Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 23 listopadu 2024
Celkem je zde 227 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MMP
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 830
Online návštěvníků
Návštěvníků: 225
Uživatelů: 2
Celkem: 227

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

27.03 2012 14:46


Problémů s tím autem se nezbavím Auto, když nastartuju, tak iotáčky jsou okolo 800, jindy 1000 ale drží pěkně.

Jsou 2 problémy, které dle mě spolu souvisí:

1) na volnoběh motor brblá a občas jakoby vynechal, (nezapálil) a celý sebou cukne - je to cítit v celém autě

2)při prudké akceleraci motor přestane táhnout. Někdy ve 4 000 ot.min, jindy při 6 000 ot.min. Projevuje se to, jako by zasáhl omezovač. Auto jede dál v těch otáčkách, ale už prostě nezrychluje. Přidání plynu nepomáhá,m jen se mění zvuk (otvírání klapky)

Pro zkrácení možných závad, uvedu, co je vyměněno:
-Lambda*
-kabely
-víčko
-palec
-svíčky
-pal. čerpadlo (za mé druhé jeté, ale dělalo to i se starým)
-pal. filtr
-vzduchový filtr
-zapalovací cívka
-vyzkoušen i druhý rozdělovač (beze změny)

PS. Víčko a palec jsem měnil, jelikož staré mělo "vyškrábané" kontakty. Nebylo staré (cca půl roku). Tak jsem zkusil vyměnit i ten rozdělovač, ale stav přetrvává.


Vyřešení dotazu:
rozdělovač paliva
Naposledy upravil Dave_S2 dne 02.07 2012 20:23, celkově upraveno 1 krát. (3% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





27.03 2012 14:46


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

28.03 2012 8:54


hall a/alebo smejdove kable/sviecky/vicko?

ja som urobil tu chybu, ze aj napriek tomu, ze som predpokladal, ze to bude smejd, tak som kupil polske kable a celkom necakane su smejd. kabel nie je vo fajfke natvrdo/zasrubovany, ale iba nasunuty, takze pri hrubsom zaobchadzani sa povytiahne, zhorsi sa kontakt a motor potom na volnobehu zaskubaval.

a dalsia vec su odrusovacie plechove bazmegy na fajfkach, ktore som zakazdym z kablov postrhaval dole, pretoze ich to spolahlivo skratovalo...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2223 | Témat: 25

28.03 2012 8:59


mne presne to iste robil opel..semtam vynechal, semtam trhol pri akceleracii a nesiel na plny vykon..u mna to bolo cidlo kluky ..neviem ci ma NG nieco take..asi hallov snimac je ekvivalent..ale je to ono na 90 percent je to cidlo

to je celkom bezna choroba starych benzinov, tie cidla su magneticke a ked to ma 20 rokov tak to nema pozadovane parametre..niekedy sa to prejavuje aj tak, ze to nechce startovat za tepla..alebo za studena..teplota meni vlastnosti toho cidla
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

31.03 2012 7:19


Dave_S2: mě se takhle začne srát když překročí cca 80°C. Od studena do 80 valí a pak umře. Někdy ne, ale většinou někde mezi Pardubicema a první prdelí cestou k nám to prostě přestane jet. Jenom to řve a vůbec nejede, něco s tím předjet je docela průser. Na plnej plyn to nejede ani tak jako předtím na čtvrt plynu na jednu klapku.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

31.03 2012 7:20


Do práce to mám dvanáct kiláků a prvních cca 10 to jede a pak už ne.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

03.04 2012 17:21


Dave_S2: dostan to do diagnostickyho stavu a jet se s tim projet ... melo by to ignorovat nesmysly z cidel a jet "v defaultu" ...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

04.04 2012 9:31


hm... viem ako to dostat do stavu blikania chybovych kodov, viem ako to dostat do stavu diagnostiky akcnych clenov, viem, ze sa nejako da zablokovat nastavovanie predstihu, aby sa dal nastavit pevny predzapal, ale o diagnostickom stave som este nepocul... how come?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

05.05 2012 12:22


2Pix: : jak na to? O tom jsem neslyšel. Nebo myslíš dát tam jen tu pojistku do relátka?
nahoru

sponzor





05.05 2012 12:22


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

05.05 2012 21:49


Dave_S2: jo .. pojistka do relatka ... mela by se ti rozsvitit kontrolka ECU* ... v ten okamzik to vezme veskery hodnoty jako "zaklad" a kontroluje "optimum vs realita" .. a vysledek sou vyblity chybovy kody ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

08.05 2012 18:11


2Pix: Děkuji za radu. Po zasunutí pojistky to jede normálně. Nic se ale nerožlo, takže ty kódy zjistit asi jen pomocí diodové zkoušečky. Nemám v palubce asi příslušnou kontrolku.

Které všechny čidla to odstaví, nevíš?

Každopádně teď to bude tři dny jezdit s pojistkou v relátku...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.8. 2010
Příspěvků: 81 | Témat: 11

08.05 2012 23:38


Satan Coupe:
Do práce to mám dvanáct kiláků a prvních cca 10 to jede a pak už ne.



Kámao ! možno by pomohlo keby si si našiel prácu bližšie
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

02.07 2012 20:23


Vyměnil jsem řídící jednotku i jednotku zapalování, čidlo klepání, opět rozdělovač.... Nepomohlo...

Vyměnil jsem tedy poslední nevyměněnou věc na vozidle - rozdělovač paliva. A ejhle. Jede to...

Jen nechápu, jak mohla pojistka, která oblbla čidla ovlivnit takovou mechanickou součást, jako je ten rozdělovač. I když na druhou stranu byl pak už problém i s pojistkou... Už to cukalo v nízkých i vysokých otáčkách... Prostě asi pomalu umíral...


Vyřešení dotazu:
rozdělovač paliva
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

02.07 2012 22:50


vysvetlivka:

rozdelovac paliva daval spatnou smes (nizkej tlak benzinu/malo benzinu), proto Lambda* blbla a proto regulator tlaku paliva blbnul a proto se to taky mohlo snazit serizovat predstih do nejakejch dost nevhodnejch podob (tim, ze tam narves pojistku, by si mel bypassovat i snahu serizovat predstih) ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

04.06 2014 21:37


Ahoj, mě to dělá to samé, ale rozdělovač paliva je evidentně nový. Oproti zbytku auta se blýská jak by tam nepatřil.

Vždycky když to začne kriticky chcípat, ozývají se někde od filtru či nasávacího potrubí takové praskavé zvuky. Nastartuju a nedostanu to do otáček. chcípne to. Toto si zopakuju tak 4x a pak už to jede. po zastavení nad 30 minut anabázi opakuju.
Již vyměněno:
- svíčky
- kabely
- palec
- víčko rozdělovače

Nápady sem prosím
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

05.06 2014 17:02


ze je vymeneny neznamena, ze je dobry. sup do wiki a skontrolovat podla clanku, ktory tam je o tom napisany. zatial iba kontroluj, do nicoho nesahaj.

okrem toho to moze byt cerpadlo pred smrtou, pusta bublinky, alebo nejaka podobna haluz.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

05.06 2014 18:27


OK díky,zítra na to vletím
nahoru

sponzor





05.06 2014 18:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

05.06 2014 22:51


Proč něco dělat jednoduše, když to jde složitě... Dík za tip a už to začínám alespoň trochu chápat. Prostě v tomhle systému něco najít je fakt peklo. Opravte mě pokud se mýlím..
- vadné teplotní čidlo ( po lehkém zahřátí ukazují oba obvody cca 1200 OHM) = pokud kecá, smerem k zahřátému motoru = nefunguje 6 vstřik a to by mohlo objasnit chcípání za studena
- vadný snímač otáček pro zapalování = může způsobit vynechávání, tím spatné měření průtoku vduchu a tím i dávkování paliva (to samé i cívka)
- vadný rozdělovač paliva, čerpadlo.... ale proč by to fungovalo potom co to dostanu do otáček?

Fakt první řešit podtlak. Všechno ven, prověřit, vyměnit spony a znova.

Zvláštní je, že se to stalo náhle. přijel jsem naprosto OK a po dalším nastartování to začalo blbnout. Někdy to blbne, někdy ne... převážně to blbne po stání více jak 30 minut - padá benzín?
nahoru

Anonymní





06.06 2014 8:52


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

06.06 2014 15:30


6ty vstrek je blokovany 2. polohou spinacej skrinky. aj tu na webe a mozno aj kdekade inde na internete sa docitas, ze 6ty vstrek este dovstrekuvava po nastartovani motora ale to je *VOLOVINA*. 6ty vstrek sa v momente ked pustis klucik z polohy 2 do polohy 1 vypne. Ide cez neho do motora tolko benzinu, ze by ho velmi rychlo (radovo jednotky sekund) uchlastal. navyse nema ziadnu regulaciu, takze donho ide snad aj plny systemovy tlak. pri tychto teplotach je v podstate jedno, ci ho zapojeny mas, alebo nie, aspon trocha spravne zostelovany motor musi chytit aj bez neho.

to, ze to blbne nahle moze byt kludne len tym, ze mnoho casti v zapalovani a vstrekovani je tak trocha priposranych / rozstelovanych a teraz sa stala nejaka dalsia mala zmena, ktora v sucte so zvyskom sposobila, ze sa to sere. uplne normalny stav pri veci, ktoru pravidelne pouzivas. postupne zhorsovanie stavu si nevsimnes, pretoze zmeny su male a pozvolne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

06.06 2014 19:56


no, právě že kolísal volnoběh - do t doby jsem se řídil pravidlem - jak něco funguje tak se do toho nehrab.

Nicméně a až dnes mi došlo, že to bylo den po namontování katalyzátoru, který tam předtím nebyl to začalo dělat tyhle věci....a postupně se to zhoršovalo.

nicméně dnes jsem to celé rozebral abych to přetěsnil, takže zítra uvidím. V želvě byly praskliny, ale ne skrz.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

17.06 2014 23:11


Tak já už nevim...
- výměna svíček - mírné zlepšení
- výměna kabelů - žádná změna
- výměna víčka rozdělovače a palce - žádná změna
- celé sání přetěsněné, celá želva potažená speciálním lepidlem - mírné zlepšení
- vyčištěná škrtící klapka - mírné zlepšení
- kontrola děliče paliva - OK
- váha vzduchu - řekl bych OK
- volnoběžný ventil OK
- šestý vstřik - po nastartování se na kabelu nachází napětí 0,3-0,7V a to stále. Odpojení nepůsobí žádné potíže
- výměna Hallova čidla - mírné zlepšení

Stále se ale potýkám s tím, že nastartuju studenej motor, chvíli drží a pak začnou padat otáčky až k cca 400 ot/min až auto chcípne. tot opakuju dokud se auto trochu neohřeje a pak je to dobré. Jen to stále drží cca 1050 ot/min....
nemáte prosím někdo nějakou radu. Teplotní čidla?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

18.06 2014 22:10


teplotní čidla jsou základ. Pokud nebudou 100 procentní, nebude to fungovat.

želva - pokud je prasklá/popraskaná, je po ní. Sehnat jinou, 100 procentně těsnící.

Jenom dotaz - jak jsi kontroloval váhu vzduchu a pak dělič paliva? Dle mě jedna věc....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

18.06 2014 22:10


teplotní čidla jsou základ. Pokud nebudou 100 procentní, nebude to fungovat.

želva - pokud je prasklá/popraskaná, je po ní. Sehnat jinou, 100 procentně těsnící.

Jenom dotaz - jak jsi kontroloval váhu vzduchu a pak dělič paliva? Dle mě jedna věc....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

19.06 2014 12:42


Petr0309:
Tak já už nevim...
- výměna svíček - mírné zlepšení
- výměna kabelů - žádná změna
- výměna víčka rozdělovače a palce - žádná změna
- celé sání přetěsněné, celá želva potažená speciálním lepidlem - mírné zlepšení
- vyčištěná škrtící klapka - mírné zlepšení
- kontrola děliče paliva - OK
- váha vzduchu - řekl bych OK
- volnoběžný ventil OK
- šestý vstřik - po nastartování se na kabelu nachází napětí 0,3-0,7V a to stále. Odpojení nepůsobí žádné potíže
- výměna Hallova čidla - mírné zlepšení

Stále se ale potýkám s tím, že nastartuju studenej motor, chvíli drží a pak začnou padat otáčky až k cca 400 ot/min až auto chcípne. tot opakuju dokud se auto trochu neohřeje a pak je to dobré. Jen to stále drží cca 1050 ot/min....
nemáte prosím někdo nějakou radu. Teplotní čidla?


Rozpis kontrolu delica paliva, vykonane ukony, zistene fakty na zaklade ktorych si skonstatoval, ze je to OK. Dtto pre vahu vzduchu a volnobezny ventil. Existuje aktivny zaujem rozsirit a vylepsit diagnostiku a servis KE-Jetu vo wiki, ale na to treba obojstrannu spolupracu.

Pri tom zdochynani je mozne, ze je zmes nastavena prilis chudobna a motor postupnym ohrievanim znizuje obohacovaciu davku az sa motor zastavi, to by ale potom asi za tepla nesiel vobec. Zvysene otacky 1050/min. indikuju, ze je RJ motora v nudzovom rezime a odpojila regulator volnobehu. Predpokladam, ze pri tom motor aj jemne poskubava. Zislo by sa pri takto beziacom motore napojit ho na diagnosticku blikacku a vyblikat a nahlasit chybove kody. Wiki diagnostiku cez blikacie kody nepopisuje, ale anglicky hovoriaci internet postupy na vyblikanie spolu s tabulkou zavad popisuje.

Kludne ma kontaktuj aj cez SZ.
nahoru

sponzor





19.06 2014 12:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

20.06 2014 12:53


To Ventyl: dej mi ještě nějakej čas... asi pak něco sepíšu.

Jinak ještě jsem objednal 2pin čidlo kapaliny. Od něho se spíná studený start..
Nevíte někdo jak funkuje 4 pin. Proměřoval jsem ho a
2 piny - 33 kOhm proti kostře
1 pin - 42kOHM proti kostře
1 pin je úplně neprůchozí proti čemukoliv

kontrola váhy - rozebral jsem jí. v místě kde jezdí sběrače je černá "světlejší" ale zdá se, že odpor se na poťáku mění plynule

Dělič - kontrola provedena následovně: odmontovat vedení ke vstřikům, kompresorem vyfoukat palivo,nastartovat, po chcípnutí jsem odmontoval vedení a všude bylo palivo. 6 vstřik se mi odměnil palivem v očích.

Projev vozu: studený start je problém: nastartuju drží 1050 ot/min. začne ubírat a chcípne. Toto opakuju několikrát. Až se umoudří (většinou tak 4-10 startů) drží 1050 otáček a mírně poškubává.

Diagnostika diadoma je peklo koupil jsme si redukci na 2+2 pin, ale zas nemůžu najít původní K com kabel. asi jsem ho někomu půjčil a on ho nevrátil
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

22.06 2014 0:09


tuto RJ nejde napichnut na diagnostiku a zrejme ziaden dnes bezne dostupny soft uz blikaciu diagnostiku nevie, takze sa na to rovno vyser a zozen si schemu na blikaciu diagnostiku. su to 3 kabliky a jedna ziarovka.

4pin je AFAIK pre ucely klimatizacie, sahary a budikov, s riadenim motora nema nic spolocne.

potenciometer vahy je na sisatych dierach a jeho poloha je kalibrovana, zalozit ho tam len tak znamena, ze si si rozladil zmes. kalibracny postup je popisany v etke, ale je to tak trocha drbacka.

kontrola rozdelovaca tiez nic nepreukazala. tu je podstatne hlavne vediet, aky ide prud do elektrohydraulickeho regulatora diferencialneho tlaku (cierna kocka vpredu na rozdelovaci tlaku). na teplom motore je regulacna medza +-10mA, studeny motor si vie pridat aj viac. kazdopadne extremne rozhodena zmes moze motor zhasinat. postup na kontrolu tejto hodnoty je v sekcii wiki tu na webe, staci pohladat.

cize postup by som zvolil:
1. vyblikat pamat zavad. pozor: nie je permanentna, maze sa vypnutim zapalovania, takze kluc po zdochnuti motora nevypinat!
2. skontrolovat prud na kocke, ak nebude mat snahu oscilovat okolo nejakej hodnoty, ale ustali sa trvalo okolo +-10mA, pripadne aj skusit nastavit (ale necakaj od toho zazraky).
3. dalsie kroky podla clanku na wiki
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

26.06 2014 22:40


tak vyblikání kódu závad se nepovedlo. konektory pod palubovkou nemám. Jsou jen v pojistkové skříňce.

No nic, jedna důležitá věc, kterou jsem neudělal je formát řídící jednotky, takže ho po výměně čidla kapaliny udělám a bude...

Pak se ukáže
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

27.06 2014 18:41


format RJ je podla mna blud. ta RJ nema ani permanentnu pamat zavad, takze pochybujem, ze ma nejake adaptacne data. vyblikat by to malo ist aj konektormi v poistkovke. konektory pod palubovkou su iba od/do isteho roku, potom su v poistkovke. ale niekedy sa pri instalacii 3rd party IMO* tieto kable asi odpajali.

edit: tiez patica pre poistku na rele cerpadla je iba do niektoreho roku. u ostatnych sa do diagnostickeho rezimu lezie premostenim dvoch konkretnych pinov, pri com sa ma zirovka rozsvietit.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1623 | Témat: 39

27.06 2014 20:19


ventYl:
format RJ je podla mna blud. ta RJ nema ani permanentnu pamat zavad, takze pochybujem, ze ma nejake adaptacne data.


presne tak
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

29.06 2014 21:39


no, a přitom se o tom všude píše... tak já nevim.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email