Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 392 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 392
Uživatelů: 0
Celkem: 392

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: 94 BMW M3
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

21.03 2012 12:31


Pridam sem aj ja svoj "projekt" aj ked sa nejedna o automobil znacky audi, mozno to niekoho zaujme..

Dostal som sa k autu uplnou nahodou ked som narychlo predal svoje B4 coupe aby som kupil A6 C5 avant 2.5tdi Q TT.. Auto bolo krasne ale ked som si spocital co vsetko sa mi moze pokazit a casom sa urcite pokazi tak som dosiel k zaveru ze nie som ochotny utopit v A6tke tolko pripadnych penazi na servis... Mozno o mesiac na to predaval moj kamarat tuto M3ku tak slovo dalo slovo a bola moja






Auto som kupil s pokazenym elektrickym ovladanim spolujazdcovej sedacky, svietiacou kontrolkou ABS, airbagu atd..ale jadro ako motor/podvozok bolo zdrave a to bolo pre mna podstatne. Minuly rok som na nom najzdil asi 800km a slo na zimu pod plachtu..Tento rok som po odzimovani zacal riesit muchy.. Vsetky tuzerske nalepky sli prec. Sedacku sa mi po asi 3hodinovom boji podarilo vybrat von a skontrolovat ...Zistil som, ze motorceky su v poriadku a jedine co je pokazene je vypinac na ovladanie..To ma potesilo pretoze povodne som vobec nevedel co jej moze byt..Takisto som vysmirgloval a starostlivo natrel niektore miesta nachylne na koroziu (jednalo sa hlavne o zadne celo a blatnik).

Teraz zacnem riesit tie svietiace kontrolky a casom mozno podvozok uvidime..Zalezi ako dlho mi to auto ostane kedze srce mi stale vola po quattre ale aj toto ma nieco do seba a ako vikendovka je to paradne vozenie...

Dnes sa mi podarilo zohnat kolesa ake sa davali na Mka od vyroby a to M contour II a keskiny sli prec takze exterier uz mam takmer porieseny..






Este par slov k autu ako takemu - jedna sa o predfacelift 3.0 singlevanos motor ktory ma 286PS a 320Nm..Zvuk ma nadherny aj so seriovym vyfukom, dynamicke vlastnostni 0-100km/h za nejakych 6 sekund takze postacuje Auto nema absolutne ziadnu elektroniku takze musim davat velky pozor ak je poprsane lebo pri plnom plyne je takmer iste ze by som skoncil omotany o stlp.. Do nejakych 4-5000otacok sa nic vazne nedeje taha to ako klasicky 6 valec ale po prekroceni tejto hranice zacina prave M peklo Je sranda, ze aj napriek tomu ze sa jedna o atmosfericky motor tak dokaze vyvinut tlak ako preplnany benzin..Tak dufam,ze sa mi podari ho co najdlhsie udrzat aspon vyzorom ako keby vyslo z vyrobnej linky a ze auto bude spolahlive a nebude ma hnevat
nahoru

sponzor





21.03 2012 12:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

21.03 2012 21:10


Kurva pěkná kára, sériovka, moc pěkná.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

21.03 2012 21:16


pěkné
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

21.03 2012 21:16


e36 je ostudou Mkovych verzi,je to takovy nedomrd, bohuzel.Jen mi nejak nepasuje 4 ramenny volant a par dalsich veci.Dle vybavy to bude nejspis social verze.Kazdopadne at slouzi
Naposledy upravil fobik dne 21.03 2012 21:53, celkově upraveno 2 krát. (20% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

21.03 2012 21:29


Môj názor poznáš, Mko je Mko a užívaj si ho z radosťou.

Keď zoženiem peniaze idem pre to. Zatiaľ cukríkuj, aby so si prišiel pre cuker

Btw. volant tam nepatrí, tam treba Mkový (viem sprostredkovať)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 582 | Témat: 24

21.03 2012 21:50


fobik: Přesně tak Jakákoliv trojka je krásná, kromě E36 Ale stav parádní, chválím Snuffe
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

21.03 2012 22:00


hypik:

Dizajn je vec človeka, každému sa páči niečo iné. Mne sa páčia všetky 3-er a e36 tiež veľmi. Je to proste krása
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

21.03 2012 22:22


snuff ad kola
tyhle ale "oficiálně" na coupé nepatří, ty jsou ze sedana

na coupé se dávaly tyhle co jsou v popředí a ty uprostřed:

Náhled, klikni pro zvětšení.


ty úplně vzadu jsou sedan, ty uprostřed měly úplně první emka (třílitry) a pak byly nahrazeny těmi v popředí (třidvojky)

ad volant experti ... tento se tam dával, tříramínko byl individuál za příplatek

ad design: E36tka je nejkrásnější BMW, kor v emku... taková moje láska
Naposledy upravil Kriznik dne 21.03 2012 22:40, celkově upraveno 1 krát. (10% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





21.03 2012 22:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

21.03 2012 22:39


chlapi dik za reakcie , chapem ze e36tka sa vela ludom nepaci(ja som to auto tiez nechcel a bmw ako znacka mi nic nehovori ale povedal som si ze ked je tu moznost skusit M tak preco nie) uz som pocul aj nazor ze je to auto pre socky a turkov..v pohode tak som socka s emkom .) vybavu takisto neriesim volant tam patri ako pise kriznik..je to emko naco mi tam je vybava? Ma to 300 koni skoro a zadny nahon to je podstatne pre mna .) ad kolesa ano viem ze sa davali na sedan ale pacia sa mi viac ako motorsporty maju take zalomene tvary ako aj cele auto.. Tato m3ka ma uz vela za sebou aj ma stale par chyb takze to uz tazko asi niekedy bude mat nejaku hodnotu ale na jazdu za tie peniaze posluzi super .) aj tak dik za komenty

inak cakal som, ze vam bude vadit hocico ale ze volant no co kazdy mame ine priority..a co sa tyka e36tky ako nedomrdu tiez je to pre mna najkrajsie bmw , e46tka je taky gyc lebo ju chce kazdy..toto auto je vyzorovo velmi podcenovane a preto sa mi paci a je take dobre ake je stare treba si uvedomit, ze pred nim bola e30 m3 ktora mala 200koni a 4 valce takze je to motoricky velky krok vpred na tu dobu..potom prisiel doublevanos 3.2 ktory je zase lepsi a v 46tke uz je zase o niecom inom..vyvoj je vyvoj
Naposledy upravil snuff dne 21.03 2012 22:57, celkově upraveno 1 krát. (5% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.7. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 0

21.03 2012 22:52


Ja by som ešte zhodil to krídlo a nahodil origo svetlá. Inak pekné - najkrajší tuning je na 99percent vždy iba továrenský...
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

21.03 2012 22:57


myslíš dát pryč originál křídlo a zakytovat díry co jsou v kufru?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.7. 2010
Příspěvků: 22 | Témat: 0

21.03 2012 23:05


Originál, neoriginál - krídla sa mi na autách páčili keď som mal 10 rokov...

A nemyslím že to má urobiť, len že pre mňa je to tam navyše.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

21.03 2012 23:07


snuffe vyndej m motor a dej tam diesel aby byli mistní experti spokojený :DDDD
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 18.11. 2009
Příspěvků: 3205 | Témat: 79

21.03 2012 23:08


Krysar: 66kw
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

22.03 2012 8:07


ee, 132 AKE

E36 je krásná, ale pozor, jenom jako Coupe, kabriolet a ani kombík není k zahození, sedan je fujfuj.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

22.03 2012 8:27


kabriolet s hardtopom sa mi paci viac ako coupe
nahoru

sponzor





22.03 2012 8:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

22.03 2012 10:17


E36 cabro s Mpaketem, jinak je to takove nedomrle

skoda, ze je cabro M3 tak tezke a krouti se.. zbytecna investice do emka pak, staci empaket a 2,5R6
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

22.03 2012 10:25


Je pravda ze E36M3 je oproti E30M3 výkonový skok , ale aj hmotnostný .E36 je o 300kg tažšia. Ale fandim , bude z toho krásna mugelorot E36 a ešte k tomu aj M3.
Naposledy upravil Cierny korzar dne 22.03 2012 10:30, celkově upraveno 1 krát. (26% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

22.03 2012 10:28


Kriznik:
E36 cabro s Mpaketem, jinak je to takove nedomrle

skoda, ze je cabro M3 tak tezke a krouti se.. zbytecna investice do emka pak, staci empaket a 2,5R6


E36 jedině s Mpaketem, jinak je nedomrlá, jakákoli verze. Kabrio je na hovno vždycky, každý je těžký a kroutí se, tam opravdu stačí 2,5 R6 kvůli zvuku.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

22.03 2012 13:53


Dneska som to videl naživo a je to delo kurva . Imidžovka .
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

22.03 2012 14:18


snuff:
Utři si ty prahy do bahna a maličko to vysaj, pak dostaneš bod i ode mě

E36 je hezká, co by ne. Když to srovnám s 80tkou z té doby, mám jasno.

Uvažoval jsem o tom pro mladou, ale ten zadní náhon a celkově neznalost kvalitní servisní sítě v mém okolí jsou příčinou proč kruhy.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

22.03 2012 15:51


root:
Utři si ty prahy do bahna a maličko to vysaj, pak dostaneš bod i ode mě


Jasne pane, diky pane
vysate bude ale je jar sneh sa topi a furt sa to nejak zaspini

nove kolesa vyvazene a prezute a jazdne vlastnosti sli urcite smerom k lepsiemu.. Uz nikdy ziadne tuzing kolesa..na tych keskinoch to trochu uskakovalo a hlavne to vyzeralo ako rozplasnute kaciatko jednoznacne stock stav u mna vedie..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

22.03 2012 18:08


Stock ? Akoze Fernet Stock ? U mna vedie Fernet Stock Citrus . Jednoznačne.Ešte len potom je to stav
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

24.03 2012 12:14


Dnes som opat poriesil jeden problem ktory mi nedal spavat a to bolo samovolne vybijanie baterky. Po 2 dnoch nejazdenia bola KO. Ked som ju odpojil vydrzala aj 2 mesiace takze bolo jasne ze je nieco zle..Problem bol v kabli ktory napajal ventil na ovladanie podtlaku..Ventil sa nachadzal pod sanim takze muselo ist von. Pri tej prilezitosti som skontroloval hladinu oleja v serve a vycistil sanie...Takisto som osmirgloval napis M power a teraz sa pekne leskne .. Fotky su este pred cistenim.. Jeden dost velky problem je za mnou a mam radost


Náhled, klikni pro zvětšení.


6 klapka

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





24.03 2012 12:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

24.03 2012 12:33


snuff: Školák a má auto to je ako v amerike inák pekná
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

24.03 2012 12:35


Nie som skolak studujem externe.. skola je zabity cas este 3 mesiace a uz ju nechcem ani vidiet
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

24.03 2012 12:44


snuff:
Nie som skolak studujem externe.. skola je zabity cas este 3 mesiace a uz ju nechcem ani vidiet


ale ten diplom dufam že červený či??
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

24.03 2012 17:21


uz jenom tech 6 klapek rika kdo je v nemecku panem motoraru ....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

24.03 2012 17:58


2Pix:
uz jenom tech 6 klapek rika kdo je v nemecku panem motoraru ....


inak nikto mi presne nepovedal naco tie klapky su.. aky ma presne vyznam ked ma kazdy valec vlastnu klapku? ma tu nejaku ostrejsiu charakteristiku?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

24.03 2012 18:13


no jeje ...

v podstate jde o to, ze cim je kratsi cesta mezi klapkou a valcem, tim je agresivnejsi chovani a reakce na zmenu polohy klapky ... a co je dulezitejsi, kazdej valec dostava stejnej objem vzduchu ...

mas valce v rade, sani mas privedeny pobliz valce cislo 1, tzn valec 1 sezere nejvic vzduchu a postupne kazdej dalsi valec v rade ziskava min a min vzduchu. Proto napr. radovy petivalce trpej na upaleny pisty na valcich 4 a 5... pokud udelas nakazdym valci zvlast klapku, tak kazdej valec si vezme presne tolik vzduchu kolik potrebuje

Ted proc ta dylka: Jednoduse reakce na zmenu plynu a kupodivu se timhle resi posouvani kroutaku nahoru/dolu ...

ohledne optimalizace se jde dvema cestama: trumpetky+co valec to klapka ala to co mas ty, nebo pokud nejde pouzit vceroklapek (vetsinou u turb to nejde), tak se dava dvoudilny (neplest s variabilnim nebo neco takovyho) sani ...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email