Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 363 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 359
Uživatelů: 4
Celkem: 363

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.11. 2006
Příspěvků: 3 | Témat: 1

26.12 2006 22:35


Zdravím, mám c4-ku 97 automat 2.5 TDI* a mám takovej problém. Spotřebu asi 11/100 což mi připadá celkem hodně připadá mi , že auto nemá vůbec výkon. Když dám plnej tak je za mnou obrovskej oblak dýmu automat se strašně dlouho drží v otáčkách cca 4200 než přeřadí. Co to může být čerpadlo, Turbo* , vstřiky ? nestalo se někomu ? Mám to cca týden a půl. Poraďte díky .
nahoru

sponzor





26.12 2006 22:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

26.01 2007 11:17


pichni to na VAG at zbytecne nevymenujes dily ktery jsou ok
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.11. 2006
Příspěvků: 3 | Témat: 1

26.01 2007 23:34


Záhada vyřešena . Prasklá hadice od interc. do sání.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

30.05 2009 14:03


motor dymil koli presknutej hadici? to je divne....

a automat drzi takmer maximalne otacky ked mas plny plyn, to je logicke
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

30.05 2009 14:49


ciko_pp: ano kouri. Pokud nedostane tolik vzduchu kolik potrebuje(coz diky hadici nedostaval) tak coudi jak lokomotiva ))
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

30.05 2009 15:02


hm sranda

ja som myslel ze naftu davkuje prave podla mnozstva vzduchu, resp. podla tlaku vzduchu v sacom potrubi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

30.05 2009 15:12


davkuje,ale neni predpoklad ze to bude temer bez vzduchu - jinym slovem: takove male mnozstvi paliva cerpadlo uvolnit nemuze - motor by chcipnul
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

30.05 2009 16:47


boze moj, ked je diera v interkuleri to neznamena ze je motor bez vzduchu
znamena to len ze unika tlak z turba...cize, motor nieje preplnovany (alebo menej ako ma byt)

pokial je mi zname, dizle nikdy nemali ani skrt.klapku, motor si podtlakom taha vzduch sam

az v TDI* je vzduch vhanany turbom
nahoru

sponzor





30.05 2009 16:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

30.05 2009 17:29


v pripade TDI* (C4 je TDI*) je bez vzduchu -protoze to co si atmodfericky nasaje je temer mizive mnozstvi.Dyzl kdyz ti huli cerne tak to znamena ze ma proste malo vzduchu na to kolik tam tece nafty - vzdy je to proste o pomeru vzduch/nafta
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

30.05 2009 18:40


no, disel ked huli na cierno...tak to moze byt spalovanim oleja, velkym predvstrekom, vadnymi vstrekmi (nerozprasuju), mozno nakoniec by sa dalo uvazovat bohatou zmesou

a ano, atmosfericke disle zpapaju tolko vzduchu kolko nasaju, co je asi 1,2-2,2 krat menej ako TDI*

tak mas pravdu, ja som totiz zabudol ze hlupe staronove audi TDI* ma obycajne mechanicke cerpadlo...
tak prepac, mas pravdu

to u HDI* by sa nestalo
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

30.05 2009 18:45


kdyz spaluje olej- jde to spise lehce do modra, kdyz jsou v haji vsriky-jde to do bila...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

30.05 2009 18:49


hovorime o benzinovom motore ?

ja ze disel spali vsetko na cierno, okrem vody, maleho predvstreku do biela
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

30.05 2009 22:28


ciko_pp: je videt, ze nevis s kym mas tu cest, rekl bych, ze vlasta o tom "neco vi" a to jakoze hodne.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

31.05 2009 0:26


aha, ale ako pise vlasta vraj atmosfericky motor nasava mizive mnozstvo vzduchu oproti Turbo* motoru....

je to tak?

najviac som sa stretol s 1,9tdi 96kw a tam sa niekedy vysplha tlak az na 2,3baru... inak v priemere 1,8 - 1,9baru

pricom dobry atm.motor dokaze nasat 1,2x svoj objem

ale hej...a ked hori olej, trebarz z turba, tak tam urcite nieje dym do modra... uz len koli katalizatoru

ale akokeby som nic nepisal
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

31.05 2009 1:51


vidim, ze pan teoretik asi vela cita, ver tomu, ze vlasta vie co pise, nestaci len videl som pocul som, cital som, kazdy, kto tomu rozumie, tak vie, ze ked si motor potahuje olej, tak dymi domodra, cez Turbo* vo velkom moze byt dym doseda, sam som to zazil u viacerych aut
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email