět.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

21.05 2012 14:01


no jemi jasny že už jenom kvuli nejakym nenechavím rucím lepší to nepsat...ale počítam že okolo 100 setam asi vrhlo co.
nahoru

sponzor





21.05 2012 14:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

21.05 2012 14:07


kilo? ... heh .. jenom motor je tak za pade ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.10. 2008
Příspěvků: 909 | Témat: 7

21.05 2012 19:02


Se nám to tady v projektech rozjelo s těmi Cabrii, ten motor v tom to musí byt krása, jet s tím domu a zpatky by mi při posledním tankováni nevrátili kartu. ale je to krasavice.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

21.05 2012 19:08


Moc pěkná. Tohle cabrio se povedlo. Ani mi nepříjde, že je tak moc snížená. Nedřeš o podběhy v zatáčkách?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

21.05 2012 19:33


pokud ma dostatecne tuhy podvozek a dorazy,tak by skrtat nemel
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.12. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 1

23.05 2012 15:09


No je v tom určitě víc než 100 s autem je parádní projíždka, krasně si odfukuje a v tunelech v Rakousku jsem si to uplně užíval. Co se týče snížení tak jí mam sníženou dost, ale mám to tak udělané že to nedře
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

27.05 2012 19:28


Hmm, tak poté, co RobertG60 ladil až přeladil, je nejhezčí kabrio právě to Tvoje. Myslím, že i dlouho bude. Gratulace. Udělané s citem a velice vkusně.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

27.05 2012 19:43


Tak vypadá a musí to jet určitě neskutečně! Jízdní vlastnosti musí být super. Jak je to ale s "přihlášením"? Neměl jsi strach s tím jet za hranice? Může to vůbec po cestě jezdit? Co pojistka? Nerejpu, jen by mě to zajímalo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.12. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 1

28.05 2012 12:24


to Satan : děkuji
to Mark : tak v kostce asi tak jelikož tam byl původně 5V 2,3 a ted je tam 5V 2,2 jen s turbinou, tak myslím že to až takový problém není typ motoru na bloku je stejně vyrezlý navíc dneska tyhle stare auta už nikdo neřeší...jde se jen po nových
nahoru

sponzor





28.05 2012 12:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.2. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 13

30.05 2012 12:36


aaaaa,moje audimuta.Aspoň že je v dobrých rukou!!!!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.12. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 1

30.05 2012 13:01


Ty víš že je
nahoru

AK batole
AK batole

Žena
Registrace: 10.11. 2011
Příspěvků: 504 | Témat: 7

02.06 2012 1:46


tuning jak má být
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.12. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 1

11.06 2012 14:40


Tak trošku novoty: žlute mlhovky, nápis na boku ale hlavně po hodinách laborování jsem ještě o 2 cm níž.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

11.06 2012 21:01


To je krásný... Obě dvě, ale to tvoje... To je bomba.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

11.06 2012 21:23


10V s puvodnim K-Jetem? ... jeden knock, nebo dva? Zener mod? FPR mod? Vit-B? GTQ? ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

11.06 2012 21:59


2Pix: Taky na to koukám, K-Jet to není, vypadá to jako KE-3 Jet z NG podle rozdělovací hlavy.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

11.06 2012 22:10


vidis .. toho sem si ani nevsiml .. sem koukal po sani ...

vim ze se dela setup K-Jet + Turbo s agresivnim casovanim a vetsinou i nejakem agresivnejsim palivem ... ale KE/KE3, kterej se diky svejm samoregulacnim vlastnostem na takovy veci absolutne nehodi ... to si nedokazu moc predstavit jak to funguje .. leda plne odstavit lambda regulaci (ve stavu 1)
nahoru

sponzor





11.06 2012 22:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

12.06 2012 18:50


variant1: moc pěknej mazel!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

12.06 2012 19:23


Kdyby jsi chtěl, tak se mi někde doma válí černý blinkry do nárazníku...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

13.06 2012 11:56


takhle celooranžový je to moc pěkný.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

13.06 2012 13:52


kus odvedene prace,jde videt ze ma nekdo vkus,videno na Collision
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

28.06 2012 23:39


2Pix-tim agresivnějším myslíš motor KG .ten měl jiný časování,jinej kompresní poměr a byl to čistej K-jet a doporučovaný palivo min.98oktan .
Já myslím že tam je komplet MC2 se dvěma knokama,viz vstřikovací hlava(MC2 měla regulátor tlaku elektronický,jak NF atd.) akorát jinej šnek asi z NF nebo NG a převařená trubka od váhy ke cooleru.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

29.06 2012 2:07


Diablo_666: ne .. nemyslim tim KGcko ... KGcko ma porad VEZ, zatimco je porad jeste oblibeny mit MC/KG prestaveny na TSZ-H (tam se dava natvrdo neco jako 20 a jezdi se na 100+ oktanu, doporucuju nastudovat emailovou konferenci ve ktery figuruje GTQ a Isham) ... a MC2 to taky neni, protoze MC2 porad jeste MA regulator tlaku paliva tzv "kostku" na boku motoru...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email