Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 23 srpna 2019
Celkem je zde 15 lidí (10 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Expertik007
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 43 855
Online návštěvníků
Návštěvníků: 5
Uživatelů: 10
Celkem: 15

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.10. 2008
Příspěvků: 50 | Témat: 5

12.02 2009 8:35


prosba o radu :vyměnuju zadní ložisko kola mam vše rozebraný a nemužu
vyndat u spodního ramene šroub který drží těhlici.Zřejmě se sním šteluje odklon
kola? Nemá stím někdo zkušenost???? Díky
Pomohl by mě soubor z etky kde by byl ten šroub nakreslený.
nahoru

sponzor





12.02 2009 8:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

12.02 2009 19:58


Ahoj,
dej vedet, jestli je to ono.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.10. 2007
Příspěvků: 243 | Témat: 14

12.02 2009 20:27


Ach ty ložiska.Odchazej jak na běžícim pásu.Mě šel vyndat normalně,jen jsem si označil jeho polohu kvuli odklonu.Jaky ložisko budeš davat?Ja použil SKF a za 15tisíc bylo KO.Nevíte tady někdo o něčem ověřenym co vydrží?Zase budu měnit tak že bych vyskoušel něco jineho.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.10. 2008
Příspěvků: 50 | Témat: 5

12.02 2009 22:36


Ahojky, tak díky moc za soubor hlavy ložiska.Při výměně ložiska je nutno vyndat celou hlavu (těhlici) kvůli vylisování a nalisování nového ložiska.Spodní šroub č.21 je specialita má pod hlavou ještě jeden šestihran a ten otáčí excentrickou podložkou a tím se seřizuje odklon kola.Druhá podložka je také excenrt ale má výstupek do drážky šroubu.Vše bylo totálně zarezlý takže se uřízla hlava i na druhé straně závit a potom šroub odvrat ze silentbloku.Kdo se chystá na tuhle práci tak doporučuju rovnou koupit šroub č.21 podložku č.22 a silentblok č.:2.Nutný pořádný lis a trn.
Jinak pokud se označí poloha excentu tak se odklon nezmění.
LOžiska jsem koupil v kelly Starline za 700set tak uvidíme kolik vydrží!
Dnes ani skf není zázrak.Ložiska odchází zřejmě dřív pokud je špatně vyvážené kolo nebo hází.chce to ohlídat.
jinak díky za etku zdravim
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

13.02 2009 7:13


Rupa: Nemas zac
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.10. 2007
Příspěvků: 243 | Témat: 14

13.02 2009 18:53


Do audinky starline?A ještě do vlastní?No teda .třeba vydrží víc než SKF.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

13.02 2009 18:56


Patrik Tile: hm, je vidět že mu asi na svojí audi moc nezáleží. Starline do jakýhokoliv auta???? Sebevražda!!!! Audivražda!!!!!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.10. 2008
Příspěvků: 50 | Témat: 5

14.02 2009 12:18


SKF 15tisíc????? to vypadá na chybu při lisování ne?
nahoru

sponzor





14.02 2009 12:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

14.02 2009 12:44


Patrik Tile:
Ach ty ložiska.Odchazej jak na běžícim pásu.Mě šel vyndat normalně,jen jsem si označil jeho polohu kvuli odklonu.Jaky ložisko budeš davat?Ja použil SKF a za 15tisíc bylo KO.Nevíte tady někdo o něčem ověřenym co vydrží?Zase budu měnit tak že bych vyskoušel něco jineho.
SKF nejsou vůbec špatný. Tady se mohli stát dvě věci, bud opravdu vada materiálu, nebo špatná montáž.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.10. 2007
Příspěvků: 243 | Témat: 14

14.02 2009 22:50


Při montaži si davam bacha,Lisuju to přes venkovní kroužek a vnitřního kroužku se ani nedotknu.Je to zahada
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

15.02 2009 2:16


Rupa:
Ahojky, tak díky moc za soubor hlavy ložiska.Při výměně ložiska je nutno vyndat celou hlavu (těhlici) kvůli vylisování a nalisování nového ložiska.Spodní šroub č.21 je specialita má pod hlavou ještě jeden šestihran a ten otáčí excentrickou podložkou a tím se seřizuje odklon kola.Druhá podložka je také excenrt ale má výstupek do drážky šroubu.Vše bylo totálně zarezlý takže se uřízla hlava i na druhé straně závit a potom šroub odvrat ze silentbloku.Kdo se chystá na tuhle práci tak doporučuju rovnou koupit šroub č.21 podložku č.22 a silentblok č.:2.Nutný pořádný lis a trn.
Jinak pokud se označí poloha excentu tak se odklon nezmění.
LOžiska jsem koupil v kelly Starline za 700set tak uvidíme kolik vydrží!
Dnes ani skf není zázrak.Ložiska odchází zřejmě dřív pokud je špatně vyvážené kolo nebo hází.chce to ohlídat.
jinak díky za etku zdravim

Musím veřejně vyzdvihnout tvůj přístup v tématu. Takhle by měla vypadat reakce po vyřešení problému. Kdyby každej takhle hezky popsal, jak co vyřešil, tak tu máme u každýho tématu rovnou i jeho řešení. Někdy se totiž stává, že někdo se zeptá, dostane dílčí odpověď na možný řešení a potom už jen napíše VYŘEŠENO.

Jinak já jsem měnil druhý zadní ložisko nedávno - u levýho kola. Když začalo hučet, chtěl jsem ho zkusit namazat, jestli by ještě chvíli vydrželo.. Nevěděl jsem ovšem, na kterou stranu povolit imbusovej šroub v náboji, abych se k ložisku dostal. Zkoušel jsem ho totiž povolit, ale za boha nešel. Poklepával, stejně nešlo. Nahřívat jsem ho nechtěl, protože jsem tehdá ještě neměl nový a plamenem bych mohl vyhřát i zbytek vazelíny v ložisku, což by závadu samozřejmě ještě mnohem zhoršilo.
Tak jsem se tady zeptal, Petan (Bůh mu věčnou slávu, i mistr se splete) mi poradil, že na levé straně je opravdu obrácenej závit, tedy levotočivej.
Tak jsem se do toho opřel na levou, nakonec jsem vzal i vzduchovou pistoli a pořádně tomu naložil. Samozřejmě jsem tu imbusovou hlavu strhnul a byl v řiťce.
O nějakej čas později jsem dal auto na výměnu ložiska do servisu, ať si s tím pohrajou, navaří matku apod...
Oprava se zdařila a protože to byl známý, byla i za směšnou cenu. Ložisko jsem si koupil zvlášť, stálo necelou tisícovku (sada ložiska s inbusovým šroubem).
Tak až bude někdo povolovat ten inbusovej šroub, závit je na obou stranách auta pravý!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.10. 2008
Příspěvků: 50 | Témat: 5

15.02 2009 10:25


šroub náboje je M14imbus utah. mom.:115 Nm plus 180stupnů všechno pravej závit
(chce to kvalitní golu a profi nástavec M14imbus!!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 304 | Témat: 4

07.04 2009 14:04


Zdravim...hučí mi levý zadní ložisko, takže mě čeká jeho výměna - mám k tomu pár dotazů:

Má smysl rovnou měnit s hučicim levym i pravý, ikdyž to zatim nehučí?

A taky bych chtěl vědět jakou značku koupit? chci aby to nebyla mrcha co bude do roka zase v kytkách, ale taky se mi zrovna nechce zbytečně utrácet.

A dá se sehnat stejný ložisko i v obyč krámu s ložiskama(ne v autokrámu) tam by se mohlo dát uřetřit ne?

díky za rady
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2714 | Témat: 37

07.04 2009 21:49


Patrik Tile:
Při montaži si davam bacha,Lisuju to přes venkovní kroužek a vnitřního kroužku se ani nedotknu.Je to zahada

jestli to nebude tím že se to má lisovat přes vnitřní kroužek...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.10. 2007
Příspěvků: 243 | Témat: 14

07.04 2009 21:59


To by z toho asi moc nezbylo
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

07.04 2009 22:28


jq.com: ložisko na auto v běžném obchodě nekoupíš.Druhé ložisko neměň,pokud je v pořádku,klidně může vydržet dél než ta náhrada.A navíc toho budeš mít plné brýle,při výměně na jedné straně,pokud bude zamrzlý šroub.
nahoru

sponzor





07.04 2009 22:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 304 | Témat: 4

08.04 2009 7:48


http://www.aukro.cz/item601605146_lozisko_febi_036 [zkrácená url]

Na Aukru jsem našel tohle ložisko a nejsem si jistej jestli by mi tam šlo, nebo ne...když se koukám na netu(e-cat, elitecat) tak na e-cat.cz je ložisko s číslem dílu 893 498 625 D od výrobce FEBI(přesně to v aikci) a není pro A4 (jenom 80 a 90) ložisko se stejnym číslem dílu ale od SKF na elitecat.cz má psanou i A4...když maj obě ložiska od jinejch výrobců stejný číslo dílu, tak by teda měly bejt úplně stejný....pujde mi teda ložisko 893 498 625 D od FEBI do mojí Audinky? já myslim že jo - může mi to někdo pls potvrdit?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2714 | Témat: 37

08.04 2009 9:51


A4 B5 quattro* má stejnou zadní nápravu jak 80ka quattro* co vím já
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

08.04 2009 23:44


jq.com:
Má smysl rovnou měnit s hučicim levym i pravý, ikdyž to zatim nehučí?

Mé pravé ložisko začalo hučet při cca 172 tis. a levé 8 tis. po výměně pravého.
Tož asi tak.
Což se každopádně nevylučuje s názorem Bulla, ale ta pravděpodobnost, že Ti začne hučet i to druhé v nějaké nedaleké době je poměrně vysoká.
Pokud bych měl čas a peníze udělat rovnou obě najednou, udělal bych to. V opačným případě bych vyčkal, až se ozve.

Přece jen je to závada, která se neprojeví vynuceným odstavením auta do doby opravy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 304 | Témat: 4

09.04 2009 7:47


Bunda: já mám najeto 168tis. a zatim hučí levý - o pravim ani nevim že tam je vyměnim jenom jedno...s druhym počkám až si o to samo řekne.
Váha: thx...

nemohl by se někdo pls mrknout do etky (bo jak s to jmenuje) jaký má to ložisko označení?
díky

edit: tak mám majeto 175000 a už hučí i pravý - takže info pro ostatní : když už měnit, tak rovnou obě.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

08.09 2009 12:58


chlapy já teda nevím kde kupujete díly,ale v elitu mi kámoš nenašel nic jiného než ložisko od SWAGU za 2300,- ma pultu.pro mě dost mín,ale i tak ceny cca od 700,- do 1200,-. co je to zač.má cenu připlácet za ložisko swag???
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 304 | Témat: 4

08.09 2009 14:53


ložisko SKF VKBA 1355 v elitu po AK slevě bylo za 1129kč.
Na jaký auto to chceš?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

08.09 2009 15:00


na A4 B5 1.9 TDI* quattro*. R.v.99
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

08.09 2009 15:05


ted jsem se díval na elit a to ložisko je na přední osu.Na zadek jsou tam jiné
nahoru

sponzor





08.09 2009 15:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

08.09 2009 22:58


Paradoxně zadní a menší ložisko,bývá drahší než velké přední.Kdysi sem měnil manželce na Cliu zadní,mělo průměr tak 60mm a cena 2800.Když sem jim v prodejně omdlel,tak dali slevu 500 a i tak vydělali min. 800.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 304 | Témat: 4

09.09 2009 10:04


andreas:
ted jsem se díval na elit a to ložisko je na přední osu.Na zadek jsou tam jiné


přesně to jsme řešili v Elitu - na jejich webu maj blbost...ložisko SKF VKBA 1355 je dozadu - vim to na 100% protože jsem ho tam dával a je to vono. Jestli patří stejný i dopředu už ale nevim.

andreas:
na A4 B5 1.9 TDI* quattro*. R.v.99

Tak tam je to stejný co u mě, takže SKF VKBA 1355 - od uživatele Meggy si sežeň slevovej kód a pak to u Elitu objednej. Seženeš ho tak za celkem slušný peníze.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

10.09 2009 17:07


no tak doufám,že máš pravdu,protože jestli ne,tak přijdu o litr za práci.Sám si to ložisko nevyměním,nemám na to dílnu ani nic jiného.natož tak lis....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 304 | Témat: 4

11.09 2009 7:24


já jsem se tohodle taky trochu bál jestli to bude vono...ale nakonec jsem o žádný peníze nepřišel a ložisko je tam
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 304 | Témat: 4

11.09 2009 7:38


já jsem se tohodle taky trochu bál jestli to bude vono...ale nakonec jsem o žádný peníze nepřišel a ložisko je tam
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

11.09 2009 17:13


super,jdu do toho
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] ...... 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9 1.9tdi 100 110kw 120kw 132kw 171 kw 2.0 tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 250kw 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2 2006 4.2tdi 4b 4f 80 5570 8e 8l 8p 8tfsi a2 a2dp a3 a3 8l a3 8p a4 a4 cabrio audi radio barvy dratu draty kabely a4b6 a4b7 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afn afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak akn alarm allegro allroad alternátor alu kola ami ank antiradar anténa asn asr audi audi a3 8l audi a3 sportback left rear light chyba audi a4 audi a4 b6 avant třesení audi a4 b7 radio mmi audi a5 audi a6 audi a6 disky pneumatiky audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 b8.5 ban barva baterie bau bene_302 bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio caga cana_klapky canbus carplay cd changer cdhb centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common rail common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s d3s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferencial diferenciál displej dl501 dobíjení doklady dotaz dovírání dpf drl dsg duneni dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g052529a2 g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid historie hodiny homekit homelink huceni hudba hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to jednotka tiptronicu quattro k-jetronic kabel kabely kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor key keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísá kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy mapy dvd maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor motorizace mp3 mtm multifunkční volant multitronic málo tlaku měchy měrka oleje n75 naprava napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odhlučnění odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana omezovač oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky p2015 p2016 palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phaeton phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek poistka diag. zásuvky pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku prověření pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio radiátor ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro retrofit rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód sahara schéma sd karta sedan sedačky senzor senzor světla service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spz spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer sundavaci svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tazne zarizeni tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ulomena šróba update usb v10 v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec vnitřní voda vodní pumpa volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vstřiky audi a4 b8 vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výbojka výfuk výkon výměna výměník vývěva větrák w12 wastegate wate leak webasto xcarlink xenon zadni zadní lampy zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztekanie vody ztráta oleje zvuk zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje únik tlaku čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru šiber škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email