Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 341 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 335
Uživatelů: 6
Celkem: 341

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

26.03 2012 16:07


Caute kluci,

tak me to uz nasralo, ze jsem se rozhodl par veci z motoru vyndat a zjistit v jakem jsou stavu. Vyndal jsem skrtici klapku, ventil N75, ridici jednotku vahy vzduchu asi...a cidlo teploty nasavaneho vzduchu co je za skrtici klapkou a ventil reg. tlaku turba viz foto.

1)Cidlo teploty nasavaneho vzduchu, drzi na jednom sroubku hned za skrt.klapkou smerem ke svodum.
DOTAZ: jakou by melo mit cidlo hodnotu a cim ho lze umyt nebo vycistit.


2)Ventil regulatoru tlaku turba je to jeden z ventilu, ktery by se mel cistit podle navodu Petana.
DOTAZ: jak by mel ventil fungovat pac at foukam do te ci te diry vzdy je pruchozi to je dobre? Bylo v nem par ml oleje takze vycisten benzinem.

3)Pak jsem vyndal vahu vzduchu...
DOTAZ: jaky by mela mit odpor v normalnim prostredi (asi 20°C)a jak ho zmerim, da se nijak vycistit???

4)Na vrchni strane vahy byla jakoby prilepena ridici jednotka vahy vzduchu (podle internetu)
DOTAZ: tato RJ je jakoby prilepena nejakou bilou pastou neco jako teplovodiva pasta (co se pouziva treba u mikroprocesoru) muzu tu plosku necim vycistit??

5) Dale jsem sundal ventil N75
DOTAZ: jak ma fungovat a jak a cim ho muzu vycistit

Nechce mi to sem dat vic fotek nez 5 tak jsou tady

http://kingq.rajce.idnes.cz/AUDI_A4_AJL/

Jsou i s popisem jak nafotim pridam dalsi...


Diky za rady a pomoc
nahoru

sponzor





26.03 2012 16:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

28.03 2012 20:11


Caute,

tak jsem to dnes vse vycistil dal zpet a asi 30km to bylo nejlepsi jelo to jak drak,ale po asi hodinove pauze zacala audinka cukat, ale vazne dost...a pak jsme stal a volnobezne otacky klesali az na 300-400ot az to skoro chciplo, pak vyleteli nekam kolem 1400ot a pak asi 20s drzel krasnych 900ot a takhle se to opakovalo.

Nesetkal jste se s tim nekdo? neopravoval to uz nekdo tady na foru jsem nic moc nenasel...

To cukani za jizdy je hodne vyrazny chvili jakoby nema vykon a pak cukne a chvili jede normalne...

DIky za rady a napady

Bery
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

29.03 2012 11:11


1)čidlo umyj benzinem,nebo čističem na brzdy.
2)to je ventil odvětrání klikové skříně,foukat můžeš jak chceš,je založen na podtlaku.Na volnoběh je otevřený,ale když zvýšíš otáčky,podtlak přitáhne membránu ve ventilu a zabrání odsávání oleje rozvířeného klikovkou.Je třeba pořádně ventil vyčistit,bývá tam i karbon a zkontrolovat celé vedení až do skříně.Pokud nedisponuješ vývěvou,tak se dá vyzkoušet tak,že spodní hrdlo ventilu(to co je v hadici sání),strčíš do huby a zprudka nasaješ vzduch do sebe a měl by se uzavřít.
3)Odpor nemá cenu měřit,musíš vytvořit LOG a tam Ti ukáže požadovanou hodnotu a reálnou.Vyčistit se dá čističem na brzdy(jen vystříkat a nesahat!)
4)modul zapalování-jestli pálí všechny válce,tak je OK,cukání obvykle způsobuje něco jiného.(cívky,svíčky,fajfky,kabely,malý tlak paliva,váha).Teplovodivou pastu otři a použij novou,jako na procesor PC.
5)N75 zkontroluješ VAGem,spustíš test akčních členů,N75 by měl začít cvakat a pokud budeš foukat do delší trubičky N75,tak musí střídavě přepouštět tlak do ostatních dvou vývodů.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

30.03 2012 16:12


Super hned dnes provedu

Jen mi neni moc jasny to s tou brzdovou kapalinou, to mám vyndat celej ten tubus vahy vzduchu a do rozprasovace nalit brzdovku a ten plisek co je uvnitr tak normalne postrikat???
Jaky to bude mit ucel??

Ale jinak moc diky

Bery
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.8. 2008
Příspěvků: 209 | Témat: 2

02.04 2012 12:03


On má na mysli čistič na brzdy, ne brzdovou kapalinu:)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

02.04 2012 14:27


aha takze primo cistic na brzdy a je nejaky vyskouseny bo je to jedno...a opravdu to mam jako nastrikat primo do toho tubusu???
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

02.04 2012 21:48


Kup nějaký lepší,třeba Würth,nebo Berner,neber polský.Normálně z obou stran pořádně ten snímač ostříkej a nech uschnout.Nesahat!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

03.04 2012 8:09


Okej udelam a pak napisu jestli lepsi...

dekuju
Bery
nahoru

sponzor





03.04 2012 8:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

04.04 2012 7:57


Takze jsem koupil cistic na brzdy vyndal vahu vzduchu a celou a poradne jsem prostrikal a nechal krasne vyschnout. Jeste jsem u toho odpojil bateii a po nasroubovani zpet jsem udelal zakladni nastaveni RJ. Jel jsem projet vsechny rychlostni stupne a zdalo se to celkem dobry, jenze pak jsem stal pred garazi a otacky zase zacali litat od 400 - 1600 ot/min. Kabel na diag. budu mit nekdy tento tyden takze hned jak udelam vypis chyb DAM* je sem.

Ale netusite cim dalsim by to mohlo byt? Jak poznam ze auto cuka tim ze jede na tri valce.

Tady jsem se docetl, ze by byla opalena jedna svicka nebo tak, ale svicky mam v cajku. Tak ja nevim co s tim.

Proste kdyz je to studeny tak jede dobre a pak asi dalsich 10km po zahrati taky v poho.... a pak se proste uprdne a cuka a cuka a treba na semaforech ty otacky jdou az pod 400 proste jak kdyby mela kazdou chvili chcipnout...

Jakekoliv rady budou fajn....

Diky Bery
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

04.04 2012 8:34


Citace:
jenze pak jsem stal pred garazi a otacky zase zacali litat od 400 - 1600 ot/min.

kingq: Jinak neříkám, že to s tím musí mít souvis, ale něco podobného mi dělalo, když jsem na benzince doléval olej a zapoměl zavíčkovat nalévací otvor na olej.
Taky už na 1. křižovatce lítali otáčky. Ale myslel jsem, že nějaká závada, ale PC nic nevyhazovalo, tak jsem to neřešil a až po příjezdu dom jsem zjistil, že víčko mám položené na motoru (jinak vydrželo na tom rovném plastu cca. 90 km).

Po tom, co jsem ho zavíčkoval, tak otáčky hned klesli na normál a přestaly kolísat.
=> možná bych zkusil zkontrolovat odvětrání motoru a těsnost víčka.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

05.04 2012 22:36


Cau

hele mam dotaz ohledne ventilu na odvetrani klikove skrine.
Znova jsem ho vyndal a zkousel nasat, jak popisuje bull, ale ten ventil se neuzavre uplne furt pres nej trochu nasavam.
Nemel by se uzavrit uplne aby tam nesel zadny vzdduch???

No a jinak kdyby byl vadnej ten ventil, mohlo by to zpusobovat to kolisani otacek??
protoze dneska uz cukala od startu i za studena...

Diky za info
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

06.04 2012 11:57


Pokud ventil úplně nedovírá,tak Ti bude víc ubývat olej,ale kolísat nebude.Jedině by musela být netěsnost někde dál na vedení odvětrání a nasávalo by vzduch z atmosféry.Pod sacím potrubím bývá rozbité plastové kolínko,zkontroluj ho.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

06.04 2012 12:35


Aha tak takhle to je...
Hned jak prijdu dom se na to mrknu a to plastové kolínko je jako z tvrdého plastu není to hadice nebo tak něco?
Hele a jeste jeden dotaz bych mel, tady na obrazku jsem vyznacil kam je ten ventil pripojen a muzes mi pls rict co je to pak dal za potrubi a kam to vede??Je to to vedení odvětrání??

Jo jeste na tom dilu je 034 129 101B
Díky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

06.04 2012 21:15


Jo,to je odvětrání,vede to kolem motoru a pod sacím potrubím je to plastové kolínko,to se časem rozbije u každého auta.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

13.04 2012 8:42


Takže mám doma diagnostiku...

Ale problem, najde mi jen jednu řídící jednotku na adrese 46 a se dvěmi jednotkami napiše hlášku že, synchrozaci BaudRate nelze provést.

Tak a co mám dělat teď, ta diag. normalne chodila i test akcnich clenu jsem delal...jak poznam, ze jednotka je mrtva???
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

13.04 2012 8:48


kingq:
Tak skuz snížit přenosovou rychlost pro komunikaci ve VAGině.
nahoru

sponzor





13.04 2012 8:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

13.04 2012 10:47


Přenosovou rychlost mám 9600...min je snad jen 2400 ne??
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

13.04 2012 17:27


Tak diag. jsem uz konecne rozchodil a z tech poruch sem teda pekne zmatenej...co myslite ze tomu chybi...

VAG-COM* verze: IHR 304.0
Autosoft

Model: 8D - Audi B5
Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,46,55,56

Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 8D0 907 558 D
Komponent: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02
Kódování: 04201
Opravna #: WSC 06325
5 Nalezeny chyby:
18010 - Napajeni svorky 30 Napeti prilis male
P1602 - 35-10 - - - Sporadicky
01262 - Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku (N75)
26-10 - vystup otevren - Sporadicky
00575 - Tlak v sacim potrubi
11-10 - regul.hranice podkrocena - Sporadicky
00561 - Prizpusobeni smesi
13-10 - adaptacni hranice (soucin) podkrocena - Sporadicky
00561 - Prizpusobeni smesi
15-10 - adaptacni hranice (soucet) podkrocena - Sporadicky
Readiness: N/A

Adresa 08 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 8D0 820 043 M
Komponent: A4 KLIMA
Pozor: Příliš mnoho komunikačních chyb

Přeskoč adresu 15-Airbagy

Adresa 17 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 8D0 919 881 K
Komponent: B5-KOMBIINSTR. VDO D15
Kódování: 05142
Opravna #: WSC 00000
immo*-IDENTNR: AUZ7Z0W0781935
0 Nalezeny chyby:

Adresa 25 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: Bitte Adress
Komponent: e 17 eingeben
Žádné chyby v paměti závad
nebo řídící jednotka chybové kódy nepodporuje
nebo nastala chyba v komunikaci

Adresa 35 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 8D0 862 257
Komponent: ZV-Pumpe, DWA*, Funk D12
Kódování: 13131
Opravna #: WSC 06325
2 Nalezeny chyby:
01370 - Alarm od hlidani vnitrniho prostoru
35-00 - -
00955 - Klicek 1
09-00 - adaptacni hranice prekrocena

Adresa 45 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 4B0 951 173
Komponent: Innenraumueberw. D03
Kódování: 00102
Opravna #: WSC 06325
0 Nalezeny chyby:

Konec -------------------------------------------------------
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

17.04 2012 10:16


No koukám, že si taky nevíte rady.

Nemáte někdo aspoň zapojení kompletně podtlaku, rozhodl jsem se že nechám vyndat Turbo* a všechny podtlakový hadice vyměním...tak abych věděl jaký a kde jsou podtlakový...

A ještě jedna věc, jak má fungovat regulace lopatek u turba to je takovým tím táhýlkem nemůže to cukat kvůli nefunkčnosti tady té regulace????

Díkec
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

17.04 2012 17:05


Podtlakem je ovládán pouze blow off ventil,regulace turba je ovládaná tlakem.Vypadá to na špatný ventil N75,zůstává pootevřený a Turbo* nedosáhne požadovaný tlak.Kolísání otáček:udělej zkoušku.Odpoj ten ventil odvětrání a ten otvor co po něm zůstal ve tlusté hadici sání něčím zacpi,třeba šroubem,nebo nějakou kulatinou a utáhni stahovací sponou!Plán zapojení hadic nepotřebuješ,vyměňuj jednu po druhé.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

17.04 2012 20:01


Ok a když ucpu tu širokou hadici ten ventil N75 by se měl chovat jak??nebo když udělám test akčních členů měl by cvakat ne...nebo nějak se přepínat a to je slyšitelné ne?

Díky za tvou trpělivost, ale tady v tom podtlaku a tak sem lama .
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

17.04 2012 20:27


Jak vyzkoušíš N75 v testu akčních členů,jsem popsal již výše.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

17.04 2012 20:55


Je aha sem vul promin a dekuju jdu to odskouset hned
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

17.04 2012 21:39


Tak jsem provedl test akcnich clenu a ten ventil, kdyz jsem foukal do dlouhy trubicky tak prepinal do jedny kratsi a pak do druhy a pak zase do prvni.

Nemuze ten ventil nejak podchazet? Foukal jsem do toho jen hubou.
nahoru

sponzor





17.04 2012 21:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

18.04 2012 21:23


Že se někdy ventil uleje,se může stát,nebo může být chyba v konektoru,nebo zlomený drát.Ta chyba na svorce 30:nemáš špatný akumulátor,relé dobíjení,nebo alternátor?Nejlepší by asi bylo,kdybys to odvezl do servisu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

18.04 2012 21:29


Tak akumulátor je tam ještě původní, takže ten může být slabší.
A myslíš přímo do audi servisu??? nebo to zvládne i obyč. mechanik...Když ta diagnostika toho moc neřekne..

Nebo jak na to přijdou...??
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

19.04 2012 17:45


Tak v Audi by to byl asi ranec,ale tady na audiklubu by se mohl najít servisman který opravuje benzinové turbomotory. Haló,hlásí se někdo dobrovolně?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

19.04 2012 23:18


Tak jsem se domluvil primo s audi servisem ve stredu to tam mam dat. Kdyz jsem chlapkovi vykladal co mam za problem tak se kasal, ze ONI to urcite najdou a vyresi.

Pry zjisteni zavady tak za 1000Kc a pak nabidka opravy a jestli budu souhlasit s cenou ci ne.

Ale kdyby se tady nejaky servisman nasel byl bych rad ja jsem primo z Jihlavy (Vysocina).

Je tedy nějaký dobrovolník???

A bullovi děkuji za rady..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

26.04 2012 17:06


Takze zatim mam ze servisu, ze auto melo jiz pred 5 lety najeto 160 000km, nyni ma 137 000. Zajimave ze?
A jinak predbezna cena opravy 15 000Kc ale zatim nevim, jak budu vedet DAM* vedet
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 109 | Témat: 13

27.04 2012 13:20


Tak dnes jsem si proto byl...Vysledek ze servisu : Celkovy odhad ceny opravy 26 000Kč.(A to bez ABS* jednotky s ABS* jednotkou 62 500Kč). S tím jsem tedy nesouhlasil

Jinak tvrdil mi, že mechanik s tím jel a že cukání nezaznamenal (oduvodnil to tim ze je to benzinovy Turbo* motor a tyto motory ze se musi vytacet!?!?) Jinak ze pry je vytahany retez a 8sacich a 12 vyfukuvoych zdvihatek, ze je spatnych...podle mechanika pry s tim jezdit az to dojezdi...(magor!?!?!?)

Jo a jeste merili tlaky ve valcich a ty jsou perfektni 1:12.8;2:12.7;3:12.5;4:12.6...

Takze jsem se domluvil s nejakym autoelekt.ze promeri vsechny cidla, el.ventily atp.ale ma cas az 15.5.

Takze pokud by byl v okoli Vysociny nejaky mechanik tady z klubu a mel by cas se tim chvili zabyvat prosim at mi napise nebo at klidne zavola 725 702 559.

Pokud mate napady co jeste nechat zkontrolovat pripadne vymenit prosim piste..

Jak se dozvim neco noveho hned napisu...

Diky Bery OOOO
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email