Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 487 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 482
Uživatelů: 5
Celkem: 487

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 16 | Témat: 5

08.05 2012 15:13


Zdravím Vás chlapi,

prvně bych se chtěl omluvit, jsem tady nový a nevím jestli to píšu do správné sekce..
Mám vyhlídlého allroada r.v. 2003 2.5 TDI* Má teda nejeto už 249 000 podložených serviskou, je to automat. Vizuálně vypadá moc dobře jak zvenku tak zevnitř ale jelikož jsem nikdy takové nebo jemu podobné auto neřídil měl bych na Vás pár otázek.
Při projížďce a rychlosti nad 120 km/h se auto dost rozvibrovalo..šlo to cítit i vidět na volantu..vibrace ustupovaly až při postupném zpomalení na cca 80 km/h.
Nejdříve jsem myslel, že by to mohlo být nevyvážeností kol nebo ploškami na gumách ale prodejce sním UDAJNĚ před týdnem jel a nic to nedělalo..
Dále při brždění resp. dobržďování na křižovatku se auto zhoupne..tzn. že čumák auta propruží dolů a pak zase nahoru..nevím jestli to je u tohoto auta normální nebo je nějaký problém u měchů. A když jsem u těch měchů..jak dlouho má trvat nafouknutí z nejnižší polohy do nejvyšší? Přijde mi že to trvá alespoň minutu..nejdýl trvá než se to vůbec pohne..
No a snad poslední dotaz je k motoru..o jeho mouchách vím, jen se chci zeptat, zda je normální, aby byl u čerpadla..resp jeho vývodu ( tubek )mastný..nevím jestli to byl olej nebo nafta ale bylo to celkem zaflákané. Od oleje bylo ještě Turbo*, které mimimochodem dost píská..nevím jestli je to normál nebo ne..tento motor neznám :)Je mi jasné že pokud se pro auto rozhodnu nějaké peníze to spolkne, s tím počítám jen jsem chtěl vědět co může způsobit ty vibrace, co to houpání ( 1 pravý přední a 1 levý zadní měch byl před rokem měněn )a co to čerpadlo + pískání turba. Vím že toho je moc ale předem moc děkuji za jakékoli informace.
nahoru

sponzor





08.05 2012 15:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.3. 2012
Příspěvků: 477 | Témat: 11

08.05 2012 15:50


no já nevím ale radši bych do toho asi nešel,nejdřívsi spočítej kolik by tě stály ty opravy,zase tolik nalítáno nemá je to TDI* to snese víc,ale to Turbo* je asi opotřebované takže by to chtělo sehnat někoho kdo tomu rozumí a vzít ho sebou aby ti řekl co a jak,no a jeto automat a nevim jakej jeslti tiptornic nebo něco jiného ale s vetěím početm km se ty automaty serou,ale určitě ti tady někdo poradí,třeba někdo má ten samý typ.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

08.05 2012 16:19


Tohle auto neni pro zbabelce!!!

cerpadlo, protoze nevis co se delo, pekne bych ho utrel hadrou a pojezdil. uvidis jestli neco tece nebo ne.

Turbo* .. to je ta nejvetsi drobnost, v nejhorsim vymenis.

Mechy muzou byt vazny pruser, jeste vetsi tiptronics.

Z jedne polohy do druhe to trva cca 30s pokud je vse ok, z nejnizsi do nejvyzsi to mas 4x30s

Vibrace.. ujasni si jestli to dela v zaberu nebo i bez plynu, klidne to muzou byt nevracejici se zadni brzdy, zkus rucku za jizdy, jestli se neco zmeni. Pak budes muses overit vyvazeni kol.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 16 | Témat: 5

08.05 2012 16:39


No ty vibrace neustanou ani když jedu bez plynu..ustoupí až někdy pod 80 km/h.
Za jízdy jsem ručku zatahoval, protože jsem si všiml, že jsou zadní kotouče K.O. ale bez výsledku..pořád vibruje. Každopádně v Brně jsem viděl více aut takže není kam spěchat
Díky za tipy.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

08.05 2012 17:13


vibrace mohou být klidně i Kardan*
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 16 | Témat: 5

08.05 2012 17:32


Díky za tip, to mě taky napadlo..že by mohl být nevyvážený nebo nějak poškozený.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2010
Příspěvků: 180 | Témat: 10

08.05 2012 17:55


Piškotek: taky to muzou byt poloosy...
jinak u kopresoru si zkotroluj jestli "nerachta" vzadu v kufru je v levy schrance tak dej auto zvedat a poslouchej co dela..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 16 | Témat: 5

08.05 2012 19:55


Děkuji
nahoru

sponzor





08.05 2012 19:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

09.05 2012 7:47


Piškotek:
Děkuji


Kamo poohlídni se jinde a asi i po nečem úplně jiném ..asi si ušetříš spoustu starostí a bezesných nocí..Tohle auto je kombinace problémů!!Raděj si pročti veškeré příspěvky na tohle téma a myslím že pak prozřeš
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

09.05 2012 11:28


Souhlasim.

Radeji neco poradneho za vic penez, nez nejakou prilis ojebanou mrdku a resit vic problemu najednou i za cenu mnohem nizsi...

Ja koupil trochu draz ale oto v lepsim stavu a jsem spokojeny.
Take sem si splnil svuj sen !
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.3. 2012
Příspěvků: 477 | Témat: 11

09.05 2012 12:02


jj přesně tak
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 16 | Témat: 5

10.05 2012 19:24


Tak jsem se allroadu nakonec vyhl obloukem, v merku jsem měl ještě A4 Avant 3.0 samo že 4 hrab Motoricky a podvozkově super, má jen drobné kosmetické vady ale aspoň si mám s čím hrát. PS. Jsem z Brna..děláte v Brně srazy? Vím že Hondaři to mívaj v campusu, tak jestli jsou podobní nadšenci i u Audi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2013
Příspěvků: 60 | Témat: 5

12.04 2014 18:34


Zdravím nechci zakládat nové téma tak navážu sem, objevil se mi problém s vibracemi, na zimních OK ale koupil sem na léto nový kola a problém je na světě, při rychlosti nad 80 se mi rozvibruje auto, když jedu konstatně 100km/h vibrace sou různé podle toho jestli jedu k kopce nebo do kopce, někdy se klepe jen volant někdy celý auto, kola měly být údajně vyvážená, můžou to způsobovat podložky ? nebo že bych koupil špané šrouby čočka/kůžel ? , nová kola jsou celkově menší než byly původní ale to by se nemělo projevit na vibracích né ? mám taky allroada ale 2001 díky za rady
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

12.04 2014 21:51


Nech si to vyvazit.
To "...udajne vyvazena..." neni pravda. Uz jen logicky: Co se zmenilo od vymeny kol za letni? Nic, jen vymena kol Problem je v nich !

Jestli ses setrilek a nebo mas hluboko do kapsy, nech udelat jen predni kola. Zadek ti totiz do rizeni moc nekeca.

TIP: kdyz si sundas kolo sam usetris 100-200 ká . . . teda pokud mas moznost dovezt do servisu jinak nez tim autem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2013
Příspěvků: 60 | Témat: 5

12.04 2014 23:00


no nejsem šetřílek jinak neměl alíka , ale zkoušel sem právě i přehodit přední kola za zadní a je to furt stený je mi divný že by byli všechny nevyváženy, spíš přemejšlím jestli nejsou nějak zkrouceny nebo tak nějak nebo těma šroubama jestli to neni, v tejdnu zajedu vyvážit a uvidim jak to dopadne
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2013
Příspěvků: 60 | Témat: 5

17.04 2014 9:44


tak sem tady se závěrem, mechanik mi řek že kola sou pěkně nevyváženy, tak je vyvážil a druhá věc že jedno kolo je mírně nakopnutý a druhý je víc nakopnutý tudíž je to tedy křivím ráfkem ty vibrace, šrouby na to neměli vliv alespon že to vyvážení to začne vibrovat až od 120 km a to jen zadní čAST* vozu, chtěl bych se tedy zeptat kdo umí v okolí prahy 5 rovnat ráfky ? a jak moc škodí vibrace vozu ? díky
nahoru

sponzor





17.04 2014 9:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.6. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 6

17.04 2014 10:15


Mam znamyho v chomutove, ale to je asi z ruky a ne praha5 :/
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2013
Příspěvků: 60 | Témat: 5

17.04 2014 11:15


to je škoda ja bych právě rád někoho z okolí prahy, a kolik se pohybujou ty ceny rovnání ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2013
Příspěvků: 60 | Témat: 5

11.01 2015 11:53


Tak po nějakém čase přispějí, kola sem nechal srovnat, a dal nové obutí to nepomohlo, ted to dela i na zamních, nechal sem vyměnit silembloky na přední nápravě a čepy řízení udělal geometrii tu základní (bez parametru S) volant se uklidnil nesméně vibrace pokračují, cejtím je z celého auto začínají od 80-120 víc se bojím, někdo mi radíl ať ve 120 vyřadím a když to přestane vibrovat tak je to Kardan*, tak sem to zkusil a vibrovalo to steně možná malinko víc, nemáte ještě někdo nějaký nápad čím by to mohlo být ? bylo mi taky řečeno ýe to mohou dělat klouby u převodovky ale tam se mi zdá že neni tak velká vůle na vibrace
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

11.01 2015 12:34


bude to uložení kardanu,jestli máš všechno ostatní v pořádku(kola,čepy,uložení náprav i zadní)
Karban je uprostřed uložený v gumovém silenbloku ve kterem je ložisko,ta guma se odtrhne a Kardan* se trochu svěsí a má tendenci vibrovat.Uložení lze koupit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2013
Příspěvků: 60 | Témat: 5

11.01 2015 15:16


no že by při nájezdu 121xxx odešlo uložení kardanu ? ja prave hledal i to čísilo toho uložení v etce a nenašel sem ho... sem se docet ze se to spatne ulozeni pozna ze kdyz to vybruje tak se ma vyradit a nechat bez kvaltu jet a jestli to bude vibrovat stejne tak to neni Kardan* ale neco jineho je to tedy pravda ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 11

11.01 2015 15:21


netočí se Kardan* pořád i po vyřazení?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2013
Příspěvků: 60 | Témat: 5

11.01 2015 16:26


nechapu otezku pokud je myšleno jako když vyřadím rychlost tak se pochopitelně točí ale není na něj takový záběr takže by eventuelně mohli vibrale alespon lehonce ustat ne ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.1. 2012
Příspěvků: 61 | Témat: 7

11.01 2015 17:04


mě to dělala (z)sbíhavost na předních kolech.... i ve stejných rychlostech a jedno jestli zařazeno nebo vyřazeno mi to klepalo a volant lítal zleva doprava,po geometrii ok.
nahoru

sponzor





11.01 2015 17:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2013
Příspěvků: 60 | Témat: 5

11.01 2015 17:10


sem po geometrii a volant uz mam taky dobrej ale jak rikam ted ty vibrace cejtim proste z celyho auta :/
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

12.01 2015 6:34


huhu (Ne, 11.01, 2015 17:10) orig :
sem po geometrii a volant uz mam taky dobrej ale jak rikam ted ty vibrace cejtim proste z celyho auta :/


HUHU dej to do dobryho servisu at ti to opravej a napis jak to dopadlo a co tomu bylo. Tady uz ti moc nepomuzem
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

12.01 2015 18:33


uložení kardanu vypadá takto
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Mě taky vibrovalo auto někdy více,jindy vůbec a bylo to tím,že mi přibrždoval třmen na brzdě,zkus po jízdě šáhnout na kola,jestli nejsou teplé.
Na A6 jsem se trápil rok,vibrace od 110km a byly to kola,měl jsem 2 sady,na te první byly špatné pneu a ty druhé jsem měl i podložky,pak jsem výhodně koupil sadu al na zimních a vibrace jsou pryč.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2013
Příspěvků: 60 | Témat: 5

12.01 2015 18:52


Dobře díky ja tedy ještě popátrám potom kardanu a případně odkaz na uložení ložiska pasuje přímo na alíka nebo musím pohledat ? vím že uložení samo o sobě nemá číslo dílu....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2013
Příspěvků: 60 | Témat: 5

06.02 2015 10:58


Tak sem to byl dneska projet s mechanikem a rikal ze Kardan* to neni ze to by delalo uplne jinej typ vibraci, takze patram dal, prevazili sme kola, lehonce hazou a proto bych se touto formou chtel zeptat nenasle by se nekdo z okoli prahy 5 kdo by mi na par hodin zapujcil sadu kol 5x112 et pod 25 samoznejme se financne odmenim jde mi oto zjistit jestli je problem fakt v mejch kolech dik
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2013
Příspěvků: 60 | Témat: 5

16.05 2015 20:03


Tak chlapci další záhada, vibrace furt přetrvávájí, pneu nové , ráfky srovnané, vyvážené, po nazutí a projetí vibrace ustaly byl sem docela rád ale ujel sem 300km a vibrace jsou zpátky nějaký nápad ?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email