Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 480 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 476
Uživatelů: 4
Celkem: 480

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2012
Příspěvků: 22 | Témat: 2

13.05 2012 23:03


Zdravím všechny,

mám A80 B4 2.3 NG Q. Za studena chytne normalne, ale kdyz je motor ohraty tak strasne dlouho toci nez chytne - to se mi stava, kdyz ho necham nejakou dlouho dobu stat a pak chci nastartovat - musi dlouho tocit nez chytne a pak vetsinou nechytne hned na vsechny valce a zrejne paty valec se po chvili prida. Take po tom co chytne se to musi vytocit do otacek a nebo hned je, jinak zase padnou otacky a chcipne.
Vyjimka je akorat kdyz to ohrate chcicpnu a pak hned nastartuji,ale opet musim seslapnout plyn a vytocit to, aby to nespadlo a nechciplo.
Jeste se mi stalo, ze kdyz jsem jel a motor mel nizke otacky (pod 2t), tak to melo sklon k tomu, ze najednou otacky padli a chtelo to chcipnout.
Dalsi problem co se objevil nedavne : volnobeh drzel, ale pri rozjedu treba na krizovatce to nechtelo jet... jakoby nebyl benzin (ale mel jsem ho dost), pedal sespalnuty na podlaze a pak po nejake dobe a chvili cukani o par cm vpred auto vystrelilo.
Nesetkal se nekdo s podobnym problemem?

Jinak ten rozjezd na krizovatce.. tvaril ose to jako kdyz dochazi palivo, tak me napadlo cerpadlo, pal.filtr?

S tim teplym startem si nevim rady. Mam znameho u ktereho servisuji auto, tak pak az tam pojedu na bezny servis, tak se na to podiva, jestli se to nevyresi nejakou radou tady.
Jinak co vim, ze bylo na aute meneno tak "zelva", cerpadlo (podle velikosti soudim, z podavaci z nadrze) a zapalovaci kabely. ostatni veci nevim jak dlouho ve voze jsou.

Da se s tim jezdit, ale rad bych casem takove veci na aute vychytal.

Predem Vam dekuji za rady.
nahoru

sponzor





13.05 2012 23:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

13.05 2012 23:07


teplej start = chcijou vstriky ==>> vymen vstriky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2012
Příspěvků: 22 | Témat: 2

13.05 2012 23:51


Diky za tip.
Nema nekdo na prodej?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

13.05 2012 23:54


vsechny chcijou ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2012
Příspěvků: 22 | Témat: 2

13.05 2012 23:55


Tak si budu zvykat...
I kdyz to startovani za tepla me nabavi, uvidim jeste. Nove jsou za docela balik.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2012
Příspěvků: 22 | Témat: 2

13.05 2012 23:58


A jeste se zeptam, jak ty vstriky tecou? Jsou uplne KO? Videl jsem prodavat tesnici krouzky na ne, ale asi to nebude reseni, ze?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

14.05 2012 0:02


tesnici krouzek je to co je kolem nich a drzi je v sani ... evtl je kup a vymen, trosku se to zlepsi ... ale to s tim nema nic spolecnyho .. proste prochcavaj ... vevnitr uz sou v prdeli ... nebo jenom zasrany jak jetel .. tzn dve metody cisteni:

1) ultrazvuk
2) sezen si palivovou pumpu, zapichni ji do acetonu na sani, na druhou stranu primontuj vstrik a protahni to

pokud mas prisun k jednomu nebo k druhymu .. muzes si hrat ...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

14.05 2012 4:18


jeste mne napadlo ze to muze bejt ten "zasobnik tlaku paliva" co se vali nekde na palivovym vedeni .. coz by taky mohlo vysvetlit ten tvuj krizovatkovej uprk ...
nahoru

sponzor





14.05 2012 4:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

14.05 2012 8:50


ten efekt so stratou erekcie na krizovatke, nemoze to byt aj nejaka zrada v elektrike okolo elektropneu ventilu na rozdelovaci tlaku? ja som ho raz zabudol zapojit ked som sa v tom hrabal a ani som nevedel vyjst z parkovacieho miesta. ale volnobeh to drzalo krasne...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

14.05 2012 9:51


mě to normálně jelo, když jsem tohle odpojil.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2012
Příspěvků: 22 | Témat: 2

14.05 2012 18:11


Diky za tipy. uvidime co to bude. Mozna bych preci jen za nejakou rozumnou cenu ty vstriky koupil, nechal je vycistit ultrazvukem a pak zkusil vymenit za stavajici.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

14.05 2012 18:13


Adams01: vstriku mam na 2.3ku nekolik sad, ale krome jedne, kterou si uchovavam pro sebe, ti nejsem sto rict, v jakem jsou stavu. Ty gumicky se daji koupit horni i spodni vyjdou dohromady na cca 150-200kc
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.2. 2012
Příspěvků: 22 | Témat: 2

14.05 2012 18:20


Me napadlo koupoit dalsi z toho duvodu, ze bych je mohl poslat na vycisteni ( kdyz cisti dieselove vstriky ultrazvukem, myslim, ze by mohli zvladnout i tyhle) a pak je prehodit.
Na kolik by sis cenil sadu nejakych, kde je stav neznamy... treba by fungovali u bez vycisteni...kdyztak SZ.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

15.05 2012 7:21


Satan Coupe: tak to bude to, co obvykle: vsetko naraz
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

15.05 2012 9:27


stejně to dělají na 90% gumičky dávat jetý vstřiky o kterých nevíš jakej je stav je jak používat jetou šprcku....
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email